- Член од
- 31 август 2012
- Мислења
- 320
- Поени од реакции
- 184
- Возраст
- 37
me interesira nesto poveke ako nekoj znae kako sto za Golf 4 1.6 SR benzin 99god imal pominato 180.000. i dali e podobro golf 4 benzin ili dizel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Епа не му ја мисли чим знаеш каква еај па фали се
)
Јас гледав и се информирав неколку месеци и кога ја видов корсата Одма се јавив договорив да ја провери мајсторов мој и ја искеширав
Доста економично и доверливо количе, полото ако земеш 1.4 претежно тие ги има ќе троши повеќе сигурно до кај 9 ќе оди градска
Не се каам иако имаме уште една корса дизел, и иако понекогаш ми бега памет за нешто така поголемо како пасат, бора, толедо, леон ...![]()
Подумајте се, осеќам дека ќе влези и Мерцедес во муабето.Ајдеее...сега па се роди муабет и за Голф 4 дома![]()
Ааа то нема шанси, не не...Подумајте се, осеќам дека ќе влези и Мерцедес во муабето.
se mislam dali da zemam dizel ili benzinme interesira nesto poveke ako nekoj znae kako sto za Golf 4 1.6 SR benzin 99god imal pominato 180.000. i dali e podobro golf 4 benzin ili dizel
se mislam dali da zemam dizel ili benzin
ne mislev nekoi mi vikaat deka benzinecot ne bil pogoden na motorite nekoi pak obratno za toa mi e poveke soveto koja od ove dve benzin ili dizel pri normalni uslovi bi izdrzal poveke kilometri. ili pak nekoj vas sovet za kolice do 4000 evra so se registracija da me kosta
4ka standardno gore dole najdobar izbor. Ako e ubavo socuvan i klimata raboti cenata e dobra. E sega,najubavo da zemes 90 konjski tdi so obicna turbina,posigurni se. Na 110 konjskite im stradaat turbovcite,variabilni se moze so tek na vreme da se zaglavat vario lopatkite ili da se rasipe pecurkata na aktuatorot sto gi regulira lopatkite. Za 90 konjski e poeftina registracijata i zeleniot karton. 110kata poubavo vlece na start i niski obrtai,ako e se u red so turbinata i pecurkata za reguliranje na turboto. Ako si resil da go kupuvas obavezno na majstor da vidi dali aktuatorot ubavo se dviži sto znaci dobro da gi otvara i zatvara vario lopatkite.Има една добра прилика, ако човекот се реши да го продава. Инаку работи во Грција, спечалил, купил Голф 4, тди, 110 кс, од каде, дали Германија, Италија, не знам то уште...и си го спремал за своја душа, така да регистриран бил, со комплет направен сервис, со нов акумулатор се...ама пошто уште работи и ќе работи уште, најверојатно, во Грција, Голфот му стои тука, практично невозен, и сега такаречи бил пишман оти си ги затворил парите, а колава не ја вози...Според неофицијални информации му бара 3700 евра![]()
1.6 e najdobar od benzincite na VW,ama i toj ne e nekoj biser. Izdrtlivi se samo klapnata za usis im se rasipuva,i ako ne se pazi na uljeto znae da gi zapece karikite. So 1.6 nema da zgrešiš. Nemoj slucajno da si gledal 1.4 16v toa ti e krš od mašina. Sepak ako imas moznost bi ti preporacal 1.9tdi so 90 konja(66kw). Ako nacekas dobar toa nema smrt,za kilometrite ic ne mu se sekiraj.me interesira nesto poveke ako nekoj znae kako sto za Golf 4 1.6 SR benzin 99god imal pominato 180.000. i dali e podobro golf 4 benzin ili dizel
А голфојве дизел не се со бош-пумпа така?4ka standardno gore dole najdobar izbor. Ako e ubavo socuvan i klimata raboti cenata e dobra. E sega,najubavo da zemes 90 konjski tdi so obicna turbina,posigurni se. Na 110 konjskite im stradaat turbovcite,variabilni se moze so tek na vreme da se zaglavat vario lopatkite ili da se rasipe pecurkata na aktuatorot sto gi regulira lopatkite. Za 90 konjski e poeftina registracijata i zeleniot karton. 110kata poubavo vlece na start i niski obrtai,ako e se u red so turbinata i pecurkata za reguliranje na turboto. Ako si resil da go kupuvas obavezno na majstor da vidi dali aktuatorot ubavo se dviži sto znaci dobro da gi otvara i zatvara vario lopatkite.
--- надополнето: 17 јануари 2013 во 19:08 ---
1.6 e najdobar od benzincite na VW,ama i toj ne e nekoj biser. Izdrtlivi se samo klapnata za usis im se rasipuva,i ako ne se pazi na uljeto znae da gi zapece karikite. So 1.6 nema da zgrešiš. Nemoj slucajno da si gledal 1.4 16v toa ti e krš od mašina. Sepak ako imas moznost bi ti preporacal 1.9tdi so 90 konja(66kw). Ako nacekas dobar toa nema smrt,za kilometrite ic ne mu se sekiraj.
--- надополнето: 17 јануари 2013 во 19:12 ---
Eve za site sto kupuvate 110 konjski tdi kaj treba da se gleda i kako treba da raboti.
http://www.myturbodiesel.com/1000q/a4/VNT-wastegate-adjust.htm
http://www.myturbodiesel.com/1000q/a4/VNT-turbo-removal-vanes.htm
А голфојве дизел не се со бош-пумпа така?
Па мислев кај различни производители дека е различно реализирано тоа. Сепак не се разбирам многу, сакам се да прашам...Со бош се.Како мислиш дали дизелите не се со бош.Сите дизели со со бош,освен поновите тие имаат систем комон реил,без бош,со директно вбризгување,без дизни,туку со бризгалки.Не си ми јасен,некако.
А зошто не си земеш SDI,т.е обичен дизел,без турбина?