Од 7-8те џамии околу Бит Пазар, само од една оџата има некаква врска со пеење. Сите други завиваат како гладни кучиња. Кога ќе викнат сите одеднаш во тој дел од Скопје, не да е акустично лудило, мислиш смак света дошол. Башка тоа што се работи за манифестирање „сила“ кон немухамеданското населени, туку во вакво каша-општество, се работи и за форма на заплашување. У комбинација со чудните типови со кратки панталони и долги бради кои се шетаат како да се у Исламска република Иран, секуларна Македонија има основано право за загриженост.
Allahu ajvar!
За болдираното , лошо си сватил , грешка си ...
Ќе беше така доколку да речеме во Брест (муслиманско село) таму во длабоките планини езанот се вика без звучници , а во Теарце (мешано село) се вика со звучници.
Во Дебар без звучници , а во Тетово со звучници.
Во Коџаџик без звучници , а во Лажец со звучници.
Не , езанот се вика со звучници и во селата каде 100% се муслимани , и во селата каде 30% се муслимани.
И во селата во длабоките планини , и во рамничарските.
Тоа е општ прифатен начин за викање езан , со звучници.
А ти што ги сваќаш поинаку , како провокација , како заплашување , тоа треба да го смениш во главата.
Еве ти во Брест скопска црна гора (најблиските македонци се можда 20км далеку)
Езанот во село Бозовце , последното село во Шар планина , таму на граница со Косово , нема ниеден македонец во близина.
Кого плашат овие ?
Барем речи дека ти пречи , но не дека се заплашува некој.
Крстот со граѓански пари стори и свети над Скопје , му ги менуваат светлата и му ги плаќаат сметките со мои пари (и со твои) ... ако е провокација , поголема провокација од крстот на Водно нема. (каде во Библијата пишува дека треба да се издигнат крстови по планините ? , ова е нова традиција , понова и од звучниците, барем звучниците се замена за тешкото качување во минаре 5 пати на ден ... но крстот ?)