Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Мислење за Mazda 3 1.6 109 коњски скли?

Моторот е на Пежо како и кај целата гама на Форд-ПСА групацијата( со се Јагуар). Ако не е многу возена колата ќе и се науживаш.

Мислам дека Мазда е единствената фирма која нема фабрика надвор од Хирошима. Сите коли с епроизведени во јапонија, а тоа нешто значи
 
Golf 4 1.4 dali se dobri, ne mi e za calamenje nego za standard voznja?
Toп количе.Само барај добар примерок.Не некоја канта

Сум возел 4 голфа до сега 1.4 и гајле немале гајле.Цврста германска машина.

Со едниот поминав 100.000км.Освен уље и каиши ништо немав пипнато.Вода,уље ниту ми снемувало,ниту течело.
Taман ти е 1.4.Прашај некој што возел али убав примерок,а не некој што слушнал од Мирко,Петко или Станко или возел некој со 300000км

На 1.4 му е мана само што е тром моторот и нема некое големо забрзување,
Ако ти треба она што оди од 0-100 за 10 секунди,ова не е тоа.

али моторчето ако е одрѓувано ќе ти се погоди супер.

Не му се скапи основните сервиси,а делови имаш секаде.
На 1.6 не би одел бидејќи се големи трошачи.1.6 си е 1.6.Тоа дека не троши,нека кажуваат на некој друг

Или 1.9 дизел или 1.4
1.9 тди не би одбрал бидејќи уште пред 7-8 години кога имав голф 4 беа извозени,а сега се веќе распаднати.400-500000км
1.4 најдобра варијанта или 1.6 но на плин(но ова со плинов како е покажано и како ќе се покаже е знак прашање?)
 
Последно уредено:
Татко ми го фаќаше нешто над 13 илјади регистрацијата на Пасат 110 кс; ако нешто не поевтиниле во меѓувреме, нема шанси да му излезе 13, пореално е некаде накај 17.
110 ks registrirana pred mesec dena so poskapenive patarini izleze 12 600 den, a nemam 29 godini uste :D Pobratimot moj za 130 ks plati 13 000 i nesto, so toa sto on ima 31 god :D

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
 
Ќе те фати најмалку околу 17,000 денари ,а моето ме фати околу 14.000 ден. се работи за 130кс 1.9 Тди


Sent from my iPhone 5s using Tapatalk
Isto izlaga za 130 i za 150ks posto i dvete se vo istata kategorija od 95 do 115 kw, osven ako nema nekoja mala razlika vo patarinata...

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
 
110 ks registrirana pred mesec dena so poskapenive patarini izleze 12 600 den, a nemam 29 godini uste :D Pobratimot moj za 130 ks plati 13 000 i nesto, so toa sto on ima 31 god :D

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
Толку веројатно, не прашував подетално.[DOUBLEPOST=1454837859][/DOUBLEPOST]
Isto izlaga za 130 i za 150ks posto i dvete se vo istata kategorija od 95 do 115 kw, osven ako nema nekoja mala razlika vo patarinata...

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
Нели беше 110 кв границата? Или го смениле тоа во меѓувреме?

ПС. "Побратимот" :icon_lol: Што е ова, македонски народни приказни :D[DOUBLEPOST=1454838601][/DOUBLEPOST]
Toп количе.Само барај добар примерок.Не некоја канта

Сум возел 4 голфа до сега 1.4 и гајле немале гајле.Цврста германска машина.

Со едниот поминав 100.000км.Освен уље и каиши ништо немав пипнато.Вода,уље ниту ми снемувало,ниту течело.
Taман ти е 1.4.Прашај некој што возел али убав примерок,а не некој што слушнал од Мирко,Петко или Станко или возел некој со 300000км

На 1.4 му е мана само што е тром моторот и нема некое големо забрзување,
Ако ти треба она што оди од 0-100 за 10 секунди,ова не е тоа.

али моторчето ако е одрѓувано ќе ти се погоди супер.

Не му се скапи основните сервиси,а делови имаш секаде.
На 1.6 не би одел бидејќи се големи трошачи.1.6 си е 1.6.Тоа дека не троши,нека кажуваат на некој друг

Или 1.9 дизел или 1.4
1.9 тди не би одбрал бидејќи уште пред 7-8 години кога имав голф 4 беа извозени,а сега се веќе распаднати.400-500000км
1.4 најдобра варијанта или 1.6 но на плин(но ова со плинов како е покажано и како ќе се покаже е знак прашање?)
Разликата во потрошувачка меѓу 1.4 и 1.6 не е ни пола литар.
 
Последно уредено:
Толку веројатно, не прашував подетално.[DOUBLEPOST=1454837859][/DOUBLEPOST]
Нели беше 110 кв границата? Или го смениле тоа во меѓувреме?

ПС. "Побратимот" :icon_lol: Што е ова, македонски народни приказни :D[DOUBLEPOST=1454838601][/DOUBLEPOST]
Разликата во потрошувачка меѓу 1.4 и 1.6 не е ни пола литар.
Mislam deka se na po 20 KW t.e. od 95 do 115... Heheh "pobratimot" - starosvat kaj nas go vikame "pobro" ili "pobratim"...

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
 
Можеби е дискутирано ова низ темава, ама немам време да барам сега. Ме интересира мислење за Форд Фокус 1,6 тдци 2005-2007. Разбрав дека им се дешаваат проблеми со турбините што значи тоа и ретки ли се тие случаеви? Имаат ли некои други маани?
 
Исто така и овој мотор е на Пежо. Мој другар има Пежо 308 и да...имаше проблем со турбото. Дали е до турбото или до непазење како се вози турбо кола...незнам.

Турбо моторот никогаш несмее на прв старт да се турира, бидејќи маслото не е загреано и качено во турбото, па не се подмачкува, исто на гасење на моторот се почекува моторот да се смири а не одма да се гаси.Турбината врти со неколку десетици обрати во минута а се гаси моторот-и повторно нема масло .

Турање исклучиво добра нафта, бидејќи лошата нафта прави гарежи на лопатките ,а со тоа и дебаланс на ротациските маси, па доаѓа како да возиш 150 км/ч со небалансирани гуми-ќе баца на сите страни.
 
Можеби е дискутирано ова низ темава, ама немам време да барам сега. Ме интересира мислење за Форд Фокус 1,6 тдци 2005-2007. Разбрав дека им се дешаваат проблеми со турбините што значи тоа и ретки ли се тие случаеви? Имаат ли некои други маани?
Сакав да ја купувам истата кола, ама кога видов по немачки форуми милион страни од уништени турба на овој мотор, се откажав. Tој модел од таа година има фабричка маана со цревата кои се запушуваат често па турбото оде јабана.
 
Можеби е дискутирано ова низ темава, ама немам време да барам сега. Ме интересира мислење за Форд Фокус 1,6 тдци 2005-2007. Разбрав дека им се дешаваат проблеми со турбините што значи тоа и ретки ли се тие случаеви? Имаат ли некои други маани?
Бидејќи е истиот мотор од пежо.. Мој пријател имаше ново купено од салон 307 и имаше поминато 170 000 пред дс го продаде, никаква мана немаше. Моментално и јас го возам истиот мотор ама на нова кола.
 
Сакав да ја купувам истата кола, ама кога видов по немачки форуми милион страни од уништени турба на овој мотор, се откажав. Tој модел од таа година има фабричка маана со цревата кои се запушуваат често па турбото оде јабана.

Вероватно се запушуваат цревата/цевките за доток на масло во турбото, и тоа останува неподмачкано и зарибува
 
110 ks registrirana pred mesec dena so poskapenive patarini izleze 12 600 den, a nemam 29 godini uste :D Pobratimot moj za 130 ks plati 13 000 i nesto, so toa sto on ima 31 god :D

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
А каква врска имаат годините на сопственикот со регистрацијата на автомобилот
Кога ќе купиш половна кола новиот сопственик го губи попустот колкав и да бил на претходниот сопственик.
Следната година ако ја чуваш и повторно регистираш добиваш 10%попуст и така секоја година додека не стигнеш до 50% попуст за осигурување.
Кај нас не можеш од една кола осигурувањето да го префрлиш на друга ама во Германија можеш[DOUBLEPOST=1454868761][/DOUBLEPOST]Сопругата некако успеала да ја прегрее колата па сега пред да вклучат перките антифризот го исфрла низ вишокот.
Бидејќи сакам да ја продавам мајсторот за поевтина варијанта ме советува само да смени диктонг на глава па ме интересира дали нешто ќе се постигне или да си направам се по стандард бидејќи не сум далаверџија и не сакам да ме пцуе следниот сопственик.
Е сега има и друг момент кога е загреана пред да ce вклучат перките кога резерварчето со вода е 3/4 полно тогаш го исфрла антифризот а кога е1/2 или 2/4 не ја исфрла водата.

И ако може совет дали да ја оставам на 1/2 антифриз и да ја продадам

А станува збор за пежо 307 1.4i
 
Последно уредено:
[DOUBLEPOST=1454868761][/DOUBLEPOST]Сопругата некако успеала да ја прегрее колата па сега пред да вклучат перките антифризот го исфрла низ вишокот.
Бидејќи сакам да ја продавам мајсторот за поевтина варијанта ме советува само да смени диктонг на глава па ме интересира дали нешто ќе се постигне или да си направам се по стандард бидејќи не сум далаверџија и не сакам да ме пцуе следниот сопственик.
Е сега има и друг момент кога е загреана пред да ce вклучат перките кога резерварчето со вода е 3/4 полно тогаш го исфрла антифризот а кога е1/2 или 2/4 не ја исфрла водата.

И ако може совет дали да ја оставам на 1/2 антифриз и да ја продадам

А станува збор за пежо 307 1.4i

Ако е само дихтонот оштетен, тој ќе пропушта дел од компресијата или во просторот со масло или во тој со вода. Вероватно во овој случај оштетен е према водата, така да притисокот што се ствара ја исфрла водата надвор.

Но,......скоро секогаш кога ќе прегрее мотор, покрај дихтон на глава се оди и со рамнење на истата(евтино е)
 
Дијагноза, пунката чаура на виљушка задна лева на Opel Astra G.
Планирам да ги менувам двете за брзо време, кои други делови се менуваат во ваков случај и колку пари би коштал целиот зафат?
Може само чаурата да се смени што е поевтина варијанта и ако мајстирот има преса
Цени за опел не знам ама на алфата за промена на горна десна вилушка ми побараа 5к па морав сам во гаража за 4х500 чаурите и 4х100 =2400 денари за избивање и набивање на двете чаури на горните вилушки[DOUBLEPOST=1454870071][/DOUBLEPOST]
Ако е само дихтонот оштетен, тој ќе пропушта дел од компресијата или во просторот со масло или во тој со вода. Вероватно во овој случај оштетен е према водата, така да притисокот што се ствара ја исфрла водата надвор.

Но,......скоро секогаш кога ќе прегрее мотор, покрај дихтон на глава се оди и со рамнење на истата(евтино е)
Едната варијанта е 4-5к,втората комплетна варијанта 10-11к денари,а третата 0 денари

За продавање беше,бидејќи никогаш не сум купил неисправно возило па не сакам ни јас неисправно да продадам

А зашто кога антифризот е 1/2 или 2/4 не ја исфрла водата а копресијата е топ[DOUBLEPOST=1454870196][/DOUBLEPOST]Бидејќи има од стариот плински систен може ли мембраната (никогаш не е сменета)да прави проблем
 
Последно уредено:
  • Ми се допаѓа
Reactions: dbt

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom