Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
А бре мајката се на вас ви се случуваат фантомски работи!!!!!!Не знам дали е некој вирус кој се шири на форумот или се тешки рибарски прикзани.........

Сум сменал еден куп коли и тоа повекето да не речам 95%купени од салон па не сум имал ама баш никакви проблеми и тоа возила од средна и ниска класа.Ниту проблеми со мотор ниту со подвозје нормално оддржување итн,итн....
Но дали сте ги прашале сопствениците на тие возила како е можно да се случат такви работи?Дали сте ги прашале дали возилото го користеле за орање по нива или за одење во град,а?

Еве еден пример на типична човечка(читај мочко)грешка.Шкода Фабија 1.2 со 3 клипа,5 души+товар со 4-та да ја качел Стража(читај кладба).Резултат=искривена глава,прегреан мотор и изгорена ламела.....Е па брат не е ФАП да носи 3 тона тежина....

Значи со нормална експоатација и нормален режим на работа возилото ке си тера со годиниа.Но ако сакаш да го имитираш Кен Блок или некој од тој ков,е тогаш братче ке си го одврзеш кесето.....

Значи ако производителот напишал дека максимална брзина на возилото е 200км/ч,не значи дека треба да возиш 200км/ч 30 минути.Тоа ке оди,ама последиците се трајни.......

И на Ланцерот што го имам сега пишува макс дека е 205км/ч,ама не значи дека мораш сега 200 да го тераш нон стоп......

Но со годините и паметот,барем така мене ми велеа кога имав 19 години:):):):):).......И 132 на татко ми одеше 180,ама еден ден откажа послушност......

Aман бе Ево...
Не ли разбра суштината на постот?
Ај да се расплинам на долго и широко... Го бев цитирал валволин мислам или кој и да беше, не е битно, кој признава само возила од Волксваген и крај.
Е, работата е во тоа што и тие имаат глупости.
Првиот случај е на Голф од мој колега, кој го вози културно, без глупирање. И му се случило тоа. Ќе оди на сервис и ќе го средат тоа. Не е ич рибарска приказна.
Другиот случај е на Голф од мој сосед, со кого доста живеам. Му го средија, му беше под гаранција. И ден денес вози, има околу 150000 км, еднаш сервисирана глава, сега менуваше амортизери, двапати нешто на трапот...И се е тоа нормално.
Ама, се случило да имаат фалинка, нели? Уште нови, понешто им станало.
Ама, некој тоа не го рабира или не сака да го прифати. Тука беше суштината. Дека нема ништо совршено.
Работата беше дека се наоколу е ѓубре само германците вредат. А не е баш така.
Имаше еден твој пост од вчера, некни, убаво го опиша она сељачењето, овде на оваа тема.
На ист таков начин се извулгаризирани и усељачени и Мерцедес и БМВ.
Убаво си рекол дека секое возило еден ден ќе цркне. Со правилно и навремено одржување, тоа ќе се случи, ама покасно. Доста покасно.
Барем денес, нема некои драстични разлики во квалитетот на возилата. Спротивното може да го карактеризираме како рибарска приказна.
 
mi treba informacija imam vektra b 16 16v ecotech 1996god no klimata voopsto nejke da ukluci . prekidacot t.e kontrolnata sijalicka za klimata ne raboti i kompresorot ne raboti voopsto, rabotase i naednas nejke da pokrene
Можно е да ти фали фреон во системот, а компресорот има зашита и неможиш да ја вклучиш климата ако нема доволно притисок. Оди на мајстор нека ти ја проверат, најверојатно тоа е.

Барем денес, нема некои драстични разлики во квалитетот на возилата. Спротивното може да го карактеризираме како рибарска приказна.
А така, притоа тука треба да се напомени ценовен ранг... неможиш да споредуваш Опел Корса, и Ауди А8, кога аудито ново вреди колку 7-10 нови корси зависно од нивото на опрема во 8-ката и машината.
 
Aман бе Ево...
Не ли разбра суштината на постот?
Ај да се расплинам на долго и широко... Го бев цитирал валволин мислам или кој и да беше, не е битно, кој признава само возила од Волксваген и крај.
Е, работата е во тоа што и тие имаат глупости.
Првиот случај е на Голф од мој колега, кој го вози културно, без глупирање. И му се случило тоа. Ќе оди на сервис и ќе го средат тоа. Не е ич рибарска приказна.
Другиот случај е на Голф од мој сосед, со кого доста живеам. Му го средија, му беше под гаранција. И ден денес вози, има околу 150000 км, еднаш сервисирана глава, сега менуваше амортизери, двапати нешто на трапот...И се е тоа нормално.
Ама, се случило да имаат фалинка, нели? Уште нови, понешто им станало.
Ама, некој тоа не го рабира или не сака да го прифати. Тука беше суштината. Дека нема ништо совршено.
Работата беше дека се наоколу е ѓубре само германците вредат. А не е баш така.
Имаше еден твој пост од вчера, некни, убаво го опиша она сељачењето, овде на оваа тема.
На ист таков начин се извулгаризирани и усељачени и Мерцедес и БМВ.
Убаво си рекол дека секое возило еден ден ќе цркне. Со правилно и навремено одржување, тоа ќе се случи, ама покасно. Доста покасно.
Барем денес, нема некои драстични разлики во квалитетот на возилата. Спротивното може да го карактеризираме како рибарска приказна.

Јас лино не сум сретнал некој да се пожали од ново возило,макар било и од ниска класа барем до сега.Туку приказната е дека на дотичниот господин се што не е Волксваген не чини.........

Но нека си живее во заблуда и понатаму.... Аааа,да ке заборавев за маклу.Денес кога се вракав од Гостивар,покрај автопат имаше еден дечко кој луташе по плацевите на Волксваген да бара делови....ТДИ или Валволине беше чинам:vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud::vozbud:.....Ако ако барај делчиња ке ти требаат......
 
Lugeto si trazat polovni delovi,fala bogu ima kolku sakas.Duri smesno e ima npr novi farovi za golf za 20tina evra narodov trazi polovni za 500 denari. Kolku kosta npr eden far ili hauba za lancer? Ako go ne daj bože šlapneš negde toa lanserot ili ako rikne nesto na motorot ili menjacot ke ti treba edna vreka pari da si spremis za da ja opravis rabotata.
p.s.
Eve dojde red posle 3 godini nesto za cepkanje,treba lamelata da si ja smenam pri kraj mi e. Duri 500 denara za kovanje.:tapp: Se izmači audito od čestoto vlečenje po 2 tona (prikolica šlepka so natovarena kola gore),šo da pravam. :tapp::D Zamaecot e fala bogu kako kaj site 90 konjski običen ,a ne kako kaj novite kanti sve so dvomasni sto se rasipuvaat i kostat po 700+ evra.
Zakači mu ti na lancerot 2 tona pozadi da vidime kolku ke izdrži i sto ke ostane od nego.
 
Lugeto si trazat polovni delovi,fala bogu ima kolku sakas.Duri smesno e ima npr novi farovi za golf za 20tina evra narodov trazi polovni za 500 denari. Kolku kosta npr eden far ili hauba za lancer? Ako go ne daj bože šlapneš negde toa lanserot ili ako rikne nesto na motorot ili menjacot ke ti treba edna vreka pari da si spremis za da ja opravis rabotata.
p.s.
Eve dojde red posle 3 godini nesto za cepkanje,treba lamelata da si ja smenam pri kraj mi e. Duri 500 denara za kovanje.:tapp: Se izmači audito od čestoto vlečenje po 2 tona (prikolica šlepka so natovarena kola gore),šo da pravam. :tapp::D Zamaecot e fala bogu kako kaj site 90 konjski običen ,a ne kako kaj novite kanti sve so dvomasni sto se rasipuvaat i kostat po 700+ evra.
Zakači mu ti na lancerot 2 tona pozadi da vidime kolku ke izdrži i sto ke ostane od nego.

А да ти шитнам ФАП па да влечеш 2 тона,а?И онака стои у двор фака место.Ти бе брат немаш пивтиеста маса дефинитивно.Па на едно мочано Југо сум купувал нова ламела и потисна бе,а не на Ауди.Ааааааааа,ама за нова сака 200еврона....Е сега не ти држи вентилот па ке правиш цигански работи. Е се сум видел ама ова не......

Лечење комплекси,нема што.Сака да вози Ауди,а кога ке треба делови....А бе брат ај ако одиш накај Тетова да го прашаш Амзи да не го има турбина за гољф 4 некоја саглам....Па што тогаш си купил скапо ауто кога немаш му*да да го оддржуваш,а?Купи си Југо ке си поминуваш со 500денари делови,ама нови и ке си немаш гајле......

А ако ми е за 2 тона влечење,се знае....Палам ФАП,закачувам сајла и влечам....Алоооо,бре прочитај у сообракајна пишува патничко возило,а не товарно......
 
Fap troši 40l na 100,plus i treba da go registriras, mene audito so 2 tona zakačeni pozadi mi troši 7-8l crvena. Ima po 500 denara delovi i za golf i audi,ne samo za jugo i 101 bez gajle.So kvaliteten materijal kovana lamela moze i podobra da bide nego novite sto se prodavaat kaj nas so sumljiv kvalitet.
 
Проблем: додека бев на факултет на баба ми и дедо ми дома им текнало дека колата не ми е добро паркирана, па му го дале клучот на комшијата да ја премести. Не знам како успеале, ама го скршиле целиот клуч.. Го составиле некако, ајде пробувам да запалам, ми се јавува сијаличка Code и нормално не оди клучот. Да напоменам, колата е Пунто од 2002ра, и немам резервен клуч. Што да правам сега и колку би ме коштало?
 
Проблем: додека бев на факултет на баба ми и дедо ми дома им текнало дека колата не ми е добро паркирана, па му го дале клучот на комшијата да ја премести. Не знам како успеале, ама го скршиле целиот клуч.. Го составиле некако, ајде пробувам да запалам, ми се јавува сијаличка Code и нормално не оди клучот. Да напоменам, колата е Пунто од 2002ра, и немам резервен клуч. Што да правам сега и колку би ме коштало?

Ќе си купиш нова брава комплет.Со се нов клуч секако.Мене ова да ми го направат дома,ќе ги убијам.
 
Не не, се снајдовме. Клучот беше само скршен, но го загинале кодот. Не го најдовме, па ни направија нов клуч, 2500 денари..
 
Сигурен биди у тоа :D , затоа клучеви у џеб се носат бе сегде

Не ми е јасно како може да го ебе клучот?Што му било на тој,па со сила го буткал во бравата.Или е некој над 80 години,па вози Лада која знае често да дупи околу тоа и запнал.
 
Не ми е јасно како може да го ебе клучот?Што му било на тој,па со сила го буткал во бравата.Или е некој над 80 години,па вози Лада која знае често да дупи околу тоа и запнал.
Гарант му бил закочен воланот
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom