Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Tie koli sto se so euro3 i ponov motor i na zapad se vo globala baagi skapički. Ne deka se zlatni ama samo zaradi toa sto se euro3,ima mnogu državi vo EU i nadvor kade što e dozvolen uvoz samo na euro3 vozila kako sto beše na vremeto kaj nas. Eve banalen primer,astra od 2001 so euro3 e najmalku za 1000 evra ili skoro duplo poskapa od astra 2000god so euro2 se raboti za potpolno isto vozilo i motor samo sto taa od 2001 ispolnuva euro3 emisiski zahtev,podobar katalizator i ubrizgavanje.
 
......Чеп е фактички шипката за масло.А да провериш најдобро е на работна температура да ја извадиш.Дозволено е малку да дува,сите дизели дуваат по малку......

TDi ne smee ic da duva kaj sipkata,ako duva turi mu ku*ot. Moze malce kaj cepot. A toa ulje da prska kaj cepot e sasvim normalno,toa si raboti dobro uljnata pumpa.Ako nema zastiten kapak pod poklopecot na glavata normalno deka ke prska ulje.
DCi,CRdi,HDi itn moze po malku da duvaat od sipkata,tie nemaat tolkava kompresija kako starite TDI.
--- надополнето: 5 февруари 2013 во 21:37 ---


се работи за с3 1.4 хди 90 кс. од шипката излегува малку како чад, додека од капачето за дотур на масло има доста провев (дува) но не прска. мислење ве молам
 
А бе разбираш македонски или сакаш по Авганистански?Не зборувам за Еуро 3 или 3,5 туку зборувам за состојбата на возилото.Имаш по плацевите коли кои се со 1.000.000км поминато и вредат 2000евра,а имаш и коли со 100.000км поминато и вредат 4000евра......

Цената на возилото одсекогаш ја кажувала неговата состојба.Јас пред да заминам тука,работев во МК и имавме Фиат Добло.Беше 2008-ма а имаше поминато преку 300.000км.Каросерски супер,ама клекни под него коса да ти се крене.Е газдата го даде за 2000евра....... Азошто?Зошто требаше уште 3000евра да фрли да го среди.....

Е сега ти види.....
 
--- надополнето: 5 февруари 2013 во 21:37 ---


се работи за с3 1.4 хди 90 кс. од шипката излегува малку како чад, додека од капачето за дотур на масло има доста провев (дува) но не прска. мислење ве молам

Има ли бела боја на капачката за масло,како мајонез?Ако има,ти има смешано масло и вода.
 
Има ли бела боја на капачката за масло,како мајонез?Ако има,ти има смешано масло и вода.

не ,ништо нема и не троши масло ни капка ама доста дува.
VALVOLINE го ценам твоето мислење ама би сакал мислења и од други . доста сум засекиран. дали губи во компресија?
 
не ,ништо нема и не троши масло ни капка ама доста дува.
VALVOLINE го ценам твоето мислење ама би сакал мислења и од други . доста сум засекиран. дали губи во компресија?
Ic ne mu se sekiraj,ako nema kompresija ke ti troši ulje,stom ne troši ima kompresija. Sum videl HDi so 50.000km od prv gazda sto dimi ko dimna bomba od cepot. Takvi se tie motori,retko nekoj da se pogodi da ne pufka. Ako ne ti troši ulje i ako pali ubavo na ladno kako što ti rekov se e vo red.
 
Mac)) Бате не брзај со одлуката , и не земај нешто што не ти прави мерак , ипак за автомобил се работи не за точак не брзај разгледај си убаво сигурен сум дека нема да грешиш со изборот и да се заебеш ако бидеш претпазлив.
 
А да не си грешка со текстот нешто?Мислиш квалитетна Е класа испод 20,000евра НЕМА
--- надополнето: 22 февруари 2013 во 15:00 ---
Што го мафтосувате чоекот бе?Па кој нормален ке ти продаде Мерцедес ако е добар за 10 000евра.Јас не познавам таков,а вие?Па она што вреди има цена.За 10 000евра ке добиеш остаток од Мерцедес и ништо повеке.Само знакот напред ке те потсетува дека возиш Мерцедес.

Го довлечкаа најголемото губре од ЕУ.Оди да видиш добар Мерцедес колку чини во Германија.90% се се од такси довлечкани со 1.000.000км поминато.




Добро сега збориме за коли од 2002-2003год (а тие не се 20000евра туку добри мерцедеси имаш и за помалку од 10000евра )а за ова што го донеле најголемото ѓубре можеби е подобро југовци да возиме уште. Пак ќе повторам ефтино и убаво тешка работа. А добри коли се наоѓаат секаде и тука и од увоз ако знаеш да избереш само колку ти е џебот тоа ќе си возиш.
 
За 7000 евра мерцедес не се купува. Патем, не ме сфаќајте глупо ама ако Мерцедес е кола за повисоката класа, ми нема логика половен со 300 000 x тркало да се купува. Или има? :)
До Мац, не се улетувај по мерцедесите, има шанси опасно да се заебеш... големи шанси... Тоа што ти го продаваат како мерцедес за тие пари е само остаток од тоа што некогаш било мерцедес. Ако веќе си решен за половно, гледај бензинец од поново годиште... Поздрав и со среќа во купувањето.
 
не ,ништо нема и не троши масло ни капка ама доста дува.
VALVOLINE го ценам твоето мислење ама би сакал мислења и од други . доста сум засекиран. дали губи во компресија?

Епа како сакаш да троши масло,ако го меша со водата.Може и од фазла да имаш масло.Провери кај тубето вода да не ти фали.Измери компресија,влече ли убаво?На крај краева однеси ја на дијагностика нека ја ѕирнат.Дозволено е да дуваат постарите дизели,овој твојов е 1.4 HDI нови коли се тие,чим сега почнал да дува,што ќе стане понатаму.Да не ја имаш прегреано,најчесто причинител за смешувањето е да си ја прегреал несакајќи,и избива дихтунг на главата.Немора да значи дека колата е не исправна,возиш термостатот од X причини не отвора т.е не ја пушта водата во хладњак да лади и зоврива.Не прска оти има некоја пластика веројатно,сепак понови коли се тие.Шушти ли кога ќе го извадиш капачето на тубичето за антифриз?Имаше една метода за проверка,изгледа беше за избиен дихтунг на главата.Го отвораш тубето за антифриз,го полниш скоро до крај,со дестилирана вода или антифриз,зависи што ти фали,го оставаш отворено,ја палиш колата и ја оставаш да постигне работна температура,ако во тубето има големи меури,што извираат,значи е отиден дихтунхот.Ќе се појават некои меурчиња од вибрациите,али минимално.Сепак и најточно,кај некој мајстор однеси ја и нека ја проверат.
 
^- БМВ-во си троши така малце повеќе, а и поскапо е за одржавање... Заден погон, 143/170кс (пишал 525, а доле 523).. Јас иако сум фан на БМВ, би избрал пасатче некое, тди 110кс.
 
Епа како сакаш да троши масло,ако го меша со водата.Може и од фазла да имаш масло.Провери кај тубето вода да не ти фали.Измери компресија,влече ли убаво?На крај краева однеси ја на дијагностика нека ја ѕирнат.Дозволено е да дуваат постарите дизели,овој твојов е 1.4 HDI нови коли се тие,чим сега почнал да дува,што ќе стане понатаму.Да не ја имаш прегреано,најчесто причинител за смешувањето е да си ја прегреал несакајќи,и избива дихтунг на главата.Немора да значи дека колата е не исправна,возиш термостатот од X причини не отвора т.е не ја пушта водата во хладњак да лади и зоврива.Не прска оти има некоја пластика веројатно,сепак понови коли се тие.Шушти ли кога ќе го извадиш капачето на тубичето за антифриз?Имаше една метода за проверка,изгледа беше за избиен дихтунг на главата.Го отвораш тубето за антифриз,го полниш скоро до крај,со дестилирана вода или антифриз,зависи што ти фали,го оставаш отворено,ја палиш колата и ја оставаш да постигне работна температура,ако во тубето има големи меури,што извираат,значи е отиден дихтунхот.Ќе се појават некои меурчиња од вибрациите,али минимално.Сепак и најточно,кај некој мајстор однеси ја и нека ја проверат.
Не го плаши за џабе човекот повеќето фаранцузи се склони кон дување низ капаче најверојатно поради самата конструкција на моторот. И тој вишок притисок се јавува кај сите коли при движење на клипот од горна во долна граница само кај овие е поизразено. Иначе лошо е кога при тоа дување има и црн дим.
 
Епа како сакаш да троши масло,ако го меша со водата.Може и од фазла да имаш масло.Провери кај тубето вода да не ти фали.Измери компресија,влече ли убаво?На крај краева однеси ја на дијагностика нека ја ѕирнат.Дозволено е да дуваат постарите дизели,овој твојов е 1.4 HDI нови коли се тие,чим сега почнал да дува,што ќе стане понатаму.Да не ја имаш прегреано,најчесто причинител за смешувањето е да си ја прегреал несакајќи,и избива дихтунг на главата.Немора да значи дека колата е не исправна,возиш термостатот од X причини не отвора т.е не ја пушта водата во хладњак да лади и зоврива.Не прска оти има некоја пластика веројатно,сепак понови коли се тие.Шушти ли кога ќе го извадиш капачето на тубичето за антифриз?Имаше една метода за проверка,изгледа беше за избиен дихтунг на главата.Го отвораш тубето за антифриз,го полниш скоро до крај,со дестилирана вода или антифриз,зависи што ти фали,го оставаш отворено,ја палиш колата и ја оставаш да постигне работна температура,ако во тубето има големи меури,што извираат,значи е отиден дихтунхот.Ќе се појават некои меурчиња од вибрациите,али минимално.Сепак и најточно,кај некој мајстор однеси ја и нека ја проверат.

знам што значи мешање на уље и вода,имав југо на капачето од уље и ладњачето имаше сапун, ја имав таа мака поминато па мењав дихтунг и равнев декла идр.
С3 ги нема тие симптоми. нивото на вода и уље е непроменето и без никакви примеси и меури.Мојата загриженост е повеќе затоа што не ги разбирам многу дизелите.

Не го плаши за џабе човекот повеќето фаранцузи се склони кон дување низ капаче најверојатно поради самата конструкција на моторот. И тој вишок притисок се јавува кај сите коли при движење на клипот од горна во долна граница само кај овие е поизразено. Иначе лошо е кога при тоа дување има и црн дим.

дувањто од капачето за дотур на уље е со сецкање и безбојно (нема црн чад) додека од шипката излегува бел чад како од цигаре.ова е приметено на работна температура и во лер. денес ќе пробам со туражирање дали дувањто и чадот ќе се изгубат.
 
Бев на тест возење на црниот лансер, одлична кола е. Дома ги одбива само црната боја и тоа што до вчера гледавме сосема други коли и дизел мотори.

Е сега, дајте некое генерално мислење, кој не го мрзи, за лансериве?

И ако може @Evo XII да ми даде handbook за колата од овде:
https://www.mitsubishicars.com/MMNA/jsp/owners-site/manuals.do

Јас би земал, ама за регистрација треба VIN број, а на други места на нет не најдов.

Единствена замерка за црниов лансер е што на хауба има некои точки зарѓани, дали од песок и слично...па не знам ова во иднина како би се развивало.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom