Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Колку и да е ниска цената, и квалитетот е низок. Од тоа што го видов на видеово внатрешна изработка е на ниво на мојава Лада 111. Знаи пластиката на маската, вратите, кај мењаот ништо поарна. На задна клупа место нема за лек. Од надвор е сменет во однос на концептот СТО НАСТО онака баш руски. Сите добри линии што ги имаше концептот си сјебале. Многу разочарувачки, спуштање на земја
[DOUBLEPOST=1455662172][/DOUBLEPOST]И да, незнам како тоа е СУВ кога е базиран на Дачија Сандеро а не на Дастер. Или ако добро слушнав ја рекламираат како хечбек? :eek:
Лошо руси лошо, никогаш нема да напраатсаглам кола
 
Ај неколку прашања :D
- На поладно време на прво туражирање или вртење со воланот слушам чкртање кое прекинува за многу кратко.
- Исто така колку поладно толку повеќе време треба да запали, значи не вергла долго, пола секунда е разликата, ама не пали толку брзо како порано. Акумулаторот да не е за менување или приполнување?
- Кумплугот го држев малку повеќе од колку што треба и се осети доста силна миризба на запалено, на сервис ми рекоа демек чим работела колата и возела како што треба немало ништо. Како да препознаам кога треба да ја сменам ламелата и сето тоа..? :D
- Дали во перална можат да ми го измијат моторот или треба сам?

Се работи за Мицубиши Колт, нешто повеќе од 2 и пол години стара кола.[DOUBLEPOST=1455673864][/DOUBLEPOST]Редовен сервис имам во мај/јуни
 
Последно уредено:
Турборал 10W-40 5 литри ми кажа тип дека негов другар за него му го продава за 1000 денари, ова ми го кажува откако јас веќе купив такво за 1700 денари? дали има веројатност за тоа или типот лаже како циган
 
Турборал 10W-40 5 литри ми кажа тип дека негов другар за него му го продава за 1000 денари, ова ми го кажува откако јас веќе купив такво за 1700 денари? дали има веројатност за тоа или типот лаже како циган

Нема теорија Турборал, 5 литри за 1000 денари.
 
И јас така претпоставив само сакав да се осигурувам , знам дека типот има проблеми со реалноста али пак викам можеби има шанса како другар да ти продава за пониска цена али 1700 - 1000 денари би сакал и јас да имам таков другар :D, што оди во минус само во име на пријателството.
 
Ај неколку прашања :D
- На поладно време на прво туражирање или вртење со воланот слушам чкртање кое прекинува за многу кратко.
- Исто така колку поладно толку повеќе време треба да запали, значи не вергла долго, пола секунда е разликата, ама не пали толку брзо како порано. Акумулаторот да не е за менување или приполнување?
- Кумплугот го држев малку повеќе од колку што треба и се осети доста силна миризба на запалено, на сервис ми рекоа демек чим работела колата и возела како што треба немало ништо. Како да препознаам кога треба да ја сменам ламелата и сето тоа..? :D
- Дали во перална можат да ми го измијат моторот или треба сам?

Се работи за Мицубиши Колт, нешто повеќе од 2 и пол години стара кола.[DOUBLEPOST=1455673864][/DOUBLEPOST]Редовен сервис имам во мај/јуни

1. Proveri ulje za volanot.
2. Ne e nisto ako e dizel.
3. Toa e normalno posto si go drzel kumplugot polustisnat i togas ima trienje posto ne fakja lamelata bas. Drug pat izbegnuvaj go toa. Koga kje ti otkaze lamelata odnosno kumplugot kje ti ostane skros dole. Ili pak ako ne e samosteluvaci kje ti fakja skros dole.
4. Moze i toa i toa samo da se pazi elektronikata.
Vaka ne se primetuva. Toa skapanoto e zastiten pleh, dodeka diskovite treba da imaat vdlabnuvanje ama najubavo toa majstor da gi vidi za da znaes dali moze da se ramnat ednas ili doslo vreme da se smenat.
 
Vaka ne se primetuva. Toa skapanoto e zastiten pleh, dodeka diskovite treba da imaat vdlabnuvanje ama najubavo toa majstor da gi vidi za da znaes dali moze da se ramnat ednas ili doslo vreme da se smenat.

Фала ти.
Кај мајстор беше пред два месеци на редовен сервис, и му реков да провери системот за кочење и други работи во колата. Кога ја земав ми кажа се е ок и може да тера колата ама ми делуваше малку како видел не довидел човекот, па затоа да прашам. Посебно тоа скапаниот лим одоколу ме замисли.
 
Nekoj da spodeli iskustvo so fiat brava 1997 1.6...kako za odrzavanje skapo evtino, i slicno....Fala odnapred
 
Nekoj da spodeli iskustvo so fiat brava 1997 1.6...kako za odrzavanje skapo evtino, i slicno....Fala odnapred

Najpogoden benzinski motor na Fiat e toj,a trpi i najednostaven plinski ured. 103 konja, prosecna potrosnja 8 litri niz grad.I vo Stilo go stavaat.Ako si resen za Italijanski benzinec samo 1.6,ili 1.2.Toj so e 1.4 12V zaobikoli go kolku so mozes podaleku.
 
Ima moj kolega na rabota takva kola ke go prašam. Id bravata dizel mnogu ne se ofajfi pa ja smeni so marea
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom