Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Имам еден проблем со Опел Астра 1.7 дизел 1998 година

Проблемот е во тоа што, кога ќе дојде зима и вака да има ниски температури колата многу тешко пали, многу се мачи, цело време вергла и неќи да запали. Дури после 4-5 добри верглања колата ќе запали, да поработи малку моторот колку да загреј после нема гајле, пали на прво, значи проблемот е дури првиот пат да запали.
Колата на лето тој проблем го НЕМА ! На лето си пали на прво како чакмак, само на зима се мачи...

Имам сменато греачи, нафтен филтер, воздушен филтер, бошот е направен ремонт. Колата носи OHC мотор...

Незнам каде можи да е проблемот, па барам совети од вас
Може да е слаб акумулаторот,маслото во мотор има летно и зимско.
Колку има поминато исто има влијание и дали си измерил компресија.
 
да си пишам и ја за мојот проблем... иам проблем со казанчето за парно ( малиот хладњак ) - се решив да растурам сам и да вадам ... СЕ што имаше напред ама буквално СЕ се вади.. шал табла цела фиоката вентилаторот цевки инсталација жици ама БУКВАЛНО СЕ - на господ бељата.... ја расклапав 2 дена а за склопување несакам да помислам и врв на се НЕ УСПЕАВ да го извадам хладњакот за парно затоа што дополнителен проблерм ми ствара климата... цевките за климата се врзани со една метална стега за цевките од парното и чаре е само испуштање на цел фреон па вадење на цевките за климата па тек тогаш вадење на казането... искрено ако некој има проблем сличен како мојов не му препорачувам сам да чепка - строго мајстор!! пошто има еден куп недостапни места кај што ништо живо неможе да стигне и 300 иљади заебанции....

сва среќа се јавив у еден сервис им објаснив што е работата и ми рекоа ново хладњаче 1500 денара и работна рака за склопување уште 2000 ки - ке му ја одшлепам колата на човекот нека го напраи пошто слиакта е СТРАШНА ! - еве во прилог една слика од гугл да видите како изгледа ( кој незнае )


lanciay.jpg


3311227541_797294d910_z.jpg


lanciay.jpg




ако има некој вакво слично искуство со казанче за парно нека сподели некоја информација.
 
Наздравје 400-500к километри.
Црвената сијаличка ти светеше
Ел.дизна и пред да почне да повремено да светка за да трајно светне давала знаци така што колата димела црн дим.
Ти како што кажуваш отидена ти е ел.дизна и нормално е да не може да запали колата.
Ке ја почастиш на колата со 50-60 евра со нова дизна.
Без разлика дали е дизел има бензинска.
На турбото има електроника која е синхронизирана со електронската дизна и ел.пумпа.
Пред да купиш ел.дизна авто електричар обавезно да ги провери сите греачи и релето.


Во право беше,електронската дизна откажала.Имам 1-2 греачи прегорено сигурно,трепка сијаличето,ама пали без проблем.Мислам дека му рекле на тато околу 1500 денари ќе кошта со се монтажа,изгледа половна.Не ми се верува 1000-1300 денари нова електронска да е,или толку одат.
 
Во право беше,електронската дизна откажала.Имам 1-2 греачи прегорено сигурно,трепка сијаличето,ама пали без проблем.Мислам дека му рекле на тато околу 1500 денари ќе кошта со се монтажа,изгледа половна.Не ми се верува 1000-1300 денари нова електронска да е,или толку одат.
Може и на корсата дизел да е истиот проблем ?
дими црно, не влече убаво и на повисоки обртаи наеднаш забрзува

значи ова не се дизните туку некоја главна дизна за довод на нафта?
 
Може и на корсата дизел да е истиот проблем ?
дими црно, не влече убаво и на повисоки обртаи наеднаш забрзува

значи ова не се дизните туку некоја главна дизна за довод на нафта?


Кај мене изгаси,и неможев да ја запалам веќе.Ако ти гаси и тебе,можно да е.
 
ако има некој вакво слично искуство со казанче за парно нека сподели некоја информација.
Добредојде во клубо. Ти изгледа познато?

576488_525400247486803_1045717879_n.jpg


3 пати го вадев казанчето на Мерцедесот ради една гумичка од која пушташе антифриз во кабината... Нема клима, така да проблемот шо го имаше ти со цевките го нема, меѓутоа требаше и седиштата да се извадат за да се извади централната конзола и делот шо го покрива менувачот за да се открие казанчето.

Заебана работа пред се, мада му го зедов редот... во 1 ден ја растурам и ја собирам цела кола сам без проблем :)
 
Добредојде во клубо. Ти изгледа познато?

576488_525400247486803_1045717879_n.jpg


3 пати го вадев казанчето на Мерцедесот ради една гумичка од која пушташе антифриз во кабината... Нема клима, така да проблемот шо го имаше ти со цевките го нема, меѓутоа требаше и седиштата да се извадат за да се извади централната конзола и делот шо го покрива менувачот за да се открие казанчето.

Заебана работа пред се, мада му го зедов редот... во 1 ден ја растурам и ја собирам цела кола сам без проблем :)

На Рено 5 не мора да се вади ништо :) Ама има малце заебанција ради просторот. Успеав да го извадам казанчето и ставам назад, а попатно и да го средам цревото. Сега е суво наоколу.
 
На Рено 5 не мора да се вади ништо :) Ама има малце заебанција ради просторот. Успеав да го извадам казанчето и ставам назад, а попатно и да го средам цревото. Сега е суво наоколу.
Да, така беше и на Нивата, идеа цревца до внатре, милина за работа.
Ама на Мерцов низ шасија излегуваат цевки едно 10 цм... ко да никогаш нема да се дупни. Така да дури не растуриш се по пропис, да откачиш цревата и да го повлечиш целото парно (сосе сајли, вентилатор, и еден куп матракуки, ништо од бизнисот... тек после можиш да го расклопуваш парното, да го откачиш вентилаторот и да дојдиш до казанчето.
 
Да, така беше и на Нивата, идеа цревца до внатре, милина за работа.
Ама на Мерцов низ шасија излегуваат цевки едно 10 цм... ко да никогаш нема да се дупни. Така да дури не растуриш се по пропис, да откачиш цревата и да го повлечиш целото парно (сосе сајли, вентилатор, и еден куп матракуки, ништо од бизнисот... тек после можиш да го расклопуваш парното, да го откачиш вентилаторот и да дојдиш до казанчето.

Кај Реното беше интересно тоа што по ПС ако работиш треба таблата да излезе... така и по форуми објаснуваа и се тоа...
Ама кој ќе вади бре се тоа, а го гледам казанчето???
Затоа, малце нагоре ја бутнав таблата, па маневрирав малце со педалата за гас и некако го извадив, средив, и пак назад... а можеби попаметно ќе ми беше ако ја извадев педалата за гас..
Абе 1300 е најзакон за тоа. Излегува оздола цело парно хехе... за 3 минути :)
 
Кај Реното беше интересно тоа што по ПС ако работиш треба таблата да излезе... така и по форуми објаснуваа и се тоа...
Ама кој ќе вади бре се тоа, а го гледам казанчето???
Затоа, малце нагоре ја бутнав таблата, па маневрирав малце со педалата за гас и некако го извадив, средив, и пак назад... а можеби попаметно ќе ми беше ако ја извадев педалата за гас..
Чим среди... не е ни битно.


Абе 1300 е најзакон за тоа. Излегува оздола цело парно хехе... за 3 минути :)
А кога сме кај тристаќот... до кај си бре? Јас уште еден мерцедес ќе напрам, ти неможиш да го склопиш... да го фарбаше со капаче од лак за нокти до сега ќе го офарбаше :)
 
А кога сме кај тристаќот... до кај си бре? Јас уште еден мерцедес ќе напрам, ти неможиш да го склопиш... да го фарбаше со капаче од лак за нокти до сега ќе го офарбаше :)

Сеуште си стои кај лимарот... И он е крив а и јас сум крив :) Реното ми изеде парите, па куќа, па ова она... а и на мајсторот некако не му се брза... па се надевам дека конечно ќе биде до летото.
 
Сеуште си стои кај лимарот... И он е крив а и јас сум крив :) Реното ми изеде парите, па куќа, па ова она... а и на мајсторот некако не му се брза... па се надевам дека конечно ќе биде до летото.
Не е битно кој е крив, ајде на лето да видиме напредок. Фиатите веќе и ги снема од улиците исто како и сите возилца произведени пред 80-та...
 
Во право беше,електронската дизна откажала.Имам 1-2 греачи прегорено сигурно,трепка сијаличето,ама пали без проблем.Мислам дека му рекле на тато околу 1500 денари ќе кошта со се монтажа,изгледа половна.Не ми се верува 1000-1300 денари нова електронска да е,или толку одат.
На моето браво му сменив нова електронската дизна за 50 евра,а одговара и од мареа.
Половна имаш расипана ако земеш половнаа од кај знаеш колку колку има поминато и колку ќе трае.
Мој совет ти е да си ги смениш греачитеи не чини жива нафта да оди во цилиндрите и да си ставиш нова електронска дизна.
Зимото уште не поминало.(y)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom