Војната на патиштата

Член од
15 јануари 2014
Мислења
2.706
Поени од реакции
1.619
гледајте само колку пешаци поминуваат на црвено...а еве и на бит пазар,ама не е битно што е бит пазар сликава,секаде е така...кај Капитол во Аеродром нон-стоп поминуваат како нивни да се улиците,железничка,палма...старци,баби,едвај одат,нит слуша нит гледа,едвај нозе помрднува,тргнала да преминува улица 10 минути се прекачува на зеленилото,да се сопне ќе ти падне на најлева лента на хауба,после иди лежи затвор...

НЕ ГО ОПРАВДУВАМ случајот од вчера бидејќи наводно летал со 160 на саат,ако е вистина,нема никакво оправдување+ било на пешачки...иако таму видливоста е намалена поради грмушките,луѓето едноставно не се гледаат и треба да размислат на тоа општинарите...
 

sankerce

прогресиФ
Член од
6 март 2009
Мислења
3.072
Поени од реакции
4.942
гледајте само колку пешаци поминуваат на црвено...а еве и на бит пазар,ама не е битно што е бит пазар сликава,секаде е така...кај Капитол во Аеродром нон-стоп поминуваат како нивни да се улиците,железничка,палма...старци,баби,едвај одат,нит слуша нит гледа,едвај нозе помрднува,тргнала да преминува улица 10 минути се прекачува на зеленилото,да се сопне ќе ти падне на најлева лента на хауба,после иди лежи затвор...

НЕ ГО ОПРАВДУВАМ случајот од вчера бидејќи наводно летал со 160 на саат,ако е вистина,нема никакво оправдување+ било на пешачки...иако таму видливоста е намалена поради грмушките,луѓето едноставно не се гледаат и треба да размислат на тоа општинарите...
Точно за ова што велиш кај Универзална, од грмушките ништо не се гледа дали има пешаци на островото...
Една дешавка пред 2 недели. За малку ќе соберев една жена во години баш на истиот пешачки каде што ја собраа и девојката, семафорите беа на жолто трепкачко, луѓе од десна страна у СРЕДНА лента (значи на прометна улица, 10 души на средна лента стојат) ме чекаат да пројдам и една камиказа од лева страна (идејќи према центар) што за ВЛАКНО ќе ја соберев, оти ми излета пред мене од позади грмушките. Арно па бев со мотор од 50 кубика па и не оди којзнае колку, колку и да го стискаш 60 иде, па закочив еден метар после нејзе...
Јес да пешак на пешачки е увек у право ама ... осет бе!
 

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
19.492
Поени од реакции
24.275
Ако се сака се има решение, не е некоја виша математика.

Радари на сите улици кои по автоматизам снимаат. Возиш ли со недозволена брзина ќе си добиеш покана за суд и ќе платиш казна. Дури мислам дека може и да се направи електронски систем на наплата каде би бил избегнат човечкиот фактор на фаќање врски ама се разбира дека нема никогаш да се направи.

Ако возиш со преголема брзина одземање на возачката на една година, две години, три години итн. За возење без возачка затвор од 5 години и голема парична казна.

Усмртување на пешак на пешачки одговараш за убиство. Усмртување на пешак на непешачки а си возел со дозволена брзина не си крив. Ако си возел со недозволена брзина се разбира ќе одговараш.

Се подразбира дека возачот треба да се обиде да не го повреди пешакот дури и ако овој поминува на непешачки премин или на црвено (дете, постар занесен човек, момент на невнимание итн).

Незастанување на пешачки да пропуштиш пешаци, одземање дозвола и огромна казна.

Пешак што поминал на непешачки или на црвено, голема казна.

Се разбира сите пешачки премини мора повторно убаво да се обележат уште на 100 метри далечина да знае возачот дека има пешачки дење или ноќе видлив а не како сега пола од пешачкиве едвај се гледаат на 2 метра растојание.

Паркирање и застанување на коловоз висока казна, одземање на возачка дозвола и привремено одземање на возилото. Срамота е што на пола скопски улици едната лента е практично неупотреблива за возење а се почести има возачи што си застануваат непосредно пред или по пешачки премин (пример Хром и Ѓорче). Да не спомнувам и што кога нешто ќе се раскопа си останува раскопано со месеци а некаде и години и никој не одговара.

Знам и улици каде нема никаква сигнализација дека има пешачки премин (пример Ѓорче).

Сѐ ова подразбира високо цивилизирана и културна средина што значи е само убава утопија и кај нас нема никогаш (барем не следните 30 години) да се спроведе.
Самото решение кое го нудиш има фабричка грешка. Одма ке се најди добар адвокат , наклонет судија или инспектор кој може да заклучи дека тој некој возел со дозволената брзина, дека пешакот бил на пола чекор надвор од пешачкиот, дека семафорот бил црвен , дека........
Гледаш каде е проблемот во тоа. Едноставно на системот му се дава можност за манипулации исто како и сега.Колку повеќе точки , потточки , ставки , членови има во некој закон толку има и дупки. Мојот предлог е многу попрост и многу поедноставен и најубавотот од тоа на системот не му дава можност за маневри.
Едноставно возач згазна пешак , по автоматизам сноси одговорност и крај на приказната. Ни возел брзо, ни споро, ни пазел ни непазел, ни пијан ни трезен, ни црвено ни зелено, ни обележан ни необележан пешачки.
Еден член и толку. Возач стапна пешак по автоматизам е крив. Сите други околности само ке ја зголемат казната која како основна при смрт на пешакот да не биди без затвроска казна.
Оти да бидо сложено и нефукнкционално кога може да биде просто и функционално.
 
Z

zmej gorjanin

Гостин
Самото решение кое го нудиш има фабричка грешка. Одма ке се најди добар адвокат , наклонет судија или инспектор кој може да заклучи дека тој некој возел со дозволената брзина, дека пешакот бил на пола чекор надвор од пешачкиот, дека семафорот бил црвен , дека........
Гледаш каде е проблемот во тоа. Едноставно на системот му се дава можност за манипулации исто како и сега.Колку повеќе точки , потточки , ставки , членови има во некој закон толку има и дупки. Мојот предлог е многу попрост и многу поедноставен и најубавотот од тоа на системот не му дава можност за маневри.
Едноставно возач згазна пешак , по автоматизам сноси одговорност и крај на приказната. Ни возел брзо, ни споро, ни пазел ни непазел, ни пијан ни трезен, ни црвено ни зелено, ни обележан ни необележан пешачки.
Еден член и толку. Возач стапна пешак по автоматизам е крив. Сите други околности само ке ја зголемат казната која како основна при смрт на пешакот да не биди без затвроска казна.
Оти да бидо сложено и нефукнкционално кога може да биде просто и функционално.
Не е поентата да се санкционираат само последиците туку да се спречат. Ако да речеме постојат таканаречени speed enforcement cameras опремени со Доплер радар и се утврди на тие камери дека возилото вози со брзина поголема од пропишаната автоматски следува казна, ни судови, ни бутури ни расправии ни ништо.
 

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
19.492
Поени од реакции
24.275
Не е поентата да се санкционираат само последиците туку да се спречат. Ако да речеме постојат таканаречени speed enforcement cameras опремени со Доплер радар и се утврди на тие камери дека возилото вози со брзина поголема од пропишаната автоматски следува казна, ни судови, ни бутури ни расправии ни ништо.
Со самото санкционирање на последиците истите можеби нема да се спречат но најверојатно драстично би се намалиле.
Башка и поефтино е.
Нема повеќе забрана за тазе возачи да возат после 10 навечер или во присуство на постар возач( или како беше) , нема невидов, незнаев, ми претрча, црвено беше, зелено, надвор од пешачки, внатре , работел не работел радарот , итн итн. Зеде возачка, седна зад волан си сносиш полна одговорност.
Да видиш како ке пазат кога ке знаат дека нема олеснителна околност туку само отежнувачка. Отпрвин ке биди најверојатно никму ништо, но кога за многу брзо време неколку по автоматизам ке заглават во затвор , останатите ке си ги отворат очите. И ете ти ги превентивните мерки на дело. Просто, попросто здравје.
Сега нормално си правиме бајрам со умот, но ете само да замислиме како тоа би функционирало. Секако вакво решение во никој случај не им оди во корист нити на судиите, нити на олигарсите па затоа никогаш и нема да види бел ден како и многу други практични и едноставни решенија .
 
Z

zmej gorjanin

Гостин
Со самото санкционирање на последиците истите можеби нема да се спречат но најверојатно драстично би се намалиле.
Башка и поефтино е.
Нема повеќе забрана за тазе возачи да возат после 10 навечер или во присуство на постар возач( или како беше) , нема невидов, незнаев, ми претрча, црвено беше, зелено, надвор од пешачки, внатре , работел не работел радарот , итн итн. Зеде возачка, седна зад волан си сносиш полна одговорност.
Да видиш како ке пазат кога ке знаат дека нема олеснителна околност туку само отежнувачка. Отпрвин ке биди најверојатно никму ништо, но кога за многу брзо време неколку по автоматизам ке заглават во затвор , останатите ке си ги отворат очите. И ете ти ги превентивните мерки на дело. Просто, попросто здравје.
Сега нормално си правиме бајрам со умот, но ете само да замислиме како тоа би функционирало. Секако вакво решение во никој случај не им оди во корист нити на судиите, нити на олигарсите па затоа никогаш и нема да види бел ден како и многу други практични и едноставни решенија .
Мојов предлог попрво би успеал него ли тоа што ти го кажуваш односно што би било кога би било, по таа аналогија да живееа Скандинавци на овие простори овие муабети можда и немаше потреба да се прават. Целиот овој митаџиски и непотистички систем не е изграден од вчера или последниве десет или дваесет години, со векови и милениуми си опстојува на овие простори, луѓево по тој систем со тие правила научиле да преживуваат ко робови, всаден е во нивниот идентитет едноставно.
 

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
19.492
Поени од реакции
24.275
Мојов предлог попрво би успеал него ли тоа што ти го кажуваш односно што би било кога би било, по таа аналогија да живееа Скандинавци на овие простори овие муабети можда и немаше потреба да се прават. Целиот овој митаџиски и непотистички систем не е изграден од вчера или последниве десет или дваесет години, со векови и милениуми си опстојува на овие простори, луѓево по тој систем со тие правила научиле да преживуваат ко робови, всаден е во нивниот идентитет едноставно.
Затоа никакви камери нити закони тука нема да поможат многу ако некој може да ги заобиколи. А можат многу, и како за беља баш тие прават беља ( ако зборуваме конкретно за сообраќајките). Ние останатите секако ке си платиме и за најмал прекршок. Треба да се смисли нов начин на казни каде можноста за маневри во самиот систем би се свела на минимум и би бил адекватен за нашите прстори и нашиот ментален склоп. Ти ако сакаш комотно препишиго целосно скандинавскиот модел на казни , ништо посебно нема да смени пошто ако нашиот закон не се применува зошто би очекувал дека скандинавскиот би се спроведувал во целост. Тој што има врски сега ке ги искористи и тогаш ако му се даде прилика и можност. Од друга Јас ако не верувам дека таков закон( по мојот предлог) може да се протурка не значи дека тоа и не е можно.
 
Член од
12 август 2011
Мислења
3.829
Поени од реакции
2.031

Еве за ова зборам, не ни погледна дали се приближува некаква кола....
Што ако во моментот и возачот изгуби концентрација...
 

WilliamTell

Before Zee Germans get here...
Член од
3 март 2013
Мислења
963
Поени од реакции
1.630
Не е поентата да се санкционираат само последиците туку да се спречат. Ако да речеме постојат таканаречени speed enforcement cameras опремени со Доплер радар и се утврди на тие камери дека возилото вози со брзина поголема од пропишаната автоматски следува казна, ни судови, ни бутури ни расправии ни ништо.
И која е целта ако јас треба да се гледам цело време во стрелката за да не преминам 50 на сат за да не ме казнат колку цела кола шо вреди? То е побезбедно отколку да возиш со 60 и да гледаш пред тебе?
Јас мислам дека единствено решение е да се стават семафори на сите пешачки кои ќе ги активира пешакот за да можи да помини, а инаку да светат само зелено. Еве конкретен пример кога возиш на Партизанска и често 3 коли сте во линија и не можиш да приметиш дали тој до тебе кочи затоа што видел пешак кој поминува на пешачки, па и со 50 да возиш можиш да го убиеш.

За жал кај нас кога ќе се случи некоја ваква несреќа одма масовна хистерија ги зафаќа сите па се пишат постови на секаде, мене вака ми се случи мене онака, говеда се сите шо зеле да возат, па на некој му текнува на одмазда па масло ќе турал по асфалт... И после тие два дена никому ништо. Сега никој не се сеќава на тој дечкото кај католичка, тоа девојчето во Куманово шо го прегазија на пешачки, и уште многу други примери.
Единствени кои никаде не се спомнуваат тие јавни претпријатија за патишта и безбедност... МВР се тука само кога треба да се полни буџетот со тоа што ќе казнат некој со југо или стојадин дека левата гума не му била по пропис напумпана, а оставаат фраери кои возат со 200 кај шо е 80 дозволено.
Никаде не се зборува ни дека имаме патишта на ниво на афричка земја, со дупки на секој метар, сигнализација никаква...
 
Z

zmej gorjanin

Гостин
И која е целта ако јас треба да се гледам цело време во стрелката за да не преминам 50 на сат за да не ме казнат колку цела кола шо вреди? То е побезбедно отколку да возиш со 60 и да гледаш пред тебе?
Јас мислам дека единствено решение е да се стават семафори на сите пешачки кои ќе ги активира пешакот за да можи да помини, а инаку да светат само зелено. Еве конкретен пример кога возиш на Партизанска и често 3 коли сте во линија и не можиш да приметиш дали тој до тебе кочи затоа што видел пешак кој поминува на пешачки, па и со 50 да возиш можиш да го убиеш.

За жал кај нас кога ќе се случи некоја ваква несреќа одма масовна хистерија ги зафаќа сите па се пишат постови на секаде, мене вака ми се случи мене онака, говеда се сите шо зеле да возат, па на некој му текнува на одмазда па масло ќе турал по асфалт... И после тие два дена никому ништо. Сега никој не се сеќава на тој дечкото кај католичка, тоа девојчето во Куманово шо го прегазија на пешачки, и уште многу други примери.
Единствени кои никаде не се спомнуваат тие јавни претпријатија за патишта и безбедност... МВР се тука само кога треба да се полни буџетот со тоа што ќе казнат некој со југо или стојадин дека левата гума не му била по пропис напумпана, а оставаат фраери кои возат со 200 кај шо е 80 дозволено.
Никаде не се зборува ни дека имаме патишта на ниво на афричка земја, со дупки на секој метар, сигнализација никаква...
И сите тие животите ги изгубија ради неприлагодена брзина на возилата. Точно, може некој и да се сопне одејќи, да падне на глава и да умре ако веќе релативизираме, само факт е дека најголемиот број на смртни случаи во сообраќајки се предизвикани од преголема брзина. Така дури и не мора да ги замараат сообраќајцине да мораат да испунат квота на казни и да казнуваат и совесни и несовесни возачи за глупости.
 

Xibalba

Corona Australis
Член од
24 јануари 2012
Мислења
6.094
Поени од реакции
11.502
Еве го фраерот што го уби девојчето

„Скопјанецот Љубиша Видејковиќ (26) е возачот кој во петокот вечерта на булеварот Партизански одреди кај Универзалната сала со автомобил „хонда“ ја усмрти 19-годишната Фросина Цековска од Kрива Паланка“

Интересно што уште ни кривична не му поднеле, очигледно некој го штити (n)

„Три дена по трагичната сообраќајна несреќа, МВР с` уште не поднело кривична пријава против возачот, иако станува збор за сообраќајна несреќа со последица смрт, а не добивме одговор ниту зошто досега не е поднесена.“
 

Ilumious

Патник, педер, поет, администратор, масон
Член од
29 јануари 2007
Мислења
84.962
Поени од реакции
195.500
Не бе, нема каде да избега.
 
Член од
26 јуни 2013
Мислења
3.597
Поени од реакции
14.641


Уште еден пешак бил прегазен на улица во Скопје. Пешакот бил прегазен вчера попладне околу 17.40 часот на улицата „Бутелска“ во Скопје.


Во несреќата, автомобил „шкода фаворит“ управуван од седумдесет ичетиригодишен возач од Скопје го прегазил две години постариот Милутин К. Повредениот пешак со тешки телесни повреди бил пренесен во Ургентниот центар во Скопје каде што им подлегнал на повредите.

Во петокот вечерта во Скопје загина дваесетгодишна студентка од Крива Паланка на булеварот „Партизански одреди“, кај Универзална сала. Беше прегазена додека ја минувала улицата на пешачки премин. Дваесет ишестгодишниот возач на „хондата“ кој ја прегази избега од местото на несреќата, а потоа сам се пријави во полициска станица во Ѓорче Петров.
 

Cymbaline

Wallflower
Член од
14 август 2014
Мислења
323
Поени од реакции
1.281
Скопјанецот Љубиша Видејковиќ (26) е возачот кој во петокот вечерта на булеварот Партизански одреди кај Универзалната сала со автомобил „хонда“ ја усмрти 19-годишната Фросина Цековска од Kрива Паланка, студентка на Електротехничкиот факултет во Скопје, објави ДНЕВНИК.

http://kurir.mk/makedonija/crna-hronika/195693-Policisko-svedostvo-za-reakcijata-na-vozacot-koj-ja-usmrti-Frosina


Има да ја замачкаат работава..
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom