Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Ако е дизел и под 2800 евра можеш да земеш се е над не земај,но јас не би земал ете мој комшија го продава истиот таков иако е сочуван и дизел е ,и пак никој не се јавува купувачот па види сега .Инаку старо е веќе и не се исплати за одржување кое е скапо.


Бензин е иначе, еве линк oд колата : http://www.pazar3.mk/mk/Listing/AdDetail/Index/1572399-Mercedes-A-140--99-Moze-zamena
 
Со тие пари можеш да најдеш дизел околу 2800 евра овде во МК и тоа со реална Км ,а не па ова што се сомневам дека има повеќе Км од прикажаното ,но ти си знаеш ама пазете кога ќе ти одмиле после тешко ќе продадеш и одите јабана 2500 евра .И зошто баш мерцедес А класа ? Кога со тие пари има и подобри и полесно ќе продадеш за понатака тука треба да гледаш ќарот.Ама ти си знаеш,јас не знам оти никогаш не меркам ваков модел мерцедес.


Sent from my iPad 3 using Tapatalk
 
Купив Angel Eyes LED такви округли за ауди а3. Сеа каде можам да ја однесам колата за да ги монтираат? Благодарам
 
Od deka gi zema i so pari?


Sent from my C2105 using Tapatalk

Во центар карши доминос пица, во ќошот има продавница за тјунинг, таму ги има. Јас ги земав од 500 денари х2 комада 100мм и х2 88мм вкупно 1000 денари. Имаше и од 3000 денари поквалитетни.

Би одговарала таа од 88мм на ауди а3 ?
 
WoW и има женска личност што се интересира за коли :D


Sent from my iPad 3 using Tapatalk
 
Здраво имам проблем со колата Тди 1.9 кога возам на 80 некогаш и над 100 км осејкам како колата сама да си зема туража и ја губи ..дали е тоа знак дека турбото не уклучува ? и дали можи нешто да се напрај или мора на мајстор ? плус од коа прави така почна многу да чади ...
 
Здраво имам проблем со колата Тди 1.9 кога возам на 80 некогаш и над 100 км осејкам како колата сама да си зема туража и ја губи ..дали е тоа знак дека турбото не уклучува ? и дали можи нешто да се напрај или мора на мајстор ? плус од коа прави така почна многу да чади ...
А дали кога возиш над 80 и дали звукот на моторот е погласно од нормалната ???
Всушност можно е главата на моторот ,брегастата осовина е скршена или вентилите се изгорени му треба ремонт или полуремонт однеси на мајстор да процени ,мислам дека е брегастата осовина е скршена и на таков начин следува изгорени вентили и се така по ред станува се полошо.Побргу на сервис пред да стане полошо.


Sent from my iPad 3 using Tapatalk
 
GOLF 1.9 TDI 99god.
  1. Понекогаш кога сакам да го запалам сигналот на шалт таблата за греачи не свети и нормално не пали,после извесно време се активира тоа иконата и пали на заб.
2. Возам да речеме 140 км.h и одеднаш сецнува моторот и ги нема тие обртаи,снага

За првото прашање сигурен сум дека е релето сензорот ама не знам кај е,
....без одговори од типот носи на мајстор.
 
GOLF 1.9 TDI 99god.
  1. Понекогаш кога сакам да го запалам сигналот на шалт таблата за греачи не свети и нормално не пали,после извесно време се активира тоа иконата и пали на заб.
2. Возам да речеме 140 км.h и одеднаш сецнува моторот и ги нема тие обртаи,снага

За првото прашање сигурен сум дека е релето сензорот ама не знам кај е,
....без одговори од типот носи на мајстор.
Za prvoto prasanje, fabricki e utnata rabotata na 5c e predvideno deka nema potreba od greaci i zato mnogu kratko ili ic ne gi pali na ovakva temperatura. E sega koga e motorot so 300.000km+ i poveke normalno deka nema da pali na ovaa temperatura bez greaci, inaku ako e motorot staklo pali i na -10 bez nieden greac. Ovoj problem se nadminuva so preprogramiranje na kompjuterot taka sto pri sekoe palenje da pali kako da e nadvor -40c i da gi drzi greacite podolgo vreme i da ubrizgue poveke nafta koga verglas. Moze problemot da se nadmine i so tajmer rele da kazeme 10s koe se vrzue na termosenzorot za greacite,koga ke dades kontakt releto da go isklucuva senzorot so sto motorot ke pali kako da e -50 i posle 10s releto povtorno ke go vkluci senzorot.
A ako ic ne svetnuva zutata sijalicka i uopste ne pali i ne dava znaci deka saka da zapali moze da zaebava releto 109 sto go kontrolira kompjuterot. Ova e cesta pojava kaj site tdi od 95 nagore.

Za vtoroto prasanje, koga ke ja izgubi snagata motorot vleguva vo rezerven program, limp(safe) mode. Ako e golfot so 90ks onda e 100% otiden EM ventilot za overboost, ako e 110ks moze da e EM ventilot za regulacija na vario lopatkite, moze da e zaglaven vario sistemot na turboto, zatnata usisna grana od sagi itn.
 
Sepak razumot preovlada,go nosev na majstor,dijagnoza avtomat za kocenje neispraven,treba da go zamenam pa pak da go nosam . Prethodno ne napomenav deka mi trepkase ikonata za greaci,so unimer samiot ispitav struja nema dodeka trepka tuku samo pri palenje,....da ne zaboravam ima nekoj otpornik premosteno za greacite da se uklucuvaat na topol motor za polesno da pali.
Dijagnostikata me kostase 500 banki.
Ke izvestuvam za ponatamu,moze nekomu ke mu koristi.
..........................................................................................................
Dali EM ventil e AGR VALVE
 
Вчера прв пат ми се случи,кога вртам нагло значи од место со 1 ва на лево колата треси ти се чини небаре моторот ке скокни од под хауба-после тоа гајле нема на кривини маката е само при старт на колата со 1 ва----фиат стило бензин!
 
Знае ли некој одприлика колку пари е Toyota LC на ново? Барав на страната, но неможев да најдам... :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom