Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
i toj rece deka e r'ga pa mi rece da probam so voda i nekoe sredstvo da go izvijam toa kazance vnatre a nzn o kakvo sredstvo i ako i toa ne uspee ke moram da kupam nov del i da go mesti.

Druze kolku pari e toa kazance?I jas imav problem so toa, mene mi protect.Go plativ 1000denara glanc novo,I uste 2000 denara za rabotna raka.Go smenija za 2 saata.
 
луге пак јас во врска со парното на опел корса 2002 год денеска ги извадив цревата од моторот двете што влегувАТ во кабината на колата и со компресор со ваздух ги издував една тон гнасотии излегоа во црвена боја убаво дуење и удри мајсторот но топлото никаде го нема сега имам намера да пробам со вода а ми рече и да ставам некое средство внатре (сјај,доместос, или неш друго) и да го оставам внатре да постои 2-3 саати и после пак да го исперам со вода тој ладилник за парно па ме интересире дали ќе има некое фајде или да си купам тоа казанче (4500 ден) и да не се мачам со експерименти ?
Druze kolku pari e toa kazance?I jas imav problem so toa, mene mi protect.Go plativ 1000denara glanc novo,I uste 2000 denara za rabotna raka.Go smenija za 2 saata.



Него сака некој добро да го обричи за 4500 ден... Деловите за Опел-и од тоа годиште не беа така скапи, посебно не толкацко радијаторче... Па тоа му е пола цена од нова ламела ебаго ...
 
Него сака некој добро да го обричи за 4500 ден... Деловите за Опел-и од тоа годиште не беа така скапи, посебно не толкацко радијаторче... Па тоа му е пола цена од нова ламела ебаго ...
Радијаторчето е 1500-2000 денари ама маката 3-4 часа бидејќи треба да се извади цела шалт табла
 
некој случајно да не знае колку чини сетот замаец, Ламел, потисна и лагер и кои се најквалитетни од искуство. се работи за ^голф 4 тди 81 кв 110 кс

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk
 
Брат ми купи казанче ново за Ауди А4 за 1200 денари. мењавањето е малку проблем пошто на некои возила треба да се вади целата маска
 
Него сака некој добро да го обричи за 4500 ден... Деловите за Опел-и од тоа годиште не беа така скапи, посебно не толкацко радијаторче... Па тоа му е пола цена од нова ламела ебаго ...

80% од цената се однесува на работната рака..И мене ме убедуваа дека треба цела средина да се извади,па само фиоката кај совозачкото седиште беше извадена,кога бев да видам до кај е работата..Немаше вкупна работа ни 4 саата..Овој мајстор беше најефтин..Прашав и во АМСМ,ми побара тој 5000 денара само за работна рака,а овој локалниов,истата работа ја заврши за 2000 денара.[DOUBLEPOST=1446588129][/DOUBLEPOST]
некој случајно да не знае колку чини сетот замаец, Ламел, потисна и лагер и кои се најквалитетни од искуство. се работи за ^голф 4 тди 81 кв 110 кс

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

Валео ги фалат..Не би требало да е поскапо од 200-250 евра..
 
Радијаторчето е 1500-2000 денари ама маката 3-4 часа бидејќи треба да се извади цела шалт табла
80% од цената се однесува на работната рака..И мене ме убедуваа дека треба цела средина да се извади,па само фиоката кај совозачкото седиште беше извадена,кога бев да видам до кај е работата..Немаше вкупна работа ни 4 саата..Овој мајстор беше најефтин..Прашав и во АМСМ,ми побара тој 5000 денара само за работна рака,а овој локалниов,истата работа ја заврши за 2000 денара.[DOUBLEPOST=1446588129][/DOUBLEPOST]

Валео ги фалат..Не би требало да е поскапо од 200-250 евра..



Он како што кажа или барем јас како разбрав само за казанчето му бараче 4500... Ако е со се работна рака некако е ок, ама ако само за казанчето - машалааа...[DOUBLEPOST=1446593328][/DOUBLEPOST]
некој случајно да не знае колку чини сетот замаец, Ламел, потисна и лагер и кои се најквалитетни од искуство. се работи за ^голф 4 тди 81 кв 110 кс

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk


Сет ламела, потисна и друк лагер " Luk " 12 - 13 000 ден, зависно каде, а замаец исто " Luk " околу
22 000 ден... Што значи се заедно околу 34 - 35 000 ден, нормално некој мал попуст ако добиеш па да биде 500 евра округло ... Тука некаде со цена се и " Sachs " ... Замаецот ти е најскап, така да ако е во добра состојба оригиналниот може да се помине само со сетот ламела, а ако не е - јеби га... Затоа треба да се менува на време ...
 
Последно уредено:
80% од цената се однесува на работната рака..И мене ме убедуваа дека треба цела средина да се извади,па само фиоката кај совозачкото седиште беше извадена,кога бев да видам до кај е работата..Немаше вкупна работа ни 4 саата..Овој мајстор беше најефтин..Прашав и во АМСМ,ми побара тој 5000 денара само за работна рака,а овој локалниов,истата работа ја заврши за 2000 денара.[DOUBLEPOST=1446588129][/DOUBLEPOST]

Валео ги фалат..Не би требало да е поскапо од 200-250 евра..
Двомасен замаец има а со 200-250 евра ако помине на коњ ќе биде,освен ако го
Он како што кажа или барем јас како разбрав само за казанчето му бараче 4500... Ако е со се работна рака некако е ок, ама ако само за казанчето - машалааа...[DOUBLEPOST=1446593328][/DOUBLEPOST]


Сет ламела, потисна и друк лагер " Luk " 12 - 13 000 ден, зависно каде, а замаец исто " Luk " околу
22 000 ден... Што значи се заедно околу 34 - 35 000 ден, нормално некој мал попуст ако добиеш па да биде 500 евра округло ... Тука некаде со цена се и " Sachs " ... Замаецот ти е најскап, така да ако е во добра состојба оригиналниот може да се помине само со сетот ламела, а ако не е - јеби га... Затоа треба да се менува на време ...
Има опција поевтино да се преправи да не биде двомасен замаец ама многу ретко да се најде чесен и искрен маалски механичар.
Овластениве сервиси се во состојба крвта да ти ја исцедат до последна капка.
 
Zdravo,
vozam chevrolet spark 2006 god. od pred nekoe vreme pocna da pali na vtoro verglanje (prvo ne pali, gasis koktakt, na vtoro pali odma), stom trgnes edno minuta - dve ne prima dobro gas, gusi potoa se oprava. Pred dva dena mi svetna chek sijalickata na prvo palenje (na laden motor), po 5-6 km. pominati, izgasiv, povtorno zapaliv sijalickata ne svetese, taka ovie dva dena pored.
Dali nekoj bi znael vo sto e problemot, dali nekoj imal slicno iskustvo?
Fala
 
http://reklama5.mk/AdDetails?ad=1800097
Ке може ли да ми дадете ваше стручно мислење за огласот? мислам дека е 1.2 да не е мн слаб овој мотор? а доста ново изгледа за оваа цена па и на плинче да се стави супер
 
Мора на компјутер за диагностика да се приклучи за да знаеш што му е маката.

INJECTION SYSTEM FAULT DASHBOARD WARNING LIGHT
Starting the car should see this symbol illuminate in amber briefly and extinguish. If the symbol illuminates whilst driving or does not go out after starting on Multijet versions, this signifies a fault with the injection system. Vehicle can be driven at a moderate speed, though a loss of performance, poor handling and high fuel consumption may be experienced. Take your vehicle to a Fiat dealership as soon as possible, do not push the engine excessively. On EOBD petrol versions, if the symbol flashes, this may indicate damage to the catalytic converter.

Ја приклучив на компјутер,некој сензор на бош пумпата е отиден,дур е ладен работи,кога ќе загрее престанува да фрла нафта и гасне колата.Цената за половен била негде околу 50евра.Кај можам да побарам половни делови?
 
Ја приклучив на компјутер,некој сензор на бош пумпата е отиден,дур е ладен работи,кога ќе загрее престанува да фрла нафта и гасне колата.Цената за половен била негде околу 50евра.Кај можам да побарам половни делови?
Јас не би ти препорачал сензор на старо.
 
Здраво дечки. Сакам да земам фиат стило 1.9 јтд 116 кс па ме интересира ваше мислење, искуства, како се за одржавање..
 
Двомасен замаец има а со 200-250 евра ако помине на коњ ќе биде,освен ако го

Има опција поевтино да се преправи да не биде двомасен замаец ама многу ретко да се најде чесен и искрен маалски механичар.
Овластениве сервиси се во состојба крвта да ти ја исцедат до последна капка.



Ма какви овластени сервиси... Овластен сервис кажав само ако ја земам нова и додека и трае гаранцијата, после тоа има мајстори, мислам јас лично имам 2-3 мајстори од поверение со долгогодишно искуство... Инаку да - постои опција да се стави фиксен замаец, точно, поевтино е - да, ама не е препорачливо... Тие мотори имаат прилично изразени вибрации при работење и вртежниот момент не им е мал... Така да на кого не му пречат вибрациите и тресењето при поаѓање и шаллтање и ако е спремен да менува држачи и слични тракатанци нека го преправи... Ама ако не се чека да почне да струже железо на железо па да се менува ламелата, нема проблем со замаецот, нема потреба од менување... Инаку има уште поевтина варијанта, односно да се види ако потисната плоча е во добра состојба, може да се помине само со нов друк лагер кој кошта 1000ден и уште некои 1000-1500 да се прекове истата ламела, нормално ако знаеш некој човек кој знае да го направи тоа... Пак кажувам - сето тоа под услов да не е возено така долго време и да не дошло се за у курац...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom