Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Споро возило,три клипа мотор..Тетка ми го дрнка,единствена предност што не троши многу,ефтино за одржување,и ефтина регистрација,го регистрира за 8000 денара комплет..Делови има,ефтини се.На отворен пат повеќе од 100 km/h не ни помислувај да го возиш,јас од Струмица од Скопје седев назад во Матизот,и ни една реченица не ги слушнав тие напред муабет што правеа.Каросериски,ако те посере врапче,ќе ти ја улуби хаубата.
Не знам сега што е подобро дали Шкода Фабија мачка во вреќа (да донесам од Бугарија) или Матиз од познат човек, одржаван, со реални 50 000 км, со сервисна книшка, сигурен... Шкодата секако да, ама ако не ми се погоди...
 
Фиат и алфа без контакт освен внатрешното светло ништо друго не им работи
Земи извади го радиото најди некоја жица од инсталацијата што има стална струја и поврзија црвената жица од радиото со неа.
Можеш да ги споиш и црвената и жолтата жица и да ги приклучиш со жицата од инсталацијата која има стална струја а можеш и да ја оставиш жолтата жица на контакт.[DOUBLEPOST=1447619964][/DOUBLEPOST]
Убаво ти кажа членот!
Не е за тоа колку побрзо разв
Не знам сега што е подобро дали Шкода Фабија мачка во вреќа (да донесам од Бугарија) или Матиз од познат човек, одржаван, со реални 50 000 км, со сервисна книшка, сигурен... Шкодата секако да, ама ако не ми се погоди...

Matizot bi go zel vo taa dvojba.Skodata dizel li e? Skodata vo sekoj slucaj ke te kosta poskapo od Matizot.Matizot koja godina e?Klima ima li?[DOUBLEPOST=1447624440][/DOUBLEPOST]
Фиат и алфа без контакт освен внатрешното светло ништо друго не им работи
Земи извади го радиото најди некоја жица од инсталацијата што има стална струја и поврзија црвената жица од радиото со неа.
Можеш да ги споиш и црвената и жолтата жица и да ги приклучиш со жицата од инсталацијата која има стална струја а можеш и да ја оставиш жолтата жица на контакт.[DOUBLEPOST=1447619964][/DOUBLEPOST]
Убаво ти кажа членот!
Не е за тоа колку побрзо развива од 0-100 km/h туку дека со sdi на угорница точак ќе биде побрз од тебе.

Cim mora zici tie raboti ne gi cepkam,ke ja nosam na avtoelektricar, on neka buricka.
 
Sakam da zemem golf 4 1.9 sdi pa ako nekoj ima iskustvo ili nekoj sto se razbira so avtomobili ako saka da mi kaze kakvi se dali se dobri ili losi ili neka kae se sto znae za nego :)
Исклучиво само TDi мотор(типично за Ауди) и никако SDi(типично за ВФ,сеат) и тешко срање се, често расипливи
А мааните за Голф 4 1.9 TDi се мали освен со тек на време ќе има бучава за разлика од првиот пат кога возиш и ништо страшно .
 
не секој сака да мери од нула до 100ка колку бргу му развива колата



Не е работава во забрзувањето, туку во искористеноста на моторот и силата т.е. моќноста... Единствена придобивка од СДИ е 1000 денари поевтина регистрација и ништо повеќе... Многу е битен максималниот вртежен момент и кога го достига... Така да како што ти рече членот погоре на некоја угорница со ТДИ ке лета во 4-та па и 5-та со 80-100 км/ч, а СДИ-то ке се влечка со 40-50 и ке бара нон стоп шалтање 2-ра - 3-та брзина за да качи обртаи и да те извлече, а недај боже да сакаш да претекнеш некого... Исто и во град, ке го пуштиш во 4-та со 50 км/ч на 1500-1600 врт/мин и нема гајле, а СДИ ке бара обртаи над 2000 за да иде и да не тресе - од тука и ТДИ и помалку гориво ке ти троши... А Голф 4 не е лесен како за хечбек возило, најтежок е од сите серии на Голф...
 
Не е работава во забрзувањето, туку во искористеноста на моторот и силата т.е. моќноста... Единствена придобивка од СДИ е 1000 денари поевтина регистрација и ништо повеќе... Многу е битен максималниот вртежен момент и кога го достига... Така да како што ти рече членот погоре на некоја угорница со ТДИ ке лета во 4-та па и 5-та со 80-100 км/ч, а СДИ-то ке се влечка со 40-50 и ке бара нон стоп шалтање 2-ра - 3-та брзина за да качи обртаи и да те извлече, а недај боже да сакаш да претекнеш некого... Исто и во град, ке го пуштиш во 4-та со 50 км/ч на 1500-1600 врт/мин и нема гајле, а СДИ ке бара обртаи над 2000 за да иде и да не тресе - од тука и ТДИ и помалку гориво ке ти троши... А Голф 4 не е лесен како за хечбек возило, најтежок е од сите серии на Голф...

Zaboravas deka e 1900 kubika.A sto da kazeme za Saxo 1.5?Spored tvoja logika ako golfot so 1.9 motor po gorniste vozi 40-50 km/h,Saxoto od 10-20 km/h poveke ne odi li?Greska si prijatele.Imas pogresno sfakjanje malku.Kubikazata e bitna.Tie vo Germanija vo fabrikata znaat so kola napravile,i so motor turile.
 
Zdravo na site. Imam peugeot 206 1.9 obicen dizel. Zapocna da ja zgolemuva turazata odvreme navreme i da izgasni ponekogas. Na racnoto pumpice zabelezuvam deka se prazni i ima vozdux a koga che naspricam raboti oflicno. Eden mehanicar mi rece deka e riknat boshot poso ne trgal nafta, bil i vo funkcija kakko pumpa pa i ne mi beshe jasno. Zapocna znaci retko da go javuva ovoj problem a potoa i cesto i do stepen da ne pali voopsto osven koga napumpam na racnoto pumpice. Da napomenam deka na prviot pat zabelezav malce nafta ispod filterot za nafta poso bil so silikon lepen i se raspadnal siot, pa dali e mozno sistemot za gorivo da e napolnet so vozdux i kako da go ispustam cel i dali bi mozelo da e do to problemot.
Odnapred vi blagodaram
 
Zdravo na site. Imam peugeot 206 1.9 obicen dizel. Zapocna da ja zgolemuva turazata odvreme navreme i da izgasni ponekogas. Na racnoto pumpice zabelezuvam deka se prazni i ima vozdux a koga che naspricam raboti oflicno. Eden mehanicar mi rece deka e riknat boshot poso ne trgal nafta, bil i vo funkcija kakko pumpa pa i ne mi beshe jasno. Zapocna znaci retko da go javuva ovoj problem a potoa i cesto i do stepen da ne pali voopsto osven koga napumpam na racnoto pumpice. Da napomenam deka na prviot pat zabelezav malce nafta ispod filterot za nafta poso bil so silikon lepen i se raspadnal siot, pa dali e mozno sistemot za gorivo da e napolnet so vozdux i kako da go ispustam cel i dali bi mozelo da e do to problemot.
Odnapred vi blagodaram

Toa Pezo ja vozi skapanata Lukas pumpa, sto sreka vo nesreka e sto ne e skapa.Ti imas problem so vozduhot,ne so pumpata.Moras da gi proveris site creva, site stegi,se mora da bide zdravo i stegnato. Okolu filterot proveri,kukjisteto znae da pravi zaebancii.Koga seto toa so ti predloziv ke proveris i ispitas,ako ne e do toa, kolata ke si ja odneses na bosist, i toj ke ti kaze so ke napravite.Moze se nekoi gumici izedeni, pa ke gi smeni na lice mesto,bez da ima potreba pumpata da se vadi.
 
Toa Pezo ja vozi skapanata Lukas pumpa, sto sreka vo nesreka e sto ne e skapa.Ti imas problem so vozduhot,ne so pumpata.Moras da gi proveris site creva, site stegi,se mora da bide zdravo i stegnato. Okolu filterot proveri,kukjisteto znae da pravi zaebancii.Koga seto toa so ti predloziv ke proveris i ispitas,ako ne e do toa, kolata ke si ja odneses na bosist, i toj ke ti kaze so ke napravite.Moze se nekoi gumici izedeni, pa ke gi smeni na lice mesto,bez da ima potreba pumpata da se vadi.
A sto e so pumpata za gorivo? Go izvadov crevoto koe odi od filterot do boshot i dodeka verglam ne tera voopsto gorivo
 
Zaboravas deka e 1900 kubika.A sto da kazeme za Saxo 1.5?Spored tvoja logika ako golfot so 1.9 motor po gorniste vozi 40-50 km/h,Saxoto od 10-20 km/h poveke ne odi li?Greska si prijatele.Imas pogresno sfakjanje malku.Kubikazata e bitna.Tie vo Germanija vo fabrikata znaat so kola napravile,i so motor turile.
Ama saksoto e 500 kila a golfot e skoro ton
 
Zaboravas deka e 1900 kubika.A sto da kazeme za Saxo 1.5?Spored tvoja logika ako golfot so 1.9 motor po gorniste vozi 40-50 km/h,Saxoto od 10-20 km/h poveke ne odi li?Greska si prijatele.Imas pogresno sfakjanje malku.Kubikazata e bitna.Tie vo Germanija vo fabrikata znaat so kola napravile,i so motor turile.



Нека е и 4000 кубика кога е атмосферец со само 70 кс, џабе е... И тоа не според моја логика, туку според секоја... Кубикажата не е најбитна, моќноста е побитна и вртежниот момент... А СДИ е 70 кс и макс .врт. момент од 133 Нм кој го стига дури на 2400-2500 вртежи, а тие 70 кс дури на 4200 врт / мин додека пример ТДИ 110кс има 235 Нм на 1700 врт / мин, на 4100 ги развива 110-те кс... Што значи во распон од 2 - 3000 врт / мин кај СДИ имаш на располагање 133 Нм и некои 50-тина кс, а кај ТДИ имаш 235 Нм и 90 и кусур кс... Да не го спомнувам тоа што го кажав погоре, за градско возење на 1600 - 1700 врт / мин... Па сега ти направи си ја математиката...[DOUBLEPOST=1447696684][/DOUBLEPOST]
Ama saksoto e 500 kila a golfot e skoro ton
Eh kako ne.Razlikata neka bide 200-300 kg max,ne poveke.


Голф-от е околу 1200 кг, а Саксо-то нема ни 800 - 400+ кг е разликата, а тоа е како да имаш товарено 5 возрасни лица цело време ( 80 кг по лице нели ) ...[DOUBLEPOST=1447696832][/DOUBLEPOST]Чисто за споредба земи некоја кола како на пример постарите Мерцедеси со 3000 кубика и 50-60 кс и 1500+ кг и стави го на црта или на угорница со новото Поло 1.6 ТДИ 105 кс и маса под 1000 кг па ке видиш дали кубикажата е побитна или ова ја што зборам...
 
Последно уредено:
Како беше она да испиташ дали е добар моторот?

Заборавив како беше мислам дека вака нешто беше...

Во прва го ставаш а меѓувреме колата да биде на успон и откако ќе ја ставиш во прва отпушташ малку кумплунг до трето ниво и ако тргне малку колата тоа значи дека е ок моторот?

Ова ми го кажуваа одамна ама исто така некаде и на форумов прочитав па ако има некој да потврди нека каже дали е точно тоа...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom