Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
i jas ne vozam mnogu isto kako tebe okolu 10 000 muabetot mi bese 1.4 tsi ili 2.0 tdi motorot me interesira nemoj so ovoj benzinov da se vlecam odma po majstori.
i uste nesto ako nekoj moze da mi kaze kolku bi bila sumata koja bi ja platil komplet za uvoz na kola od italija so se akcizi homalogacii ddv i red drugi raboti do registracija da recime naprimer za golf6 2.0 dizel 2008/09 so cena primer 10 000 evra kupena tamu.
Оди бе купи си шевролет круз нов, сакаш бензин сакаш дизел и не се замарај со половни гољфови... Крузот е спејс шатл споредено со 6-ката шо ќе ја купиш.
 
Оди бе купи си шевролет круз нов, сакаш бензин сакаш дизел и не се замарај со половни гољфови... Крузот е спејс шатл споредено со 6-ката шо ќе ја купиш.
Мене пак многу ми се жалат од крузот, срање викаат дека бил и мн дефекти јавуваат. На 25 000 километри на другар брегастата му се заеба, на еден комшија на 65 000 се зезна нешто 20 мајстори смени никој не може да го опрај. А голфот е само исфорсирана кола од минативе години и скапа за тоа што го нуди, моментално французите имаат многу добри опции за тие пари на пример 407ката со 2.0 хди мотор ме бендисува многу.
 
Ај за еден совет.Десниот звучник на радиово кога работи-кога не работи,дали има изместено нешто или?Радиото си функционира нормално,ама десниот звучник ме ебава.Кога ќе го притиснам радиово посилно тогаш почнува да пева.Дали да го вадам радиово,и како се вади.Станува збор за фабричко радио.Се работи за Фиат Брава.Еве го.

ImageView.aspx
 
Сигурно некој контакт ти е слаб.
Е сега како се вади... гледам долу има некои запци... значи најверојатно нежно, со тенок шрафцигер ќе треба да го тегнеш нагоре одзади, па напред.
 
i jas ne vozam mnogu isto kako tebe okolu 10 000 muabetot mi bese 1.4 tsi ili 2.0 tdi motorot me interesira nemoj so ovoj benzinov da se vlecam odma po majstori.
i uste nesto ako nekoj moze da mi kaze kolku bi bila sumata koja bi ja platil komplet za uvoz na kola od italija so se akcizi homalogacii ddv i red drugi raboti do registracija da recime naprimer za golf6 2.0 dizel 2008/09 so cena primer 10 000 evra kupena tamu.
Бензинецот претпоставувам би бил поевтин и со помала километража? 1.4 ТСИ моторот се вградуваше во претходната генерација на моделите на ФВ, СЕАТ, Шкода, Ауди, и продолжува да се вградува и во најновите модели. По некоја проста логика не верувам дека е проблематичен мотор. Од друга страна, не верувам ни дизелот да има некои посебни маани. Рачунај дека дизелашот ќе троши литар и пол, можеби два помалку во зависност од стилот на возење, па сега види... Разбркај се по интернет на странски форуми за искуства, штознам што друго да ти кажам.
 
Мене пак многу ми се жалат од крузот, срање викаат дека бил и мн дефекти јавуваат. На 25 000 километри на другар брегастата му се заеба, на еден комшија на 65 000 се зезна нешто 20 мајстори смени никој не може да го опрај. А голфот е само исфорсирана кола од минативе години и скапа за тоа што го нуди, моментално французите имаат многу добри опции за тие пари на пример 407ката со 2.0 хди мотор ме бендисува многу.
Ако има чоек шо го има измалтретирано крузот појќе од nevian нека се пријави. + го има и на плин напраено. Прајме муабет за 1.8 моторот со 120 и нешто коњи.
 
Пак јас,на моменти ми се пали ова сијаличе,кога давам контакт пред да ја запалам колата се гаси одма,после тоа знае да се запали веднаш после вожња,и на сред вожња.Го имам приметено ова околу 5-6 дена,денеска често свети,и ќе се исклучи.Колата си пали нормално,влече како што треба.Ми се дешава ова,од кога и дотурив погусто масло 20-50 околу 150 грама.И улјето на шипката е скроз до горе.Дали има врска со маслото?Електричар може ли да открие што може да биде,или директно на механичар?Можно ли е да прави спој некаде,некоја маса.Иначе станува збор за ова сијаличе.
ignition.jpg
 
Мене пак многу ми се жалат од крузот, срање викаат дека бил и мн дефекти јавуваат. На 25 000 километри на другар брегастата му се заеба, на еден комшија на 65 000 се зезна нешто 20 мајстори смени никој не може да го опрај. А голфот е само исфорсирана кола од минативе години и скапа за тоа што го нуди, моментално французите имаат многу добри опции за тие пари на пример 407ката со 2.0 хди мотор ме бендисува многу.

Na 25ooo bi trebalo da ima garancija i da ne se matka po sto majstori
 
Na 25ooo bi trebalo da ima garancija i da ne se matka po sto majstori
него му ја менија во сервис, а другиот со 65 000 комшијата се ебаваше по мајстори и уште не е како што беше.
 
А тоа е да се има смисла за хумор ако поседуваш фиат. :)

Некогаш може бришачите да престанат да работат па наредниот ден да работат. Тоа е фиат.

Смисла за хумор треба, ништо друго. ;)
--- надополнето: 30 мај 2013 во 20:02 ---
http://www.cartalk.com/content/our-favorite-fiat-jokes
 
А тоа е да се има смисла за хумор ако поседуваш фиат. :)

Некогаш може бришачите да престанат да работат па наредниот ден да работат. Тоа е фиат.

Смисла за хумор треба, ништо друго. ;)


Абе да не ме остави на пат некаде,оти патувам со неа секој ден Велес-Штип-Велес,та за бришачи кур ме боли,ако треба со рака ќе бришам.Не ми се дешавало ова до сега.
 
Абе да не ме остави на пат некаде,оти патувам со неа секој ден Велес-Штип-Велес,та за бришачи кур ме боли,ако треба со рака ќе бришам.Не ми се дешавало ова до сега.
Само поискусен мајстор кој успеал да реши таков проблем како твојот. Другите само ќе претпоставуваат и ќе си менуваат делчиња. (а ќе те изгорат)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom