За тие Каприоло читав нешто дека рамката, обрачите за тркалата (и други комоненти) ги прават од hi-ten челик. Нормално тежат многу, и до 16кг по точак.
Можно ли е да се релативно ОК за лаган офроуд?
Се разбира, предниот амортизер им е такво страње да подобро би било да идат со ригидна вилушка. Тркалата гарант им се страшно инертни и тешки за започнување на движењето, и влијаат и на управливоста. Преносот е или некој тежок noname или најниската можна класа од Шимано: Turney и ако се возат успони има да се „изедат„ касетите уште во првата година (или порано).
Но знаејќи ги овие недостатоци, дали ова би било нешто што можам да препорачам на некој кој има желба за возење ама многу малку пари?
Нормално со кажување дека преносот ќе го мења скоро веднаш... и дека ќе вози исклучително тром и спор точак. Но неколку пријатели што ги имам, тежат над 120кила

па на такви слонови тие 4 или 5 кила разлика (до нормален точак) би им правеле разлика колку едно добро вршење голема нужда.

(а челична рамка барем ќе можат лесно да им ја заварат ако некад ја скршат)