Лажиран изборот на Голф за автомобил на годината

  • Креатор на темата Креатор на темата Xibalba
  • Време на започнување Време на започнување
Зошто Волксваген се спои со Шкода,Сеат и Ауди за на крај на сите да им е газда Порше?Зошто тоа го нема кај другите Германски компании како на пример Форд,БМВ,Мерцедес,Опел.......

Гољф оддамна е назад со модели и некоја новина во автомобилската технологија.Само кај нас цепаници им придаваат важност,чиниш е авион......

Секој мотор кој го конструираа почнувајки од дизелот SDI,па бензинците TFSI кои се чиста утка и во Германија се поср***а.Жими TDI технологијата е погодена и тоа знак прашање е дали е нивно дело,бидејки познавајки ја историјата на Волсваген од секогаш краделе и технологија и дизајн....

Но TDI технологијата веке е застарена работа.Ништо ново.1.4TDI,1.6TDI,1,9TDI,2.5TDI,3.0TDI...Како што тргнале и 1,754TDI ке измислат:vozbud::vozbud::vozbud::vozbud:

На тркачките патеки мизерија тешка.Ниеден автомобил кој има оставено печат во авто трките.Не зборувам за Ауди туку за Волксваген.......

Не нуди ама баш ништо посебно од другите автомобили,а чини многу повеке...Еве имаат акција Гољф 15 000евра.Да ама каков Гољф.Бензинец со она ниво на опрема кое веке оди во сериска опрема па дури и кај малите градски автомобили....За повеке и повеке пари.Па влегуваш со пари во една друга класа каде имаш жестока комкуренција.....

Па за 19 500евра колку што чини дизељ и тоа 1.6,во Хонда добиваш Хонда Цивик со tupe R спортски кит а за перформаси неку да кажуем зошто не се споредува.....

Ништо посебно....Сервус Батка
 
Ти бе да не си правел листа на омилени возила.
Второто ми е омилено.
Не знаев на кое место да го ставам цитроенот(ама сигурно пред гољфот)бидејќи и тој ми е омилен.
 
Второто ми е омилено.
Не знаев на кое место да го ставам цитроенот(ама сигурно пред гољфот)бидејќи и тој ми е омилен.
Кај си видел мерцедес да биде најпродаван?
А голфот и јас не го сакам, не затоа што не е добар, туку затоа што го преценуваат ме нервира. Инаку точно е дека е најпродаван, во Европа, а на светско ниво е Тојота Корола.
 
Ne se spoi so niv, gi kupi. I ne e Porše gazda, tuku VW.


Ај ке напишам пак ама овој пат на македонски јазик.Значи Порше е сега доминантен сопственик на Сите врендови.Значи Волксваген,Сеат,Шкода,Ауди,Бугати и Порше самото нормално.
Ако си информиран,ама не си,од 2009 чинам беше,ако грешам корегирајте ме,сите представништва на оваа групација го сменаа името во Порше Македонија,Србија,Босна,Хрватска,Авсрија,итн да не набројувам ногу.....
Ова се случи бидејки самиот Волксваген имаше лоши резултати во својата продажба,и за да се освојат другите пазари каде доминиаат другите возила како Шкода,Сеат и Ауди а во исто време да се понуди комбинација во стил ...сакам Гољф ама неам пари ке купам Сеат.Ама пак неам пари за Сеат ке купам Шкода.А сите се базираат на иста технологија......

Како бренд Волксваген никогаш не сум го ценел,бидејјки не нуди ама баш ништо повеке од другите брендови,а треба да го платиш многу повеке.За автомобилизмот како спорт тука нема што да се коментира.Никогаш не извадија култен автомобил во авто мото спортот,за разлика од другите брендови кои имаат во својата тркачка историја барем по еден модел кој оставил печат во авто мото трките....

Преценето возило кај нас дефинитивно.........
 
Epa zatoa so drugite pravele neznam nekoi si vakvi takvi trkacki ili so znam kakvi benzinci VW se skoncentriral na dizelite i kako rezultat na toa denes gi gazi site i golfot e najprodavan model.
Prvo so 1.6d so koj totalno ja razbi konkurencijata i posle so 1.9tdi da gi dokrajci do daska.
 
Epa zatoa so drugite pravele neznam nekoi si vakvi takvi trkacki ili so znam kakvi benzinci VW se skoncentriral na dizelite i kako rezultat na toa denes gi gazi site i golfot e najprodavan model.
Prvo so 1.6d so koj totalno ja razbi konkurencijata i posle so 1.9tdi da gi dokrajci do daska.
Најпродавано возило во светот досега е Тојота Корола, па Голф.Инаку во последните 2 години, најпродавано возило е Фокус, а на второ место Корола.Незнам од каде е податокот дека Голф е најпродаван.
 
Најпродавано возило во светот досега е Тојота Корола, па Голф.Инаку во последните 2 години, најпродавано возило е Фокус, а на второ место Корола.Незнам од каде е податокот дека Голф е најпродаван.
Mozebi, tojotite se na vrvot so izdrzlivost, ama dizelite im se gjubre. I zatoa ne se prodavaat vo Evropa. Vo EU ima nabildani davacki-akcizi na gorivata i zatoa se prodavaat dizeli, tamu kaj so nema akcizi i benzinot e upola poeftin nego kaj nas (i vo eu) dizel nikoj neke ni da go pogledne.
A da te prasam, ti so bi zel tojota ili golf? A?
 
Mozebi, tojotite se na vrvot so izdrzlivost, ama dizelite im se gjubre. I zatoa ne se prodavaat vo Evropa. Vo EU ima nabildani davacki-akcizi na gorivata i zatoa se prodavaat dizeli, tamu kaj so nema akcizi i benzinot e upola poeftin nego kaj nas (i vo eu) dizel nikoj neke ni da go pogledne.
A da te prasam, ti so bi zel tojota ili golf? A?
Тојота без размислување, зошто преферирам јапонски возила и имам 3 во моментов.Поседувам Корола дизел од 2011 година,со 60000 км во моментов, купена од салон и досега освен редовен сервис никогаш ништо не е сменето, имам Сузуки Витара в6 и има 180000 км, освен основни работи имам само сензор за воздух сменето, и Сузуки Свифт со 120000 км и се е во ред.Имав Рав-4 од 2003 година и го продадовме со 235000 км, исто ништо немаше сменето. Инаку сум возел и Голф 4 бензин и Пасат дизел, и пак тврдам дека се преценети.Сепак секој со свој вкус, патем Тојота Корола Версо дизел се вози низ цела Европа, кај и да сум одел полно е.
 
Znaci gabe so e fokus ili tojota najprodavana kola, koga i dvete kompanii rabotat so zaguba,posebno ford. A VW i negovite sestrinski firmi (posebno AUDI) pravat rekordni dobivki. Istoto vazi i za BMW. Toa e bitnoto.
 
Znaci gabe so e fokus ili tojota najprodavana kola, koga i dvete kompanii rabotat so zaguba,posebno ford. A VW i negovite sestrinski firmi (posebno AUDI) pravat rekordni dobivki. Istoto vazi i za BMW. Toa e bitnoto.
Ние зборуваме конкретно за Голф, ти правиш споредба со Ауди и БМВ.За Ауди потпишувам со две раце дека е страшен автомобил, посебно 3.0 тди в6 кватро,ама бидејќи е Голф тема на разговор правиме споредба со другите најпродавани марки од конкуренцијата, остави ти загуби и добивки.
 
Ај ке напишам пак ама овој пат на македонски јазик.Значи Порше е сега доминантен сопственик на Сите врендови.Значи Волксваген,Сеат,Шкода,Ауди,Бугати и Порше самото нормално.
Ако си информиран,ама не си,од 2009 чинам беше,ако грешам корегирајте ме,сите представништва на оваа групација го сменаа името во Порше Македонија,Србија,Босна,Хрватска,Авсрија,итн да не набројувам ногу.....
Ова се случи бидејки самиот Волксваген имаше лоши резултати во својата продажба,и за да се освојат другите пазари каде доминиаат другите возила како Шкода,Сеат и Ауди а во исто време да се понуди комбинација во стил ...сакам Гољф ама неам пари ке купам Сеат.Ама пак неам пари за Сеат ке купам Шкода.А сите се базираат на иста технологија......

Како бренд Волксваген никогаш не сум го ценел,бидејјки не нуди ама баш ништо повеке од другите брендови,а треба да го платиш многу повеке.За автомобилизмот како спорт тука нема што да се коментира.Никогаш не извадија култен автомобил во авто мото спортот,за разлика од другите брендови кои имаат во својата тркачка историја барем по еден модел кој оставил печат во авто мото трките....

Преценето возило кај нас дефинитивно.........
Алал да тие мислењево.Иасто како да си ме прочитал и извадил зборовите од уста.
--- надополнето: 23 јануари 2014 во 18:24 ---
Epa zatoa so drugite pravele neznam nekoi si vakvi takvi trkacki ili so znam kakvi benzinci VW se skoncentriral na dizelite i kako rezultat na toa denes gi gazi site i golfot e najprodavan model.
Prvo so 1.6d so koj totalno ja razbi konkurencijata i posle so 1.9tdi da gi dokrajci do daska.
Фиатовите возила се измислени за фолксваген во секој поглед.Најпрвин Италјаните ја исфрлија JTD техологијата па волксваген како и се друго ископира и го преименува во TDI.
За твоја информација Фиат браво 1.9 тд од Гољф4 е далеку побрзо,поквалитетно,поефтино возило во секој поглед.А има и подобра амортизација.
Кога се возиш со Голф исто како во каруца да се возиш.
 
Ај ке напишам пак ама овој пат на македонски јазик.Значи Порше е сега доминантен сопственик на Сите врендови.Значи Волксваген,Сеат,Шкода,Ауди,Бугати и Порше самото нормално.
Моментално доминантен сопственик е Фолксваген, иако не знам што е тоа толку битно за темава.
Ова се случи бидејки самиот Волксваген имаше лоши резултати во својата продажба,и за да се освојат другите пазари каде доминиаат другите возила како Шкода,Сеат и Ауди а во исто време да се понуди комбинација во стил ...сакам Гољф ама неам пари ке купам Сеат.Ама пак неам пари за Сеат ке купам Шкода.А сите се базираат на иста технологија.......
Каде доминираа Сеат и Шкода (ај Ауди донекаде) пред да ги превземе ФВ, бре... :icon_lol: И што има лошо во нивната стратегија, баш паметно.
 
Моментално доминантен сопственик е Фолксваген, иако не знам што е тоа толку битно за темава.
Каде доминираа Сеат и Шкода (ај Ауди донекаде) пред да ги превземе ФВ, бре... :icon_lol: И што има лошо во нивната стратегија, баш паметно.


Само скапаните компании се групираат бидејки сами не можат да опстојат.Зошто не се групира БМВ или Мерцедес,па Опел или Форд.......
 
Алал да тие мислењево.Иасто како да си ме прочитал и извадил зборовите од уста.
--- надополнето: 23 јануари 2014 во 18:24 ---

Фиатовите возила се измислени за фолксваген во секој поглед.Најпрвин Италјаните ја исфрлија JTD техологијата па волксваген како и се друго ископира и го преименува во TDI.
За твоја информација Фиат браво 1.9 тд од Гољф4 е далеку побрзо,поквалитетно,поефтино возило во секој поглед.А има и подобра амортизација.
Кога се возиш со Голф исто како во каруца да се возиш.
Ke ti se smeat forumgiive, ne se brukaj. 90% od bravovcite veke se zavrseni na otpad, golfovite ke teraat uste najmalku po 20 godini.
--- надополнето: 23 јануари 2014 во 23:18 ---
Само скапаните компании се групираат бидејки сами не можат да опстојат.Зошто не се групира БМВ или Мерцедес,па Опел или Форд.......
VW ne se grupira nego kupuva. Edno e zdruzuvanje kako sto se zakla mercedes so amerikancite, a drugo e prevzemanje kako sto toa go pravi VW.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom