Конечно се градат автопати во Македонија!

  • Креатор на темата Креатор на темата Stefus Corp.
  • Време на започнување Време на започнување
Не е баш кратка темата, ама ќе пробам.

Ни СК 2014, ни автопатите не се економски проект. За СК 2014 е јасно, нема што да се дискутира тука. Додека пак автопатите се крајно нерентабилни. Тоа го покажуваат и физибилити студиите од Министерството за транспорт и врски, тоа го покажува и пазарот. Неколку пати Македонија распишуваше меѓународни огласи за барање на концесионер што би ги изградил, ама немаше ниту една заинтресирана компанија. Парите што ги ставаме во автопатите на Македонија нема да и се вратат никогаш.

Скопје 2014 е политички проект, ова е социјален. Автопатот единствено ќе им помогне социјално на луѓето од источна Македонија. Ќе стигаат во Скопје за 100-200 денари поефтино. За државата како држава, гледано од чисто економски аспект исто е дали тие 200 денари граѓанинот ќе ги потроши на гориво или за храна. На горивото има и акцизи, па можеби дури и поисплатливо би било.

И да, доколку повторно би биле 2008ма и може да се бира што прво, поефтиниот политички или поскапиот социјален проект, би бил на истиот став. Правилниот избор е прво СК 2014. Автопатите ни одблиску немаше да го постигнат истиот ефект.[DOUBLEPOST=1394228539][/DOUBLEPOST]
Дефинирај нас.
:facepalm: Дали си нормален човече? Странска компанија нема рачун и сега и за државата нема и толку, се спасивме од тој проблем, ајде сега споменици да градиме, во меѓувреме ќе земаме некој кредит за пополнување на дупки во буџетот, или да градиме некоја болница од парите земени од кредит, затоа гревота немаме...
Ги разбирам тие селјаци кои цело време се сликаат пред фонтани со разни бои за да после ги постираат на фејсбук, но тебе неможам да те сварам во улогава никако, иако знам дека си партиски полтрон, но сепак треба да имаш толку достоинство, толку си интелигентен, мачно е веќе да те читам каде упорно настојуваш црното бело да го претставиш.

И знаеш многу добро што подразбирав под нас, затоа не се обидувај да се извлекуваш од бламаживе што ги пошуваш на таков начин.


П.С. Не се инвестира во автопати за да се добие од патарините.
 
:facepalm: Дали си нормален човече? Странска компанија нема рачун и сега и за државата нема и толку, се спасивме од тој проблем, ајде сега споменици да градиме, во меѓувреме ќе земаме некој кредит за пополнување на дупки во буџетот, или да градиме некоја болница од парите земени од кредит, затоа гревота немаме...
Ги разбирам тие селјаци кои цело време се сликаат пред фонтани со разни бои за да после ги постираат на фејсбук, но тебе неможам да те сварам во улогава никако, иако знам дека си партиски полтрон, но сепак треба да имаш толку достоинство, толку си интелигентен, мачно е веќе да те читам каде упорно настојуваш црното бело да го претставиш.

И знаеш многу добро што подразбирав под нас, затоа не се обидувај да се извлекуваш од бламаживе што ги пошуваш на таков начин.


П.С. Не се инвестира во автопати за да се добие од патарините.
Пуно, ако тебе ти е мачно да ме читаш, тоа значи дека тотално сум во право. И тоа дебело во право. Фала. :)

Ти ќе си ме учел за што се инвестира во автопати. :D
 
Пуно, ако тебе ти е мачно да ме читаш, тоа значи дека тотално сум во право. И тоа дебело во право. Фала. :)

Ти ќе си ме учел за што се инвестира во автопати. :D
Dobra roba imas zemeno.Odamna te drzi ili poredovno ja drmas???
Sakas da kazes deka ako se sredi drzavata so pat ne e podobro otkolku Sk2014???Znaci vie od Skupje ste luge a nie ostanatite vo Makedonija da umreme.Pa sprema tebe znaci najgolema greska e da se radi bilo kakov pat.Ako ne ke napravime fontani i spmenici po cela Makedonija i da gi zatvorime patovite.Za koja rentabilnost zboruvas.Treba li drzavata da renta pari od patot???A danokov sto se zema i naplaka/Patarina se plaka vo poslednite 30 godini a oni imaat zakrpeno 3 ebani dupki.Pa toa e 100 evra od dupka ne se zaebavaj.Po muabetov sto go pravis mi izgledas deka si nekoj minister ili zamenik od nekoj od niv,samo oni se tolku napredni.:facepalm:
Dali jas da ja :tapp: ama mislam deka te biva za da bides na funkcija ako ne si do sega nekade.
So 500 km pat vo nasata drzava ke se napravi da bide fantasticno za patuvanje i celata biznis mreza ke se razraboti mnogu podobro.Stavi matematika 1 000 000 evra od kilometar toa se 500 000 000 evra.A mislam deka koj videl bel svet ja znae pogovorkata.
Drzavata se poznava po patot i se gleda kolku e napredna.A ne da si prodavame muda za bubrezi t.e edna mesalka za beton vrzana za agregat i 2 lopati cimento i trgna patov.Abe nie sme kleckani kleckani i toa veke podolgo pa imame iskustvo veke koga nekoj saka da ni go nategne kako moze da ni se udvara.Izbori se blizat(STASAA)
 
Не треба, и затоа се градат автопатите. Овде дискутиравме за приоритети. Јас само кажав дека политичкиот за мене е побитен од социјалниот. Толку. Нигде не напишав дека не треба да се изградат автопатите.
 
Не е баш кратка темата, ама ќе пробам.

Ни СК 2014, ни автопатите не се економски проект. За СК 2014 е јасно, нема што да се дискутира тука. Додека пак автопатите се крајно нерентабилни. Тоа го покажуваат и физибилити студиите од Министерството за транспорт и врски, тоа го покажува и пазарот. Неколку пати Македонија распишуваше меѓународни огласи за барање на концесионер што би ги изградил, ама немаше ниту една заинтресирана компанија. Парите што ги ставаме во автопатите на Македонија нема да и се вратат никогаш.

Далеку од кратка во секој случај. Кратка регресија, прво и двата се дел од државната економска политика, базирана на кејнесианизмот, или теоријата на Џон Кејнс...е сега истата се базира на државната потрошувачка, прва широка примена добива за време на Големата депресија во САД, каде тогашниот претседател Рузвелт започнува со зголемувања на државните трошења со цел да генерира работни места...да преминам на главното, браната Хувер е резултат на таа политика. Кај нас, но и во поголем дел од Европа, но и САД на различни начини се практицира оваа политика, имаше друга тема баш на оваа тема. Таму наведов податок дека моментално во САД најголем работодавец е Пентагон.Јас ја поддржувам оваа економска доктрина или политика, но не и начинот на кој се реализира.
Е сега во поглед на рентабилноста, како сега се изнајде начин за реализација, а тогаш не можеше? Каде е промената, кога се работи за истата земја, истите проекти... ако воопшто ја има? Парите кои Македонија ги вложува во сообраќајна, поконкретно патна инфраструктура, се најдобро вложените пари, ако алтернативата на тие инвестиции се изградба на административни комплекси или историски спомен облележја. Не сум против ниту едните ниту другите, ама во некој нормален обем. Барокот не го дискутирам, еве се работи за вкус. СК `14 е еден вид на економско-идеолошки проект. Во секој случај, сообраќајаната инфраструктура е таа која е показател за степенот на развој на една земја, а не зградата на министерството за надворешни работи. Или некој музеј. Сообраќајната инфраструктура генерира трошоци, но го генерира и богатството, а не обратно. На крај краева можеше да се направи ревитализација на постоечката патна инфрструктура. Од било која категорија. Ако не патната, тогаш тука е железничката инфраструктура. Во секој случај да повторам, инфраструктурата не прави по-атрактивна дестинација за инвеститорите, а не било кој дел од СК `14.

Скопје 2014 е политички проект, ова е социјален. Автопатот единствено ќе им помогне социјално на луѓето од источна Македонија. Ќе стигаат во Скопје за 100-200 денари поефтино. За државата како држава, гледано од чисто економски аспект исто е дали тие 200 денари граѓанинот ќе ги потроши на гориво или за храна. На горивото има и акцизи, па можеби дури и поисплатливо би било.

Ните едниот не е чисто социјален проект, а не можеш од двата да ја сегрегираш или дистанцираш политиката. Напишав, СК `14 е економско идеолошки проект, значи има двојна намена.
За трошоците, бидејки се работи за државни средства, не е лошо да се види анализа, колку чини изградбата на некој од новите административни објекти, колку би чинело неговото оджрување на годишно ниво, визави досегашните трошоци. За колку време ќе се „исплати инвестицијата“, иако во секој поглед се работи за непродуктивен трошок.

Е сега ова што си го напишал за автоаптот, благо речено не држи вода, ама ич. Сам по себе автопатот по должина на трасата, околното земјиште го прави по-привлечно за инвестиции, а како влијае врз еден цел регион гледано во било кој сегмент не знам од каде да започнам да го образложувам...забелешката е тапа, секој еден материјален ток, кој се движи во тој правец ќе се движи по тој автопат, белким не се работи за самоодржлив регион?

И да, доколку повторно би биле 2008ма и може да се бира што прво, поефтиниот политички или поскапиот социјален проект, би бил на истиот став. Правилниот избор е прво СК 2014. Автопатите ни одблиску немаше да го постигнат истиот ефект..

Едниот е економско -идеолошки, додека другиот е чист развој на инфраструктурата, ако вториот е во изведба на домашната оператива, ќе генерира поголеми трошоци, повеќе работни места, и по изведбата ќе продуцира добивка. Ја зголемува атрактивноста на земјата како потенцијална дестинација за инвестиции... СК `14 колку прашања отвори?
 
Не треба, и затоа се градат автопатите. Овде дискутиравме за приоритети. Јас само кажав дека политичкиот за мене е побитен од социјалниот. Толку. Нигде не напишав дека не треба да се изградат автопатите.

До сега те сметав за некој поинтелегентен лик, ама со последниве коментари тука...
Автопат и железница не е за Петко од Штип да дојде до Скопје полесно, туку за Рандом Компанија од Штип побрзо и поефикасно ја донесе робата до таму каде што треба.
Да не пишува некој друг случајно од твојот акаунт!? Порано поинтелегентен ми делуваше.
 
До сега те сметав за некој поинтелегентен лик, ама со последниве коментари тука...
Автопат и железница не е за Петко од Штип да дојде до Скопје полесно, туку за Рандом Компанија од Штип побрзо и поефикасно ја донесе робата до таму каде што треба.
Да не пишува некој друг случајно од твојот акаунт!? Порано поинтелегентен ми делуваше.
Епа сега се изборите,подруга е ситуацијата.Мислам се разбираме.
 
Далеку од кратка во секој случај. Кратка регресија, прво и двата се дел од државната економска политика, базирана на кејнесианизмот, или теоријата на Џон Кејнс...е сега истата се базира на државната потрошувачка, прва широка примена добива за време на Големата депресија во САД, каде тогашниот претседател Рузвелт започнува со зголемувања на државните трошења со цел да генерира работни места...да преминам на главното, браната Хувер е резултат на таа политика. Кај нас, но и во поголем дел од Европа, но и САД на различни начини се практицира оваа политика, имаше друга тема баш на оваа тема. Таму наведов податок дека моментално во САД најголем работодавец е Пентагон.Јас ја поддржувам оваа економска доктрина или политика, но не и начинот на кој се реализира.
Е сега во поглед на рентабилноста, како сега се изнајде начин за реализација, а тогаш не можеше? Каде е промената, кога се работи за истата земја, истите проекти... ако воопшто ја има? Парите кои Македонија ги вложува во сообраќајна, поконкретно патна инфраструктура, се најдобро вложените пари, ако алтернативата на тие инвестиции се изградба на административни комплекси или историски спомен облележја. Не сум против ниту едните ниту другите, ама во некој нормален обем. Барокот не го дискутирам, еве се работи за вкус. СК `14 е еден вид на економско-идеолошки проект. Во секој случај, сообраќајаната инфраструктура е таа која е показател за степенот на развој на една земја, а не зградата на министерството за надворешни работи. Или некој музеј. Сообраќајната инфраструктура генерира трошоци, но го генерира и богатството, а не обратно. На крај краева можеше да се направи ревитализација на постоечката патна инфрструктура. Од било која категорија. Ако не патната, тогаш тука е железничката инфраструктура. Во секој случај да повторам, инфраструктурата не прави по-атрактивна дестинација за инвеститорите, а не било кој дел од СК `14.
За кејнесианизмот се согласуваме. Како што веројатно ќе се согласиш дека и автопатите и СК 2014 се сметаат за инвестиции, според истата теорија.

Сега автопатите реши да ги гради државата, со кинески пари. Повторно, стигнавме до тие пари поради политичката одлука на Кина да ги инвестира државните резерви во политичко влијание, додека САД со печатењето на нови долари не им ја руинирал вредноста тотално.

Нека биде СК 2014 економско-идеолошки, нека бидат автопатите економско-социјален. Повторно, мојот личен став е дека одлуката со 2008 да се отвори идеолошкото прашање е правилна. Особено ако ги видиме резултатите денес. А тоа какви прашање има отворено проектот и неговата политичка позадина е мноогу, многу долга тема, која ќе отвори стотици потпрашања, и не би ја дебатирал на форум.
До сега те сметав за некој поинтелегентен лик, ама со последниве коментари тука...
Автопат и железница не е за Петко од Штип да дојде до Скопје полесно, туку за Рандом Компанија од Штип побрзо и поефикасно ја донесе робата до таму каде што треба.
Да не пишува некој друг случајно од твојот акаунт!? Порано поинтелегентен ми делуваше.
Да, многу ќе му смени на газдата поефтин превоз од 1000 денари од шлепер до Скопје. Ќе го направи крајно поконкурентен... Ние сме држава што се протега на 10000 километри должина, па цената на превозот ни ја руши конкурентноста. Единствена цена на превоз која е битна во Македонија, е таа до пристаниште.

Од автопатот значителна корист ќе види само Петко од Штип. Тој ќе стига до Скопје со кола за 200 денари помалку и нему тие 200 денари му се битни. Џонсон Контролс не го интересира 1000ката од шлепер, што нема ни да ја заштеди.
 
Од автопатот значителна корист ќе види само Петко од Штип. Тој ќе стига до Скопје со кола за 200 денари помалку и нему тие 200 денари му се битни. Џонсон Контролс не го интересира 1000ката од шлепер, што нема ни да ја заштеди.
Па нели РМ е социјална држава и се грижи за своите граѓани? Не треба да им се овозможи на сите жители да патуваат по модерни патишта? Ко така дај да ги откорнеме сите канализациски и водоводни мрежи?
 
Па нели РМ е социјална држава и се грижи за своите граѓани? Не треба да им се овозможи на сите жители да патуваат по модерни патишта? Ко така дај да ги откорнеме сите канализациски и водоводни мрежи?
Треба де, затоа се гради автопатот. Кој рече дека не треба да се гради? Што сега, не смеам да имам став дека Скопје 2014 беше побитен од поефтиниот превоз на Петко од Штип?
 
За кејнесианизмот се согласуваме. Како што веројатно ќе се согласиш дека и автопатите и СК 2014 се сметаат за инвестиции, според истата теорија.

Сега автопатите реши да ги гради државата, со кинески пари. Повторно, стигнавме до тие пари поради политичката одлука на Кина да ги инвестира државните резерви во политичко влијание, додека САД со печатењето на нови долари не им ја руинирал вредноста тотално.

Нека биде СК 2014 економско-идеолошки, нека бидат автопатите економско-социјален. Повторно, мојот личен став е дека одлуката со 2008 да се отвори идеолошкото прашање е правилна. Особено ако ги видиме резултатите денес. А тоа какви прашање има отворено проектот и неговата политичка позадина е мноогу, многу долга тема, која ќе отвори стотици потпрашања, и не би ја дебатирал на форум.

Да, многу ќе му смени на газдата поефтин превоз од 1000 денари од шлепер до Скопје. Ќе го направи крајно поконкурентен... Ние сме држава што се протега на 10000 километри должина, па цената на превозот ни ја руши конкурентноста. Единствена цена на превоз која е битна во Македонија, е таа до пристаниште.

Од автопатот значителна корист ќе види само Петко од Штип. Тој ќе стига до Скопје со кола за 200 денари помалку и нему тие 200 денари му се битни. Џонсон Контролс не го интересира 1000ката од шлепер, што нема ни да ја заштеди.

Корпорации гледаат да штедат на тоалетна не па на превоз на производите кои ги произведуваат. Велам јас некој друг пишува од твојот акаунт.[DOUBLEPOST=1394238980][/DOUBLEPOST]
Треба де, затоа се гради автопатот. Кој рече дека не треба да се гради? Што сега, не смеам да имам став дека Скопје 2014 беше побитен од поефтиниот превоз на Петко од Штип?

Зошто е СК14 побитен?
 
Треба де, затоа се гради автопатот. Кој рече дека не треба да се гради? Што сега, не смеам да имам став дека Скопје 2014 беше побитен од поефтиниот превоз на Петко од Штип?
Имај си, никој не ти брани, баш заради таквиот став и си член таму каде што си. Јас лично добив претстава од твоите постови дека автопатите се нешто сосем небитно...ок е, се разјаснивме.

Само кажи ми дали виде од што материјал е направен СК 2014 :icon_lol:?
 
Корпорации гледаат да штедат на тоалетна не па на превоз на производите кои ги произведуваат. Велам јас некој друг пишува од твојот акаунт.[DOUBLEPOST=1394238980][/DOUBLEPOST]

Зошто е СК14 побитен?
Одлично тогаш. После изградбата на автопатов штипјани глава нема да можат да дигнат од корпорации. Ќе почекаме некоја година и ќе видиме.

Побитен е затоа што СК 2014 направи или отвори простор за правење на комплетна идеолошка промена на таа закоравена македонска матрица. Македонската нација денес е сосема поразлична од македонската нација во 2008. Автопатот до Штип ќе донесе поефтин превоз за Петко и 20 евра од шлепер повеќе за Џон од Џонсон контролс.[DOUBLEPOST=1394239368][/DOUBLEPOST]
Имај си, никој не ти брани, баш заради таквиот став и си член таму каде што си. Јас лично добив претстава од твоите постови дека автопатите се нешто сосем небитно...ок е, се разјаснивме.

Само кажи ми дали виде од што материјал е направен СК 2014 :icon_lol:?
Видов, и повторно, за мене сосем небитно. СК 2014 веќе си ја постигна целта. Уште недовршен. :icon_lol:
 
Одлично тогаш. После изградбата на автопатов штипјани глава нема да можат да дигнат од корпорации. Ќе почекаме некоја година и ќе видиме.

Побитен е затоа што СК 2014 направи или отвори простор за правење на комплетна идеолошка промена на таа закоравена македонска матрица. Македонската нација денес е сосема поразлична од македонската нација во 2008. Автопатот до Штип ќе донесе поефтин превоз за Петко и 20 евра од шлепер повеќе за Џон од Џонсон контролс.[DOUBLEPOST=1394239368][/DOUBLEPOST]
Видов, и повторно, за мене сосем небитно. СК 2014 веќе си ја постигна целта. Уште недовршен. :icon_lol:

Да поразлична е, десетици илјади македонци има помалку сега отколку во 2008.Thanks Grujo!
За болдираново нема да коментирам, се надевам @leandra ќе ти дообјасни некои работи.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom