Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
А пошто не се разбирам баш нешто во коњски сили,во кубици,кажи ми дали би осетил голема разлика од 1.5 бензин,100 коња,и 2.0-120 коња ? разликата од едното до другото е 1500 евра,дали вреди да се дадат или нема ништо посебно да смени ? и ако некој знае нешто повеќе за маздата да каже,бидејќи за тојота стариов се знае,пошто возиме веке 14 години тојота корола хеџбек,ама мазда слабо се разбираме и јас и он..:)
Мазда 2.0 120 кс и уживај;)
 
zdr ke saka li nekoj da mi kazeze kaj mozam da montiram injecton na golf 2 gt 1.8 90ks monopoint sakam da go napravam injecton 1.8 112ks? fala na odgovorot
 
Па да,поради тоа и сакам посебно јас,да земеме нешто друго,конкретно маздава 3ка,пошто многу ми се свиѓа на изглед и внатре...баш ми е таква по спортска,нормално во споредба со королата зборувам не во споредба со други коли :D баш како за мене...ќе гледам да земеме 2.0,и има старт-го систем на неа маздата...

што кола може да се земе од хонда за тие пари,околу 18-19 иљади ? само седан да е,пошто до сега се ни е се хеџбек,и сега королата е хеџбек и цитроен ц3ка иаме,така да никако хеџбек.. :D[DOUBLEPOST=1393084589][/DOUBLEPOST]

За колку поскапо,дали знаеш..?
За регистрација не знам, ама мислам дека не е баш мала сума. Тркни до било која компанија каде што регистрираат возила ќе ти кажат точно. За зелениот картон мислам дека до 100к.с. е 3100 денари за една година, а над 100к.с. дупло поскапо. (И за коњажава не сум 100% сигурен, ќе проверам во Понеделник, и така ќе вадам, па ќе ти кажам) :)
 
zdr ke saka li nekoj da mi kazeze kaj mozam da montiram injecton na golf 2 gt 1.8 90ks monopoint sakam da go napravam injecton 1.8 112ks? fala na odgovorot
Ako sakas da go pravis gti ke ti treba kompletna glava 16v i usisna grana sose diznite i komjuter od gti, blokot ako ne se lazam e ist. GTi 16v masinite imaat i za 25% pogolema kompresija vo odnos na standardnite 1.8. Samo montiranje na multipoint nema da ja zgolemi snagata i mislam deka usisot so multipoint od gti ne pasuva na obicna glava so 8 ventili.[DOUBLEPOST=1393137823][/DOUBLEPOST]
Под половина е,може има 10-15 литра,не повеќе,а порано секогаш беше над половина и немав проблем.Туривме Уфи оригинал филтер за Фиат,со куќиште се комплет.Механичарот сумњаше тоа куќиштето да не е дефект да не прима воздух тоа,па додека да најдам држач од Голф 2,го возевме без филтер,морам да кажам дека Доблото одеше бааѓи побрзо,без сецкање,палеше на прва.И најдов држач,обична стега било,100 денари,купив нов филтер за Голф 2,270 денари Аsso-Полски,го поврзал мајсторов,и еве веќе 3 дена пали без проблем,само до кога незнам.Се интересирам оти и кај мене е истата срање Лукасова пумпа,па ме заплаши мајсторот да не е пумпата,али ако е пумпата нема да пали и без филтер.
Pametno ova so filterot za golf2, znaes deka koga ke gi zasrafis stegite ke drzat i nema da vlegue vazduh, a ne ona fabrickite gomna so plasticni konektori ili so znam kakvo ne sranje. A use poubavo e da se stavi obicen seriski vrzan filter kako so imaat benzincite. I megu filterot i pumpata stavete nepovraten ventil da ne ja vraka naftata nazad koga ke ja ugasnes kolata.
 
Последно уредено:
Ako sakas da go pravis gti ke ti treba kompletna glava 16v i usisna grana sose diznite i komjuter od gti, blokot ako ne se lazam e ist. GTi 16v masinite imaat i za 25% pogolema kompresija vo odnos na standardnite 1.8. Samo montiranje na multipoint nema da ja zgolemi snagata i mislam deka usisot so multipoint od gti ne pasuva na obicna glava so 8 ventili.[DOUBLEPOST=1393137823][/DOUBLEPOST]
Pametno ova so filterot za golf2, znaes deka koga ke gi zasrafis stegite ke drzat i nema da vlegue vazduh, a ne ona fabrickite gomna so plasticni konektori ili so znam kakvo ne sranje. A use poubavo e da se stavi obicen seriski vrzan filter kako so imaat benzincite. I megu filterot i pumpata stavete nepovraten ventil da ne ja vraka naftata nazad koga ke ja ugasnes kolata.

Има и вентил,се е како што треба,пали овие денови,ама ако е затнато тоа ситото,мора да се вади резервоарот,нема друго чаре.Се испостави дека не бил држачот,туку резервоарот,незнам дали ако го поднаполнам со 20-30 литра би можело да се среди работата.Сега имам два нови филтри за нафта,и пасуваат за две коли.Преку куров од овие ситни ебани проблеми.
 
Последно уредено:
Има и вентил,се е како што треба,пали овие денови,ама ако е затнато тоа ситото,мора да се вади резервоарот,нема друго чаре.Се испостави дека не бил држачот,туку резервоарот,незнам дали ако го поднаполнам со 20-30 литра би можело да се среди работата.Сега имам два нови филтри за нафта,и пасуваат за две коли.Преку куров од овие ситни ебани проблеми.
Одамна имав една кола која кога имаше 10-15 тина литри нафта во 75 литарски резервар,кога ќе завртев полн лев или на нагорнина знаеше да повлече воздух и да изгаси.
Колата беше преправена од бензин дизел а само резерварот беше останат од бензинецот
 
Ќе пробам најдобро што можам да го опишам проблемот...Парното и климата на Сеат леон 1.9 тди пумпа дизна 2002ра престана да дува ладно. Дува ладно само додека е ладен моторот, и кога ке се загрее моторот престанува да дува ладно. Било дали ќе го наместам на 18 степени или 30, дали на low или high, дали на клима или само парно, не дува ладно. Дува мислам дека максимално топло што може, како да е константно на high наместено. А кога ќе ја уклучам климата, се слуша звук дека нешто работи кај фиоката пред совозачкото седиште, се осеќа звукот дека се мења на колата, се осеќа и дека повлекува многу мал дел од снагата на колата. Исто и се гледа дека моменталната потрошувачка на гориво се мења, пр. без клима троши 0.5л/100км а само што ќе ја пуштам климата се мења на 0.6. Кажете ми што отприлика би можело да биде... :(
 
Ќе пробам најдобро што можам да го опишам проблемот...Парното и климата на Сеат леон 1.9 тди пумпа дизна 2002ра престана да дува ладно. Дува ладно само додека е ладен моторот, и кога ке се загрее моторот престанува да дува ладно. Било дали ќе го наместам на 18 степени или 30, дали на low или high, дали на клима или само парно, не дува ладно. Дува мислам дека максимално топло што може, како да е константно на high наместено. А кога ќе ја уклучам климата, се слуша звук дека нешто работи кај фиоката пред совозачкото седиште, се осеќа звукот дека се мења на колата, се осеќа и дека повлекува многу мал дел од снагата на колата. Исто и се гледа дека моменталната потрошувачка на гориво се мења, пр. без клима троши 0.5л/100км а само што ќе ја пуштам климата се мења на 0.6. Кажете ми што отприлика би можело да биде... :(
Јас имав сличен проблем, само што се работи за друга кола. Кај мене беше проблем компресорот за климата. Се менуваше звукот на колата, дуваше топло постојано исто така, а за потрошувачката незнам. Провери си го компресорот.

П.С. Која е таа потрошувачка 0,5 литри на 100км. Да купам одма сеат леон :D
 
Јас имав сличен проблем, само што се работи за друга кола. Кај мене беше проблем компресорот за климата. Се менуваше звукот на колата, дуваше топло постојано исто така, а за потрошувачката незнам. Провери си го компресорот.

П.С. Која е таа потрошувачка 0,5 литри на 100км. Да купам одма сеат леон :D
:D Мислев во лер, со загреан мотор.
 
:D Мислев во лер, со загреан мотор.
Нормално е да ја крене потрошувачката кога ќе ја уклучиш климата. Обично додека возиш со клима уклучена потрошувачката е за литро поголема. И провери си го побрзо компресорот , зашто ако е до тоа и ти заглави лагерот може да ти го скине каишот.
 
Нормално е да ја крене потрошувачката кога ќе ја уклучиш климата. Обично додека возиш со клима уклучена потрошувачката е за литро поголема. И провери си го побрзо компресорот , зашто ако е до тоа и ти заглави лагерот може да ти го скине каишот.
Фала. Денес баш прашував, и дека сум од Скопје, некој Цеко кај Раде Кончар ми го спомнаа..
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom