Скопје - има ли вишок на станови?

Член од
22 август 2012
Мислења
239
Поени од реакции
170
nekoj da ne znae slucajno dali ima prevoz od Veles do Skopskio aerodrom, ili kolku bi kostalo so taksi od veles do aleksandar veliki
 
Член од
1 јануари 2010
Мислења
183
Поени од реакции
289
Еве јас ако одам сама на работа со кола, дали мене ќе ми ја одземат колата бидејќи нелегално се превезувам самата себе на работа? Не ми е јасна логикава во сето ова. Па баш попаметно е луѓе да се групираат во кола - помалку сообраќај ќе има и почист воздух.
Се е тоа еден многу прецизен механизам, владата всушност бара од нас секој сам да се вози во возило, стимулира секој да купи возило(макар било старо и 20години) и сам да се вози (евентуално со фамилијата). Мислите дека на власта и е гајле за загадување на воздух и респираторни и канцерогени болести? Само профитот е денес важен, животот во Македонија не вреди повеќе од еврото.
Еве ја суровата вистина:

http://automedia.mk/?p=5258

Инаку, во нормални земји секаде има организиран превоз на колеги до работа,заедничко возење или Carpool, итн. Системот се грижи да има пмала гужва во сообраќај и помало загадување.
А кај нас, нешто сосема поинаку....
 
Член од
22 август 2012
Мислења
239
Поени од реакции
170
Се е тоа еден многу прецизен механизам, владата всушност бара од нас секој сам да се вози во возило, стимулира секој да купи возило(макар било старо и 20години) и сам да се вози (евентуално со фамилијата). Мислите дека на власта и е гајле за загадување на воздух и респираторни и канцерогени болести? Само профитот е денес важен, животот во Македонија не вреди повеќе од еврото.
Еве ја суровата вистина:

http://automedia.mk/?p=5258

Инаку, во нормални земји секаде има организиран превоз на колеги до работа,заедничко возење или Carpool, итн. Системот се грижи да има пмала гужва во сообраќај и помало загадување.
А кај нас, нешто сосема поинаку....
Добро ова повеке е мислење за Скопје, ние од помалите градови реално и немаме толку загаден воздух, е сега кога сме на работа од 7 до 5 во Скопје мора и ние да дижеме загаден воздух, но барем за викенди и вечерно време имаме почист воздух. Од друга страна во Македонија нема толку добар автобуски превоз за секојдневно да патуваме од нашиот град до Скопје на работа и назад, за тоа мора да користеме коли за до Скопје и во Скопје. Реално, јас од Штип работам во Скопје, ако се забраната автомобилете во Скопје каши ми начин како јас ке одам на работа секој ден во Скопје?
 
Член од
1 јануари 2010
Мислења
183
Поени од реакции
289
Добро ова повеке е мисле за Скопје, ние од помалите градови и реално и немаме толку загаден воздух, е сега кога сме на работа од 7 до 5 во скопје мора и ние да дижеме загаден воздух, но барем за викенди и вечерно време имаме почист воздух. Од друга страна во македонија нема толу добар автобуски превоз за секојдневно да патуваме од нашиот град до скопје на работа и назад, за тоа мора да користеме коли за до скопје и во скопје
Ете ти ја поентата, принуден си да користиш приватно возило за превоз до Скопје, а ако возиш и некој друг со тебе (колега) ти влегуваш во групата нелегални превозници-излегуваш од матрицата.
Така да ти со твое возило, колегите со свои возила и повеќекратно трошење на гориво во интерес на државата...:)
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
Добро ова повеке е мислење за Скопје, ние од помалите градови реално и немаме толку загаден воздух, е сега кога сме на работа од 7 до 5 во Скопје мора и ние да дижеме загаден воздух, но барем за викенди и вечерно време имаме почист воздух. Од друга страна во Македонија нема толку добар автобуски превоз за секојдневно да патуваме од нашиот град до Скопје на работа и назад, за тоа мора да користеме коли за до Скопје и во Скопје. Реално, јас од Штип работам во Скопје, ако се забраната автомобилете во Скопје каши ми начин како јас ке одам на работа секој ден во Скопје?
Ke se preselis ovde i ke go *pozlatis* cifliganac i kamaradite so 50-60.000 evra za edno stance , ili poinaku kazano ke zarabotat edno 30-40.000 na tvojot grb. Dodeka se vozat od drugite gradovi vamu na rabota ke nema susa za gradeznive profiteri. Po nekoi podatoci samo od veles edno 4000 lica sto se zaposleni vo javna administracija sekojdnevno se vozat vo skopje, sto znaci samo od veles potencijalni 4000 administrativski ofci so partiski kniski so ubava plata i sigurno rabotno mesto spremni za strizenje za kupuvanje na stan.
 
Член од
22 август 2012
Мислења
239
Поени од реакции
170
Ете ти ја поентата, принуден си да користиш приватно возило за превоз до Скопје, а ако возиш и некој друг со тебе (колега) ти влегуваш во групата нелегални превозници-излегуваш од матрицата.
Така да ти со твое возило, колегите со свои возила и повеќекратно трошење на гориво во интерес на државата...:)
:) Ако и зимам поголема цена отколку што ме кошта картата тогаш треба да ми се забране превоз на патници, но доколку ги делеме трошоците имам право да се групирам :)
Инаку мислам дека е време за http://geography.about.com/od/politicalgeography/a/Capital-City-Relocation.htm
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
:) Ако и зимам поголема цена отколку што ме кошта картата тогаш треба да ми се забране превоз на патници, но доколку ги делеме трошоците имам право да се групирам :)
Инаку мислам дека е време за http://geography.about.com/od/politicalgeography/a/Capital-City-Relocation.htm
Koja matematika vi e ziti se sekoj den od stip vo skopje na rabota da se vozis? Platata ni za prevoz nema da stigne.
 
Член од
22 август 2012
Мислења
239
Поени од реакции
170
Ke se preselis ovde i ke go *pozlatis* cifliganac i kamaradite so 50-60.000 evra za edno stance , ili poinaku kazano ke zarabotat edno 30-40.000 na tvojot grb. Dodeka se vozat od drugite gradovi vamu na rabota ke nema susa za gradeznive profiteri. Po nekoi podatoci samo od veles edno 4000 lica sto se zaposleni vo javna administracija sekojdnevno se vozat vo skopje, sto znaci samo od veles potencijalni 4000 administrativski ofci so partiski kniski so ubava plata i sigurno rabotno mesto spremni za strizenje za kupuvanje na stan.
И да имам сигурно нема да дадам 60000 евра за стан од 58 квадарти, на 7 спрат горе со птиците. Не дека е лесно но поарно секој ден ке патувам штип скопје и назад, и да се надевам за 3 години ке го направат автопатот па ке ми се скрате времето на патување на околу 35 минути од Штип до Скопје. Друга тема е но мислам што ке и прават на толку станови во Скопје, кога ке се направи автопатот сигурно и 4000 лица од штип што моментално живеат во скопје ке патуваат како велешани.
А што се однесува до велешани мислам дека многу од нив никогаш нема да купат стан во скопје туку ке патуваат до пензија.

П.С. Јас лично сакам да работам во Скопје но не и да живеам
--- надополнето: 16 февруари 2014 во 08:34 ---
Koja matematika vi e ziti se sekoj den od stip vo skopje na rabota da se vozis? Platata ni za prevoz nema da stigne.
Математика

рентање на стан во скопје = превоз штип скопје штип
рентање на стан во скпоје со цимери = превоз штип скпје штип со цимери :)
 
Последно уредено од модератор:
Член од
1 јануари 2010
Мислења
183
Поени од реакции
289
Ако сакаме почиста средина, помало загадување, помала гужва во сообраќај, најдобро решение е заднички превоз на колеги од работа, употреба на возило после работа само ако превезуваш фамилија - тоа ти е еколошка свест и помалку нервози(гужви во сообраќајот). За единечен превоз низ градот, поевтина варијанта ти е градски превоз или велосипед(ако се земе во предвид потрошувачката на гориво+трошците за паркариње+нервози во сообраќајот).
И сето тоа е ОК, ама треба дасе почне од некаде. За групен превоз од работа, мислам дека ако секој со себе во возилото носи потврда дека е вработен во иста компанија, нема основа да го терети возачот за нелегален транспорт, посебно ако возачот(возилото) се менува дневно, неделно или месечно. Па дури и само двајца да се возат задно до работа, ќе се преполови трошокот за прево,гужвата и загадувањето, а не може возачот да биде мета на лов на нелегални транспортери.
Ако ги користиме возилата рационално, ќе ни биде подобро на сите. Ама,има едно ама секогаш, и нашиот менталитет е таков, сакаме да се фалиме со нашите миленичиња на четири тркала со јаки мотори и звучни имиња, а тоа иде во прилог на матрицата за полнење на касата. Ако успееме да си го контролираме егото, не очекува почиста и поздрава иднина...
 
Член од
22 август 2012
Мислења
239
Поени од реакции
170
Ако сакаме почиста средина, помало загадување, помала гужва во сообраќај, најдобро решение е заднички превоз на колеги од работа, употреба на возило после работа само ако превезуваш фамилија - тоа ти е еколошка свест и помалку нервози(гужви во сообраќајот). За единечен превоз низ градот, поевтина варијанта ти е градски превоз или велосипед(ако се земе во предвид потрошувачката на гориво+трошците за паркариње+нервози во сообраќајот).
И сето тоа е ОК, ама треба дасе почне од некаде. За групен превоз од работа, мислам дека ако секој со себе во возилото носи потврда дека е вработен во иста компанија, нема основа да го терети возачот за нелегален транспорт, посебно ако возачот(возилото) се менува дневно, неделно или месечно. Па дури и само двајца да се возат задно до работа, ќе се преполови трошокот за прево,гужвата и загадувањето, а не може возачот да биде мета на лов на нелегални транспортери.
Ако ги користиме возилата рационално, ќе ни биде подобро на сите. Ама,има едно ама секогаш, и нашиот менталитет е таков, сакаме да се фалиме со нашите миленичиња на четири тркала со јаки мотори и звучни имиња, а тоа иде во прилог на матрицата за полнење на касата. Ако успееме да си го контролираме егото, не очекува почиста и поздрава иднина...

Ако сакаш да живееш во чиста околина исели се од Скопје и ке живееш, нема друго решени за Скопје,
 
Член од
1 јануари 2010
Мислења
183
Поени од реакции
289
Ако сакаш да живееш во чиста околина исели се од Скопје и ке живееш, нема друго решени за Скопје,
Има решение, има ако има народ и воља за решение. Роден сум во Скопје, живем тука, и сакам да живеам во почисто Скопје од ова. Ама не со бегање, туку со акција. Ако сме сложни, ќе го направиме Скопје чисто место за живеење. Ако си го гледаме само својот мерак, ништо..
Велешани со упорност успејаа да ја затворат топилница, а градот беше претходно отруен, со згаден воздух и загадена почва. Ама немаа веќе избор, или тивка смрт или живот...
Таква борба му треба на Скопје, секој да се запраша себе, сакам тивка смрт или живот?
После све ќе биде полесно, секој ќе најде начин да придонесе за почист град.
Нашата борба е многу полесна. Ние сме тие што најмногу загадуваме со нашите возила. Ако тргнеме од себе и се контролираме во тој поглед, победата ќе биде брза и сигурна.
Уште само да го надминеме она балканското што е вкопано длабоко во познатата изрека :„ Кола и жена не се дава“. Ама колата е на прво место, за колата е сигурно...:)
--- надополнето: 16 февруари 2014 во 09:27 ---
Ако сакаш да живееш во чиста околина исели се од Скопје и ке живееш, нема друго решени за Скопје,
BTW, кој е тој нагон да се иселуват луѓето од градовите од цела Македонија и да купуваат станови и да живеат во самиот центар на ова загадено Скопје?
Каква е таа желба, да живееш во чист убав град, и да се иселиш и да се населиш во загаден град каде ретко и сонцето го гледаш оти е скриено во смог и магла?
Значи решение е трампа на население, родени во Скопје да бегаат низ Македонија, а цела Македонија во Скопје?:)
 
Последно уредено од модератор:

Srcee

Unforgettable
Член од
29 април 2008
Мислења
5.275
Поени од реакции
3.496
https://prevoz.org/
Eve vi internetna strana od Slovenija kade sto lugeto si objavuvaat i nudat prevozi za po cela Slovenija. Delenje na troskovi. Od ekonomski i ekoloski aspekt top rabota. Veke 5 godini funkcionira. Nikakov problem so gandari,zakoni i slicno. Ima i za megunarodni ponudi.
Абре и у САД функционира, има и посебен термина за тоа - carpooling се вика. И серија има со истото име.
 
Член од
1 јануари 2010
Мислења
183
Поени од реакции
289
Абре и у САД функционира, има и посебен термина за тоа - carpooling се вика. И серија има со истото име.
Постојат и други системи како HOV, каде има посебни ленти за возила кои имаат повеќе од 2 патника со бесплатни паркинзи итн. Значи светот одамна бара решение за овој проблем, акај нас се сатанизира. Додуша не сме единствени. И во Унгарија се практикува казнување на возачи кои возат други патници во возилото а не се фамилија, демек нелегален транспорт. Нашиве најдоа баш овој изолиран пример да го копираат.:)
Ама ништо не е случајно, со секој потрошен литар гориво го полните кесето на власта. Околу 60% од цената на еден литар гориво отпаѓа на акцизи,ДДВ и други давачки, дел оди за екологија(која иронија). Самите можете да си пресметате колку секој според својата потрошувачка директно ја полни касата на власта. Па ќе стане многу појасно зошто полицијата е ригорозна во ловот на нелегални превозници....
А загадениот воздух, а азотните оксиди(канцерогени),а тврдите честици (канцерогени)?
Токму овие последните се најопасни а ги има кај дизелите со ЕУРО 3 па надоле(кај старите возила).
И токму кај дизел горивото има константен раст на потрошувачка во милиони литри секоја година, додека кај бензините се намалува, во корист на дизелите.
Значи упорно се труеме, а власта не ни дозволува да го намалиме трошењето на гориво и да го намалиме загадувањето?:confused:
 
Член од
22 август 2012
Мислења
239
Поени од реакции
170
Ако сакаме почиста средина, помало загадување, помала гужва во сообраќај, најдобро решение е заднички превоз на колеги од работа, употреба на возило после работа само ако превезуваш фамилија - тоа ти е еколошка свест и помалку нервози(гужви во сообраќајот). За единечен превоз низ градот, поевтина варијанта ти е градски превоз или велосипед(ако се земе во предвид потрошувачката на гориво+трошците за паркариње+нервози во сообраќајот).
И сето тоа е ОК, ама треба дасе почне од некаде. За групен превоз од работа, мислам дека ако секој со себе во возилото носи потврда дека е вработен во иста компанија, нема основа да го терети возачот за нелегален транспорт, посебно ако возачот(возилото) се менува дневно, неделно или месечно. Па дури и само двајца да се возат задно до работа, ќе се преполови трошокот за прево,гужвата и загадувањето, а не може возачот да биде мета на лов на нелегални транспортери.
Ако ги користиме возилата рационално, ќе ни биде подобро на сите. Ама,има едно ама секогаш, и нашиот менталитет е таков, сакаме да се фалиме со нашите миленичиња на четири тркала со јаки мотори и звучни имиња, а тоа иде во прилог на матрицата за полнење на касата. Ако успееме да си го контролираме егото, не очекува почиста и поздрава иднина...
se te razbiram no sekoj covek si e poseben svet, na primer jas ne ziveam vo skpje no rabotam vo skpoje, i za mene ne e tolku prioritet cistiot vozduh kolku sto e prevozot biden pobrzo da dojdam i izlezm od skopje posle rabota, taka da to toa da se voveduva par nepar zabrana za vozenje na mene ne mi odgovara, po cena i na pozagadeno skopje, mislam sekoj so svojte potrebi i problemi
 
Член од
1 јануари 2010
Мислења
183
Поени од реакции
289
se te razbiram no sekoj covek si e poseben svet, na primer jas ne ziveam vo skpje no rabotam vo skpoje, i za mene ne e tolku prioritet cistiot vozduh kolku sto e prevozot biden pobrzo da dojdam i izlezm od skopje posle rabota, taka da to toa da se voveduva par nepar zabrana za vozenje na mene ne mi odgovara, po cena i na pozagadeno skopje, mislam sekoj so svojte potrebi i problemi
:)
Апсолутно те разбирам, ти се може... Знаеш, едно време имаше ред во државава, па не можеше да се вработиш во Скопје ако немаш жителство, ама тоа беше некогаш, сега секој прави што сака, ама не живее тука. Затоа е Скопје на овој ред оти секој си го гледа личниот интерес, му е гајле за другите и за околината.
Патем, не сум бил во Штип одамна онака туристички. Планирам пролетва, фамилијарно да го видам, да го прошетам. мерак ми е да се качам на Исарот. Сето ѓубре што ќе ми се собере попат и додека сум во Штип, ќе го расфрлам по Исарот, немам намера да го враќам назад, може и ќе се олеснам , за да не се стискам до Скопје...
Оти јас не живеам во Штип, и за мене не е толку приоритет чистата околина на Штип колку што е добро поминатиот ден па да се вратам во Скопје после прошетката.;)
 

Kajgana Shop

На врв Bottom