Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Помош Имам пρоблем со κолата опел κоρса наеднаш немам паρно темпеρатуρата ρабота добρо иде до κај 98 па паѓа паκ нагоρе надоле. Чаρе?
Не знам што работата зпшто лугето лупат тропат постови од ракав без никакво знаење само колку да се пишело нешто.Не е термостатот на корсата работна темпера тура е 95 степени а во граници на нормала е до 107 на 100 степени се вклучува перката и пак се врака температурата на 95, парно има и кога е тепературата под 95 степени. Има 2 варијанти или казанчето е запушено или сајлите за клапната се одкжани па неможе да премости од ладно на топло.
 
Абе колку време треба да стојат светлата на кола запалени за да се потроши акумулаторот? Јас ги заборавив некој 2 часа едвај и акумулаторот скроз ми се испразни, ама скроз, и електрика на врати не ми работеше за да си отклучам. Ваљда е готов, а? Да купувам нов или нормално е ова? Пошто се секавам порано ке ги заборавев преку цела ноќ и сабајлето коа ке отидам уште светеа и колата колку толку имаше струја за да се отклучи.
 
Абе колку време треба да стојат светлата на кола запалени за да се потроши акумулаторот? Јас ги заборавив некој 2 часа едвај и акумулаторот скроз ми се испразни, ама скроз, и електрика на врати не ми работеше за да си отклучам. Ваљда е готов, а? Да купувам нов или нормално е ова? Пошто се секавам порано ке ги заборавев преку цела ноќ и сабајлето коа ке отидам уште светеа и колата колку толку имаше струја за да се отклучи.

Честито нов акумулатор
 
Ајде кажуј шо да купам? И онака утре ке одам да менувам свекици па и тоа да ми се мане од главаа. Иначе ако врши улога колата е голф 6 на бејзин. Цена и не е многгу битна, али нормално да не биде екој прескап со златни намотки и сл... :)
 
Купи си Варта ! најдобри се ! Мој братучед у Голфот става само варта
 
Океј, а шо пари е од прилика да не знаеш?

п.с. секако ке купам ама колку да се најдам на муабет прашам. :)
 
Не знам што работата зпшто лугето лупат тропат постови од ракав без никакво знаење само колку да се пишело нешто.Не е термостатот на корсата работна темпера тура е 95 степени а во граници на нормала е до 107 на 100 степени се вклучува перката и пак се врака температурата на 95, парно има и кога е тепературата под 95 степени. Има 2 варијанти или казанчето е запушено или сајлите за клапната се одкжани па неможе да премости од ладно на топло.

Човекот кажа дека температурата му варира..Оди горе-доле..Што не ти е јасно..Термостатот е тој што ја одржува температурата,на Опел незнам колку е,ама знам дека треба да биде закована на средина..Небитно лето,зимо,горниште,долниште,стоење во место и друго..Мора да биде закуцана на средина..
 
Сеа се слушнав со мајсторот. Знаеш ми се случуваше ко да сецка ко да трокира колата на тргнување, не стално ама неколку пати у месец.... Ја однесов на дијагностика на комп. ја ставија и не најдоа ништо дефектно. Едино ми рече човекот свекици да сменам и евентуално акумулатор. Реално ги немам 65 000 км. сменето, така да се надевам дека ова ке среди. Барав и по нет малку за ова и скоро секаде каде што прочитав тоа било проблем, и евентуално ламела. Али видеќемо....

п.с. некој некое искуство слично?
 
Decki malku pomos, imam punto 1.2 2001 8v , nesto pocna da mi kapi voda dolu , ne e mnogy ama proveruvam stalno vo ova za voda da e vo granici, sega poso sum laik dali mozam vaka da go vozam dur da prekaram mesecov, i dali ova e znak deka mi e otidena vodnata pumpa ili pak neko crevce e rabotava, kako da proveram , fal za sekoe info poz.
 
Однеси го на мајстор ке види. Јас го имав истиот проблем и ете така утре/другиден ке го носам и ми пукна водната пумпа, па после уше 300 работи ми отвори, некое капаче т.е. вентил пукна, блокот се искриви па мораа да го рамнат итн итн итн... Се на се 200 евра квар ме фати. И тогаш го продадов веке и купив друга.
 
Човекот кажа дека температурата му варира..Оди горе-доле..Што не ти е јасно..Термостатот е тој што ја одржува температурата,на Опел незнам колку е,ама знам дека треба да биде закована на средина..Небитно лето,зимо,горниште,долниште,стоење во место и друго..Мора да биде закуцана на средина..
Тоа дека не си доволно запознаен со проблематиката и даваш погрешни одговори.Дали температурата на секој автомобил варира разилката е во тоа што некој имат читач кој ја покажва реалната температура во реално време а некој имат читач што покачува температура пример земено 90 додека температурата варира во нормален ранг.Конкретно кај опел корса температурата кога ке се постигне работната од 95 може да варира до 100 коа се фклучува перката и пак да се врати на 95 тоа се случува и кај другите автомобили само што на корса читачот показува реална температура во реално време.Од тука мојата констатација дека термостатот е во ред и нема врска со тоа што нема парно.
 
Сеа се слушнав со мајсторот. Знаеш ми се случуваше ко да сецка ко да трокира колата на тргнување, не стално ама неколку пати у месец.... Ја однесов на дијагностика на комп. ја ставија и не најдоа ништо дефектно. Едино ми рече човекот свекици да сменам и евентуално акумулатор. Реално ги немам 65 000 км. сменето, така да се надевам дека ова ке среди. Барав и по нет малку за ова и скоро секаде каде што прочитав тоа било проблем, и евентуално ламела. Али видеќемо....

п.с. некој некое искуство слично?

ламелата нема ама никаква врска.ако е ламелата при нагло додавање на туража,моторот ќе врти на високи обртаи а колата ќе оди бавно.

вероватно е проблем со електриката(сензор,лабав контакт,пробивање на свеќица,затајување на дизна...).со акумулаторот исто така не ми се верува,бидејќи кога моторот работи,тој се напојува со струја од алтернаторот а не од акумулаторот
 
Се откриваат овие дефекти на компјутер? Бидејки кога ја ставија резултатите беа прва лига, едино што ми рече човекот е дека немал можност како да ги провери свекиците со комп. и за тоа веднаш на нив се посомнева.

ламелата нема ама никаква врска.ако е ламелата при нагло додавање на туража,моторот ќе врти на високи обртаи а колата ќе оди бавно.

вероватно е проблем со електриката(сензор,лабав контакт,пробивање на свеќица,затајување на дизна...).со акумулаторот исто така не ми се верува,бидејќи кога моторот работи,тој се напојува со струја од алтернаторот а не од акумулаторот
[DOUBLEPOST=1411710698][/DOUBLEPOST]
Се откриваат овие дефекти на компјутер? Бидејки кога ја ставија резултатите беа прва лига, едино што ми рече човекот е дека немал можност како да ги провери свекиците со комп. и за тоа веднаш на нив се посомнева.

И најчудно ми е што не се случува редовно него 2-3 пати у месец, а некогаш и поретко, дури и ке се заборавам.
 
Кажете ми мислења за BMW 118/120 2005-2007 година. Позитивни и негативни работи. Во план сум да купувам такво.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom