i toj rece deka e r'ga pa mi rece da probam so voda i nekoe sredstvo da go izvijam toa kazance vnatre a nzn o kakvo sredstvo i ako i toa ne uspee ke moram da kupam nov del i da go mesti.Taa crvena boja e r'ga,od blokot najverojatno.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
i toj rece deka e r'ga pa mi rece da probam so voda i nekoe sredstvo da go izvijam toa kazance vnatre a nzn o kakvo sredstvo i ako i toa ne uspee ke moram da kupam nov del i da go mesti.Taa crvena boja e r'ga,od blokot najverojatno.
i toj rece deka e r'ga pa mi rece da probam so voda i nekoe sredstvo da go izvijam toa kazance vnatre a nzn o kakvo sredstvo i ako i toa ne uspee ke moram da kupam nov del i da go mesti.
луге пак јас во врска со парното на опел корса 2002 год денеска ги извадив цревата од моторот двете што влегувАТ во кабината на колата и со компресор со ваздух ги издував една тон гнасотии излегоа во црвена боја убаво дуење и удри мајсторот но топлото никаде го нема сега имам намера да пробам со вода а ми рече и да ставам некое средство внатре (сјај,доместос, или неш друго) и да го оставам внатре да постои 2-3 саати и после пак да го исперам со вода тој ладилник за парно па ме интересире дали ќе има некое фајде или да си купам тоа казанче (4500 ден) и да не се мачам со експерименти ?
Druze kolku pari e toa kazance?I jas imav problem so toa, mene mi protect.Go plativ 1000denara glanc novo,I uste 2000 denara za rabotna raka.Go smenija za 2 saata.
Радијаторчето е 1500-2000 денари ама маката 3-4 часа бидејќи треба да се извади цела шалт таблаНего сака некој добро да го обричи за 4500 ден... Деловите за Опел-и од тоа годиште не беа така скапи, посебно не толкацко радијаторче... Па тоа му е пола цена од нова ламела ебаго ...
Него сака некој добро да го обричи за 4500 ден... Деловите за Опел-и од тоа годиште не беа така скапи, посебно не толкацко радијаторче... Па тоа му е пола цена од нова ламела ебаго ...
некој случајно да не знае колку чини сетот замаец, Ламел, потисна и лагер и кои се најквалитетни од искуство. се работи за ^голф 4 тди 81 кв 110 кс
Sent from my GT-I9195 using Tapatalk
Радијаторчето е 1500-2000 денари ама маката 3-4 часа бидејќи треба да се извади цела шалт табла
80% од цената се однесува на работната рака..И мене ме убедуваа дека треба цела средина да се извади,па само фиоката кај совозачкото седиште беше извадена,кога бев да видам до кај е работата..Немаше вкупна работа ни 4 саата..Овој мајстор беше најефтин..Прашав и во АМСМ,ми побара тој 5000 денара само за работна рака,а овој локалниов,истата работа ја заврши за 2000 денара.[DOUBLEPOST=1446588129][/DOUBLEPOST]
Валео ги фалат..Не би требало да е поскапо од 200-250 евра..
некој случајно да не знае колку чини сетот замаец, Ламел, потисна и лагер и кои се најквалитетни од искуство. се работи за ^голф 4 тди 81 кв 110 кс
Sent from my GT-I9195 using Tapatalk
Двомасен замаец има а со 200-250 евра ако помине на коњ ќе биде,освен ако го80% од цената се однесува на работната рака..И мене ме убедуваа дека треба цела средина да се извади,па само фиоката кај совозачкото седиште беше извадена,кога бев да видам до кај е работата..Немаше вкупна работа ни 4 саата..Овој мајстор беше најефтин..Прашав и во АМСМ,ми побара тој 5000 денара само за работна рака,а овој локалниов,истата работа ја заврши за 2000 денара.[DOUBLEPOST=1446588129][/DOUBLEPOST]
Валео ги фалат..Не би требало да е поскапо од 200-250 евра..
Има опција поевтино да се преправи да не биде двомасен замаец ама многу ретко да се најде чесен и искрен маалски механичар.Он како што кажа или барем јас како разбрав само за казанчето му бараче 4500... Ако е со се работна рака некако е ок, ама ако само за казанчето - машалааа...[DOUBLEPOST=1446593328][/DOUBLEPOST]
Сет ламела, потисна и друк лагер " Luk " 12 - 13 000 ден, зависно каде, а замаец исто " Luk " околу
22 000 ден... Што значи се заедно околу 34 - 35 000 ден, нормално некој мал попуст ако добиеш па да биде 500 евра округло ... Тука некаде со цена се и " Sachs " ... Замаецот ти е најскап, така да ако е во добра состојба оригиналниот може да се помине само со сетот ламела, а ако не е - јеби га... Затоа треба да се менува на време ...
Мора на компјутер за диагностика да се приклучи за да знаеш што му е маката.
INJECTION SYSTEM FAULT DASHBOARD WARNING LIGHT
Starting the car should see this symbol illuminate in amber briefly and extinguish. If the symbol illuminates whilst driving or does not go out after starting on Multijet versions, this signifies a fault with the injection system. Vehicle can be driven at a moderate speed, though a loss of performance, poor handling and high fuel consumption may be experienced. Take your vehicle to a Fiat dealership as soon as possible, do not push the engine excessively. On EOBD petrol versions, if the symbol flashes, this may indicate damage to the catalytic converter.
Јас не би ти препорачал сензор на старо.Ја приклучив на компјутер,некој сензор на бош пумпата е отиден,дур е ладен работи,кога ќе загрее престанува да фрла нафта и гасне колата.Цената за половен била негде околу 50евра.Кај можам да побарам половни делови?
Двомасен замаец има а со 200-250 евра ако помине на коњ ќе биде,освен ако го
Има опција поевтино да се преправи да не биде двомасен замаец ама многу ретко да се најде чесен и искрен маалски механичар.
Овластениве сервиси се во состојба крвта да ти ја исцедат до последна капка.