- Член од
- 13 јануари 2015
- Мислења
- 824
- Поени од реакции
- 277
Da spodeli nekoj iskustvo so Seat Leon 1.9 TDI (model nad 2005 god.) Me interesira kakva voznja ima, fabricko ozvucuvanje,kvarovi, odrzuvanje i sl. Fala vi mnogu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Горе напишав дека станува збор за пасат б5 ^Па смени ги греачите[DOUBLEPOST=1435176221][/DOUBLEPOST]
Дискови од 2000 денари нагоре,плочки од 800 денари нагоре.
За каква кола станува збор?
Ете, на крајот излезе електрониката на бош пумпата.Aj ne brzaj, ako si imal pola rezervar pa si stavil aditiv i si dostavil gorivo NEMOZE da e do aditivot. NIKOGAS ne vlece najdole za da go sobere gjubreto barem ja toa go iskusiv. Ako sakas da proveris dali e do toa prvo smeni go filterot za nafta bidejki on treba da e poln so gjubre. Ispusti go stariot i kje vidis dali e do toa. Najlesno e majstorot da ti zeme pari no tesko e da ti kaze sto e.
Колку време треба да се полни акумулатор 12 или 24 саати на исправјач за струја 75 ампери е со досипана дестилирана вода ? Кој знае нека пише ако сака ?
Ти кажаа ли колку ќе те чини ова „задоволство“ со работна рака?Ете, на крајот излезе електрониката на бош пумпата.
Уште нема спомнато цена, поради тоа што не се знае дали ќе може да ја направи.Ти кажаа ли колку ќе те чини ова „задоволство“ со работна рака?
Ако е само 6000 ќути и зимај. Мене ме одраа 600 евра.Уште нема спомнато цена, поради тоа што не се знае дали ќе може да ја направи.
Прашував за електрониката на бош пумпата во авто сервис колку чини, ама не ја дават само неа, туку цела. 6.000 ден. коштала целата.
за каква кола се работи па толку скапо?Ако е само 6000 ќути и зимај. Мене ме одраа 600 евра.
Цело време правам математика дали плинот е подобар за одржување отколку дизел.
Бош пумпата на Голф 4 НЕМА електроника. Има еден електромагнетен актуатор и еден отпорник преку кој ЕЦУ то ја чита температурата на горивото. може да е проблемот во сензорот за температура или да има метални струганици кај актуаторот. Чистење го решава проблемот. зборам за 90коња ТДИ, СДИ и 110 коња ТДИ. Таа пумпа е елементарна. А кај оние со Опел ДТИ и Нисан ДТИ во пумпата има цел компјутер и таа пумпа е рак рана (истата пумпа се користи во стотици возила) им честитам на среќните добитници и на оние што ги возат така да еден ден да се спремни да си имаат пари за шлеп служба.Ако е само 6000 ќути и зимај. Мене ме одраа 600 евра.
Цело време правам математика дали плинот е подобар за одржување отколку дизел.
Тоа значи дека и SEAT Cordoba 1.9 TDI - 2001 год. носи иста бош пумпа или? Имаш некој информации повеќе, ако се разбираш? Сигурно си го прочитал мојот проблем, ако не, тогај еве го:Бош пумпата на Голф 4 НЕМА електроника. Има еден електромагнетен актуатор и еден отпорник преку кој ЕЦУ то ја чита температурата на горивото. може да е проблемот во сензорот за температура или да има метални струганици кај актуаторот. Чистење го решава проблемот. зборам за 90коња ТДИ, СДИ и 110 коња ТДИ. Таа пумпа е елементарна. А кај оние со Опел ДТИ и Нисан ДТИ во пумпата има цел компјутер и таа пумпа е рак рана (истата пумпа се користи во стотици возила) им честитам на среќните добитници и на оние што ги возат така да еден ден да се спремни да си имаат пари за шлеп служба.
Уште една причина зашто ТДИ моторот на Волксваген со рото пумпа на Бош е можеби најиздржливиот и најпогодениот дизел мотор. Јапонците не можат да му дишат во врат. Таа пумпа во ТДИ слободно може да користи секакбо гориво и алхемии без последици. Истата се користи и во дизел агрегати и мотори за бродови.
Дечки ај помош, има голем проблем. Да почнам од почеток, дека многу не се разбирам од механичарство.
- Една црта фалеше анти-фриз, дополнив вода (ептен малку).
- Имав скоро пола нафта, земав адитив за нафта... отидов до бензинска и пред да да ми наполни плус за 1.500 денари, го ставив адитивот (150ml - Wurth). Запалив, продолжив да возам, отидов до перална, ја изгасив. После 1 саат, запалив, си отидов накај дома, пак гасам. И после 3/4 минути, ја палам... самата стрелка за обртаја се качи на 1,3 (како сама да дава гас), а педалата за гас блокирани. Ја претискаш, но не функционира.
Да напоменам, ја оставив малку да одмори... палам, се е у ред. И после 2 минутно возење, пак се случува истото т.е. се враќа на 1,3 обртаја и гаста не функционира.
Додека проблемот се случува, моторот е на 90 степени.
Хелп???
Ови мотори за кои што збориш не се произведуваат веќе 10-15 години.Бош пумпата на Голф 4 НЕМА електроника. Има еден електромагнетен актуатор и еден отпорник преку кој ЕЦУ то ја чита температурата на горивото. може да е проблемот во сензорот за температура или да има метални струганици кај актуаторот. Чистење го решава проблемот. зборам за 90коња ТДИ, СДИ и 110 коња ТДИ. Таа пумпа е елементарна. А кај оние со Опел ДТИ и Нисан ДТИ во пумпата има цел компјутер и таа пумпа е рак рана (истата пумпа се користи во стотици возила) им честитам на среќните добитници и на оние што ги возат така да еден ден да се спремни да си имаат пари за шлеп служба.
Уште една причина зашто ТДИ моторот на Волксваген со рото пумпа на Бош е можеби најиздржливиот и најпогодениот дизел мотор. Јапонците не можат да му дишат во врат. Таа пумпа во ТДИ слободно може да користи секакбо гориво и алхемии без последици. Истата се користи и во дизел агрегати и мотори за бродови.
Астраза каква кола се работи па толку скапо?
Море какви дизели какви чуда, да ставам разноразни бучкуруши за да троши помалку не фала. Си купив кола на плин и вака ми е подобро.Бош пумпата на Голф 4 НЕМА електроника. Има еден електромагнетен актуатор и еден отпорник преку кој ЕЦУ то ја чита температурата на горивото. може да е проблемот во сензорот за температура или да има метални струганици кај актуаторот. Чистење го решава проблемот. зборам за 90коња ТДИ, СДИ и 110 коња ТДИ. Таа пумпа е елементарна. А кај оние со Опел ДТИ и Нисан ДТИ во пумпата има цел компјутер и таа пумпа е рак рана (истата пумпа се користи во стотици возила) им честитам на среќните добитници и на оние што ги возат така да еден ден да се спремни да си имаат пари за шлеп служба.
Уште една причина зашто ТДИ моторот на Волксваген со рото пумпа на Бош е можеби најиздржливиот и најпогодениот дизел мотор. Јапонците не можат да му дишат во врат. Таа пумпа во ТДИ слободно може да користи секакбо гориво и алхемии без последици. Истата се користи и во дизел агрегати и мотори за бродови.
Aко полначот е 5 амперски,тогаш 75 амперски акомулатор треба да се полни 15-16 часа најмалку[DOUBLEPOST=1435256879][/DOUBLEPOST]Колку време треба да се полни акумулатор 12 или 24 саати на исправјач за струја 75 ампери е со досипана дестилирана вода ? Кој знае нека пише ако сака ?
Возам на плин скоро 18 години,поминато 300-350к а имам сменето еднаш мембрани,црева и 5-6 пати филтер за плинот.Ако е само 6000 ќути и зимај. Мене ме одраа 600 евра.
Цело време правам математика дали плинот е подобар за одржување отколку дизел.