Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Се мислев дали да отворам нова тема, ама ќе го поставам овде прашањето.
Од кои бензиски пумпи ставате бензин? Дали квалитетот е различен кај различни бензиски? Имам забележано кога ставам на Макпетрол возам помала километража за нешто помалце од 13 литри бензин, а кога ќе ставам од Окта возам 30-40 километри повеќе со истата количина. Можно е некако при ставањето да ме крадат на бензин?
 
Здраво на сите .Имам еден проблем ако може некој да помогне при решавање ќе му бидам благодарен .
Купив алумински бандажи на старо со све гуми,и откако ги намонтирав почна да ми тресе цела кола и воланот да ми тресе лево десно при која и да е брзина,испадна дека се криви бандажите коишто одма ги однесов да ги исправат и ги намонтирав на колава и се изгуби тресењето .Од како ги избалансирав гумите пак почна да ми тресе при брзина од 80 до кај 120км воланот пак почна да ми тресе лево десно,а да го пуштам на право колата си иде право не губи правец,а тресењето како да доаѓа од позади .Ако имал некој сличен проблем или знае што може да биде нека пише .Фала ви :)

Предницата да ти ја центрираат,ама компјутерско..[DOUBLEPOST=1410956302][/DOUBLEPOST]
Се мислев дали да отворам нова тема, ама ќе го поставам овде прашањето.
Од кои бензиски пумпи ставате бензин? Дали квалитетот е различен кај различни бензиски? Имам забележано кога ставам на Макпетрол возам помала километража за нешто помалце од 13 литри бензин, а кога ќе ставам од Окта возам 30-40 километри повеќе со истата количина. Можно е некако при ставањето да ме крадат на бензин?

Може ако не гледаш во бројчаникот..А дека има разлика во горивата од една до друга бензиска тоа биди сигурна..Јас секогаш нафта ставам од Макпетрол..Порано и на Лукоил,ама далеку ми е да одам специјално нафта да ставам,ептен на излез на градот е..Чим е таква работата ставај си од Окта и ќе си возиш повеќе.,Макпетрол демек имаат најквалитетни горива од сите бензински во МКД,после се Лукоил,Окта,итн итн..
 
Здраво на сите .Имам еден проблем ако може некој да помогне при решавање ќе му бидам благодарен .
Купив алумински бандажи на старо со све гуми,и откако ги намонтирав почна да ми тресе цела кола и воланот да ми тресе лево десно при која и да е брзина,испадна дека се криви бандажите коишто одма ги однесов да ги исправат и ги намонтирав на колава и се изгуби тресењето .Од како ги избалансирав гумите пак почна да ми тресе при брзина од 80 до кај 120км воланот пак почна да ми тресе лево десно,а да го пуштам на право колата си иде право не губи правец,а тресењето како да доаѓа од позади .Ако имал некој сличен проблем или знае што може да биде нека пише .Фала ви :)
Ако се исправени бандажите следно е гумите криви се 100% поготово ако биле монтирани на кривите бандажи имав исто искуство и ги исправив бандажите ставив нови гуми и се изгуби секое тресење.
Не знам зошто лугето така си лупат право центирај предница (добро е да се ценрира ласерски по можност)но тоа нема да го реши проблемот кој ког немало пред замената на бандажите со гуми.
 
Се мислев дали да отворам нова тема, ама ќе го поставам овде прашањето.
Од кои бензиски пумпи ставате бензин? Дали квалитетот е различен кај различни бензиски? Имам забележано кога ставам на Макпетрол возам помала километража за нешто помалце од 13 литри бензин, а кога ќе ставам од Окта возам 30-40 километри повеќе со истата количина. Можно е некако при ставањето да ме крадат на бензин?
Освен на лук оил бензин,плин и нафта никаде на друго место не ставам.
Се случува да останам без блин ни до бензинска па на бензин и право бензинска.
 
Од надвор не се отвара?
Дугмето до прозорот оди нагоре-надоле?
Клучот постојано се врти во круг?[DOUBLEPOST=1410902218][/DOUBLEPOST]Не сум сигурен за распоредот

1.Треба да е за вратата од внатре да се отвори
2.Треба да е за дугмето до прозорот
3.Треба да е за бравата на врата што се отвара од надвор

1.Ако оваа полуга е откачена не може од внатре да се отвори
2.Ако оваа полуга е откачена не може да се отклучи и заклучи од внатре
3.Ако оваа полуга е откачена вратата не може да се отвори од надвор.

Мене ми се има случувано полугата за дугмето до прозор да се откачи и заглави да ги блокира другите 2 па ни механички ни а втоматски не можело да се откучи и заклучи вратата

Прегледај го приврзокот 102601
Ја однесов на мајстор денес ми бара 50 евра за тоа , а за трапот 120 .
 
Имам голем проблем со колава, значи вака се работи за Cordoba 1.4 44kw 1996та година. Мотор: AEX
Кумплугот е претерано тврд значи папучата едвај се стиска до крај и кога стискаш до крај се слуша мал звук на крцање. По одреден период на возење се стврднува се повеќе и повеќе при што морам да го разлабавувам и кога е пред кинење сајлата кумплугот двои премногу високо за на крај да се случи да ја скине сајлата. Ова е веќе 6та сајла за кумплуг што ја менувам. Сајлата не е самоштелувачка, се работи за обична сајла. Сајлите што ги купувам се 650 денари ама многу чудно ми е што сајла како сајла кога ќе ја свиткаш треба сама да се исправи, додека кај мене сајлава е како некоја гума ја виткаш и останува како што си ја завиткал како некој тел. Сега сакам да дознаам дали проблемот е во сајлава, дали може да се најде оргинална сајла и дали сигурно ќе го реши проблемот... Комплет сет ламела е сменет пред 4000км и мислам дека не би требало проблемот да е до неа, според мене се работи за сајлата ама никаде не можам да најдам таков тип на сајла оригинална. Дали имал некој сличен проблем и како го решил?
 
Имам голем проблем со колава, значи вака се работи за Cordoba 1.4 44kw 1996та година. Мотор: AEX
Кумплугот е претерано тврд значи папучата едвај се стиска до крај и кога стискаш до крај се слуша мал звук на крцање. По одреден период на возење се стврднува се повеќе и повеќе при што морам да го разлабавувам и кога е пред кинење сајлата кумплугот двои премногу високо за на крај да се случи да ја скине сајлата. Ова е веќе 6та сајла за кумплуг што ја менувам. Сајлата не е самоштелувачка, се работи за обична сајла. Сајлите што ги купувам се 650 денари ама многу чудно ми е што сајла како сајла кога ќе ја свиткаш треба сама да се исправи, додека кај мене сајлава е како некоја гума ја виткаш и останува како што си ја завиткал како некој тел. Сега сакам да дознаам дали проблемот е во сајлава, дали може да се најде оргинална сајла и дали сигурно ќе го реши проблемот... Комплет сет ламела е сменет пред 4000км и мислам дека не би требало проблемот да е до неа, според мене се работи за сајлата ама никаде не можам да најдам таков тип на сајла оригинална. Дали имал некој сличен проблем и како го решил?
Po napisanovo bi rekol so 95% sigurnost deka se izedeni pipkite na potisnata,ili e nekoja skart potisna so tvrdi pipki. Kujznae sto ti stavile na tebe pred 4000kn ko so vikas.
 
Ја однесов на мајстор денес ми бара 50 евра за тоа , а за трапот 120 .
Ако е механизмот 50 евра е многу.
Половен механизам е 25-30 евра
И за трапот 120 евра е многу.
Минатото лето еден пријател на друг пријател(јас им бев посредник)му смени комплет трап на 106 ка за 90 евра.[DOUBLEPOST=1411064126][/DOUBLEPOST]
Имам голем проблем со колава, значи вака се работи за Cordoba 1.4 44kw 1996та година. Мотор: AEX
Кумплугот е претерано тврд значи папучата едвај се стиска до крај и кога стискаш до крај се слуша мал звук на крцање. По одреден период на возење се стврднува се повеќе и повеќе при што морам да го разлабавувам и кога е пред кинење сајлата кумплугот двои премногу високо за на крај да се случи да ја скине сајлата. Ова е веќе 6та сајла за кумплуг што ја менувам. Сајлата не е самоштелувачка, се работи за обична сајла. Сајлите што ги купувам се 650 денари ама многу чудно ми е што сајла како сајла кога ќе ја свиткаш треба сама да се исправи, додека кај мене сајлава е како некоја гума ја виткаш и останува како што си ја завиткал како некој тел. Сега сакам да дознаам дали проблемот е во сајлава, дали може да се најде оргинална сајла и дали сигурно ќе го реши проблемот... Комплет сет ламела е сменет пред 4000км и мислам дека не би требало проблемот да е до неа, според мене се работи за сајлата ама никаде не можам да најдам таков тип на сајла оригинална. Дали имал некој сличен проблем и како го решил?
А да си смениш ламела,потисна и друг лагер.[DOUBLEPOST=1411064204][/DOUBLEPOST]
Po napisanovo bi rekol so 95% sigurnost deka se izedeni pipkite na potisnata,ili e nekoja skart potisna so tvrdi pipki. Kujznae sto ti stavile na tebe pred 4000kn ko so vikas.
WOLF,Кинеско срање
 
Како се одлепува оваа налепница за регистрација да ја е*ам... Нејќе никако, се изнервирав...

(нова да ја залепам)
 
Како се одлепува оваа налепница за регистрација да ја е*ам... Нејќе никако, се изнервирав...

(нова да ја залепам)
На стакло го залепи ? А ако да,тогаш со разредувач или ацетон од оние женските шѕо користат и натопи со крпа намачкај врз налепницата повеќе и почекај малку некое минутка и потоа мека пластична шпатула или слично колку мека толку поубаво да не ја изгребеш стаклото или да се одбегнува иритирачки звук како гребење :D
 
Коментар за бмв 320 Дизел.. од 2001 до 2005 година .

позитивни работи негативни се е добредојдено :D
 
Не бе, нова... Од хартивчето да ја одлепам... :(
Па така кажи бе :D ,оди таму каде шти си регистриран и пожали им оти не можело да се одлепи и оти не било квалитетно бе :)


Sent from my iPad 3 using Tapatalk
 
Коментар за бмв 320 Дизел.. од 2001 до 2005 година .

позитивни работи негативни се е добредојдено :D
Погледни ги сликиве и посебно фаровите и обрни внимание трепкачите
4747797086d2db220d05b260c82360eb.jpg

106095f5e99e3cdb46c18a505aaad1c9.jpg

Таа втората слика ќе земеш бидејќи таа е подобрена втора верзија што се остранети мааните од првата слика (верзија) и малку е поскапо за одржување од првата верзија затоа ништо чудно што велаат дека е ефтино за одржување,а всушност има разлика како што е сликиве.


Sent from my iPad 3 using Tapatalk
 
Патем јас би земал Ауди А4 или А3 од 2004-2007 и ич да не му мислиш ,а и има комоција и поширака за разлика од ВМВ-то претесна е затоа наскоро ќе престануваа од производството и ќе има серија 4-ка и има исти димензи како Ауди А4.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom