- Член од
- 22 август 2012
- Мислења
- 239
- Поени од реакции
- 170
nekoj da ne znae slucajno dali ima prevoz od Veles do Skopskio aerodrom, ili kolku bi kostalo so taksi od veles do aleksandar veliki
Се е тоа еден многу прецизен механизам, владата всушност бара од нас секој сам да се вози во возило, стимулира секој да купи возило(макар било старо и 20години) и сам да се вози (евентуално со фамилијата). Мислите дека на власта и е гајле за загадување на воздух и респираторни и канцерогени болести? Само профитот е денес важен, животот во Македонија не вреди повеќе од еврото.Еве јас ако одам сама на работа со кола, дали мене ќе ми ја одземат колата бидејќи нелегално се превезувам самата себе на работа? Не ми е јасна логикава во сето ова. Па баш попаметно е луѓе да се групираат во кола - помалку сообраќај ќе има и почист воздух.
Добро ова повеке е мислење за Скопје, ние од помалите градови реално и немаме толку загаден воздух, е сега кога сме на работа од 7 до 5 во Скопје мора и ние да дижеме загаден воздух, но барем за викенди и вечерно време имаме почист воздух. Од друга страна во Македонија нема толку добар автобуски превоз за секојдневно да патуваме од нашиот град до Скопје на работа и назад, за тоа мора да користеме коли за до Скопје и во Скопје. Реално, јас од Штип работам во Скопје, ако се забраната автомобилете во Скопје каши ми начин како јас ке одам на работа секој ден во Скопје?Се е тоа еден многу прецизен механизам, владата всушност бара од нас секој сам да се вози во возило, стимулира секој да купи возило(макар било старо и 20години) и сам да се вози (евентуално со фамилијата). Мислите дека на власта и е гајле за загадување на воздух и респираторни и канцерогени болести? Само профитот е денес важен, животот во Македонија не вреди повеќе од еврото.
Еве ја суровата вистина:
http://automedia.mk/?p=5258
Инаку, во нормални земји секаде има организиран превоз на колеги до работа,заедничко возење или Carpool, итн. Системот се грижи да има пмала гужва во сообраќај и помало загадување.
А кај нас, нешто сосема поинаку....
Ете ти ја поентата, принуден си да користиш приватно возило за превоз до Скопје, а ако возиш и некој друг со тебе (колега) ти влегуваш во групата нелегални превозници-излегуваш од матрицата.Добро ова повеке е мисле за Скопје, ние од помалите градови и реално и немаме толку загаден воздух, е сега кога сме на работа од 7 до 5 во скопје мора и ние да дижеме загаден воздух, но барем за викенди и вечерно време имаме почист воздух. Од друга страна во македонија нема толу добар автобуски превоз за секојдневно да патуваме од нашиот град до скопје на работа и назад, за тоа мора да користеме коли за до скопје и во скопје
Ke se preselis ovde i ke go *pozlatis* cifliganac i kamaradite so 50-60.000 evra za edno stance , ili poinaku kazano ke zarabotat edno 30-40.000 na tvojot grb. Dodeka se vozat od drugite gradovi vamu na rabota ke nema susa za gradeznive profiteri. Po nekoi podatoci samo od veles edno 4000 lica sto se zaposleni vo javna administracija sekojdnevno se vozat vo skopje, sto znaci samo od veles potencijalni 4000 administrativski ofci so partiski kniski so ubava plata i sigurno rabotno mesto spremni za strizenje za kupuvanje na stan.Добро ова повеке е мислење за Скопје, ние од помалите градови реално и немаме толку загаден воздух, е сега кога сме на работа од 7 до 5 во Скопје мора и ние да дижеме загаден воздух, но барем за викенди и вечерно време имаме почист воздух. Од друга страна во Македонија нема толку добар автобуски превоз за секојдневно да патуваме од нашиот град до Скопје на работа и назад, за тоа мора да користеме коли за до Скопје и во Скопје. Реално, јас од Штип работам во Скопје, ако се забраната автомобилете во Скопје каши ми начин како јас ке одам на работа секој ден во Скопје?
Ако и зимам поголема цена отколку што ме кошта картата тогаш треба да ми се забране превоз на патници, но доколку ги делеме трошоците имам право да се групирамЕте ти ја поентата, принуден си да користиш приватно возило за превоз до Скопје, а ако возиш и некој друг со тебе (колега) ти влегуваш во групата нелегални превозници-излегуваш од матрицата.
Така да ти со твое возило, колегите со свои возила и повеќекратно трошење на гориво во интерес на државата...
Koja matematika vi e ziti se sekoj den od stip vo skopje na rabota da se vozis? Platata ni za prevoz nema da stigne.Ако и зимам поголема цена отколку што ме кошта картата тогаш треба да ми се забране превоз на патници, но доколку ги делеме трошоците имам право да се групирам
Инаку мислам дека е време за http://geography.about.com/od/politicalgeography/a/Capital-City-Relocation.htm
И да имам сигурно нема да дадам 60000 евра за стан од 58 квадарти, на 7 спрат горе со птиците. Не дека е лесно но поарно секој ден ке патувам штип скопје и назад, и да се надевам за 3 години ке го направат автопатот па ке ми се скрате времето на патување на околу 35 минути од Штип до Скопје. Друга тема е но мислам што ке и прават на толку станови во Скопје, кога ке се направи автопатот сигурно и 4000 лица од штип што моментално живеат во скопје ке патуваат како велешани.Ke se preselis ovde i ke go *pozlatis* cifliganac i kamaradite so 50-60.000 evra za edno stance , ili poinaku kazano ke zarabotat edno 30-40.000 na tvojot grb. Dodeka se vozat od drugite gradovi vamu na rabota ke nema susa za gradeznive profiteri. Po nekoi podatoci samo od veles edno 4000 lica sto se zaposleni vo javna administracija sekojdnevno se vozat vo skopje, sto znaci samo od veles potencijalni 4000 administrativski ofci so partiski kniski so ubava plata i sigurno rabotno mesto spremni za strizenje za kupuvanje na stan.
МатематикаKoja matematika vi e ziti se sekoj den od stip vo skopje na rabota da se vozis? Platata ni za prevoz nema da stigne.
Ако сакаме почиста средина, помало загадување, помала гужва во сообраќај, најдобро решение е заднички превоз на колеги од работа, употреба на возило после работа само ако превезуваш фамилија - тоа ти е еколошка свест и помалку нервози(гужви во сообраќајот). За единечен превоз низ градот, поевтина варијанта ти е градски превоз или велосипед(ако се земе во предвид потрошувачката на гориво+трошците за паркариње+нервози во сообраќајот).
И сето тоа е ОК, ама треба дасе почне од некаде. За групен превоз од работа, мислам дека ако секој со себе во возилото носи потврда дека е вработен во иста компанија, нема основа да го терети возачот за нелегален транспорт, посебно ако возачот(возилото) се менува дневно, неделно или месечно. Па дури и само двајца да се возат задно до работа, ќе се преполови трошокот за прево,гужвата и загадувањето, а не може возачот да биде мета на лов на нелегални транспортери.
Ако ги користиме возилата рационално, ќе ни биде подобро на сите. Ама,има едно ама секогаш, и нашиот менталитет е таков, сакаме да се фалиме со нашите миленичиња на четири тркала со јаки мотори и звучни имиња, а тоа иде во прилог на матрицата за полнење на касата. Ако успееме да си го контролираме егото, не очекува почиста и поздрава иднина...
Има решение, има ако има народ и воља за решение. Роден сум во Скопје, живем тука, и сакам да живеам во почисто Скопје од ова. Ама не со бегање, туку со акција. Ако сме сложни, ќе го направиме Скопје чисто место за живеење. Ако си го гледаме само својот мерак, ништо..Ако сакаш да живееш во чиста околина исели се од Скопје и ке живееш, нема друго решени за Скопје,
BTW, кој е тој нагон да се иселуват луѓето од градовите од цела Македонија и да купуваат станови и да живеат во самиот центар на ова загадено Скопје?Ако сакаш да живееш во чиста околина исели се од Скопје и ке живееш, нема друго решени за Скопје,
Абре и у САД функционира, има и посебен термина за тоа - carpooling се вика. И серија има со истото име.https://prevoz.org/
Eve vi internetna strana od Slovenija kade sto lugeto si objavuvaat i nudat prevozi za po cela Slovenija. Delenje na troskovi. Od ekonomski i ekoloski aspekt top rabota. Veke 5 godini funkcionira. Nikakov problem so gandari,zakoni i slicno. Ima i za megunarodni ponudi.
Постојат и други системи како HOV, каде има посебни ленти за возила кои имаат повеќе од 2 патника со бесплатни паркинзи итн. Значи светот одамна бара решение за овој проблем, акај нас се сатанизира. Додуша не сме единствени. И во Унгарија се практикува казнување на возачи кои возат други патници во возилото а не се фамилија, демек нелегален транспорт. Нашиве најдоа баш овој изолиран пример да го копираат.Абре и у САД функционира, има и посебен термина за тоа - carpooling се вика. И серија има со истото име.
se te razbiram no sekoj covek si e poseben svet, na primer jas ne ziveam vo skpje no rabotam vo skpoje, i za mene ne e tolku prioritet cistiot vozduh kolku sto e prevozot biden pobrzo da dojdam i izlezm od skopje posle rabota, taka da to toa da se voveduva par nepar zabrana za vozenje na mene ne mi odgovara, po cena i na pozagadeno skopje, mislam sekoj so svojte potrebi i problemiАко сакаме почиста средина, помало загадување, помала гужва во сообраќај, најдобро решение е заднички превоз на колеги од работа, употреба на возило после работа само ако превезуваш фамилија - тоа ти е еколошка свест и помалку нервози(гужви во сообраќајот). За единечен превоз низ градот, поевтина варијанта ти е градски превоз или велосипед(ако се земе во предвид потрошувачката на гориво+трошците за паркариње+нервози во сообраќајот).
И сето тоа е ОК, ама треба дасе почне од некаде. За групен превоз од работа, мислам дека ако секој со себе во возилото носи потврда дека е вработен во иста компанија, нема основа да го терети возачот за нелегален транспорт, посебно ако возачот(возилото) се менува дневно, неделно или месечно. Па дури и само двајца да се возат задно до работа, ќе се преполови трошокот за прево,гужвата и загадувањето, а не може возачот да биде мета на лов на нелегални транспортери.
Ако ги користиме возилата рационално, ќе ни биде подобро на сите. Ама,има едно ама секогаш, и нашиот менталитет е таков, сакаме да се фалиме со нашите миленичиња на четири тркала со јаки мотори и звучни имиња, а тоа иде во прилог на матрицата за полнење на касата. Ако успееме да си го контролираме егото, не очекува почиста и поздрава иднина...
se te razbiram no sekoj covek si e poseben svet, na primer jas ne ziveam vo skpje no rabotam vo skpoje, i za mene ne e tolku prioritet cistiot vozduh kolku sto e prevozot biden pobrzo da dojdam i izlezm od skopje posle rabota, taka da to toa da se voveduva par nepar zabrana za vozenje na mene ne mi odgovara, po cena i na pozagadeno skopje, mislam sekoj so svojte potrebi i problemi