Прашање за Христијанството III

Член од
16 декември 2013
Мислења
1.856
Поени од реакции
1.203
типично рисјанска работа им забодуеш нож на браштата ти католици и протестанти и се праиш невинашче:) какво не те е' страм,поечко поштовање ке имаше ако си признаеш греоите како истински мж а не ко православен треба да те е страх од дедо боже
и евентуално од Derren Brown или Craig Karges но значајно за тебе е да се помириш со општо прифатени факти и емоционално да се опоравиш со 'неправдите' кои ги ставаат на товар врз твојата ти божја бронзена по ранг организација во која си тако звана фатаморгана:) факинг каспер:lolzz:.
Толку беше со фактите за ’’православната инквизиција’’, и во недостиг на факти започнуваат дегенските иронии- веќе видено.:несвест:
Дајте друго дете ова многу брзо откачи.:popce:
 
M

mar30

Гостин
-Прашањето беше која е таа црква што палела, одговорот кој го даде дотичниот член се однесуваше на личности кои ги погубила државата а не црквата.
-Ти велиш христијанска била државата па одтаму виновна е црквата, ако црквата е виновна за тоа што направил член од истата тогаш за секое зло што го предизвикал нејзин член може да се обвини црквата.

After they were convicted by the Church, they were turned over to the local government for execution because of religious restrictions that kept ecclesial clergy from actually carrying out the executions.

у превод то значи откако тие(еретиците) биле осудени од црквата таа ги предавала на државната власт која впрочем ја вршела егзекуцијата бидејки твојата организација знаела дека денес ке има такви како тебе кои треба да јадат гомна дека црквата уствари не ги егзекутирала еретиците туку тоа била државата.
 
Последно уредено од модератор:
Член од
16 декември 2013
Мислења
1.856
Поени од реакции
1.203
After they were convicted by the Church, they were turned over to the local government for execution because of religious restrictions that kept ecclesial clergy from actually carrying out the executions.

у превод то значи откако тие(еретиците) биле осудени од црквата таа ги предавала на државната власт која впрочем ја вршела егзекуцијата бидејки
E сега останува да неаведеш релевантен извор, за да го потврдиш овој факт, зошто вака рекла-казала, kopi-paste од вики.Црквата не ги предавала на некому а просто налагала казните кои и се во доменот и крај. Нема такво нешто(правило,канон..) ’’го предава на државата’’ ако имаш таков факт повели.
Но, сепак добро е научи дека црквата православна не вршела екзекуции, останува уште да разбереш дека осудувањата биле социално-духовни, а во никој случај физички. Потоа ако се заинтересираш повеќе за конкретниот случај со Василиј лечителот и се запрашаш зошто покрај толку еретици единствено тој бил на ауиденција кај императорот, зошто бил така стого казнет од императорот, има ли врска неговата еретичност со казната што ја добил, или неговите противодржавни ставови всушност го навеле императорот на тоа... сево ова релевантно може да го најдеш во Алексеида од Ана Комненена, ама се сомневам, ова е многу за твоите капацитети а и очигледно не ти се сака да разбереш.
 
M

mar30

Гостин
E сега останува да неаведеш релевантен извор, за да го потврдиш овој факт, зошто вака рекла-казала, kopi-paste од вики.Црквата не ги предавала на некому а просто налагала казните кои и се во доменот и крај. Нема такво нешто(правило,канон..) ’’го предава на државата’’ ако имаш таков факт повели.
Но, сепак добро е научи дека црквата православна не вршела екзекуции, останува уште да разбереш дека осудувањата биле социално-духовни, а во никој случај физички. Потоа ако се заинтересираш повеќе за конкретниот случај со Василиј лечителот и се запрашаш зошто покрај толку еретици единствено тој бил на ауиденција кај императорот, зошто бил така стого казнет од императорот, има ли врска неговата еретичност со казната што ја добил, или неговите противодржавни ставови всушност го навеле императорот на тоа... сево ова релевантно може да го најдеш во Алексеида од Ана Комненена, ама се сомневам, ова е многу за твоите капацитети а и очигледно не ти се сака да разбереш.
Црквата ако канонски може тебе фатаморгана да те направи тоа незначи дека црквата може канонски 'импичменти' да става на историски факти.јасно?ке мора да се потрудиш да го сватиш тоа инаку дискусијава нема да има цел.

prof.Christopher Marsh
Christianity’s privileged place in Russia dates back to the “Baptism of
Rus’ ” in 988. From the day that Kievan prince Vladimir converted to OrthodoxChristianity and brought his subjects with him, the religion of the Rus’ and their politics have been almost inextricably linked. Not only was Vladimir canonizedas ravno-apostalnii (the equal of the Apostles), starting a long tradition of canonizing political leaders and heroes, but the distinction between political power and religion became forever blurred.
In many ways, Vladimir’sconversion and the resulting Christianization of Rus’ is a very early expressionof cuius regio, eius religio
.
For much of the tsarist period, the twowere so closely intertwined that is was difficult to determine where one beganand the other ended.


List of people burned as heretics - orthodox church
 
Последно уредено од модератор:

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Црквата ако канонски може тебе фатаморгана да те направи тоа незначи дека црквата може канонски 'импичменти' да става на историски факти.јасно?ке мора да се потрудиш да го сватиш тоа инаку дискусијава нема да има цел.

prof.Christopher Marsh
Christianity’s privileged place in Russia dates back to the “Baptism of
Rus’ ” in 988. From the day that Kievan prince Vladimir converted to OrthodoxChristianity and brought his subjects with him, the religion of the Rus’ and their politics have been almost inextricably linked. Not only was Vladimir canonizedas ravno-apostalnii (the equal of the Apostles), starting a long tradition of canonizing political leaders and heroes, but the distinction between political power and religion became forever blurred.
In many ways, Vladimir’sconversion and the resulting Christianization of Rus’ is a very early expressionof cuius regio, eius religio
.
For much of the tsarist period, the twowere so closely intertwined that is was difficult to determine where one beganand the other ended.


List of people burned as heretics - orthodox church
Ајде сега, посочи ни и линкови, од кои ќе видиме што мислат муслиманите, будистите, шинтоистите и сатанистите за источната православна Црква, а можеш да продолжиш и со мешањето баби и жаби.
 
Член од
16 декември 2013
Мислења
1.856
Поени од реакции
1.203
Црквата ако канонски може тебе фатаморгана да те направи тоа незначи дека црквата може канонски 'импичменти' да става на историски факти.јасно?ке мора да се потрудиш да го сватиш тоа инаку дискусијава нема да има цел.
Нема никаков импичмент на факти, а барање за да ги доставиш тие факти каде црквата извршила она што го тврдиш, покажи ги тие факти или ќе остане една од шпекулациите.
prof.Christopher Marsh
Christianity’s privileged place in Russia dates back to the “Baptism of
Rus’ ” in 988. From the day that Kievan prince Vladimir converted to OrthodoxChristianity and brought his subjects with him, the religion of the Rus’ and their politics have been almost inextricably linked. Not only was Vladimir canonizedas ravno-apostalnii (the equal of the Apostles), starting a long tradition of canonizing political leaders and heroes, but the distinction between political power and religion became forever blurred.
In many ways, Vladimir’sconversion and the resulting Christianization of Rus’ is a very early expressionof cuius regio, eius religio
.
For much of the tsarist period, the twowere so closely intertwined that is was difficult to determine where one beganand the other ended.
Ти побарав историски факт со извор а ти ми даваш текст напишан во слободна форма:bravobe: . Ако ова го користиш како факт тогаш црквата има за се огдоворност што се случило во државата, например наездата на монголците во Русија, или Турците во Византија:tapp:.
Дефининитивно не читаш или не ти се сака да разбереш, сепак повторувањето е мајка на знаењето-
В том же году от живописца Отто Генина, чеј родственник состојал на службе русского государја, Кульман узнал, что в России есть приверженцы идеј јакоба Бёме. Составив послание, полное апокалиптических пророчеств и излагајуштее суть его ученија, он попыталсја доставить его к московскому двору через Генина, а после неудачи сам отправилсја в путь. 27 апрелја 1689 года Кульман добралсја до Москвы, где был с восторгом встречен в Немецкој слободе, где дејствительно жили последователи Бёме и других мистиков, и нашёл себе покровителја — богатого купца Конрада Нордермана. Опасајась влијанија Кульмана, Иоахим Мејнеке, главныј пастор московској немецкој обштины, подал жалобу патриарху Иоакиму, обвинјаја Кульмана в ереси и неуважении к царској власти. Переводчики Посольского приказајуриј Гивнер и Иван Тјажкогорскиј, ознакомившись с из'јатыми у Кульмана бумагами, составили т. н. «Мнение переводчиков», приложенное затем к розыскному делу. Кульман и Нордерман подверглись пыткам и, не желаја отказатьсја от своего ученија, по указу цареј-соправителеј Петра I и Ивана V были сожжены в срубе на Красној плоштади вместе с письменными трудами Кульмана
Жалба поддал пасторот на германската обштност во Москава, а указот царот-соупрравител. Што има тука Првославната црква?

Avvakum Petrovich
...АВВАКУ́М. и ближајшие его единомышленники были по указу царја Федора Алексеевича сожжены в срубе.
По указание на царот.
http://feb-web.ru/feb/kle/kle-abc/ke1/ke1-0524.htm

Basil the Physician
След "п'лното изгарјане" на "учителја и терапевта", по пор'чение на Алексиј I Комнин
Потоа ако се заинтересираш повеќе за конкретниот случај со Василиј лечителот и се запрашаш зошто покрај толку еретици единствено тој бил на ауиденција кај императорот, зошто бил така стого казнет од императорот, има ли врска неговата еретичност со казната што ја добил, или неговите противодржавни ставови всушност го навеле императорот на тоа... сево ова релевантно може да го најдеш во Алексеида од Ана Комненена, ама се сомневам, ова е многу за твоите капацитети а и очигледно не ти се сака да разбереш.
 
Последно уредено:
Член од
27 септември 2007
Мислења
1.028
Поени од реакции
440
Не сум верник, почитувам кој што си верува, но лично мислам ова на видеово е перење мозок, неодамна ми пуштија да изгледам :
Е, сега незнам дали прашањево ми е за тука, т.е за тие што веруваат. Не го догледав до крај видеово, али еве ме интересира
да прашам - Која е таа потреба да се препишуваат сопствените однесувања/дејствувања/емотивни состојби/мисли итн. на некој друг, во случајов - Бог? Како тоа одговорноста за моето неспиење да ја препишам на тоа дека Бог сака да комуницира со мене? А не на себе и на тоа што во текот на ноќта самата си правам на пр.страв со тоа што си креирам црно сценарио за состанок со дечко после 5 дена (ова пример, може да биде било друго какво и да е однесување).
 
Последно уредено:
M

mar30

Гостин
Ајде сега, посочи ни и линкови, од кои ќе видиме што мислат муслиманите, будистите, шинтоистите и сатанистите за источната православна Црква, а можеш да продолжиш и со мешањето баби и жаби.
Став со кој девалвираш се што е надвор од православието е нерационален,за конкретниот случај веројатноста за вистинитост на фактот неодвојливоста на врската црква/држава е канонизирање на царот како ravno-apostalnii со што јасна дистинкција помегу нив нема од 988 се до 1721 год. но со самиот чин на канонизирање на владетелот од страна на црквата самата држава е во инфериорна положба бидејки црквата е таа која овластува' а царот односно државата нејзин извршител'.
овој став го имаат искажано автори на 'The Routledge Handbook of Religion and Security' кои се едни од најреспектираните експерти во областа религија и безбедност.


Pauletta Otis
Pauletta Otis is a senior fellow in religion and world affairs at the Pew Forum on Religion & Public Life. She is a leading expert on cultural and religious violence with special expertise in the study of sub-national violence and combines both the theoretical with operational experience and expertise. She has conducted field research in conflict situations in South Asia, Latin America, the Middle East and the eastern Mediterranean. She was professor of political science and international studies at the University of Southern Colorado (1989-2004) and held the positions of distinguished visiting professor of international security studies at the Joint Military Intelligence College (1998, DOD), visiting scholar at the National Security Education Program (1999, NDU), and professor of international security studies (2002-2004 JMIC). She has served as a member of the Defense Intelligence Advisory Board, Defense Science Policy Board Summer Study on Homeland Security and in a senior advisory capacity for the U.S. military chaplains. Otis holds a Ph.D. from the University of Denver.

Dennis R. Hoover
Vice President for Research and Publications "IGE creates unique forums for rigorous scholarship and candid dialogue about the complex roles of faith in public life worldwide. It is a pioneer in the now-burgeoning field of religion and international affairs."

Dennis R. Hoover, Ph.D., is Vice President for Research and Publications at the Institute. He also serves as executive director of the Center on Faith & International Affairs (CFIA) and as editor of CFIA's journal, The Review of Faith & International Affairs.

He came to the Institute in January 2003 from the Leonard E. Greenberg Center for the Study of Religion in Public Life at Trinity College in Hartford, CT, where he was a resident fellow and associate editor of the Center's journalism review magazine, Religion in the News.

He earned his doctorate in politics in 1997 at the University of Oxford, where he wrote his thesis, "Conservative Protestant Politics in the United States and Canada: The Mobilization of Evangelical Social Movements Across the Continental Divide." He earned his M.Phil. in Politics in 1992 at Oxford as well, studying the political institutions of advanced industrial societies, American politics, contemporary political theory, and modern theories of law and state. He graduated magna cum laude in 1990 from Messiah College in Grantham, PA, where he majored in political science.

He has taught political science courses at several institutions, including Trinity College in Hartford, CT and Berry College in Mount Berry, GA. Dr. Hoover is co-editor with Chris Seiple and Pauletta Otis of The Routledge Handbook of Religion and Security (Routledge, 2013), co-editor with Douglas Johnston of Religion and Foreign Affairs: Essential Readings (Baylor University Press, 2012), and co-editor with Robert A. Seiple of Religion and Security: The New Nexus in International Relations (Rowman & Littlefield, 2004). He has also written for diverse popular journals, including Books & Culture and The Nation.

Dr. Chris Seiple
President Emeritus & Chairman of the Board "Forced worship stinks in the nostrils of God." —Roger Williams, 1670

Chris Seiple, Ph.D., is President Emeritus and Chairman of the Board at the Institute for Global Engagement (IGE), a research, education, and diplomatic institution that builds sustainable religious freedom worldwide through local partnerships. As such he works for and with the President and CEO of IGE, John Gallagher. Chris previously served as IGE’s President from 1 September 2003 to 1 September 2015. He tweets regularly via @CSeiple.

A graduate of Stanford, the Naval Postgraduate School, and the Fletcher School for Law & Diplomacy, he is also the founder of The Review of Faith & International Affairs, a Senior Fellow at the Foreign Policy Research Institute (Philadelphia), and a member of the International Institute for Strategic Studies (London).

His book, The U.S. Military/NGO Relationship in Humanitarian Interventions (The U.S. Army War College, 1996), is a seminal work in the field. Seiple is a co-author of International Religious Freedom Advocacy: A Guide to Organizations, Law, and NGOs (Baylor University Press, 2009), and a co-editor of The Routledge Handbook on Religion & Security (2013). He wrote his 2007 Ph.D. dissertation on the bilateral relationship between the U.S. and Uzbekistan.

Seiple is a member of the Council on Foreign Relations, and serves on its religious advisory committee. Dr. Seiple is the Chair for the World Economic Forum's Global Agenda Council on the Role of Faith (2014-2016), and writes regularly for the World Economic Forum Blog. He is also co-founder and co-chair of the "IRF Roundtable," a non-partisan consortium of Washington-area international religious freedom (IRF) NGOs that meets bi-monthly to discuss how best to promote religious freedom in Washington policy circles and worldwide. Previously he served on the Federal Advisory Committee to the U.S. Secretary of State—The "Strategic Dialogue with Civil Society"—where he was a Senior Advisor to the Committee's "Religion and Foreign Policy" working group (2011-2015).

Chris is the co-founder and administrator of The Cradle Fund, IGE’s program to help rescue, restore, and return Middle Eastern Christians and other religious and ethnic groups to a home where they can live and practice their faith free from fear. Related, Seiple serves on the Religion, Identity and Countering Violent Extremism working group of the Middle East Strategy Task Force (MEST), at The Atlantic Council.

A former Marine infantry officer, Seiple's last posting was to the Pentagon, where he was a member of the Strategic Initiatives Group, an internal think tank for the Commandant of the Marine Corps. In this capacity he helped to envision what a new national security act might look like, as well as develop and implement the Chemical-Biological Incident Response Force (serving as its liaison to the FBI and the Centers for Disease Control during the 1996 Summer Olympics).

He speaks regularly to governmental and civil society audiences worldwide about the relationship between religion and realpolitik. At the request of the U.S. Army Chaplaincy, Dr. Seiple designed and implemented the Chaplaincy's first training program for social-cultural-religious strategy and engagement (2010-2012).

Over the years, he has appeared on BBC, MSNBC, Fox News, Saudi TV, Pakistan News One, Vietnam National TV, CN8, CNN and NewsMax.

Dr. Seiple serves on the Board of Directors for the Religious Freedom & Business Foundation. He previously served on the Wycliffe Bible Translators Board for 10 years (2003-2013). He is also on the board of advisors for Carolina for Kibera, Inc. Chris resides in Virginia with his wife, Alissa, and their five children, Liam, Hanan, Hadessah, Ashrei, and Jonah.


поради овие општо прифатени факти православието е егзекутор на
овие луге се жртви на Православната Христијанска Црква.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Став со кој девалвираш се што е надвор од православието е нерационален,за конкретниот случај веројатноста за вистинитост на фактот неодвојливоста на врската црква/држава е канонизирање на царот како ravno-apostalnii со што јасна дистинкција помегу нив нема од 988 се до 1721 год. но со самиот чин на канонизирање на владетелот од страна на црквата самата држава е во инфериорна положба бидејки црквата е таа која овластува' а царот односно државата нејзин извршител'.
овој став го имаат искажано автори на 'The Routledge Handbook of Religion and Security' кои се едни од најреспектираните експерти во областа религија и безбедност.


Pauletta Otis
Pauletta Otis is a senior fellow in religion and world affairs at the Pew Forum on Religion & Public Life. She is a leading expert on cultural and religious violence with special expertise in the study of sub-national violence and combines both the theoretical with operational experience and expertise. She has conducted field research in conflict situations in South Asia, Latin America, the Middle East and the eastern Mediterranean. She was professor of political science and international studies at the University of Southern Colorado (1989-2004) and held the positions of distinguished visiting professor of international security studies at the Joint Military Intelligence College (1998, DOD), visiting scholar at the National Security Education Program (1999, NDU), and professor of international security studies (2002-2004 JMIC). She has served as a member of the Defense Intelligence Advisory Board, Defense Science Policy Board Summer Study on Homeland Security and in a senior advisory capacity for the U.S. military chaplains. Otis holds a Ph.D. from the University of Denver.

Dennis R. Hoover
Vice President for Research and Publications "IGE creates unique forums for rigorous scholarship and candid dialogue about the complex roles of faith in public life worldwide. It is a pioneer in the now-burgeoning field of religion and international affairs."

Dennis R. Hoover, Ph.D., is Vice President for Research and Publications at the Institute. He also serves as executive director of the Center on Faith & International Affairs (CFIA) and as editor of CFIA's journal, The Review of Faith & International Affairs.

He came to the Institute in January 2003 from the Leonard E. Greenberg Center for the Study of Religion in Public Life at Trinity College in Hartford, CT, where he was a resident fellow and associate editor of the Center's journalism review magazine, Religion in the News.

He earned his doctorate in politics in 1997 at the University of Oxford, where he wrote his thesis, "Conservative Protestant Politics in the United States and Canada: The Mobilization of Evangelical Social Movements Across the Continental Divide." He earned his M.Phil. in Politics in 1992 at Oxford as well, studying the political institutions of advanced industrial societies, American politics, contemporary political theory, and modern theories of law and state. He graduated magna cum laude in 1990 from Messiah College in Grantham, PA, where he majored in political science.

He has taught political science courses at several institutions, including Trinity College in Hartford, CT and Berry College in Mount Berry, GA. Dr. Hoover is co-editor with Chris Seiple and Pauletta Otis of The Routledge Handbook of Religion and Security (Routledge, 2013), co-editor with Douglas Johnston of Religion and Foreign Affairs: Essential Readings (Baylor University Press, 2012), and co-editor with Robert A. Seiple of Religion and Security: The New Nexus in International Relations (Rowman & Littlefield, 2004). He has also written for diverse popular journals, including Books & Culture and The Nation.

Dr. Chris Seiple
President Emeritus & Chairman of the Board "Forced worship stinks in the nostrils of God." —Roger Williams, 1670

Chris Seiple, Ph.D., is President Emeritus and Chairman of the Board at the Institute for Global Engagement (IGE), a research, education, and diplomatic institution that builds sustainable religious freedom worldwide through local partnerships. As such he works for and with the President and CEO of IGE, John Gallagher. Chris previously served as IGE’s President from 1 September 2003 to 1 September 2015. He tweets regularly via @CSeiple.

A graduate of Stanford, the Naval Postgraduate School, and the Fletcher School for Law & Diplomacy, he is also the founder of The Review of Faith & International Affairs, a Senior Fellow at the Foreign Policy Research Institute (Philadelphia), and a member of the International Institute for Strategic Studies (London).

His book, The U.S. Military/NGO Relationship in Humanitarian Interventions (The U.S. Army War College, 1996), is a seminal work in the field. Seiple is a co-author of International Religious Freedom Advocacy: A Guide to Organizations, Law, and NGOs (Baylor University Press, 2009), and a co-editor of The Routledge Handbook on Religion & Security (2013). He wrote his 2007 Ph.D. dissertation on the bilateral relationship between the U.S. and Uzbekistan.

Seiple is a member of the Council on Foreign Relations, and serves on its religious advisory committee. Dr. Seiple is the Chair for the World Economic Forum's Global Agenda Council on the Role of Faith (2014-2016), and writes regularly for the World Economic Forum Blog. He is also co-founder and co-chair of the "IRF Roundtable," a non-partisan consortium of Washington-area international religious freedom (IRF) NGOs that meets bi-monthly to discuss how best to promote religious freedom in Washington policy circles and worldwide. Previously he served on the Federal Advisory Committee to the U.S. Secretary of State—The "Strategic Dialogue with Civil Society"—where he was a Senior Advisor to the Committee's "Religion and Foreign Policy" working group (2011-2015).

Chris is the co-founder and administrator of The Cradle Fund, IGE’s program to help rescue, restore, and return Middle Eastern Christians and other religious and ethnic groups to a home where they can live and practice their faith free from fear. Related, Seiple serves on the Religion, Identity and Countering Violent Extremism working group of the Middle East Strategy Task Force (MEST), at The Atlantic Council.

A former Marine infantry officer, Seiple's last posting was to the Pentagon, where he was a member of the Strategic Initiatives Group, an internal think tank for the Commandant of the Marine Corps. In this capacity he helped to envision what a new national security act might look like, as well as develop and implement the Chemical-Biological Incident Response Force (serving as its liaison to the FBI and the Centers for Disease Control during the 1996 Summer Olympics).

He speaks regularly to governmental and civil society audiences worldwide about the relationship between religion and realpolitik. At the request of the U.S. Army Chaplaincy, Dr. Seiple designed and implemented the Chaplaincy's first training program for social-cultural-religious strategy and engagement (2010-2012).

Over the years, he has appeared on BBC, MSNBC, Fox News, Saudi TV, Pakistan News One, Vietnam National TV, CN8, CNN and NewsMax.

Dr. Seiple serves on the Board of Directors for the Religious Freedom & Business Foundation. He previously served on the Wycliffe Bible Translators Board for 10 years (2003-2013). He is also on the board of advisors for Carolina for Kibera, Inc. Chris resides in Virginia with his wife, Alissa, and their five children, Liam, Hanan, Hadessah, Ashrei, and Jonah.


поради овие општо прифатени факти православието е егзекутор на
овие луге се жртви на Православната Христијанска Црква.
Сега ќе добиеш одговор дека вакви "финти" т.е замки правеле и во хабардовиот центар.
За Мики се што има аргумент и факти со кои се побива некое негово тврдење или верување е замка и финта.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Став со кој девалвираш се што е надвор од православието е нерационален,за конкретниот случај веројатноста за вистинитост на фактот неодвојливоста на врската црква/држава е канонизирање на царот како ravno-apostalnii со што јасна дистинкција помегу нив нема од 988 се до 1721 год. но со самиот чин на канонизирање на владетелот од страна на црквата самата држава е во инфериорна положба бидејки црквата е таа која овластува' а царот односно државата нејзин извршител'.
овој став го имаат искажано автори на 'The Routledge Handbook of Religion and Security' кои се едни од најреспектираните експерти во областа религија и безбедност.
Сведоци сме на се‘ по честата појава на медиумски изложени ставови од „експерти„ за се‘ и сешто, вклучувајќи ги експертите за религиите, кои самите се ем атеисти, ем поединци, кои религиите ги набљудуваат низ своите идеолошки обоени менталки отпики.

Она што за тебе лично е поразително, тоа е што членот @Изгрев веќе ти ги посочи грешките, а ти упорно се повикуваш токму на тие грешки, иако си во криво.[DOUBLEPOST=1443387003][/DOUBLEPOST]
Сега ќе добиеш одговор дека вакви "финти" т.е замки правеле и во хабардовиот центар.
За Мики се што има аргумент и факти со кои се побива некое негово тврдење или верување е замка и финта.
Твоите прашања, кои се само обични претпоставени а не реални состојби и можности, навистина (како да) се првземени од хабардовиот центар за лажење и манипулирање, а аргументите и фактите кај вероисповестите, се изнесуваат на соодветен начин, не на сциентистички.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Твоите прашања, кои се само обични претпоставени а не реални состојби и можности, навистина (како да) се првземени од хабардовиот центар за лажење и манипулирање, а аргументите и фактите кај вероисповестите, се изнесуваат на соодветен начин, не на сциентистички.
Мики, ти си школски пример за испран мозок. Секој аргумент со кој ќе се соочиш, а ги руши твоите заблуди, автоматски мора да биде прогласен за лага, и таа лага нормално мора да биде асоцирана со конкретна личност или група, каде преку циркуларна логика за истата се "докажало" дека е лага.
 
M

mar30

Гостин
Сведоци сме на се‘ по честата појава на медиумски изложени ставови од „експерти„ за се‘ и сешто, вклучувајќи ги експертите за религиите, кои самите се ем атеисти, ем поединци, кои религиите ги набљудуваат низ своите идеолошки обоени менталки отпики.
[DOUBLEPOST=1443387003][/DOUBLEPOST]
Сличен говор имал најверојатно и св. Кирил Александриски пред да им нареди на своите христијански копуци да ја масакрираат/запалат Хипатија од Александрија со што и започнал периодот познат за историчарите како Dark Ages впрочем што и самото име е аналогија на темнината со која христијанството ги обвиткува науката,уметноста и целокупната цивилизациска поставеност.милениум и половина подоцна те имаме тебе со иста таква идеологија се што не е во позитивна корелација со христијанство не е наука и е ирелевантно.
 
Последно уредено од модератор:

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Сличен говор имал најверојатно и св. Кирил Александриски пред да им нареди на своите христијански копуци да ја масакрираат/запалат Хипатија од Александрија со што и започнал периодот познат за историчарите како Dark Ages впрочем што и самото име е аналогија на темнината со која христијанството ги обвиткува науката,уметноста и целокупната цивилизациска поставеност.милениум и половина подоцна те имаме тебе со иста таква идеологија се што не е во позитивна корелација со христијанство не е наука и е ирелевантно.
Хм, да: Средниот век навистина бил мрачен, поради немањето електрична енергија за осветлување, а луѓето биле тешки будали, оти немале „Интернет„ по дома.

Се‘ што чиниш, е обично самобламирање и изразување почетнички неписменлак.

Очигледно е дека обидот да ти се укаже на бесмислиците кои ги пишуваш е бескорисен, но корисни се твоите постови, на кои сите „..исти„ од форумов можат да стикскааат на „Ми се допаѓа„...[DOUBLEPOST=1443406840][/DOUBLEPOST]
Мики, ти си школски пример за испран мозок.
А твојот мозок е неиспран, така? Треба троа да се подзамиеш.[DOUBLEPOST=1443406980][/DOUBLEPOST]
Секој аргумент со кој ќе се соочиш, а ги руши твоите заблуди, автоматски мора да биде прогласен за лага, и таа лага нормално мора да биде асоцирана со конкретна личност или група, каде преку циркуларна логика за истата се "докажало" дека е лага.
Пошто е појќе од јасно дека не ја познаваш вистината, затоа и немаш ориентир за вистината, оносно немаш референтно учење, во однос на кое ќе се мери и споредува вистината, затоа секоја овосветовна будалаштина може да ти биде вистина.
 

Атеист

Дежурен Шаман
Член од
2 февруари 2010
Мислења
7.682
Поени од реакции
4.921
Ај „развали„ уште некоја ваква „мудрост„ за да можит секој „...ист„ од форумов да стиснит „Ми се допаѓа„.
А што имаш ти против “истите“ кога и ти си ист.
Материјалист, егоист, теист. Три у едно ко нес-кафе си.
Пошто е појќе од јасно дека не ја познаваш вистината, затоа и немаш ориентир за вистината, оносно немаш референтно учење, во однос на кое ќе се мери и споредува вистината, затоа секоја овосветовна будалаштина може да ти биде вистина.
А уште појасно е дека ТИ не ја познаваш вистината. Твоите желби, личен избор, надежи дека нешто е вистина, не го прави нештото вистина.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
А што имаш ти против “истите“ кога и ти си ист.
Материјалист, егоист, теист. Три у едно ко нес-кафе си.
Хвала: значи, вредам тројно...
На страна што сум си скромен, ама то‘ е друга тема.[DOUBLEPOST=1443434685][/DOUBLEPOST]
А уште појасно е дека ТИ не ја познаваш вистината.
Напротив: за Вистината и пишувам, оти има име и презиме, за разлика од твојата (вистина), која е ѓоамити скриена.[DOUBLEPOST=1443434718][/DOUBLEPOST]
Твоите желби, личен избор, надежи дека нешто е вистина, не го прави нештото вистина.
Види пост по горе.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom