Училиште според замислата на Стив Џобс

  • Креатор на темата Креатор на темата Setsuko
  • Време на започнување Време на започнување

Дали ваквиот тип на настава ќе биде ефективен и ќе ги продлабочи знаењата?


  • Вкупно гласачи
    75
Сум ја прочешлал темава набрзина, и секако застанав тебе да те прочитам. Пола си апсолутно точен, ама пола невазможно тактички-скроз-погрешно.
Во моменталнава self-conscious состојба - во ред, но како очекуваш ако на дете му е оставено ИЗБОР, тоа да гугла basic физика, хемија или историја? Да слуша предавања, уопште да се интересира за нешто за кое воопшто нема базични втурнати-вгрло информации, кои ако не биле така наметнати, можеби воопшто немало да го стимулираат да се заинтересира за одредена тематика?

Преголем е ризикот детето да си губи времето на фејсбук и дота 24/7 ако биде оставено само да се информира од, да, каде-каде поквалитетно приложени информации, неголи да му се наметнати базичните општи информации, па пак нека се надоградува само ако веќе ги сметаме толку ентелигентни. По твојата логика за 250 метри дубочина, зарем повеќето информации не се ирелевантни во таков случај? Шо ме боли мене кур за прва свецка војна онака? Значи има многу бенефиции, во најмала рака разгибање на мозокот и мозочни активности, поштено нема ништо лошо во вишок информации. Ако незнаеше колку е длабоко, еве сега ќе имаше еден аргумент помалку. Скратено, ништо не штети имање и традиционалниот образовен систем кога веќе (под претпоставка) сите се едуцираат со уан клик ауеј.


Не ми го сфаќаш концептот.
Ако тебе не те боли кур за втора свецка, немора да ја знаеш педер. Ќе ја знае некој друг, шо го занима.
Ја ќе знам физика, ти ќе знаеш хемија.
И едно е да му дадеш избор, друго е да му оставиш комплетна слобода. Второво раќа хитлеровци или fucktards, првото разновидност и нагаѓам зголемена продуктивност зашо се праи тоа шо се сака.
Има рупи у причава од типот, работно место? Што си завршил? итн..
Значи праа муабет за утописки еду систем, апликативниот на денешната реалност е компликован и ме мрзи да го размишљам сеа ме чекаат за фиш.
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: wot
Види во право си за се. Да нема забуни не ми беше работата да противречам, иако погоре малку провоцирав. Јасно, има работи и технологии кои се добро испитани и/или исплатливи, а од друга страна има и работи кое не мирисаат на успех. И нормално нијансите измеѓу.
Абе слободно си дрнкај, знам шо сакаше да кажеш. Науката за образованието и технологијата у неа е ного важно, оти само така се зголемуват шансите на денешните помочковци да напраат нешто од себе си, да напраат нешто и за другите, и да може да преживејат у таа џунгла.
Проблемо у целата равенка иде шо технологијата не е решението за успешно образование. Решението е у децата и кој ги воде тија деца.

Знам, затоа не те цитирав.

Го нема во клипот тој податок, туку го имам прочитано некаде на друго место од порано. И башка лично сум засегната околу проблемот, мислам дека со приморувањето да се прифати по секоја цена новиот модел ќе умре професијата професор. Иако во Македонија тоа е научна фантастика, невладиниве организации веќе имаат некои такви проекти, обучувачи од Европа или тренери што им покажуваат како е замислено ова да функцинира.

Класичната професија “професор“ е одамна умрена, од причина шо кај нас таа енергична и динамична професија е претворена у една млитава неподвижнст.


Така ствараш консуматори, а не креатори. :)
 
Класичната професија “професор“ е одамна умрена, од причина шо кај нас таа енергична и динамична професија е претворена у една млитава неподвижнст.

Генералната слика е таа, ама има чесни исклучоци. Со ентузијазам, динамика, дебати, креативни часови. Ретки се, ама ги има. :)
 
Едноставно прашање: Колку од вас тука се наставници или работеле со деца?
 
Апсолутно сум против!
Дете од 4 години треба да плете венчиња од попадиче, да лета бубамари, а не да оди во школо.
Премногу експерименти се прават во образованието, а дали нешто е утнато или не, ќе се види дури после 20 години.

Децата треба да се учат да раскажуваат приказни усмено и писмено, да пеат, да играат, да плетат, да везат, да фарбаат, да готват, да моделираат предмети од дрво и глина.

Учителот не може да го замени никој. Тој не е само човек што предава информации, тој е човек што треба учениците да ги поттикне да размислуваат, да охрабрува, да теши, да укаже на грешките.
За такво нешто не се потребни таблети. Треба да си роден за тоа.

И ќе заборавев: и ќотекот треба да се врати во школите!
 
Апсолутно сум против!
Дете од 4 години треба да плете венчиња од попадиче, да лета бубамари, а не да оди во школо.
Премногу експерименти се прават во образованието, а дали нешто е утнато или не, ќе се види дури после 20 години.

Децата треба да се учат да раскажуваат приказни усмено и писмено, да пеат, да играат, да плетат, да везат, да фарбаат, да готват, да моделираат предмети од дрво и глина.

Учителот не може да го замени никој. Тој не е само човек што предава информации, тој е човек што треба учениците да ги поттикне да размислуваат, да охрабрува, да теши, да укаже на грешките.
За такво нешто не се потребни таблети. Треба да си роден за тоа.

И ќе заборавев: и ќотекот треба да се врати во школите!
Аха, и бројалница да им дадеме на деците.

Дете од 4 години треба да знае да користи ГУИ, терминал на Јуникс/Линукс, и од моделирање да проба да моделира објект во Ц. Дрво, глина и плетење--во пештера.

А за ќотекот, поштеди ги децата, можеш мене спенки да ми дадеш.
 
Go bolel tase Jobs i za deca i za obrazovanie, tipot uvidel problem a reshenieto normalno kako sekoj biznismen go nashol vo svojot proizvod!
Pari...profit toa e toa nishto poishe
A deka treba da se smeni konceptot na obrazovanieto treba e sea dali so ipad ili so mcbook ili so hologrami...roboti...????
 
Аха, и бројалница да им дадеме на деците.
Дете од 4 години треба да знае да користи ГУИ, терминал на Јуникс/Линукс, и од моделирање да проба да моделира објект во Ц. Дрво, глина и плетење--во пештера.
А за ќотекот, поштеди ги децата, можеш мене спенки да ми дадеш.

Как бе ќе моделира објект у Ц? Малограѓански мајмун.
 
Как бе ќе моделира објект у Ц? Малограѓански мајмун.
struct, NULL pointer

Полесно ќе го напише почетник во Ц, и ќе научи да генерира функции истовремено (дури можеш и класа да си измислиш). Обџектив и ++ не се за почетници.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom