Torte Mobile
Модератор
- Член од
- 29 ноември 2007
- Мислења
- 7.099
- Поени од реакции
- 1.885
Зашто? пренеси искуство/поплаки ... од бензинецот или дизелот?Антара ни е лудило не зимај, ќе се пцуеш. Не за џабе е на "распродажба".
Зашто? пренеси искуство/поплаки ... од бензинецот или дизелот?Антара ни е лудило не зимај, ќе се пцуеш. Не за џабе е на "распродажба".
Edno prasanje do Plimont
Sakam da kupam novo vozilo - KIA Sportage ili Opel Antara ili nesto slicno... Dali da se bara benzinec ili dizel i kolkava e razlikata ako zemam benzinec so plinski ured (mi rekoa Antarata trosela okolu 15l benzin - sto e okolu 17l plin) ili da zemam dizel? Godisno ne pominuvam poveke od 10000.
Ili vas sovet za nekoja druga mark ana dzip - samo da e do 17000 - 20000 i da ne e mnogu skapo odrzuvanjeto. Jas bi zemal benzinec so plin - ama me ubeduvaat deka za dzip treba dizel....
плимонт... не сум информиран па да прашам... дали сеуште имате акција за ЕВТИНИ ПЛИНСКИ УРЕДИ?
извини вака, не те познавам, ама за тоа возило итекако има потреба од капалка. и во плимонт да го местеле и таму ке наместеле капалка... зашто и како, нема да спорам со тебе, голема е дискусијата за тоа и има многу објаснувања, но секако, таа капалка е за да се заштита вентилите...Многу ми е криво кога ќе прочитам дека на некој кој е неинформиран и неук му ќариле 20-30% повеќе монтирајќи му целосно непотребен и нефункционално ѓубре наречено капалки со кои му го упропастиле моторот.
А бре Македонче ако треба гомната ќе си ги јадеш само да земеш повеќе пари
јас ке ти одговорам друже... значи нај ниска температура на која плинскиот уред може да работи е околу 40-тина степени на вода. под тоа ке почне да мрзне кога ке префрли. значи 40-тина стпеени само на водата што врти низ моторот. ако ти е наместен на таа температура, а сепак многу време му треба на уредот, време ти е да го провериш термостатот да не е случајно заглавен на отворено, па да ја грее цела вода-антифриз. кај мене во кола има околу 9,5 литри разладна течност, а во затворениот круг на греење (кога термостатот е затворен) се околу 1,5-2 литри и за неполни 500-600 метра префрла на плин, само не стискам повеке од 2000 обртаи додека не подзагрее уште малку, затоа што на таа температура потешко испарува плинот, поише троши и сепак, зимно време може да замрзне...Zdravo Plimont.Ne bev zapoznaen deka imate akcija za Easy gas green.Istiot ured go montirav vo Marmilmont i generalno sum zadovolen od uredot.Uredot e montiran na fiesta 1.25 duratec so kapalki za ventilite.Performansite se ok samo me interesira na kolku minimimum temperatura moze da se nasteluva da prefrla na plin zatoa sto vozam na isklucitelno kusi relacii vo grad taka da zimno vreme prakticno ke se vozam na benzin.Plinskiot ured e se uste nov no gleav po bugarski forumi deka istiot prakticno e poevtina varijanta na veke etabliraniot Fobos.Pozz.
Далечната 1997/8 прв пат во животот монтирав плински систем на цитроен ксантија 2.0i турбо.извини вака, не те познавам, ама за тоа возило итекако има потреба од капалка. и во плимонт да го местеле и таму ке наместеле капалка... зашто и како, нема да спорам со тебе, голема е дискусијата за тоа и има многу објаснувања, но секако, таа капалка е за да се заштита вентилите...
инаку мармилмонт се професионалци. лугето имаат итекако јака соработка со плимонт. исто како што имаат и повекето други монтажери на плински уреди.
понатака како се осмелуваш да наречеш некого неук? неинформиран можеби, ама неук? и како побогу со капалката му го упропастиле моторот?
со ова што го напиша, веке го знам нивото на твоето знаење и искуство. прифати го советот од членот и не пишувај непотребни и грешни информации за работи кои не ти се од твојата област на познавање... сепак, капаката е потребна за мал број на мотори, но потребна е. не ја измислиле производителите на плински уреди за џабе....
И за тоа има решение.јас ке ти одговорам друже... значи нај ниска температура на која плинскиот уред може да работи е околу 40-тина степени на вода. под тоа ке почне да мрзне кога ке префрли. значи 40-тина стпеени само на водата што врти низ моторот. ако ти е наместен на таа температура, а сепак многу време му треба на уредот, време ти е да го провериш термостатот да не е случајно заглавен на отворено, па да ја грее цела вода-антифриз. кај мене во кола има околу 9,5 литри разладна течност, а во затворениот круг на греење (кога термостатот е затворен) се околу 1,5-2 литри и за неполни 500-600 метра префрла на плин, само не стискам повеке од 2000 обртаи додека не подзагрее уште малку, затоа што на таа температура потешко испарува плинот, поише троши и сепак, зимно време може да замрзне...
значи решението ти е тоа...провери го термостатот, на 40 степени да префрла, и додека не подзагрее малку повеке (барем 60-65 степени) не стискај повеке од 2000 обртаи... лагана вожња... тоа ти е добитна комбинација и за економија и за долговечност на плинскиот уред... проверено со бајаги многу плински уреди...
На мотор од 1.25 вие плин ставате..Со кој памет незнам..Благодарам за советот,инаку плинскиот уред е одличен за таа цена.Работата е во тоа што во овој мотор на Фиеста 1.25 л. работната температура e висока а термостатот отвара на отприлика 82 степени.Инаку за информација моторот е меѓу подобрите от тоа време и е проектиран од Yamaha за Форд .
А сите спаркови што се плинаши т.е сите бензинци во мк 90% се на плин.Навистина незнам со кој памет.На мотор од 1.25 вие плин ставате..Со кој памет незнам..
никој не рече дека на сите возила треба. никој.. има листа на кои треба...Далечната 1997/8 прв пат во животот монтирав плински систем на цитроен ксантија 2.0i турбо.
Уште тогаш ме убедуваа дека на тие мотори МОРАЛО да се монтира капалка.
Нормално бидејќи е излишен трошок не монтирав па до ден денес вози тој мотор кој има поминато преку 450к киломерти.
Истиот разговор 2003 ми го вртеа за пежо 406 3.0i дека морам монтирам дури и ме уценуваа дека нема да ми монтираат плински систем.
Им реков САМО фала си ја запалив колата и отидов да ми монтираат на друго место.
Пежото ден денес го возат сестра ми и зет ми има поминато преку 700к и на секои 3-4 месеци доаѓаат од франција и си одат
И на фиестата не треба.
Комшија мој има монтирано 1,5 година го вози и гајле нема
Што се однесува до капалката ако решиш да се откажеш од плин извади ја па ќе видиш дали тој мотор не ти е упропастен.[DOUBLEPOST=1409943544][/DOUBLEPOST]
И за тоа има решение.
Се исклучува сензорот се става лажач и немаш гајле
А и да не е исклучен ако префлиш на плин додека не загрее нема да работи рамномерно