Совети околу мотоцикли

  • Креатор на темата Креатор на темата A__
  • Време на започнување Време на започнување
Со оглед на топлото време можам да ти кажам дека најверојатно е дошло до прегревање на моторот. Кинеските за разлика од другите се сите со возушно ладење, така што на вакви високи температури на подолги релации многу е веројатно тоа да е проблемот.[DOUBLEPOST=1408643940][/DOUBLEPOST]

Значи заклучок. Секоја марка троши помалку од нејзината кинеска реплика.
Gilera нема кинеска реплика,највеке реплика се прави на Aprilia.
 
Гилера е веќе поодамна под кинеска капа
Брат зборувам за Gilera runner 2000 година.До сеа не сум видел gilera кинеска... дај не се заебавајте одговорете сириозно и написете нешто повеке не само 1 реченица..:icon_lol::icon_lol:
 
Некој да даде мислење за Regal Raptor 250cc или 350cc :)
nac01.jpg
 
Eдно прашање
нешо се мислам да земам моторче, мало - мопед, до кај 150 кубици за низ град, скапо ми е а и непрактично колата низ битола да возам.
Е сега по оласи, гледам интересни модели поделку од “Битолаааа, мој роден крај...“ то јест во Скопје.
Дали некој би се нафатил (од скопје) ако бендисам некој модел да појде види - провери некое моторче, јас многу не се разбирам, и не би знаел дали и што да гледам, значи добар ден, за огласот на моторчето, може д го видам.. пали сврти круг како шалта како работи дај да видам документи фала пријатно “Ало Лет 3 видов и супер е ќе даиш пиво ко ќе дојдеш.... Нема проблем“
 
Контактирав чоек кој продава моторче оригинал 50 кубици но со смената машина на 125кубици. Трајно е регистрирана на 50 али има машина од 125. Е сега до колку би го зел, пошто е од СК а јас од БТ дали при промена на таблици од СК на БТ би требал да одам на технички каде би се видело дека има друга машина и дали воопшто има ризик тоа да се открие и да имам проблеми, или едноставно би ги сменал таблиците без технички преглед и проверка на броеви??
 
Контактирав чоек кој продава моторче оригинал 50 кубици но со смената машина на 125кубици. Трајно е регистрирана на 50 али има машина од 125. Е сега до колку би го зел, пошто е од СК а јас од БТ дали при промена на таблици од СК на БТ би требал да одам на технички каде би се видело дека има друга машина и дали воопшто има ризик тоа да се открие и да имам проблеми, или едноставно би ги сменал таблиците без технички преглед и проверка на броеви??
лет.... за да ги смениш таблиците и да го преведеш на твое име на собраќајна обавезно ке треба да правиш пак технички т.е повторно регистрација.. тоа ке те кошта околу 50 евра а на технички ке те приметат дека машината е сменета... прво видливо е што е 50 а што 150 кубика и второ по бројот на блокот на моторот ке се примети... НО имаш две опции...


ако сакаш да го земеш моторот немора да менуваш регистрација - нека ти даде човекот целосно полномоштво врз моторот така што ке можеш и да го управуваш и да го продадеш утре ден

и другат опција ти е да си најдеш некој познат на технички (немора да ти е познат - во приватниве СЕ се праи ) и да се го прашаш пред време дали може вака и вака па да ти кажат.... а 99% ке поминеш и на технички само секако ке те кошта тоа пак дополнителни 50 евра
 
Да се избегне техничкиот односно плаќањето тоа не е можно.При секоја промена на сопственик мора да одиш на технички.

Доколку пак прашањето е дали ќе те гледаат т.е дали ќе те пикаат во хала и да вршат проверки,а т и не сакаш таму,тогаш оди во псс.Тие ниту гледат ниту ништо.Само пари дај и готово.

Може ќе дојде некој само да ги провери бројките и готово.
Јас минатиот пат ги молев да го внесат внатре на проверки,чисто за да си знам дали имам некој проблем и дури тогаш пристапи човекот.

Сепак јас не би се осудил да купувам нешто такво преправано.И да поминеш технички,ќе се соочиш со 100 проблеми во иднина.Како од механички дефекти,така и од правни.Застанувања од полиција,па ако некој цале го препознае си наебал тешко
 
Сепак јас не би се осудил да купувам нешто такво преправано.И да поминеш технички,ќе се соочиш со 100 проблеми во иднина.Како од механички дефекти,така и од правни.Застанувања од полиција,па ако некој цале го препознае си наебал тешко
Tехнички гледано се е профи нааправено, на иста рамка од ист производител иди машина од 50 1 125 кубици, тие морторчиња се нудат во 50 и 125 кубици верзии, и чоеко стави 125 место 50. не е преправано или импровизирано со други делови.
Мене ми е само правниот дел проблем.
 
Tехнички гледано се е профи нааправено, на иста рамка од ист производител иди машина од 50 1 125 кубици, тие морторчиња се нудат во 50 и 125 кубици верзии, и чоеко стави 125 место 50. не е преправано или импровизирано со други делови.
Мене ми е само правниот дел проблем.

Idi kaj privaten tehnicki i ke sredis.
 
Tехнички гледано се е профи нааправено, на иста рамка од ист производител иди машина од 50 1 125 кубици, тие морторчиња се нудат во 50 и 125 кубици верзии, и чоеко стави 125 место 50. не е преправано или импровизирано со други делови.
Мене ми е само правниот дел проблем.
летко имам исти таков мотор.. и гааритен е бајаги - кога го видов си помислив дека е 150ка и кој и да го види мисли дека е 150ка а всупност е 50 кубика... комотно без преправки можам да ставам и 150ка

за правните причини ти кажавме како да ги избегнеш.. но тоа не ти е гаранција дека утре неможе некој џандар да ти опали казна.... ако го познае дека е со појака машина и без атест има право да те однесе на технички.. и пошто нели не си технички исправен ке си го платиш вонредниот технички ке си платиш и судски трошкови после и ред други работи.. така да рамизли што правиш - едно време сакав и јас ова истото да го напраам да ставам друга машина ама ми помина и меракот веќе искрено
 
Ајдеее деее од кај ја ископа оваа информација ... Ја колку што знам и Gilera и Aprilia се под капата на Piaggio ...
Го делам твоето мислење Gilera,Aprilia,Piaggio имаат машина од Piaggio.А на Aprilia се прават највеке реплики сега сите понови кинески имаат сличен лик како Априлиата
 
Го делам твоето мислење Gilera,Aprilia,Piaggio имаат машина од Piaggio.А на Aprilia се прават највеке реплики сега сите понови кинески имаат сличен лик како Априлиата


Па не само машина, туку се комплет се Пијаџо производ, исто е и со Бенели и со Дерби, Пијаџо им е и татко и мајка, исто како што Сеат, Шкода , Ауди се под капата на Фолксваген. А Априлијата е најкопирана затоа што е најатрактивна и најпродавана...
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom