Новиот закон за образование (поточно за наставниците)

  • Креатор на темата Креатор на темата DTV
  • Време на започнување Време на започнување
Море, се треба да се промени. Бар' да бидеме некое ниво погоре. Се' повеќе пропаднати генерации, помеѓу кои и нашата.
 
Последниве години со новите идиотски закони за образование кои се донесоа во државичево ни , голема мака си имаат професорите и наставниците . Ако порано во времето кога јас учев ( пред повеќе од 20 год ) мака си имавме ние учениците од некои професори и наставници кои беа се само не педагози , денес ситуацијата е обратна . На голема мака е денешниот наставен кадар од страна на денешнава аздисана и невоспитана младина . Ситуацијата ја прави уште полоша и задолжитеното средно образование кое се воведе пред некоја година , бидејќи сега имаме ситуација кога за жал секој идиот МОРА да има завршено средно . Ова значи дека наставниот кадар треба да ги трпи разноразните идиотчиња кои мораат да учат средно , и покрај тоа што дел од нив едвај завршиле и основно , а бидејќи учениците знаат дека што и да направат на час на крај сепак ќе поминат година , го злоупотребуваат тоа на најлоши можни начини .
За жал го нема повеќе она златно време кога учениците кои не сакаа да учат и беа невоспитани и непослушни на часовите беа бркани од училиште .
Јас не сум за употребување на Дикенсови методи во училиштата , но факт е дека некои ученици заслужуваат и ќотек и бркање од училиште , со забрана за упис во било кое друго училиште во државава .
П.С . Апсолутно е непотребно секој во државава да има завршено средно образование ( зборувам за оние деца кои едвај завршиле основно и кои одат во средно само заради законската обврска да се учи средно ) . На државава и требаат и луѓе кои ќе бидат овчари , чистачи , ѓубреџии и тн .
 
П.С . Апсолутно е непотребно секој во државава да има завршено средно образование ( зборувам за оние деца кои едвај завршиле основно и кои одат во средно само заради законската обврска да се учи средно ) . На државава и требаат и луѓе кои ќе бидат овчари , чистачи , ѓубреџии и тн .
Апсолутно секој треба да има завршено средно, некој на 18, а некој на 30 години
 
И демек ова ќе направи некоја разлика во нашево "одлично" образование.

Екстерно оценување,државна матура,бркање од школо поради направен одреден број изостаноци,полагање година и итн.

Мачкање очи пред јавноста, ништо од ова не фунционира.

Ако еден професор не може да се справи со класот тогаш гадно ја утнал струката, згора на се па кога ќе видиш некој сељак од некое село дојден не знае да збори па уште ставен да ти предава е тоа врвот.

Се е до професорот он може дотолку некоја врска од децава го тера да поправа слободно може да пријави, али кај нас е работава части ме и ќе ти ставам која сакаш оценка.

Или на факс за инат ќе се најде некој што ќе те бута постојано освен ако некое евриче не му стаиш во џепчето.

Моментот е кога на кајгана ќе прочиташ криви се децата. :LOL:
 
малце оф топик -дебел
После завршување на факултет што треба еден професор да прави за да се вработи.Да полага државен испит па да стажира (читам дека 1 год. треба) или обратно и дали стажирањето е обавезно?
 
Апсолутно секој треба да има завршено средно, некој на 18, а некој на 30 години

Поентата ми беше дека не треба некому насилно да го тераш да учи , ако тој самиот не сака повеќе да учи . Сум за тоа буквално секој да има завршено основно образование , но да го туркаш некого да заврши средно со сила е тотално непотребно . Зборувам за деца кои и основното едвај и со сила го завршиле , и згора на тоа се невоспитани и немаат основна човечка култура и однесување ( а такви за жал ги има се повеќе ) . Не е секој за книга , и фала Богу што е така . Кога некој таков со сила го запишуваш да заврши средно , тој некој во 95 % од случаите ќе се однесува недолично во училиште , башка што нема воопшто да учи , и со самото тоа ќе биде проблем и за професорите и за останатите ученици , кои ќе мора да ги трпат таквите деца цели 4 години .
 
малце оф топик -дебел
После завршување на факултет што треба еден професор да прави за да се вработи.Да полага државен испит па да стажира (читам дека 1 год. треба) или обратно и дали стажирањето е обавезно?

Прво треба да стажира т.е. една година да работи како приправник, а потоа да полага државен (приправнички) испит.
Стажирањето е задолжително, знам многу луѓе кои се тазе вработени како наставници/професори и кои после првата година од вработувањето полагаа државен испит.
 
Не би рекол дека тепањето е најдобар лек за проблемов.
Еве ќе споделам приказна од мое искуство.
Прв час во средно по историја професорката се покажа строго и тоа без тепање и можеби само за нијанса повишен тон.
После тоа до четврта година никој ништо не и пререче.
И можам да кажам бевме горе доле на пријателски односи.

Други професори кои почнале со добро после тоа четири години никако не можеа да воспостават авторитет.

И тоа е се, професорот може да ти биде пријател ама ако на почеток не воспостави авторитет после џабе му е.(Теле се учи.Вол не се учи)

Понатаму за воспосавување авторитет употребувањето сила е најпримитивен и најнефективен начин.

Додека стравот е докажано најдобра алатка за манипулација.

Едноставно мора да се знае таа линија до каде може некој ученик да си земе слобода што да прави на час.А, доколку професорот не знае да воспостави линија и да покаже авторитет сам си е крив.

Можам само да кажам дека најинтензивно треба на културата да се работи во градинка и од прво до четврто одделение, во средно веќе касно е.

Друго нешто ми се чини дека не смее да го избрка ама може да го прати кај психолог детето.

Тоа е единствено глупав закон, ако детето не сака да седи мирно и им пречи на другите треба да има посебна просторија за него.

Ми се чини така е на запад немирните ги собираат во една просторија и седат таму 4-5 сати како казна и единствена дозволена активност им е да учат.
 
Jas bev profesor i namesto resenie dobiv prestanok na rab. odnos poradi toa sto nemase casovi za mene (nemase deca) a ne mi dadoa resenie na neopredeleno inaku uopste ne bev ko nekoi koi ,, cenejki si go predmetot,, ostavaa ili gu butkaa na polaganje zasto ne procital nekoja kniga koja i jas ne sum ja procital koga sum ucel sredno, ak biva zasto zaradi edno da mu se gubi vremeto, sekogas stavav dobri ocenki znaejki deka nema beganje od filozofija i edna stvar koj e dobar dobar e ne treba da mu kazes sam znae deka moze da pravi sto saka vo suma kade nema garancija sto moze da mu se sluci ako ne bide vnimatelen, stvarno i bolje sto ne rabotam veke profesor iako taa rabota najveke ja sakam, i iako poloziv i drzaven ispit i dobiv licenca za rabota, duri mi go izgubija originalot,, nadleznite,, nejse ne mi ni treba ionaka se zeni predavaat vo poveketo slucai a niv im se moze da se derat i sl. posto prvo nikoj ne kreva raka na zensko a i da krene sekoj ke rece tu be zensko li si udril pa i profesorka da e, koga ima policajci narkomani sto da kazeme za drugovo pa parlamentarec e najlesno da se stane ti trebaat samo dovolno glasovi na takvi ko tebe za da te izglasaat, problemot e opsto problem na zapadnata kultura koja vo osnova ne e resen bidejki modelot vo start e pogresen uzori stanaa kriminalci i droljesti pevaljki voluntarizam bez nikakva argumentacija taka da neka teraat kaj nas bez vrski ne mozes ni gradjevina da rabotis plus malku narod sme i site se znaeme taka da zatoa Fukojama rekol vo zemji do 3 miliona ne moze da ima ona sto se vika democratia posto site seznaat i se e so vrski samo ne so logicki vrski i konsekvenci tuku so poznanstva i cist voluntarizam od tipot mi se moze.
 
Новите наставници ќе се тестираат, а што е со оние кои веќе работат од поодамна ...
Незнам како е сега по училиштата ама нас(моја генерација) кои учевме основно во текот на 90ите години од минатиот век и средно во почетокот на новата деценија од новиот век и милениум јадевме баш ќотек(физичко малтретирање) а плус и психичко малтретирање и тоа за ич ништо ...
Тепање односно шамарење пред табла поради каснење на час од само 1-2 минутки, неносење посебни патики(стартки) на час по физичко, пливање во езеро за време на екскурзија(на +30ст.) и сл. ај да не тепале за некои посериозни престапи/грешки ама за ич ништо ... млатење ... но тие генерации на Хитлер-Сталин-наставници/чки,професори/ки веќе пола се испоцркани а пола се во пензија ... така да да ите-како треба да им се прават триста психо-тестови на новите наставници/професори ... неможе некој/а да е ненормален/а а притоа да ти чува и образова деца !
П.С. Едно е со збор да укажуваш на грешките на учениците, да советуваш и сл. а сосема друго е насилството, било да е физичко или психичко !
 
Како беше онаа на Тито: со ваква младина не треба да се плашиме за иднината.
Епа со нашава младина богами крајот ни се гледа.
 
Значи луѓе постојат добри и квалитетни професори, на кои нема ученик кој им се прави паметен и сите седат мирни. Тие професори ниту користат тепање, а што е најинтересно не користат дури ни висок тон. Исто така меѓу тие професори и учениците постои човечки однос, не е некој затворен час каде што само професорот зборува, а учениците само седат мирни со главите надолу. Значи постои обострана дискусија (дали за предметот дали општо), едноставно часот е квалитетен и воопшто не е досаден. Е сега кажете ми како се учениците криви што на некои професори им се качуваат на глава? Значи до професорот е 100%.

Ќе ви кажам еден банален и вистински пример. Професорка по економски предмети (искрено не знам како завршила факултет, а се знае како се вработила) не знае основни работи со бројки. Не се зафркавам, не лажам. Решаваше една ученичка задача и доби резултат 3.50(сметаше на калкулатор, а нели таму ги дава со нула на крајот) и го запиша на таблата. Јас си дадов онака коментар дека не мора да стои нула после петката оти нели е исто. Замислете професорката рече дека не било исто, т.е дека 3.5 и 3.50 е различен резултат :facepalm:. Озбилна беше и дури се обидуваше да ме убеди, што значи не направи моментална грешка, туку така мислела. Замислете има некаде околу 50 години. Тоа што нејзиниот предмет појма го немаше и лекциите ги учеше пред часот, а потоа ги раскажуваше на памет гледајќи во таванот (како некои ученици) е веќе друг муабет. Како ви се молам објаснете ваков професор да биде почитуван и учениците да бидат мирни? Како ваков професор да смее да остави на полагање, кога најслабиот ученик знае повеќе од него?

Постојат уште многу вакви примери, од кои сум бил запрепастен, но ова мислам дека беше врвот.
 
Ќе ви кажам еден банален и вистински пример. Професорка по економски предмети (искрено не знам како завршила факултет, а се знае како се вработила) не знае основни работи со бројки. Не се зафркавам, не лажам. Решаваше една ученичка задача и доби резултат 3.50(сметаше на калкулатор, а нели таму ги дава со нула на крајот) и го запиша на таблата. Јас си дадов онака коментар дека не мора да стои нула после петката оти нели е исто. Замислете професорката рече дека не било исто, т.е дека 3.5 и 3.50 е различен резултат :facepalm:. Озбилна беше и дури се обидуваше да ме убеди, што значи не направи моментална грешка, туку така мислела.


Па не е исто бе се разликуваат за една децимала :sneaky:
:pos::pos::pos:
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom