MIKI1
Поставувач на неодговорени прашања.
Се согласувам дека логиката е едноставна.
(Нај)едноставната логика секогаш е разбирлива. Се‘ друго е обид за егоистично „разбирање„ на нештата во сета нивна сложеност.[DOUBLEPOST=1431111519][/DOUBLEPOST]
Жртвуваш нешто или наротски кажано се откажуваш од тоа за поголемо добро.
Напишаново е човечка логика, односно есапење, не е Божја премудрост. Кај Бога, нештата се или не се добри.[DOUBLEPOST=1431111604][/DOUBLEPOST]
Проблемот настанува кога Христијансвото вика дека Исус е дел од Бог.
Хммм, ај нека е така....
Христос Е „дел„ од Божјата Троединост, односно Он Е вториот лик/личност од Светата и неразделна Троица.[DOUBLEPOST=1431111696][/DOUBLEPOST]
Бидејки у овој случај аутоматски не постои жртва бидејки Исус се врака да биде ПОВТОРНО дел од тројството.
Исус непрекидно Е дел од Троичноста Божја, како што погоре напишав. Он не се ни оддели од Отецот и Духот Свет, дури и кога на Себе зеде материјал но човечко тело.[DOUBLEPOST=1431111823][/DOUBLEPOST]
Доколку се каже дека Исус се жртвувал за гревовивте на лугето и потоа е награден од Бог за таа своја жртва несогласовуањето не би постоело.
Што ќе Му е на Бога, награда, кога Он веќе поседува се‘?...[DOUBLEPOST=1431112146][/DOUBLEPOST]
Мики и за омнипотентен Бог како што е твојот важи правилото дека и паре и јаре нема.
Може, може: ете, Христос ја задржа и својата Божествена природа и моќ, а истовремено на себе ја зеде и човековата природа, враќајќи ја истата во нејзината првобитна непорочна состојба. Така, сам Бог ја „осети„ отпаднатоста и страдалноста човечка во овој од Бога отпаднат Свет, односно Синот Божји ем Е Бог, ем е Човек.
Последно уредено: