Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Имам проблем со кола Опел Астра 1.7 дизел 1998 мотор OHC на сабајле не пали, се грее на греачи по 3-4 пати и тешко пали. Бошот му е ремонт направен, ребрести кајш сменет, нафтен филтер сменет, греачите се сменати сите 4 и пак истиот проблем се јавува и тешко пали дури и по некое време ќе запали, а потоа нема никакви проблеми колата си работи добро. Наредниот ден кога ќе го стартувам повторно истиот проблем се јавува како горенаведеното. Дали можеше да ми објасните од што е проблемот.
 
Opel e toa e problemot.Opel se kupuva samo benzinec.
:D
Šala na strana,izgleda deka nema kompresija ili e slab akumulatotot-alanserot . Probaj so start sprej bi trebalo poarno da pali.
p.s.
Veruval ili ne sega mi tekna eden imase isto problem so palenjeto kaj astra 1.7td,ugotovija deka mnogu skart bilo uljeto,go smenija i mu stavija fino ulje 5-40 i odtogas pali kako puska. Ne mi e jasno kako moze tolku da se poznava kvalitetot na uljeto,izgleda opelite nekat sekakvo ulje.
 
Opel e toa e problemot.Opel se kupuva samo benzinec.
:D
Šala na strana,izgleda deka nema kompresija ili e slab akumulatotot-alanserot . Probaj so start sprej bi trebalo poarno da pali.
p.s.
Veruval ili ne sega mi tekna eden imase isto problem so palenjeto kaj astra 1.7td,ugotovija deka mnogu skart bilo uljeto,go smenija i mu stavija fino ulje 5-40 i odtogas pali kako puska. Ne mi e jasno kako moze tolku da se poznava kvalitetot na uljeto,izgleda opelite nekat sekakvo ulje.

Не го учи со спреј,тоа се прави кога ептен не бива.Ми личи на слаб акумулатор.И не е тоа за секојдневна употреба со спреј.Ако претера со прскање,да не ги расцвета клиповите.Дополни дестилирана вода,наполни го.Нека се полни 12-13 часа,не штеди.Ако го полниш т.е освежуваш ако е од отворен тип,ќе ги извадиш тие крукчињата одозгоре што стојат.
 
Види го во живо,кога ќе постигне работна температура отвори ја капачката за дотурање масло,ќе видиш едно што се врти.Ако е се како што треба не смее капка масло да фрла надвор.И провери дали дува од чепот.Тоа можеш да го направиш и сам.Не мора да значи дека не чини колата.Нема ништо да те кошта ако отидеш и го видиш.Нека те извози газдата некој километар,види го неговиот режим на возење,како ја возел пред тебе.Али детално прегледај ја колата.Види ознаките на стаклата дали се исти.Тоа се основни работи купување кола,и уште многу други.
]

како да се провери дали дува од чепот? што е чеп и што укажува оваа проверка?
 
Види го во живо,кога ќе постигне работна температура отвори ја капачката за дотурање масло,ќе видиш едно што се врти.Ако е се како што треба не смее капка масло да фрла надвор.И провери дали дува од чепот.Тоа можеш да го направиш и сам.Не мора да значи дека не чини колата.Нема ништо да те кошта ако отидеш и го видиш.Нека те извози газдата некој километар,види го неговиот режим на возење,како ја возел пред тебе.Али детално прегледај ја колата.Види ознаките на стаклата дали се исти.Тоа се основни работи купување кола,и уште многу други.
]

како да се провери дали дува од чепот? што е чеп и што укажува оваа проверка?

Чеп е фактички шипката за масло.А да провериш најдобро е на работна температура да ја извадиш.Дозволено е малку да дува,сите дизели дуваат по малку.
 
Акомулаторот е нов, сменат е пред точно 8 дена, а исто и сите 4 грејачи се сменети пред 3 дена италијански Лукас !
 
Акомулаторот е нов, сменат е пред точно 8 дена, а исто и сите 4 грејачи се сменети пред 3 дена италијански Лукас !

A сигурен си дека греачите греат.Еднаш напишав процедура за проверка ама ајде пак
1.Дај контакт за да се осигураш дека доага +12В до греачите
2.Извади ги сите греачи и еден по еден на акумулатор директ.Значи +12В на приклучокот на греачот каде доага жицата а другиот дел на маса,или да си сигурен опни жица од акумулатор.Ако е добар врвот треба по 3-5 секунди да добие портокалова боја.Целата процедура 4 пати.Е сега пошто си ремонтирал БОШ пумпа дали е наштелувана добро

Пробај не губиш ништо....Поздрав до БТ
 
Зејтин ставил чоекот не бил при пари:vozbud::vozbud:.......Пишува дека не пали,а маслото е релативна појава.......Ееееееееее деца деца....
 
......Чеп е фактички шипката за масло.А да провериш најдобро е на работна температура да ја извадиш.Дозволено е малку да дува,сите дизели дуваат по малку......

TDi ne smee ic da duva kaj sipkata,ako duva turi mu ku*ot. Moze malce kaj cepot. A toa ulje da prska kaj cepot e sasvim normalno,toa si raboti dobro uljnata pumpa.Ako nema zastiten kapak pod poklopecot na glavata normalno deka ke prska ulje.
DCi,CRdi,HDi itn moze po malku da duvaat od sipkata,tie nemaat tolkava kompresija kako starite TDI.[/quote]
--- надополнето: 5 февруари 2013 во 21:37 ---
Зејтин ставил чоекот не бил при пари:vozbud::vozbud:.......Пишува дека не пали,а маслото е релативна појава.......Ееееееееее деца деца....
Dodeka ne vidov so svoi oci i jas ne veruvav ama ete i takvi slucaevi ima. Normalno deka ne e kazano da e vo uljeto problemot ama sve e moguce. Opel e. Ako e nekoe skart ulje nema da go podigne i ke nema kompresija koga ke vergla na ladno.
 
Е браос бе.ЗНачи вас кога не ви пали колата го менувате маслото,а?Не знам за другите градови во МК,ама во Скопје ние не менуваме масло кога колата не пали.Го менуваме кога ке му пројде рокот на употреба,а кога не пали проверуваме од греачи,електрика,филтер за нафта,нафта,компресија,доводи за гориво.....
 
Е браос бе.ЗНачи вас кога не ви пали колата го менувате маслото,а?Не знам за другите градови во МК,ама во Скопје ние не менуваме масло кога колата не пали.Го менуваме кога ке му пројде рокот на употреба,а кога не пали проверуваме од греачи,електрика,филтер за нафта,нафта,компресија,доводи за гориво.....

Де па ти,човекот сакаше да му даде пример зошто не му пали.Не биди толку остар па и ти...
 
Па не е 41-ва,валјда човекот знае,сега барем пишува масло за дизељ и за бензин
 
Е браос бе.ЗНачи вас кога не ви пали колата го менувате маслото,а?Не знам за другите градови во МК,ама во Скопје ние не менуваме масло кога колата не пали.Го менуваме кога ке му пројде рокот на употреба,а кога не пали проверуваме од греачи,електрика,филтер за нафта,нафта,компресија,доводи за гориво.....
Ko sto napisav gore,astra 1.7td od 96ta i smenija sve zivo i pak nekese da pali,ja odnele kaj nekoj doktor za opeli albanec vo topaana mislam nekade,ovoj odma mu kazal uljeto da si go smeni so 5-40. I vika odtogas kolata mu pali na zab sekoj pat. Cudo nevideno.
 
Јас му напишав што треба да провери.Значи се почнува од почеток а не од крајот.Ке си провери прво дали се греачите о.к иако се нови,па понатаму филтер за нафта,па нафтата(еден квалитет шо да ти кажам),па БОШ пумпата ко што вика и праел ремонт.....
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom