Филмови, режисери, актери: Генерална дискусија

  • Креатор на темата Креатор на темата tha CaspeR
  • Време на започнување Време на започнување
Не може да биде во еден take, сечен е на безброј места.
Не знам дали е баш до толку сечен. Али сепак, многу нереално е филм како Russian Ark да е one take.
А чудно, сите реномирани филмски критичари не го оспоруваат тоа дека е one take.
 
Не знам дали е баш до толку сечен. Али сепак, многу нереално е филм како Russian Ark да е one take.
А чудно, сите реномирани филмски критичари не го оспоруваат тоа дека е one take.
Ако е во One take, не ми се верува колкава лента е потребна за да ја полни камерата нонстоп, или еве како Birdman или Victoria (не сум го гледал) не постои хард диск мислам што може да складира толку терабајти за one take и затоа ми е чудно.
 
Ако е во One take, не ми се верува колкава лента е потребна за да ја полни камерата нонстоп, или еве како Birdman или Victoria (не сум го гледал) не постои хард диск мислам што може да складира толку терабајти за one take и затоа ми е чудно.
The first uncompressed high definition film. ова за Рашн Арк, веројатно(сигурно) помала големина е така...
А Брдмен, како и Rope, напраен е да изглеа ко непрекинат, иначе се знае дека не е од еднаш снимен
 
А Брдмен, како и Rope, напраен е да изглеа ко непрекинат, иначе се знае дека не е од еднаш снимен
Birdman ептен се приметува дека не е снимен со one take (не може за два часа да се раздени, стемни, и пак да се раздени, на пример), само направен е да изгледа така, за што најголема заслуга, според мене, има монтажерот, не директорот на фотографија.
 
The first uncompressed high definition film. ова за Рашн Арк, веројатно(сигурно) помала големина е така...
Можда сепак е one take. Лудило, цела таа кореографија во one take...
Имаше документарец гледав за снимањето на филмот, во еден непрекинат take е филмот. Статистите здивеа од враќање назад од почеток после грешка..[DOUBLEPOST=1453152082][/DOUBLEPOST]
Birdman ептен се приметува дека не е снимен со one take (не може за два часа да се раздени, стемни, и пак да се раздени, на пример), само направен е да изгледа така, за што најголема заслуга, според мене, има монтажерот, не директорот на фотографија.
И Birdman е во one take снимен, ама со неколку катови мислам, не е во "one continuous take" како Russian Ark
 
или еве како Birdman или Victoria (не сум го гледал) не постои хард диск мислам што може да складира толку терабајти за one take и затоа ми е чудно.
Какви црни терабјти Џимеј и каков хард диск. Еве, камерава што е користена за Victoria е Canon EOS C300.
Таа може да снима 50 mb/s.
Викторија трае 140 минути (нешо помалку ама нема врска).
140 * 60 = 8400 секунди.
8400 * 50 = 420 000 мегабајти => 410 гигабајти
Камерата има можност за 2 CF картички кои може да бидат и по 512 гигабајти.

Дури и мислам тоа mb/s горе може и да значи мегабити во секунда што на крај ќе му дое 8 пати помалку.
 
И Birdman е во one take снимен, ама со неколку катови мислам, не е во "one continuous take" како Russian Ark
Не е, има многу резови. Најдолгиот take во филмот бил околу 15 минути долг, а поголем дел од останатите биле околу 10 минути. Ако го земеме 10 минути како средна вредност, филмот е направен со околу 12 реза. Постојат многу филмови со толкав или помал број на сцени, всушност. Разликата е што тука сцените се перфектно монтирани, за да изгледа како да е снимен со one continuous shot. Затоа и реков дека вистинската заслуга за филмот да изгледа така како што изгледа ја имаат монтажерите. ;)
Source: http://www.hollywoodreporter.com/behind-screen/oscars-birdman-cinematographer-reveals-secrets-760590

И - не го негирам кинематографот Лубецки со ова ни малку, да не ме сфати некој погрешно. Не знам дали го забележа клаустрофобичното опкружување кое се зголемува како што филмот се ближи кон крајот? Некаде прочитав дека си играл со зумот на камерата, правејќи ги ходниците во театарот потесни, а таванот понизок со секоја помината секунда (не можам да најдам извор за ова, tbh). Плус - нели камерата се движи поголем дел од времето? Нели е логично - ако ја движиш камерата, а светлото остане неподвижно, би се произвеле чудни сенки кои би ја менувале насоката со секое движење на камерата. Затоа - заедно со Лубецки и другиот камерман, уште осуммина членови на тимот (светло, звук... што ли уште не) биле постојано во движење додека снимале. Лубецки е гениј, нема што!
 
Не е, има многу резови. Најдолгиот take во филмот бил околу 15 минути долг, а поголем дел од останатите биле околу 10 минути. Ако го земеме 10 минути како средна вредност, филмот е направен со околу 12 реза. Постојат многу филмови со толкав или помал број на сцени, всушност. Разликата е што тука сцените се перфектно монтирани, за да изгледа како да е снимен со one continuous shot. Затоа и реков дека вистинската заслуга за филмот да изгледа така како што изгледа ја имаат монтажерите. ;)
Source: http://www.hollywoodreporter.com/behind-screen/oscars-birdman-cinematographer-reveals-secrets-760590
cut/s (кат) = рез, истото ти го зборам... незнам дали ме сфаќаш... може да биде во one take и во one continuous take снимен, разликата меѓу првото и второто е што у второво нема катови/резови, читај Russian Ark.
 
Сабајлево на тв го изгледав Fear and Loathing in Las Vegas, убава комедија, поштено се изнасмејав. Сосема и е заслужена оценката на имдб шо си ја има.
 
Jа го изглеав The Lobster. Oд 2015 филмови, заедно со Mad Max ми се најбоље. Можда и Inside Оut би го стаил тука ако се рачунаат и анимирани.
 
Помош: на titlovi.net денес се појави англиски превод за Соба со пијано, оваа верзија: The Piano Room (2013) DVDRip.x264 . Арно ама, јас не можам да го најдам торентот никаде, ни на странските, ни на српските/хрватските тракери, а ни на тракермк. Некој да не знае под кој камен се крие?
 
Од кратките анимирани успеав да го најдам само World of Tomorrow и ме акна од земја поштено. Многу смешна и немодерна анимација, но приказната и темите во кои филмов чепка не верувам дека можат да остават некого рамнодушен. Ова мора да го погледнете!
Од истиот човек, ќе те акне уште повеќе, It's Such a Beautiful Day
 
Deadpool Fan Event Screening Reactions & Early Review

“The violence is definitely crazy, definitely over-the-top, and definitely gory. But it’s also well-choreographed, and some of these action sequences are so quick and stunning, you can’t blink for minutes at a time, for fear of missing the next unbelievable stunt. It’s a blast to watch, and impressive – it ramps up nicely, as well, from a familiar opening sequence to the explosive finale.”
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom