Формула 1 - сезона 2015

  • Креатор на темата Креатор на темата M1K1 007
  • Време на започнување Време на започнување

Шампион за 2015 според Вас...


  • Вкупно гласачи
    71
  • Гласањето е завршено на .
Abe vidi sea sekoj na negovo mesto ke se custvuva isto kaj odi tamu tapa bolidi ima u Ferrari go cedese bolidot, se vo Meklaren vo poeni edvaj vleguvaat :/ Ke izleze kako sto kazav naredna sezona so Reno ke odi 100%

Sent from my HTC Desire 610 using Tapatalk
Ne veruvam, mislam ke ostane. I na kraj go gledas Vo 24h Le Man ili MotoGP. :D :D
 
Abe vidi sea sekoj na negovo mesto ke se custvuva isto kaj odi tamu tapa bolidi ima u Ferrari go cedese bolidot, se vo Meklaren vo poeni edvaj vleguvaat :/ Ke izleze kako sto kazav naredna sezona so Reno ke odi 100%

Sent from my HTC Desire 610 using Tapatalk
Aбе јасно, исфрустриран е. Али тој испад воопшто не беше професионален и многу арогантен. Он знаеше дека се впушта во една година сигурно давење на дното. V6 Hybrid технологијава е премногу комплексна за развивање па дури и за џин како Хонда. Треба да почека наредна година па послем да дава такви коментари.
А не првата година и тоа во Јапонија каде што бил присутен целиот врв на Хонда.

Иначе Батон е потврден за наредна година(y)
 
Aбе јасно, исфрустриран е. Али тој испад воопшто не беше професионален и многу арогантен. Он знаеше дека се впушта во една година сигурно давење на дното. V6 Hybrid технологијава е премногу комплексна за развивање па дури и за џин како Хонда. Треба да почека наредна година па послем да дава такви коментари.
А не првата година и тоа во Јапонија каде што бил присутен целиот врв на Хонда.
Tuka si vo pravo :D

Sent from my HTC Desire 610 using Tapatalk
 
Aбе јасно, исфрустриран е. Али тој испад воопшто не беше професионален и многу арогантен. Он знаеше дека се впушта во една година сигурно давење на дното. V6 Hybrid технологијава е премногу комплексна за развивање па дури и за џин како Хонда. Треба да почека наредна година па послем да дава такви коментари.
А не првата година и тоа во Јапонија каде што бил присутен целиот врв на Хонда.

Иначе Батон е потврден за наредна година(y)
Мислам дека и Алонсо ќе го задржат следната година, пошо со вакви резултати какви шо имаат Мекларен тешко дека ќе привлечат звучно име да вози за нив макар шо такви ги нема многу :D
 
Мислам дека и Алонсо ќе го задржат следната година, пошо со вакви резултати какви шо имаат Мекларен тешко дека ќе привлечат звучно име да вози за нив макар шо такви ги нема многу :D
Go imaat Baton kako poiskusen okolu razvoj da pomaga a Magnusen ke go vnesat i onaka vozese za niv edna sezona i pokaza dobri rezultati :D

Sent from my HTC Desire 610 using Tapatalk
 
Сега Private Radio ќе бара [emoji14] :D
e721c82d8661a6ec71434919b10505ff.jpg
 
Сузука је многу слична на Силверстоун каде Ферари беше очаен. И овие резултати се екстра за нив, ако се земи предвид дека ако се вози на најтврдите две компоненти на гума а, времето не е жешко, Ферари е банана.

Во Сочи се возат најмеките две компоненти, лани таму Фе4рари беше најслаб, ама тоа беше поради моторот со мало турбо, а оваа стаза бара јак мотор. Има шанси за двобој.

Другите не се вредни за спомнување-порка мизерија
 
Сузука је многу слична на Силверстоун каде Ферари беше очаен. И овие резултати се екстра за нив, ако се земи предвид дека ако се вози на најтврдите две компоненти на гума а, времето не е жешко, Ферари е банана.

Во Сочи се возат најмеките две компоненти, лани таму Фе4рари беше најслаб, ама тоа беше поради моторот со мало турбо, а оваа стаза бара јак мотор. Има шанси за двобој.

Другите не се вредни за спомнување-порка мизерија
Ja se nadevam na Mexico xD

Sent from my HTC Desire 610 using Tapatalk
 
Мексико или САД ќе биди новата надградба на моторот на Ферари со искористување на преостанатите 4 токени. Заради тоа ќе се стартува 10 места поназад, но во САД тоа лесно се надокнадува ако се има јак мотор. Правецот пред последната кривина е доста долг и лесно се престигнува
 
Мексико или САД ќе биди новата надградба на моторот на Ферари со искористување на преостанатите 4 токени. Заради тоа ќе се стартува 10 места поназад, но во САД тоа лесно се надокнадува ако се има јак мотор. Правецот пред последната кривина е доста долг и лесно се престигнува
Zadto bi startuvale 10 metra ponazad mislam deka uste ne go iskoristija posledniot motor :D

Sent from my HTC Desire 610 using Tapatalk
 
Сега го возат четвртиот агрегат од Монца кој се надгради со три токени, а до крај им остануваат неискористени уште 4. Или ќе ги искористат на 5-ти мотор за што следи казна или тие токени ќе им пропаднат за догодина.

А Ферари тие 4 токени наш ги планира за надградба на долниот дел од моторот, т.н.‚‚ crankcase‚‚ што ќе биди основа за моторот за 2016 година кој има најава дека ќе биде потесен и доста помал.

Затоа е нужно да се искористат и тие 4 токени за да се има добра основа за 2016.Ионака оваа година им служи за спремање за следната и проектирање на болид комплетно од Алисон со тимот. Овој сегашниов тој го наследи во поголемиот дел од Томбазис.

Кога Алисон ја презеде функцијата, сакал да го промени предното вешање од ``пулрод ``во ``пушрод`` и побарал совет од легендарниот Рори Брн кој му рекол дека за тој захфат му требаат 6 месеци. И така се одлучија да одат со крпен болид за 2015 и нов за 2016.

Добра информација е што аеротунелот конечно фунционира и сите надградби носат подобрување за разлика од порано кога новите делови се возеа само во петок, а во Сабота наутро се враќаа старите...и така секоја трка
 
Сега го возат четвртиот агрегат од Монца кој се надгради со три токени, а до крај им остануваат неискористени уште 4. Или ќе ги искористат на 5-ти мотор за што следи казна или тие токени ќе им пропаднат за догодина.

А Ферари тие 4 токени наш ги планира за надградба на долниот дел од моторот, т.н.‚‚ crankcase‚‚ што ќе биди основа за моторот за 2016 година кој има најава дека ќе биде потесен и доста помал.

Затоа е нужно да се искористат и тие 4 токени за да се има добра основа за 2016.Ионака оваа година им служи за спремање за следната и проектирање на болид комплетно од Алисон со тимот. Овој сегашниов тој го наследи во поголемиот дел од Томбазис.

Кога Алисон ја презеде функцијата, сакал да го промени предното вешање од ``пулрод ``во ``пушрод`` и побарал совет од легендарниот Рори Брн кој му рекол дека за тој захфат му требаат 6 месеци. И така се одлучија да одат со крпен болид за 2015 и нов за 2016.

Добра информација е што аеротунелот конечно фунционира и сите надградби носат подобрување за разлика од порано кога новите делови се возеа само во петок, а во Сабота наутро се враќаа старите...и така секоја трка
Fala ti za informacijava. Samo da ne zaebe Berni rabotava so ukinuvanje na aero tunelite, mnogu pari vlozija vo toa od Ferrari a znaeme sto znaci Ferrari za F1 i kakvo lobi ima valjda nema da se izglupiraat zasto stvarno ke nema smisla da se isfrli takvo nesto :D Kako trgnale najverojatno konecno ke gledame nesto povozbudlivo vo F1 naredna sezona da gi stignat Mercedes i ocekuvam mnogu od Reno barem da se mesa vo top 5 so po eden vozac so dodavanje na Williams i RB kako sto kazav pred nekolku posta poveke i se raduvam na slednata sezona nego na preostanative trki od ovaa :D

Sent from my HTC Desire 610 using Tapatalk
 
Fala ti za informacijava. Samo da ne zaebe Berni rabotava so ukinuvanje na aero tunelite, mnogu pari vlozija vo toa od Ferrari a znaeme sto znaci Ferrari za F1 i kakvo lobi ima valjda nema da se izglupiraat zasto stvarno ke nema smisla da se isfrli takvo nesto
Добро е што Ферари секако, Вилијамс и Мерцедес се изјаснија против укинување на воздушни тунели.
Стварно греота ако го укинат, Ферари еден тон пари фрлија за градење на воздушен тунел што како изјави Монтеѕемело на времето тогаш не им бил ни толку потребен за комерцијални аута така да главно за Ф1 го изградиле и да им го укинат ќе биде многу голем удар.
 
Последно уредено:
Добро е што Ферари секако, Вилијамс и Мерцедес се изјаснија против укинување на воздушни тунели.
Стварно греота ако го укинат, Ферари еден тон пари фрлија за градење на воздушен тунел што како изјави Монтеѕемело на времето тогаш не им бил ни толку потребен за комерцијални аута така да главно за Ф1 го изградиле и да им го укинат ќе биде многу голем удар.
Bas i mislam deka ke se najgolemi protivnici i najglasni ako se aktuelizira prasanjevo :D Baska stavi gi so isto mislenje deka ke odat i timovite na koi im davaat motori [emoji14] Valjda nema zasto samo toa ostana za razvivanje na bolidot

Sent from my HTC Desire 610 using Tapatalk
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom