- Член од
- 21 октомври 2009
- Мислења
- 1.534
- Поени од реакции
- 2.418
А некој понов воз да донесат?
не зебавај.. возовиве потекнуваат од времето на барокот, барем нив нема смисла да ги менуваат


Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
А некој понов воз да донесат?
Погрешно ме сфати, очигледно. Јас мислев општо за денешната ситуација, дека не се слушаат вистинските експерти, туку се прави се' онака како на некој што му одговара.Види што се убави, само да се реновираат (извинете за големините, на интернетов нема помали слики од овие):
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Погрешно ме сфати, очигледно. Јас мислев општо за денешната ситуација, дека не се слушаат вистинските експерти, туку се прави се' онака како на некој што му одговара.
Се чека одговор денов/иве..
Извор.ПОВЕЌЕ ЖЕЛЕЗО ОД АЈФЕЛОВАТА КУЛА
Биле потребни 15 години за станицата да се претвори од идеја во функционален објект. Урбанистичкиот план за центарот на градот, дело на познатиот архитект Кензо Танге, бил усвоен во март 1966 година, а градежните работи почнале во 1971 година. Големиот инженерски подвиг, кој подразбирал изградба на мост долг 1.400 метри и висок 10,5 метри и како дел од него платформа со десет колосеци (од кои проработеа самошестпет) долга 700 метри, беше заеднички зафат на градежните фирми „Бетон“, „Пелагонија“ и „Маврово“. Тие во објектот ставија 70.000 кубни метри бетон, што е приближно колку што собира во колона од десет километри камиони-мешалки, до крајот на булеварот Партизански одреди и назад. Вградија и 11.000 тони железо, што е за околу 1.500 тони повеќе отколку на Ајфеловата кула во Париз. Железничката била единствениот објект чија изградба од почетокот до крајот ја надгледувал самиот Танге.
Проектот?
Не е лошо и да помислат на директно поврзување со автобуската, не да вртат патниците со трансфер преку булеварот и пак нагоре по скали.
Ако нешто требаше да направат одамна, е тоа да го избришат Титов од пред Велес.