Ќе те фати најмалку околу 17,000 денари ,а моето ме фати околу 14.000 ден. се работи за 130кс 1.9 ТдиKolku bi kostalo registracija za kola od 2004 2.0 150 ks ?
Sent from my iPhone 5s using Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Ќе те фати најмалку околу 17,000 денари ,а моето ме фати околу 14.000 ден. се работи за 130кс 1.9 ТдиKolku bi kostalo registracija za kola od 2004 2.0 150 ks ?
Мислење за Mazda 3 1.6 109 коњски скли?
Toп количе.Само барај добар примерок.Не некоја кантаGolf 4 1.4 dali se dobri, ne mi e za calamenje nego za standard voznja?
110 ks registrirana pred mesec dena so poskapenive patarini izleze 12 600 den, a nemam 29 godini usteТатко ми го фаќаше нешто над 13 илјади регистрацијата на Пасат 110 кс; ако нешто не поевтиниле во меѓувреме, нема шанси да му излезе 13, пореално е некаде накај 17.
Isto izlaga za 130 i za 150ks posto i dvete se vo istata kategorija od 95 do 115 kw, osven ako nema nekoja mala razlika vo patarinata...Ќе те фати најмалку околу 17,000 денари ,а моето ме фати околу 14.000 ден. се работи за 130кс 1.9 Тди
Sent from my iPhone 5s using Tapatalk
Толку веројатно, не прашував подетално.[DOUBLEPOST=1454837859][/DOUBLEPOST]110 ks registrirana pred mesec dena so poskapenive patarini izleze 12 600 den, a nemam 29 godini ustePobratimot moj za 130 ks plati 13 000 i nesto, so toa sto on ima 31 god
Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
Нели беше 110 кв границата? Или го смениле тоа во меѓувреме?Isto izlaga za 130 i za 150ks posto i dvete se vo istata kategorija od 95 do 115 kw, osven ako nema nekoja mala razlika vo patarinata...
Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
Разликата во потрошувачка меѓу 1.4 и 1.6 не е ни пола литар.Toп количе.Само барај добар примерок.Не некоја канта
Сум возел 4 голфа до сега 1.4 и гајле немале гајле.Цврста германска машина.
Со едниот поминав 100.000км.Освен уље и каиши ништо немав пипнато.Вода,уље ниту ми снемувало,ниту течело.
Taман ти е 1.4.Прашај некој што возел али убав примерок,а не некој што слушнал од Мирко,Петко или Станко или возел некој со 300000км
На 1.4 му е мана само што е тром моторот и нема некое големо забрзување,
Ако ти треба она што оди од 0-100 за 10 секунди,ова не е тоа.
али моторчето ако е одрѓувано ќе ти се погоди супер.
Не му се скапи основните сервиси,а делови имаш секаде.
На 1.6 не би одел бидејќи се големи трошачи.1.6 си е 1.6.Тоа дека не троши,нека кажуваат на некој друг
Или 1.9 дизел или 1.4
1.9 тди не би одбрал бидејќи уште пред 7-8 години кога имав голф 4 беа извозени,а сега се веќе распаднати.400-500000км
1.4 најдобра варијанта или 1.6 но на плин(но ова со плинов како е покажано и како ќе се покаже е знак прашање?)
Mislam deka se na po 20 KW t.e. od 95 do 115... Heheh "pobratimot" - starosvat kaj nas go vikame "pobro" ili "pobratim"...Толку веројатно, не прашував подетално.[DOUBLEPOST=1454837859][/DOUBLEPOST]
Нели беше 110 кв границата? Или го смениле тоа во меѓувреме?
ПС. "Побратимот"Што е ова, македонски народни приказни
[DOUBLEPOST=1454838601][/DOUBLEPOST]
Разликата во потрошувачка меѓу 1.4 и 1.6 не е ни пола литар.
Сакав да ја купувам истата кола, ама кога видов по немачки форуми милион страни од уништени турба на овој мотор, се откажав. Tој модел од таа година има фабричка маана со цревата кои се запушуваат често па турбото оде јабана.Можеби е дискутирано ова низ темава, ама немам време да барам сега. Ме интересира мислење за Форд Фокус 1,6 тдци 2005-2007. Разбрав дека им се дешаваат проблеми со турбините што значи тоа и ретки ли се тие случаеви? Имаат ли некои други маани?
Бидејќи е истиот мотор од пежо.. Мој пријател имаше ново купено од салон 307 и имаше поминато 170 000 пред дс го продаде, никаква мана немаше. Моментално и јас го возам истиот мотор ама на нова кола.Можеби е дискутирано ова низ темава, ама немам време да барам сега. Ме интересира мислење за Форд Фокус 1,6 тдци 2005-2007. Разбрав дека им се дешаваат проблеми со турбините што значи тоа и ретки ли се тие случаеви? Имаат ли некои други маани?
Сакав да ја купувам истата кола, ама кога видов по немачки форуми милион страни од уништени турба на овој мотор, се откажав. Tој модел од таа година има фабричка маана со цревата кои се запушуваат често па турбото оде јабана.
А каква врска имаат годините на сопственикот со регистрацијата на автомобилот110 ks registrirana pred mesec dena so poskapenive patarini izleze 12 600 den, a nemam 29 godini ustePobratimot moj za 130 ks plati 13 000 i nesto, so toa sto on ima 31 god
Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
[DOUBLEPOST=1454868761][/DOUBLEPOST]Сопругата некако успеала да ја прегрее колата па сега пред да вклучат перките антифризот го исфрла низ вишокот.
Бидејќи сакам да ја продавам мајсторот за поевтина варијанта ме советува само да смени диктонг на глава па ме интересира дали нешто ќе се постигне или да си направам се по стандард бидејќи не сум далаверџија и не сакам да ме пцуе следниот сопственик.
Е сега има и друг момент кога е загреана пред да ce вклучат перките кога резерварчето со вода е 3/4 полно тогаш го исфрла антифризот а кога е1/2 или 2/4 не ја исфрла водата.
И ако може совет дали да ја оставам на 1/2 антифриз и да ја продадам
А станува збор за пежо 307 1.4i
Може само чаурата да се смени што е поевтина варијанта и ако мајстирот има пресаДијагноза, пунката чаура на виљушка задна лева на Opel Astra G.
Планирам да ги менувам двете за брзо време, кои други делови се менуваат во ваков случај и колку пари би коштал целиот зафат?
Едната варијанта е 4-5к,втората комплетна варијанта 10-11к денари,а третата 0 денариАко е само дихтонот оштетен, тој ќе пропушта дел од компресијата или во просторот со масло или во тој со вода. Вероватно во овој случај оштетен е према водата, така да притисокот што се ствара ја исфрла водата надвор.
Но,......скоро секогаш кога ќе прегрее мотор, покрај дихтон на глава се оди и со рамнење на истата(евтино е)