Најекономично греење и ладење

Член од
13 август 2013
Мислења
1.039
Поени од реакции
2.041
http://ecodesign.toshiba-airconditioning.eu/en/system-details?system=18f77c02c360413c82633cb8f657434d
карактеристики на даисекаи 6.5 кој кошта 82.000 кај нас, вреди ли ова толку пари или не
отвори технички карактеристики
--- надополнето: 14 август 2013 во 10:17 ---
Мој заклучок е дека со овие карактеристики http://prntscr.com/1l60gb
на испорачана топлина не е ништо посебно но од друга страна е страшно економична
 
Член од
21 октомври 2011
Мислења
1.734
Поени од реакции
2.553
Читав нешто дека разликата ја прави минималната потрошувачка на уредите.
На која минимална потрошувачка се мисли??

Vanlok ti blagodaram za iscrpnoto izlaganje i najverovatno ke te poslusam i ke ja zemam FUJITSU ASYG - 25 LLCP .Ke ja toplam dnevnata soba a potamu ke zemam uste eden za vo spalnata.Vi blagodaram uste ednas na site
Ја сепак би размислил дали оваа или 35LLCP. Сепак ти си го знаеш просторот и конфигурацијата на собата и изборот е твој. Што и да земеш, со здравје да се служиш и пиши напролет како си поминал.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
23.113
Поени од реакции
30.889
На која минимална потрошувачка се мисли??
На онаа кога уредот работи на минимум сила.


Vanlok ti blagodaram za iscrpnoto izlaganje i najverovatno ke te poslusam i ke ja zema
m FUJITSU ASYG - 25 LLCP .Ke ja toplam dnevnata soba a potamu ke zemam uste eden za vo spalnata.Vi blagodaram uste ednas na site
Само уште еднаш да нагласам, дека препораката за 2.5KW / 9000BTU модел е само ако си сигурен за квалитетот на излацијата, односно коефициентот на губење на топлинска енергија на собата.

Ако се сомневаш во тоа, подобро ти е да одиш на 3.5KW / 12000BTU моделот. Несомнено ќе имаш поголема потрошувачка ама нема да дојдеш во ситуација кога уредот нема да постигне да ја загрее собата.

Не сакам да те збунам, само да ти нагласам дека се зависи од тоа како собата ја задржува топлината.
Инаку само да додадам дека една термоакумулациона печка оди многу добро во комбинација со клима, вклучување на полнење/акумулирање само навечер на евтина тарифа, и пасивно греење денски, без дување. Плус ваква ТА печка е таман тоа што ќе догрее во тие 20тина најладни денови, во другите и не мора да се вклучува. На старо се многу евтини, вреди да се размисли.
--- надополнето: 14 август 2013 во 10:50 ---
Mozebi najbitno e da se gleda koj moze da ispocituva servisni garanciski uslugi pa i vongaranciski, bidejci jas imam loso iskustvo so Zorba od Skopje, za nova klima celo leto me ostavija da se ladam max do 26c zasto ispod toa mrzne klimata i seuste nemaat aber da dojdat i da ja zamenat a navodno imam garancija od 5god, tie za 1 den starost ne me ispocituvaa a kamo li da se rasipe po 4.5 godini, zalosno
Да гаранцијата е важна барем исто колку и карактеристиките на уредот, ако не и поважна.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
23.113
Поени од реакции
30.889
nemoj da gi pratite cop tuku gledajte (ako vi e za greenje) kolku kw toplina dava na poniska temperatura.
Razlikata pomegu 3.56 i 4.15 vo pari na mesecno niko e mnogu mala.
Sto mi e mene vazen cop-ot ako koga e nadvor depel minus i ne mozam da se gream
Многу важен момент е ова што пишува Сасс. Дури и уредите кои даваат 2.6KW на -25с, нема да вршат работа ако тие 2.6KW не се доволни за просторијата. Значи освен ако не се земе некој нордиски (ужасно скап) модел, на најниските температури ќе треба догревање со... нешто друго. Од поефтините инвертори не чекајте повеќе од киловат на -15с, да не збориме за уште пониско.

Но ваквите ниски температури во Скопје се ретки, и најчесто се касно навечер кога се спие и кога не би требало да се загрева на висока тепература (17-18с се сосема ОК за пријатно спиење, не мора 26 да биде цело време).
Еве табели со просечните и најниските температури:

Skopje-temp.PNG
Skopje-temp-02.PNG
Skopje-temp-03.PNG





Eve primer na nekoI klima uredi od sredna i visoka klasa

Toshiba Suzumi 13 Q=2.37KW, COP=2.1 (-15C)
Fujitsu ASYG12LTC Q=3.63KW, COP=1.84 (-20C)
MITSUBISHI MUZ-FH35VEHZ Q=2.60KW, COP=1.60 (-25C)
Toshiba Daiseikai 6.5 13 Q=2.19KW, COP=2.48 (-15C)
Panasonic E12-PKE Q=2.8KW, COP=2.31 (-15C)
MITSUBISHI MUZ-FH35VE Q=3.2KW, COP=2.6 (-15C)
LG H12AK Athena Q=3.7KW, COP=3.09 (-8C)
Toshiba RAS-35N3AVP-ND Q=2.25KW, COP=2 (-25C)
Daikin RXS35K/FTXS35K Q=2.61KW, COP=2.37 (-15C)
Daikin Ururu-Sarara RXR 42E Q=3.15KW, COP=2.03 (-20C)
Daikin RXL35J/FTXS35J Q=1.67KW, COP=1.02 (-25C)
Fujitsu ASYG12LUC Q=3.13KW, COP=2.43 (-15C)
Gree Hansol GWH12TB Q=2.9KW, COP=2.30 (-15C)

http://lampopumput.info/foorumi/index.php?action=dlattach;topic=17803.0;attach=33827;image

Еве подетално за Toshiba RAS-B13N3KV2-E Suzumi Plus, на различни надворешни температури.


Параметри на климатизатора при 7°С в'ншна температура (20° в помештението)
Отоплителна моштност:
4.2 kW (0.9 ~ 5.6), 14335 BTU (3072 ~ 19113)
Консумирана електроенергија:
1080 W (150 ~ 1800)
COP: 3.89 (коефициент на преобразуване – енергијна ефективност)
SCOP:3.90 (сезонен коефициент за енергијна ефективност)
Energy efficiency class: A+


Параметри на климатизатора при 2°С в'ншна температура (20° в помештението)
Отоплителна моштност: 3.043 kW, 10386 BTU
Консумирана електроенергија: 955 W


Параметри на климатизатора при -7°С в'ншна температура (20° в помештението)
Отоплителна моштност: 2.595 kW, 8857 BTU


Параметри на климатизатора при 35°C в'ншна температура (27° в помештението)
Охлаждашта моштност: 3.5 kW (0.8 ~ 4.1), 11946 BTU (2730 ~ 13993)
Консумирана електроенергија: 1000 W (150 ~ 1250)
EER: 3.50 (коефициент на преобразуване – енергијна ефективност)
SEER: 6.20 (сезонен коефициент за енергијна ефективност)
Energy efficiency class: A++
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
23.113
Поени од реакции
30.889
И климите од 200 евра ја вршат функцијата.
За неколку месеци и на најскапата клима со најголем СОР, на, надворешната единица ќе се нафати нечистотија и прашина и СОР ќе се намали.
Затоа сам одбери клима според својата желба и можности.
НО ОБАВЕЗНО НАБАВИ!
Со користење на клима за затоплување ќе имаш три пати помали сметки за струја - тоа е суштината, Секоја клима и со инвертер и без инвертер ќе ти “ заврши работа “-
Пријателе, генерално си во право.
Но со една важна задршка. Секој треба да биде свесен дека скоро сите евтини „обични„ (не-инвертор клими со фиксна брзина), скоро сите тие добро греат некаде до +5с надворешна температура, а под нула ефикасноста почнува им се приближува накај 1:1... што значи тогаш стануваат како обични и прости електрични греалки, но со тоа што работат на една третина или четвртина од вкупната моќност и се бучни и паузираат секој половина саат да се одмрзнат (дефрост).
Едноставно не се предвидени за минус температури и ни компонентите не им се на потребно ниво квалитет, компресорите релативно полесно им се расипуваат со такво малтретирање. Овие клими не се за ноември-декември-јануари-фебруари, освен за некој што совесно ќе ги пушта само кога надвор ќе биде над +5с.

Проблемот е што во ситуација кога некој се грее на вакви клими, во комбинација со други греалки... мислам дека само во првите две години (ако не и пократко), ќе ги „потроши„ додатните 300-350евра колку што се поскапи подостапните инвертор клими. Затоа во ваква ситуација вреди било како да се најдат уште пари и да се купи инвертор.


Ти си со најдобра намера, но мислам дека грешиш во пристапот зошто поголемиот дел од понеупатените што би се обиделе да се греат со најевтиниве клими... ќе се разочараат од сметките а и од греењето на концептот на топлинска пумпа. Со што добиваш спротивен ефект од твојата желба за промовирање на овој ефикасен концепт на греење.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
23.113
Поени од реакции
30.889
"дали ви се допаѓа
нашиот нов
веб сајт?"
НЕ!!! ;)


Сајтот изгледа како да е направен во Ворд97, од 7 годишно дете. Ама програмата од Даикин, Фуџитсу и Грее е прилично обемна... чуден диспаритет.
 
Член од
20 септември 2011
Мислења
8.146
Поени од реакции
8.544
Пријателе, генерално си во право.
Но со една важна задршка. Секој треба да биде свесен дека скоро сите евтини „обични„ (не-инвертор клими со фиксна брзина), 1)скоро сите тие добро греат некаде до +5с надворешна температура, а под нула ефикасноста почнува им се приближува накај 1:1... што значи тогаш стануваат како обични и прости електрични греалки, но со тоа што работат на една третина или четвртина од вкупната моќност и се бучни и паузираат секој половина саат да се одмрзнат (дефрост).
Едноставно не се предвидени за минус температури и ни компонентите не им се на потребно ниво квалитет, компресорите релативно полесно им се расипуваат со такво малтретирање. Овие клими не се за ноември-декември-јануари-фебруари, освен за некој што совесно ќе ги пушта само кога надвор ќе биде над +5с.

Проблемот е што во ситуација кога некој се грее на вакви клими, во комбинација со други греалки... мислам дека само во првите две години (ако не и пократко), ќе ги „потроши„ додатните 300-350евра колку што се поскапи подостапните инвертор клими. Затоа во ваква ситуација вреди било како да се најдат уште пари и да се купи инвертор.


Ти си со најдобра намера, 2)но мислам дека грешиш во пристапот зошто поголемиот дел од понеупатените што би се обиделе да се греат со најевтиниве клими... ќе се разочараат од сметките а и од греењето на концептот на топлинска пумпа. Со што добиваш спротивен ефект од твојата желба за промовирање на овој ефикасен концепт на греење.
Постоењето или одсуството на инвертер нема никаква врска со најниската температура до која климата може да затоплува и со СОР.
Инвертерот е уред со помош на кој се врши промена на фреквенцијта на струјата и на тој начин се менува бројот на вртежи на компресорот. Со промената на бројот на вртежи на компресорот се менува капацитетот на компресорот.
Разлика во работење на климите со и без инвертер, се однесува на одржувањето на температурата во просторијата и е следна:
Ако температурата во просторијата треба да се одржува , на пример на 25 С, климата без инвертер ќе ја одржува помеѓу 24 и 26 С. - на 26 С , термостатот ќе ја исклучи климата, а кога температурата ќе се намали на 24 С, повторно ќе ја вклучи.
Климата со инвертер работи сосема поинаку - кога температурата ќе стане приближно 25 С, инвертерот го намалува бројот на вртежи на компресорот и на тој начин го намалува капацитетот.
Оваа разлика е видлива: Климите без инвертер, во текот на работењето се вклучуваат и исклучуваат, а климите со инвертер постојано се вклучени, - компресорот постојано е вклучен но со намален број вртежи.
Инаку за еве го моето искуство:
1) Јас имам три клими сите се различни и сите се без инвертер. Со нив се затоплувам веќе 5 сезони, немам било каков друг начин на затоплување. Најниска температура на кој работеа досега беше во февруари 2012 и изнесуваше минус 22 С и немав никаков проблем
2) Јас не сум единствен - во мојата зграда 6 соседи се затоплуваат со клими, само еден од нив има една клима со инверетер, останатите клими се без инвертер, имам и други пријатели кои имаат исто искуство. А и на оваа страна има многу постови во кои е изнесено дека нема проблеми при уотребата на обичите клими за затоплување.
Што значи останувам на пораката - одберете клима каква сакате, но одберете, купете и затоплувајте се три пати поефтино!
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
23.113
Поени од реакции
30.889
Инвертерот е уред ...
Разлика во работење на климите со и без инвертер, се однесува на...
Прилично добро знам што е инвертер, ама секако нема зијан од повторување... темава има едукативен карактер. :)


Постоењето или одсуството на инвертер нема никаква врска со најниската температура до која климата може да затоплува и со СОР.

Инаку за еве го моето искуство:
1) Јас имам три клими сите се различни и сите се без инвертер. Со нив се затоплувам веќе 5 сезони, немам било каков друг начин на затоплување. Најниска температура на кој работеа досега беше во февруари 2012 и изнесуваше минус 22 С и немав никаков проблем
2) Јас не сум единствен - во мојата зграда 6 соседи се затоплуваат со клими, само еден од нив има една клима со инверетер, останатите клими се без инвертер, имам и други пријатели кои имаат исто искуство. А и на оваа страна има многу постови во кои е изнесено дека нема проблеми при уотребата на обичите клими за затоплување.
Првата болдирано-подвлечена реченица е теоретски точна, во пракса не е точна.
Праксата вели дека скоро сите фикс-спид клими се сместени во најнискиот ценовен ранг. Што значи дека ги прават со најевтините можни делови и компоненти. Што понатаму резултира со добра економски штедливо загревање некаде до +5с. На пониски температури драстично опаѓа ефикасноста, се додека не дојде до 1:1 кога ефикасноста е иста како и кај некоја кварцна електрична греалка (со таа разлика што кварцната греалка не влегува во дефрост на пола саат, секои 20тина минути).

Нормално има исклучоци, пар скапи фикс-спид клими од познати брендови. на пример јас знам за еден модел од Мицибуши што е фикс-спид клима (без инвертер), кој работи прифатливо до солидни минуси. Ама прво таква клима не може да најдеш и да бараш под дрво и под камен, а второ за тие пари ќе земеш солиден инвертор од ниско-средна класа.


Значи, теоретски ти си во право кога велиш дека е сеедно дали една клима има или нема инвертор, во однос на тоа какви се спецификациите. Но во пракса најевтините клими од накај 200+евра имаат многу полоши перформанси од тие што коштаат 500-600+евра (инвертор клими).
Теоријата се согласува со тебе, праксата вели не си во право!
НЕ Е СЕЕДНО! ;)


За крај, во твојот (позитивен) случај важен е фактот што живееш во зграда каде комшиите исто се загреваат а добар дел од нив најверојатно се на парно (што е важно само од аспект дека нивните простории по цел ден се загреваат). Во други случаи каде се живее во куќа или во згради без парно греење, таму никако не би го повториле твоето искуство со такви евтини клими.
Тебе ти е важно што имаш пониски сметки за греење. Но сигурен сум дека би видел и пониски сметки со поквалитетни клима уреди (читај инвертори). И тоа доволно пониски сметки да за неколку години, ја извадиш инвестицијата во поквалитетни (инвертор)-клими.

Евтините клими за греење имаат само една позитивна страна: подобри се од ништо. За тие кои навистина ама баш никако не можат да си ги дозволат поскапите уреди, и евтините клими се поекономични од греалки или парно на струја...
Значи не зборам за луксуз, туку за паметна инвестиција која и не кошта толку многу (некои додатни 300+евра) и прилично бргу се враќа назад... а понатаму се е чист ќар.
 
Член од
20 септември 2011
Мислења
8.146
Поени од реакции
8.544
НЕ Е СЕЕДНО! ;)
За крај, во твојот (позитивен) случај важен е фактот што живееш во зграда каде комшиите исто се загреваат а добар дел од нив најверојатно се на парно (што е важно само од аспект дека нивните простории по цел ден се загреваат).
Со се се согласувам - само купете клима и затоплувајте се!
А оваа со „ парново “не се согласувам но за ова во темата Топлификација и нејзиниот...
 
Член од
21 октомври 2011
Мислења
1.734
Поени од реакции
2.553
На онаа кога уредот работи на минимум сила..
Доколку кај појакиот уред, минималната сила е поголема отколку кај послабиот, нормално и дека ќе троши повеќе струја. Работата е дали послабиот уред ќе биде доволно јак да работи на минимална сила за да ја оддржува бараната температура.
Ако појакиот работи на минимална, послабиот би работел со нешто појака за да ја постигне истата температура. А тогаш и потрошувачката би била тука некаде.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
23.113
Поени од реакции
30.889
Тргнуваме од претпоставка дека послабиот модел е доволно јак.
Во тој случај полош избор е појакиот модел. Не само од аспект на поголема потрошувачка, туку и од аспект на комфор: прејак модел за (во однос на него) помала просторија значи и појаки минимум дувања/струења на воздух кои често сметаат.
Иначе како попатна забелешка, ова е и главната предност во комфорот на инвертор моделите во однос на обичните клими со фиксна брзина.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom