Скопје 2014 (Генерална дискусија)

  • Креатор на темата Креатор на темата Принцезичка
  • Време на започнување Време на започнување

Дали го одобрувате проектот Скопје 2014?


  • Вкупно гласачи
    593
СКОПЈЕ2014 е економски проект на владава, зошто со него се стимулираа 24 стопански гранки во државава , а многу македонски фирми и илјадници работници имаа работа. Стимулацијата на градежништвото е голем двигател на една економија, ова барем секој просечен економист го знае, па затоа се фокусираше владата на градење. Да го немаше проектот СКОПЈЕ2014, илјадници работници немаше да работат и многу фирми ќе работеа со намален капацитет, па тек тогаш ќе имавме рецесија и беспарица, со испукани цевки во купатило и кујна, покрив шо прокиснува, кревет сокршен, телевизор шо работи.
Можеби Грујо не е идеален, но за економија човекот го бидува и јас му симнувам капа.
А зошто не е економски проект на пример, средување на сообраќајниот хаос во Скопје со кружни текови и подземни пешачки ?
И тој проект би чинел колку Скопје2014, а може и помалце, но ќе има вистинска вредност за луѓето кои живеат во Скопје и ќе го олесни сообраќајот. Знам дека ги прошируваат булеварите, но за сметка на тоа поставија пешачки на секој 20-30 метри и сега имаш уште поголема гужва.
Скопје 2014 не е економски проект бидејќи тоа што се вложува нема како да се поврати било како, барем со сообраќајот ќе се намали бројот на сообраќајки и жртви. Скопје 2014 е економски проект за тие што ги правеле тендерите, бидејќи многу добро се офајдија[DOUBLEPOST=1438837462][/DOUBLEPOST]
Пак ти измеша нешто. Тоа е кога поише се бавиш со патетики и флоскули отколку со бројки.

Денес Македонија има:
- 1 672 460 луѓе работоспособно население, во 2006та имала 1 618 482
- 697 248 вработени, во 2006та имала 570 404
- 262 140 невработени, во 2006та имала 321 274
- 713 072 неактивни работоспособни, во 2006та имала 726 804

Значи, и покрај тие 200.000 исселени Македонија денес има околу 55.000 повеќе работоспособни луѓе, скоро 130.000 повеќе вработени, 60тина илјади помалце невработени и само 13-14.000 помалку неактивно население.

Тоа е разликата, некој е доволно писмен за да може сам да пресмета, некој треба да им верува на Јанко, Миленко или да смета дали СНН е порелевантен од Канал 5. И единствено од аргумент што може да понуди, во област во која се се мери со бројки, да биде патетика.
Ова се ирелевантни бројки, бидејќи нема попис, а башка бројот на вработени треба да се подели во две категории, приватни и буџетари, а приватните треба да се поделат на зависни од буџетот и независни од буџетот и тогаш ќе видиш колку вистински има вработени во Македонија т.е придонесуваат да се полни буџетот, без притоа да зависат од него
 
Последно уредено:
Се зголемува бројот на туристи, да не е поради проектов?

http://www.skopjeinfo.mk/gradot/1576758192/24sata-istoriski-bogatoto-skopje-ve-povikuva-da-go-posetite
Хрватскиот портал „24сата“ во својата рубрика посветена на патувањата, на читателите им го предлага Скопје како туристичка дестинација која треба да ја посетат.
Државниот завод за статистика претходно објави дека со периодот јануари-мај 2015 година, во однос на истиот период од претходната година, бројот на туристите е зголемен за 8.3%.
http://www.plusinfo.mk/vest/32629/skopjani-begaat-turistite-doagjaat-(galerija)
 
Како ова е релевантно за муабетот што го правев погоре?

Да не си роднина со Сунѓерот, и он има навика да се прави на Тошо.

Во меѓувреме, да се пропере уште некое евренце:

Нови 611 000 евра ќе заминат во Музејот на ВМРО
За Музејот на ВМРО, од проектот ,,Скопје 2014″ Владата ќе потроши дополнителни 611.276 евра.

Парите се наменети за ентериерно уредување на конференциска сала, која претходно веќе беше уредена.
 
Туристите ни "доаѓаат" ради проектот или поради субвенциите за кои пак одат наши пари. Секако од тие земји кај што веќе постојат оригинални стари објекти, нема да дојдат ради 1 рингишпил, растурени плажа и кеј, 10тина споменици за кои поим немаат кои се и неколку фасади.
Без разлика на бројот, каков што е туризмот, со 1.4% колку што учествува во бдп е далеку од она што го ветуваше владата од 5% за 2014 па пу пу не важи, па се корегираа за до 2020 година што е труба према другите дејности. Земјоделието само по себе носи 10-12%, а сосе преработувачката е околу 20% од бдп.
Нема кривични пријави нема апсења, а то е покриено со закон. Значи ни во тој сегмент не функционира државата
ни за потрошени околу 14 милиони евра. Затоа пак оние кои го организираа, наместо да одговараат за средствата и неуспехот, сега се на многу јаки места.
 
Последно уредено:
Туристите ни "доаѓаат" ради проектот или поради субвенциите за кои пак одат наши пари. Секако од тие земји кај што веќе постојат оригинални стари објекти, нема да дојдат ради 1 рингишпил, растурени плажа и кеј, 10тина споменици за кои поим немаат кои се и неколку фасади.
Без разлика на бројот, каков што е туризмот, со 1.4% колку што учествува во бдп е далеку од она што го ветуваше владата од 5% за 2014 па пу пу не важи, па се корегираа за до 2020 година што е труба према другите дејности. Земјоделието само по себе носи 10-12%, а сосе преработувачката е околу 20% од бдп.
ни за потрошени околу 14 милиони евра. Затоа пак оние кои го организираа, наместо да одговараат за средствата и неуспехот, сега се на многу јаки места.
Тоа што е само 1,4% значи дека има огромен несискористен потенцијал. Ако Австрија има 20 милијарди $ приходи од туризам годишно и 10% од нивниот БДП е од туризам а немаат море, значи и кај нас нешто може да се направи.
Од друга страна се покажа дека фабриките и не се многу популарни со оглед на условите и приходите таму, Кина во тој сектор е главна конкуренција и не може лесно да се носиме со нивната продуктивност и плати.
Вака останува туризмот и да го следиме примерот на Австрија, Швајцарија и слични затоа што немаме море.
 
Ова со панорамското тркало е тотална утка и непотребно трошење наместо да прошират некои улици. Така да ова не им го оправдувам. Има други потреби во градов од тоа и рингишпили. Може убаво би стоело во Луна Парк од каде би се пружал поглед на Центар и Дебар Мало, Стадионот, Градски парк итн.. Ваму во гомнениците не.
 
Тоа што е само 1,4% значи дека има огромен несискористен потенцијал. Ако Австрија има 20 милијарди $ приходи од туризам годишно и 10% од нивниот БДП е од туризам а немаат море, значи и кај нас нешто може да се направи.
Од друга страна се покажа дека фабриките и не се многу популарни со оглед на условите и приходите таму, Кина во тој сектор е главна конкуренција и не може лесно да се носиме со нивната продуктивност и плати.
Вака останува туризмот и да го следиме примерот на Австрија, Швајцарија и слични затоа што немаме море.
Подобро да се инвестира да се средат скијачките центри во државава ако сакаме да го следиме примерот на Австрија и Швајцарија. А не да правиме конкуренција на Дизниленд.
За споменици и барок, имаат други држави многу поубави и тоа изградени за време на вистинскиот барок период.
 
Една работа за овие пушачите од власта , Денеска почина Пеце од Битола на 32г , Почина за операција од 50к евра , факин 50 илјади евра , еден бандаж од мерцедесо од грујо , 10 штрафа од панорамското тркало или малиот прст од цар самоил , битно се гради нели ?
 
Подобро да се инвестира да се средат скијачките центри во државава ако сакаме да го следиме примерот на Австрија и Швајцарија. А не да правиме конкуренција на Дизниленд.
За споменици и барок, имаат други држави многу поубави и тоа изградени за време на вистинскиот барок период.

Vienna attracts a major part of tourists, both in summer and winter. Salzburg receives about a fifth of tourist overnight stays compared to Vienna, which ranks it 2nd in the summer season.

Во ред е да си инвестира и во скијачките центри, односно да се оди на сите фронтови. Нема сектор кој што не е значаен дали скијачки центри, езерата, селски туризам итн.

Како изгледа туризмот во Виена, па секој нека процени дали вреди да се инвестира во градовите или не. И не мора барок, но дека нешто треба да се направи и да се средат градовите повеќе е од сигурно.

http://www.vienna.info/en
 
Една работа за овие пушачите од власта , Денеска почина Пеце од Битола на 32г , Почина за операција од 50к евра , факин 50 илјади евра , еден бандаж од мерцедесо од грујо , 10 штрафа од панорамското тркало или малиот прст од цар самоил , битно се гради нели ?
кој боледуваше од малиген тумор на бутниот мускул и подлегна на болеста и покрај двете операции и хемотерапијата. Повторно да го оперираат, единствено се согласиле лекари од Турција, за што беа потребни 54 илјади евра.
Значи Пеце од Битола имал две неуспешни операции, плус неуспешен третман. Дека починал заради 50.000 евра може да рече само некој што обожава да патетизира.
 
@Inglourious Basterd Како можи да си толкаво тенџере во темава со 200 души да се инаетиш , Значи шо има врска колку пати предходно бил опериран ко 54к требале за оваа сега операција , значи 54к евра требало да издвојат од смрдениот буџет. Истото се случи и со Тамара , како можиш да ги оправдуваш овие работи глупав еден мисли малце пред да пишиш нешто. во секоја значи СЕКОЈА нормална држава ова се решава во рекордно време а не да чекаме недели месеци и хуманитарни концерти и шо ти не знам во организација од другари , роднини пријатели родители , никој од здравството со к*р не мрднува. Нее финтата дали бил предходно опериран или ќе починел на оваа операција битно е шо НИКОЈ СО ПРСТ НЕ МРДНУВА!
 
@Inglourious Basterd Како можи да си толкаво тенџере во темава со 200 души да се инаетиш , Значи шо има врска колку пати предходно бил опериран ко 54к требале за оваа сега операција , значи 54к евра требало да издвојат од смрдениот буџет. Истото се случи и со Тамара , како можиш да ги оправдуваш овие работи глупав еден мисли малце пред да пишиш нешто. во секоја значи СЕКОЈА нормална држава ова се решава во рекордно време а не да чекаме недели месеци и хуманитарни концерти и шо ти не знам во организација од другари , роднини пријатели родители , никој од здравството со к*р не мрднува. Нее финтата дали бил предходно опериран или ќе починел на оваа операција битно е шо НИКОЈ СО ПРСТ НЕ МРДНУВА!
Aпсолутно ниедна држава во свет не дава радо пари за операции во странство. Некои не даваат воопшто пари за операции надвор од нивниот здравствен систем, а и тие што даваат, не даваат за такви очајнички операции. Јас мислам, ти си тој што е скаран со мислењето.
 
Тоа што е само 1,4% значи дека има огромен несискористен потенцијал. Ако Австрија има 20 милијарди $ приходи од туризам годишно и 10% од нивниот БДП е од туризам а немаат море, значи и кај нас нешто може да се направи.
Од друга страна се покажа дека фабриките и не се многу популарни со оглед на условите и приходите таму, Кина во тој сектор е главна конкуренција и не може лесно да се носиме со нивната продуктивност и плати.
Вака останува туризмот и да го следиме примерот на Австрија, Швајцарија и слични затоа што немаме море.
Скијачки центар Кожув со години не е во погон, бидејќи патот до него е завеан со снег и со години пролетта го чисти.
Па пола метро снег ни ја блокира цела држава, пола час дожд направи човечки жртви и ти очекуваш туристи ?
Па условите за нормален живот на населението се на најниско ниво после Втората Светска војна, ти правиш муабет за туристите.[DOUBLEPOST=1438883459][/DOUBLEPOST]
Чекај, на Македонија и на ММФ им треба попис за да дознаат сооднос буџетари-небуџетари? И ММФ не инсистира на аранжмани, туку баш напротив, не убива од фалење затоа што уствари немаат точни бројки бидејќи ние немаме направено попис?

Ај малце посериозно.
Тоа е тоа извртување на тези и гледање на минатото, а не иднината.
Значи пишав, математички точно може да се испланира годината т.е зборувам за иднина, а не сегашност или минато.
Иднината е битна, а не минатото или сегашноста, ама изгледа ти сакаш да се самоубиеш за некој ден со цела фамилија, па не те интересира иднината, нека му ја мисли друг
 
Последно уредено:
Скијачки центар Кожув со години не е во погон, бидејќи патот до него е завеан со снег и со години пролетта го чисти.
Па пола метро снег ни ја блокира цела држава, пола час дожд направи човечки жртви и ти очекуваш туристи ?
Па условите за нормален живот на населението се на најниско ниво после Втората Светска војна, ти правиш муабет за туристите.
Ок, оваа држава има милиони проблеми, ако не е Кожув ќе најдеш нешто друго.
Јас ќе ти посочам еден позитивен пример, ги нема повеќе гнасните вециња на Скопскиот аеродром, првиот впечаток на малкуте странци кои се случуваше во минатото да залутаат во државава.
Добивме еден пристоен аеродром, прв чекор за воопшто и да размислуваме за некаков туризам.

Инаку ако не ми ја свати поентата, уште еднаш - многу повеќе може да профитираме од туризам во однос на другите стопански гранки, денес само 1,4% од БДП е од туризам што е смешно малку.
 
[DOUBLEPOST=1438897030][/DOUBLEPOST]
Ок, оваа држава има милиони проблеми, ако не е Кожув ќе најдеш нешто друго.
Јас ќе ти посочам еден позитивен пример, ги нема повеќе гнасните вециња на Скопскиот аеродром, првиот впечаток на малкуте странци кои се случуваше во минатото да залутаат во државава.
Добивме еден пристоен аеродром, прв чекор за воопшто и да размислуваме за некаков туризам.

Инаку ако не ми ја свати поентата, уште еднаш - многу повеќе може да профитираме од туризам во однос на другите стопански гранки, денес само 1,4% од БДП е од туризам што е смешно малку.
Ниту една држава туризамот не и е примарна гранка, но тоа што го имаат го искористуваат до максимум. Единствен град што живее од туризам е Лас Вегас.
Поентата е дека ако се направи Македонија подобро место за живеење на обичните луѓе (патна/ железничка инфраструктура), тоа што останува е да се направат добри туристички центри хотели, казина, спа центри и слично и не е голем трошок.
Замисли доаѓаат туристи од Холандија во Скопје, прават некоја прошетка, следниот ден одат за Охрид. Треба да резервираат 4-5 часа во денот за да стигнат до Охрид, дали со автобус или кола и зависи од годишното време.
Знаеш дека тие за тоа време ќе ја поминат цела Холандија со воз ?
Кај нас времето на некој не е битно, битно е да има за јадење и крадење, таму кога прават пат пресметуваат колку се стига од точка А до точка Б, пред и после изградбата, за да се види колку тоа ќе има влијание на економијата и слични други мерки. Кај нас тоа никој не го прави и затоа патиштата за 10-15 години, ќе биде побрзо да се минуваат со коњ отколку со автомобил

Едит од модератор: Првиот дел од постот беше оф-топик.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom