GOLF 1.9 TDI 99god.
- Понекогаш кога сакам да го запалам сигналот на шалт таблата за греачи не свети и нормално не пали,после извесно време се активира тоа иконата и пали на заб.
2. Возам да речеме 140 км.h и одеднаш сецнува моторот и ги нема тие обртаи,снага
За првото прашање сигурен сум дека е релето сензорот ама не знам кај е,
....без одговори од типот носи на мајстор.
Za prvoto prasanje, fabricki e utnata rabotata na 5c e predvideno deka nema potreba od greaci i zato mnogu kratko ili ic ne gi pali na ovakva temperatura. E sega koga e motorot so 300.000km+ i poveke normalno deka nema da pali na ovaa temperatura bez greaci, inaku ako e motorot staklo pali i na -10 bez nieden greac. Ovoj problem se nadminuva so preprogramiranje na kompjuterot taka sto pri sekoe palenje da pali kako da e nadvor -40c i da gi drzi greacite podolgo vreme i da ubrizgue poveke nafta koga verglas. Moze problemot da se nadmine i so tajmer rele da kazeme 10s koe se vrzue na termosenzorot za greacite,koga ke dades kontakt releto da go isklucuva senzorot so sto motorot ke pali kako da e -50 i posle 10s releto povtorno ke go vkluci senzorot.
A ako ic ne svetnuva zutata sijalicka i uopste ne pali i ne dava znaci deka saka da zapali moze da zaebava releto 109 sto go kontrolira kompjuterot. Ova e cesta pojava kaj site tdi od 95 nagore.
Za vtoroto prasanje, koga ke ja izgubi snagata motorot vleguva vo rezerven program, limp(safe) mode. Ako e golfot so 90ks onda e 100% otiden EM ventilot za overboost, ako e 110ks moze da e EM ventilot za regulacija na vario lopatkite, moze da e zaglaven vario sistemot na turboto, zatnata usisna grana od sagi itn.