blue ladybug
Фанг ловер
- Член од
- 5 февруари 2013
- Мислења
- 5.210
- Поени од реакции
- 11.803
Дечки у реду е, не мора да се напињате и пцуете. Следен пат нема да едитирам постови.
Да не измислуваме топла вода, факт е дека сообраќајот учествува со најмалку 30% во вкупното загадување во сите поголеми градови (кај нас заради старосната структура на возилата овој процент е сигурно и поголем).Абе ова пар-непар не го имаше у една диктатура шо се викаше Југославија?
Градови ко Лондон имаат 50 пати повеќе возила секој ден, нас возилата ни се проблемот. Абе владо издркана, вие сериозни сте? Фабриките на транзициските газди имаат оџаци од пред 50 години, без никакви филтри, до колите било. Ох мори мајко.
Епа тоа е проблемот али тие фабрики се знае чиви се зашто он да ја затвори кога може да го труе народот и да си ги брои парите. Па ќе воведувале пар непар со коливеОд моите предавања и дискусии кои ги имав на факултет со професорите од Институтот за Јавно Здравје, најзначајните луѓе кои во Македонија се занимаваат со оваа проблематика на загадувањето поткрепено со факти, ми беше кажано дека ситуацијата со фабриките била толку многу алармантна и многу загрижувачка особено во Скопско, Битолско и Кичевско. Освен што вршат мерења тие се во контакт со сите светски организации кои го следат загадувањето, па велат дека и во случај Македонија да го реши проблемот со името, нема да влезе во ЕУ бидејќи не исполнува еден од најважните критериуми, а тоа е квалитетот на амбиенталниот воздух. На Македонија и требаат години за да го постигне тоа ниво на загадување кое го има во државите од ЕУ..Тоа значи доколку се направи регуларна и објективна инспекција на сите тие погони треба да им се стави катанец и да не работат доколку не ги исполнат сите критериуми..Проблемот се става под тепих, а страда населението, кое според мене треба да биде обединето кога се работи за овој проблем...Воздухот кој го дишеме е еден, а тој што мисли дека ова е преувеличување сигурно нема видено во какви маки умира еден пациент заболен од карцином на белите дробови...Да не зборувам за алергиите и ринитите кои се застапени кај 90 проценти од населението кои можеби и не се толку трагични, но сепак никој не се запрашал од каде доаѓаат...
Ставено, ставено.Има некој информации дали Макстил стави филтри? Зошто од пред некој ден гледам дека работат, си чурат оџаците.
Одамна не чури ноќе, кога Макстил ќе зачури, мирисот е невозможно да го погрешиш. Башка и самата прашина има црвенкаста бојаПретпоставувам дека не ставиле, а за чурење они мислам дека нон-стоп си чурат (3та смена се мисли), така да таа изјава дека ќе престанеле (доброволно) со работа по истекот на рокот е само да се смири ситуацијата...
јас како мал живеев во Автокоманда (50-56), се сеќавам како гледавме како се градеше Железара . Уште во 60-тите се најдоа луѓе кој критикуваа, не од аспект на екологија ( еколошките активисти беа во ехЈу третирани како противдржавни елементи ) туку поради трошоците на транспортот на рудата од Тајмиште до Скопје. А изградбата на железара во Тајмиште условуваше стручниот кадар да живее таму, да се изгради едно мало градче... но од поодамна руда се носи и од други места, а од пред 20 години мислам дека почнаа да преработуват и руда богата со манган, многу опасна работа.![]()
Две третини од годината сме изложени на загадување, а се проценува дека една третина од смртните случаи се од аерозагадување. Министерството за животна средина само констатира загриженост за процесот на набавка на филтри за фабриките со што се очекува да се намали загадувањето
Целиот текст тука...
Ќе биде интересно есенва/зимава...искрено ве жалам вие што живеете Скопје.Имав среќа да избегам оттаму пред 2 години. Е ова е вистински реален проблем кој треба власта да се зафати да го реши а не тркала, споменици, галии, казни за сиромаштијата, итн...
![]()
Оваа е една од поглупите квазинаучни глупости.. Не само уништување на озонскиот слој, па и енормното зголемување на мобилните телефони ( антенски предаватели) е голем узрочник на ракот( електромагнетно загадување).