Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Еве ти пример во Италија еден италијан со плата од 2500 евра скапо му е све. Живее кај мама и тато и вози скапаница Пунто од 1999.
И скапо му е да купи салам дизел зашто 80 евра повеќе ќе го чини осигурањето. А тоа колку ќе заштеди нема везе.
Секој со паметот. Глеј пост на член кој репарирал турбина па скапо му било се жали.
А не дај боже замаец да треба да смениш и да дадеш 700-1000 евра ?

На италијанот не му е скапо,тој Италијан може има на сметка во банка преку пола милион евра,туку ги цени парите,колата не ја гледа како тебе за курчење и за фалба туку за потреба,да го однесе од точка А до точка Б,и тука приказната завршува.Кој црн замаец од 700-1000 евра..Па цела кола од Бугарија ќе довлечкам за тие пари,ќе имам две исто коли,и за делови не му ја мислам..
 
Последно уредено:
На италијанот не му е скапо,тој Италијан може има на сметка во банка преку пола милион евра,туку ги цени парите,колата не ја гледа како тебе за курчење и за фалба туку за потреба,да го однесе од точка А до точка Б,и тука приказната завршува.Кој црн замаец од 700-1000 евра..Па цела кола од Бугарија ќе довлечкам за тие пари,ќе имам две исто коли,и за делови не му ја мислам..
Tolku se zamajcite, ama tie gi ima kaj site ponovi dizeli, i kaj vw i audi se rasipuvaat, i na taa polovna kola so ke ja dovleckas neli za delovi ako e eftina zamaecot e sigurno kaput pa gabe ke ja nosis. :D[DOUBLEPOST=1438576240][/DOUBLEPOST]
Еве ти пример во Италија еден италијан со плата од 2500 евра скапо му е све. Живее кај мама и тато и вози скапаница Пунто од 1999.
И скапо му е да купи салам дизел зашто 80 евра повеќе ќе го чини осигурањето. А тоа колку ќе заштеди нема везе.
Секој со паметот. Глеј пост на член кој репарирал турбина па скапо му било се жали.
А не дај боже замаец да треба да смениш и да дадеш 700-1000 евра ?
Vo italija treba da si glup dizel da kupis, tamu pa epten se isplakja na plin da se vozis, naftata e 1.5-1.7 evra litar a plinot 45-60 centi litar. taka da u prosek e najmalku 30-40% poeftino na plin da se vozis. Drzavata subvencionira vgraduvanje na plinski ured, i po vgraduvanjeto imas 70% popust na godisna taksa za patista. Zatoa tamu ima mnogu vozila na plin. Tie so imaat 2500 evra ne kukaat bez gajle, ama takvi se na prst da gi izbrois. Od koga pukna krizata navaka platite im se namaleni nekade i na pola, vo najgolem del od fabrikite se zarabotuva po 900-1200 evra mesecno, a kirija npr za ednosoben stan e najmalku 500 evra, pa praj matematika.
 
Последно уредено:
Таман да почнеш да ставаш пари на страна со време. За Фиат тоа е голема километража.

Другар колата ако не е одржувана и на 60.000 ќе почне да ти откажува
 
Имам корса б 1,4 16в троши многу уље.Ми треба совет како може да ја намалам потрошната на уље
дали во моторот да ставам адитив или пак неко погусто уље 20/50.
Ви благодарам Поз...
 
zdravo na site imam mercedes E 270 dizel 2004 pred izvosne vremee poveke to 3 000 obartaj neodi dali e do filterot ili toe e majtorite vrksaa nemaat do sto e inace altomatik blagodaram na pomosta odnapred
 
Имам корса б 1,4 16в троши многу уље.Ми треба совет како може да ја намалам потрошната на уље
дали во моторот да ставам адитив или пак неко погусто уље 20/50.
Ви благодарам Поз...

Ако е Екотек моторот тогаш прво мери компресија. Па после дијагностика. И секако кај некој што се разбира. Лекот за твојот случај е отворање на мотор, промена на карики, хилзни според сервисна книга на 2-ра специјала и клипови 2-ра специјала. А втора опција е продавај ја на време.
 
Tolku se zamajcite, ama tie gi ima kaj site ponovi dizeli, i kaj vw i audi se rasipuvaat, i na taa polovna kola so ke ja dovleckas neli za delovi ako e eftina zamaecot e sigurno kaput pa gabe ke ja nosis. :D[DOUBLEPOST=1438576240][/DOUBLEPOST]
Vo italija treba da si glup dizel da kupis, tamu pa epten se isplakja na plin da se vozis, naftata e 1.5-1.7 evra litar a plinot 45-60 centi litar. taka da u prosek e najmalku 30-40% poeftino na plin da se vozis. Drzavata subvencionira vgraduvanje na plinski ured, i po vgraduvanjeto imas 70% popust na godisna taksa za patista. Zatoa tamu ima mnogu vozila na plin. Tie so imaat 2500 evra ne kukaat bez gajle, ama takvi se na prst da gi izbrois. Od koga pukna krizata navaka platite im se namaleni nekade i na pola, vo najgolem del od fabrikite se zarabotuva po 900-1200 evra mesecno, a kirija npr za ednosoben stan e najmalku 500 evra, pa praj matematika.

Јасно ми е гледам како е инженер во фабрика 1100 евра плата !! И тоа со искуство. Ама циган во душа. Како и сите таљани циганишта.
 
Другар колата ако не е одржувана и на 60.000 ќе почне да ти откажува

Фиат и да го одржаваш и не пак на 60000 километри веќе си дува солидно. Субару можеш никогаш да не го пипнеш и ќе помине и дупло од Фиат.
 
Фиат и да го одржаваш и не пак на 60000 километри веќе си дува солидно. Субару можеш никогаш да не го пипнеш и ќе помине и дупло од Фиат.

Oграничен си малко биди здрав и жив :D
 
Ми се одлепи огледалото од шофершајбната, и тоа со си мал дел од неа.. Сега имам мала дупка на него но мислам дека е е проблем, најверојатно е одлепено од топлина пошо цел ден е на сонце, барем така предпоставувам, туку прашањето ми е со што ја го залапам пак? Ваљда постојт некој специален селикон за тоа, пошо со бисон не вервам да стојт..
 
Ми се одлепи огледалото од шофершајбната, и тоа со си мал дел од неа.. Сега имам мала дупка на него но мислам дека е е проблем, најверојатно е одлепено од топлина пошо цел ден е на сонце, барем така предпоставувам, туку прашањето ми е со што ја го залапам пак? Ваљда постојт некој специален селикон за тоа, пошо со бисон не вервам да стојт..
Силоконо за шофершајба е околу 800 денари но мислам дека нема да ти помогни. Тој се става на целата површина и се лепи одеднаш, а не е погоден за пополнување на дупки.

Порано вакви работи се решаваа со ``жива гума`` . Тоа ти е гума како жвакача гума и се набива на дупчето и добро ќе држи.

Ако не се реши проблемот, мора стаклото да се вади и да се прелепи повторно
 
Силоконо за шофершајба е околу 800 денари но мислам дека нема да ти помогни. Тој се става на целата површина и се лепи одеднаш, а не е погоден за пополнување на дупки.

Порано вакви работи се решаваа со ``жива гума`` . Тоа ти е гума како жвакача гума и се набива на дупчето и добро ќе држи.

Ако не се реши проблемот, мора стаклото да се вади и да се прелепи повторно

Добро де ќе го ставам подолу на стаклото, не мора баш на истото место кај шо имат дупка, 1цм немат да вршит голема улога ваљда.. Иначе кај да се обратам да го средет, да трагам по механичариве не вервам да чепкет вакви работи, можеби стаклар?
 
автолимарите обично работат со стакла. за да се среди една лимарија мора да се извадат и пак стават стаклата. имаат големо искуство со стакла
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom