Исчезна малезиски боинг, лет MH370 со 239 патници

M

Mario Gómez

Гостин
Taliban denies involvement in plane disappearance;
"We wish we had an opportunity to hijack such a plane," commander says.


A commander with the Pakistani Taliban, a separate entity fighting the Pakistani government, said the fragmented group could only dream about such an operation.

"We wish we had an opportunity to hijack such a plane," he told Reuters by telephone from the lawless North Waziristan region.


Талибанци...:facepalm:
Фино, културно идеш кај талибанците и ги прашуваш дали тие гo украле авионот... :pos::pos::pos:
 
Член од
4 февруари 2009
Мислења
7.733
Поени од реакции
7.549
Фино, културно идеш кај талибанците и ги прашуваш дали тие гo украле авионот... :pos::pos::pos:
Уствари Талибанците си имаат твитер, e-mail на кој одговараат на прашања и телефонска линија.

Но, треба да се додаде дека Талибанци =/= Ал Каеда
 

sankerce

прогресиФ
Член од
6 март 2009
Мислења
3.072
Поени од реакции
4.942

Сателитски фотографии покажуваат дека исчезнатиот малезиски авион лета на небото во џунгла.

Фотографијата е направена од Томнод, веб-сајт за пребарување мапи кој се користи од илјадници ентузијасти кои веруваат дека ќе го пронајдат исчезнатиот авион со 239 патници.

Студент од Тајаван ги објавил фотографиите за кои верува дека е авинот, но автентичноста сее уште не е верифицирана.

Сликите се објавени во исто време откако неколку селани од Малезија тврдат дека го виделе авионот од летот МХ 370 како лета на североистокот од државата во времето за кое експертите веруваа дека пилотот направил У-вртење.

Извор: Шител

Што мислите?

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2583807/Did-Malaysian-fisherman-missing-flight-MH370-flying-low-Gulf-Thailand.html

И овде ја има истата слика + уште некои претпоставки.
 
Последно уредено:

Klin

Колце
Член од
6 јануари 2014
Мислења
4.411
Поени од реакции
7.871
TAJANSTVENI BOEING 777 ‘Otmičari su imali pomagače na tlu koji su ugasili radarski sustav'


Dinko Vodanović, vodeći hrvatski istražitelj zrakoplovnih nesreća, upravo je - bez razloga - dobio otkaz kao glavni državni istražitelj, pa za Nedjeljni analizira sve moguće verzije događaja oko nestanka zrakoplova kompanije Malaysia Airlines na letu MH370 iz Kuala Lumpura u Peking

Svijet danima zaokuplja priča o nestalom Boeingu 777 kompanije Malaysian Airlines , koji je tijekom leta preko Vijetnamskog mora nestao s radara sa 239 putnika i članova posade te još nije pronađen.
Istražiteljske službe ulažu goleme napore kako bi pronašle ostatke aviona za koji se pretpostavlja da je doživio fatalnu nesreću. U moru teza koje svjetski mediji svakodnevno plasiraju točan je samo jedan podatak: zrakoplova nema. Prema prvim neslužbenim, pa kasnije i službenim informacijama, zrakoplov je u jednom trenutku doslovce nestao s radara. To je, zapravo, jedino što je malezijska aviokompanija dosad potvrdila. No, u javnost su izašli i mnogi drugi podaci zahvaljujući novinarima ali i istraživačima amaterima, na temelju kojih je moguće stvoriti određenu sliku o mogućim okolnostima nesreće.


Zrakoplov Boeing 777 Malaysia Airlinesa krenuo je iz Kuala Lumpura prema Pekingu u 00.41 sati. Riječ je o jednom od najsigurnijih zrakoplova na svijetu: otkako je 1995. prevezao prve putnike, gotovo da nema ozbiljnijeg sigurnosnog incidenta u kojem je sudjelovao. U zrakoplovu je u tom trenutku bilo 239 ljudi, na čelu sa Zacharyjem Ahmadom, 53-godišnjim pilotom koji je u kompaniji od 1981. godine i ima oko 18 tisuća sati leta, od čega velik broj upravo na zrakoplovima tog tipa. Uz njega je bio i iskusan kopilot, Farik Abdul Hamir (27), koji je letjeti počeo 2007. i do danas je prikupio 2763 sata leta.

Obojica su, dakle, bili iskusni piloti, kojima se u ruke bez ikakve zadrške moglo povjeriti dvjestotinjak života. U trenutku polijetanja zrakoplov je imao ukupnu masu od oko 300 tona. Kada je nestao s radara, malezijski 777 bio je na visini od 35.000 stopa, odnosno oko 10.600 metara. Svima je postalo jasno da se nešto uistinu neobično događa. Kako je moguće da je tijelo mase od oko 297 tona, raspona krila 60,9 metara i dugačko 63,7 metara nestalo? Posebno zato što je zrakoplov cijelo vrijeme leta bio pod radarskim nadzorom, što znači da su oba sustava radarskog nadzora - i primarni i sekundarni - uredno radila tijekom provjere kontrole leta na zemlji.


Treba pojasniti što su to, zapravo, radarski nadzori. Primaran radarski sustav nije vezan ni za zakav elektronički sustav u zrakoplovu, nego se isključivo odnosi na radarsku detekciju metalnog tijela u prostoru. Radarski sustav na zemlji šalje signal u prostor (brzina svjetlosti), a kad ta zraka udari u metalno tijelo (zrakoplov), ona se odbija te pod istim kutem vraća natrag. Obradom tog signala dobiva se primarni odraz na radarskom ekranu u obliku točkice. Ta točkica bit će na radarskom ekranu sve dok je tijelo u radarskom dometu. U slučaju da tijelo počne padati, radar će ga pratiti do slijetanja pod kutom padanja. Tijelo u slobodnom padu ima približnu brzinu koje je imalo u horizontalnom letu. U ovom slučaju tijelo sigurno ne bi padalo pod kutem od 90 stupnjeva. Iz prakse, prema dosad istraženim zrakoplovnim nesrećama, radi se o padanju pri kutu od otprilike 45 stupnjeva. Zamislite koliko je potrebno tijelu da s visine od 10.600 metara padne na zemlju brzinom od 900 kilometara na sat. Tijelo koje se kretalo nekom brzinom pada pod određenim kutom, (Pitagorin poučak) što produljuje udaljenost i vrijeme. Nadalje, što je to sekundarni radar ili sustav? To je sustav koji šalje kodirani signal prema zrakoplovu i vezan je za sustav u zrakoplovu. Njega je moguće ugasiti u svakom trenutku. Kako on radi?
Prije svakog polijetanja piloti zrakoplova javljaju se kontroli leta. Kontrola leta daje pilotu kod (četveroznamenkasti broj) koji mora upisati na svojem uređaju u kabini (transponder). Kada pilot unese kod na svojem uređaju i pritisne enter, od tog trenutka kontrola leta na ekranu dobiva podatke o zrakopolovu, brzini, visini, penjanju, snižavanju itd. Pilot putem svog sekundarnog radara (transpondera) može u bilo kojem trenutku putem određenog koda upozoriti kontrolu leta na određenu izvanrednu situaciju, otmicu, gubitak radioveze, može slati poziv u pomoć, odnosno upozoriti na bilo koju opasnost. Ako bi ostao bez oba motora iz nekog tehničkog razloga ili namjernim gašenjem, zrakoplov bi se nastavio kretati prema dolje istom brzinom i pod istim kutem za svoj tip. To znači da bi za promjenu visine od jednog kilometra zrakoplov prešao udaljenost od barem 20 kilometara. U najgorem slučaju, zrakoplov ovog tipa prešao bi udaljenost od minimalno 150, pa do čak i dvije stotine kilometara, što drastično otežava potragu za njegovim ostacima, napose u situaciji kada se pretpostavlja da se Boeingu dogodio pad u more.


Informacije o događaju Boeinga 777 dosad objavljene u medijima krajnje su konfuzne i obuhvaćaju ogromno područje. Iz informacija dostupnih javnosti nemoguće je stručno i precizno pretpostaviti mogući uzrok ove nesreće. Nestanak zrakoplova s ekrana pobuđuje sumnju na moguć nezakoniti čin.


Dodatnu sumnju pobudila je činjenica da su mobilni telefoni dijela putnika zvonili i satima nakon nestanka zrakoplova s radara. To je ubrzo objašnjeno kvalitetnim baterijama mobitela, ali i činjenicom da pojedini mobilni operateri nemaju automatske sekretarice prilikom gašenja mobitela, nego se uređaj nastavlja ponašati kao da je upaljen.
http://www.jutarnji.hr/dinko-vodanovic---otmicari-boeinga-777-imali-su-pomagaca-na-zemlji-koji-je-iskljucio-radarski-sustav--/1173919/
 

The_Red1

значи фактички
Член од
18 септември 2009
Мислења
4.209
Поени од реакции
4.756
Ако паднал на непознато место можно е потешко да се најдат останките, ќе испливаат сигурно али на голема морска површина од авион или хелихоптер да забележиш ситна точка на вода не е едноставно, огромно е пространството кое се пребарува. Обично кај авионските несреќи отприлика се знае по која рута одел, и кога снемало контакт и површината за пребарување е помала, кај овој, ем сменал насока, висини, па ко што велат летал уште 4-5 сати во непозната насока..... до сега и то што е испливано (ако се урнал) морските струи и бранови ги имаат раштркано и разнесено, можное некој случајно да налета на нив стотици километри подалеку од местото на падот
Ипак станува збор за огромен авион со илјадници делови, парчиња и багаж. Не викам за металниот дел туку за пластиката, труповите и останати работи кои не може да потонат. Од толку трагање и барање нешто ке најдеа.
Голема е површината која треба да се пребара ама и многу екипи се вклучени во потрагата. Не може бе ништо да не најдат 10 дена, не е малце тоа.
А тоа демек летал уште 4-5 саата којзнае колку е точно, по толку летање некој радар ке го фатеше.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.279
Ипак станува збор за огромен авион со илјадници делови, парчиња и багаж. Не викам за металниот дел туку за пластиката, труповите и останати работи кои не може да потонат. Од толку трагање и барање нешто ке најдеа.
Голема е површината која треба да се пребара ама и многу екипи се вклучени во потрагата. Не може бе ништо да не најдат 10 дена, не е малце тоа.
А тоа демек летал уште 4-5 саата којзнае колку е точно, по толку летање некој радар ке го фатеше.
Зависи колку се распаднал при евентуале пад во водата, деловите внатре се цврсто споени ако видиш авионот кој слетал во реката хадсон пред некоја година - останал цел, металните и пластичните делови во авионот се поврзани еден со друг....
 

Syn

https://www.youtube.com/watch?v=zBkuNpgACH0
Член од
23 декември 2007
Мислења
30.296
Поени од реакции
46.833
Kuala Lumpur, Malaysia (CNN) -- Australian authorities have spotted two objects in the southern Indian Ocean that may be debris from the missing Malaysia Airlines Flight 370.

Сеа глеам брејкинг њуз на cnn, изгледа нашле делови од авионот, еве подетално

http://edition.cnn.com/2014/03/20/world/asia/malaysia-airlines-plane/index.html?hpt=hp_t1

Ова е означено како најдобра трага до сега во потрагата по авионот.

едит, гледам во кој дел се најдени овие остатоци за кои се претпоставува дека се од авионот, западно од Австралија, јужни делови од Индиски Океан, стварно незнам што барале натаму, значи тргнал накај Кина, па наводно во спротивен правец, за да сега на сасвим трета локација да се овие делови, западно од Австралија. :confused:
 
Последно уредено:
M

Mario Gómez

Гостин
Kaj ke najdat ostatoci od avionot ne znachi deka padnal tamu. Znachi kolku sho pamtam denes sme cetvrtok a avionot se srushi u petok, 13 dena pominaa. Delovite shto se na povrshina se lesni i struite moze segde da gi nosat, duri i na tihi okean. Znachi avionoy ne se srusil na taa lokacija. Ako se se zeme u predvid, shansite da se najde crnata kutija se 0, 000001%.

Sent from my Samsung Galaxy S4 using Tapatalk 2
 

Syn

https://www.youtube.com/watch?v=zBkuNpgACH0
Член од
23 декември 2007
Мислења
30.296
Поени од реакции
46.833
Kaj ke najdat ostatoci od avionot ne znachi deka padnal tamu. Znachi kolku sho pamtam denes sme cetvrtok a avionot se srushi u petok, 13 dena pominaa. Delovite shto se na povrshina se lesni i struite moze segde da gi nosat, duri i na tihi okean. Znachi avionoy ne se srusil na taa lokacija. Ako se se zeme u predvid, shansite da se najde crnata kutija se 0, 000001%.

Sent from my Samsung Galaxy S4 using Tapatalk 2
Да али на толкава дистанца да се тешко, ако навистина се тие делови таму од авионот, тогаш во тој реон бил, сеа гледам низа експерти баш тоа го збореа и одговорија на такво прашање, некои делови се лесни ама големите, а овие што се приметени се големи, тешко огромни дистанци да поминат, секако нема да стојат баш на локацијата каде што е паднат авионот ама за вакви ситуации и реони со размак од 50 км се мала дистанца.

Него, првиот авион од Австралија што стигнал до местото, штотуку се вратили не приметил ништо поради облаците и тешката видливост, мислам дека невреме имало, врнело, ако разбрав добро.
 
M

Mario Gómez

Гостин
Да али на толкава дистанца да се тешко, ако навистина се тие делови таму од авионот, тогаш во тој реон бил, сеа гледам низа експерти баш тоа го збореа и одговорија на такво прашање, некои делови се лесни ама големите, а овие што се приметени се големи, тешко огромни дистанци да поминат, секако нема да стојат баш на локацијата каде што е паднат авионот ама за вакви ситуации и реони со размак од 50 км се мала дистанца.

Него, првиот авион од Австралија што стигнал до местото, штотуку се вратили не приметил ништо поради облаците и тешката видливост, мислам дека невреме имало, врнело, ако разбрав добро.
Има life report на theguardian. http://www.theguardian.com/world/2014/mar/20/mh370-two-possible-objects-may-have-been-found-in-australian-search-zone

Има слика од сателитските слики.

Пред минута време.


The press conference has come to an end. Hishammuddin described Australia’s possible sighting of debris as a “credible lead”, but the Malaysian authorities are treating it with caution as the search in the northern corridor continues.





Стварно е далеку многу и глеј колку е далеку од точката на last position tracked by military radar.


Еве уште нешто релевантно да на тоа што го зборев.

Professor Alexander Babanin, director of the Centre for Ocean Engineering, Science and Technology at Swinburne University of Technology in Australia, is an expert on ocean waves and winds. He says the data suggests floating debris could have been carried 100km away from its original site by now, even in normal weather. Wave height in the search area is around three metres on average in March, according to satellite data. “If there are storms with bigger waves and winds, it would be more than that,” he said, noting that extreme waves could reach six metres.
 

Syn

https://www.youtube.com/watch?v=zBkuNpgACH0
Член од
23 декември 2007
Мислења
30.296
Поени од реакции
46.833
Епа да де, ама и тие 100 киломентри, со оглед на огромното пространство во кое го бараат авионот, се многу мала дистанца, значи тоа ми е муабетот мене, ако навистина се ова деловите од авионот тогаш можат многу полесно да претпостават каде е и црната кутија, односно каде е местото на падот, а и дека се движел во тој реон, што е огромна енигма сега за сега за експертите, што воопшто барал натаму, ин д мидл оф ноувер.

Инаку сега гледам, со брод за да се дојде до местово потребни биле денови, така да може да се потрошат неколку денови за да на крај дојде брод до остатоците и укапира дека не се тие. Визуелно сега за сега со авион тешко било да се приметат остатоците, а не па да се види дали се од авионот, првиот обид е неуспешен.
 
Член од
17 ноември 2012
Мислења
4.548
Поени од реакции
5.305
Kuala Lumpur, Malaysia (CNN) -- Australian authorities have spotted two objects in the southern Indian Ocean that may be debris from the missing Malaysia Airlines Flight 370.

Сеа глеам брејкинг њуз на cnn, изгледа нашле делови од авионот, еве подетално

http://edition.cnn.com/2014/03/20/world/asia/malaysia-airlines-plane/index.html?hpt=hp_t1

Ова е означено како најдобра трага до сега во потрагата по авионот.

едит, гледам во кој дел се најдени овие остатоци за кои се претпоставува дека се од авионот, западно од Австралија, јужни делови од Индиски Океан, стварно незнам што барале натаму, значи тргнал накај Кина, па наводно во спротивен правец, за да сега на сасвим трета локација да се овие делови, западно од Австралија. :confused:
Па нели имаше оние пингови што биле забележани дури 4 часа после губењето на авионот, не се знаело дали се од овој лет, биле прилично слаби.
А нели после тоа кажаа дека ако авионот сеуште летал се додека немал гориво можел да стигне скоро до 1500 км од Перт.[DOUBLEPOST=1395312486][/DOUBLEPOST]Незнам воопшто дали е потврдено тоа дека е mh370 што е виден на воениот радар.
Мислам дека тоа беше неофицијална вест, за која не беа сто посто сигурни.
 
Последно уредено:

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.279
Инаку сега гледам, со брод за да се дојде до местово потребни биле денови, така да може да се потрошат неколку денови за да на крај дојде брод до остатоците и укапира дека не се тие. Визуелно сега за сега со авион тешко било да се приметат остатоците, а не па да се види дали се од авионот, првиот обид е неуспешен.
Постои можност да авион опремен со моќна фото опрема надлета предметот на мала висина и направи стотина фотографии во висока резолуција, барем да се види дали предметот е дел од авион
 
Член од
14 август 2006
Мислења
45.451
Поени од реакции
84.858
Уствари Талибанците си имаат твитер, e-mail на кој одговараат на прашања и телефонска линија.

Но, треба да се додаде дека Талибанци =/= Ал Каеда
Да. Не се они АлКаеда, само што кога имаа држава им даваа на АлКаеда, засолниште и услови за работа, HQ, подршка на нивните акции и идеологија....
Иначе не, не се истите луѓе. Имаат различни физиономии и различна мајка ги родила (вероватно).
 

Syn

https://www.youtube.com/watch?v=zBkuNpgACH0
Член од
23 декември 2007
Мислења
30.296
Поени од реакции
46.833
Постои можност да авион опремен со моќна фото опрема надлета предметот на мала висина и направи стотина фотографии во висока резолуција, барем да се види дали предметот е дел од авион
Da, taka i se obidele ama nemalo prostor za toa poradi losite vremenski uslovi, e sega racunaj deka tie delovi se dvizat, ne se staticni, mislam deka uste eden avion e upaten kon mestoto.
E sega frkata e sto brod treba da patuva so denovi do mestoto no kako sto razbrav norveshki brod bil vo blizina na lokacijata, ova ako e tocno togas istiot im e najidealna prilika za da vidat za sto stanuva zbor, samite se ponudile da pomognat pa ke vidime sto ke ispadne od ova.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom