Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
me interesira nesto poveke ako nekoj znae kako sto za Golf 4 1.6 SR benzin 99god imal pominato 180.000. i dali e podobro golf 4 benzin ili dizel
 
Епа не му ја мисли чим знаеш каква е :) ај па фали се :))
Јас гледав и се информирав неколку месеци и кога ја видов корсата Одма се јавив договорив да ја провери мајсторов мој и ја искеширав
Доста економично и доверливо количе, полото ако земеш 1.4 претежно тие ги има ќе троши повеќе сигурно до кај 9 ќе оди градска

Не се каам иако имаме уште една корса дизел, и иако понекогаш ми бега памет за нешто така поголемо како пасат, бора, толедо, леон ... :)


Прееска поминав до сервисот кај олимписки што ми го кажа, ми рекоа дека 200евра е комплетно мењање на ланец, затегачи.. и сите сваштарии пропратни, со гаранција за местењето година дена мислам.. Така да не е ни тоа многу скапо, со оглед на тоа дека пред 5 години на опел астра од првите коа мењав каиш ме фати негде 6 или 7 илјади ако не се лажам, а тој тера 40000км мислам, а ланчето сервисерот рече траело накај 100000км.
Така да .. ке се фалам деновиве изглеа:D
Гледав и јас поголеми... бев решен и повеќе пари да дадам ако треба, ама тешко да се најде нешто добро, големо, сочувано за 3,4илјади евра. На крајот пак повеќе ке троши, поскапо за одржавање.. така да фак ит. :)
 
se mislam dali da zemam dizel ili benzin

Бензинците се поефтини генерално до 3000 евра наоѓаш сигурно,и плус се поефтини деловите за нив.Добра четворка дизел ќе те кошта над 4000 евра сигурно со приближно 200.000 поминати.Види и Бора,тука некаде се со цените.А што да земеш најдобро ќе ти каже џебот.
 
ne mislev nekoi mi vikaat deka benzinecot ne bil pogoden na motorite nekoi pak obratno za toa mi e poveke soveto koja od ove dve benzin ili dizel pri normalni uslovi bi izdrzal poveke kilometri. ili pak nekoj vas sovet za kolice do 4000 evra so se registracija da me kosta
 
ne mislev nekoi mi vikaat deka benzinecot ne bil pogoden na motorite nekoi pak obratno za toa mi e poveke soveto koja od ove dve benzin ili dizel pri normalni uslovi bi izdrzal poveke kilometri. ili pak nekoj vas sovet za kolice do 4000 evra so se registracija da me kosta

Пред се зависи колата како е одржувана и чувана,какво масло е ставано,начинот на возење и уште многу други фактори.Во просек дизелот е многу по издржлив од бензинецот.Сум слушнал некаде дека 1.4 бензин во четворките,моторот изгледа беше,фабрички троши масло,колку е вистина незнам.До 4000 евра имаш голем избор.Од Фиат Стило 1.9 JTD,Бора,ептен ми се свиѓаат тие коли,Рено Клио од 2000-та па наваму,Фокус 1.8 TDDI,Ибица исто 1.9 TDI,Мерцедеси А класа,Алфа ромео 156.За тие пари имаш цела лепеза на коли.Јас да сум на твое место би зел Алфа Ромео 147 JTD 115 коња.Само треба убава проверка пред купување.Само не го земај 2.0 DTI Опеловиот мотор,во Астра,Зафира и Вектра што се става.Најпромашен е.
 
Има една добра прилика, ако човекот се реши да го продава. Инаку работи во Грција, спечалил, купил Голф 4, тди, 110 кс, од каде, дали Германија, Италија, не знам то уште...и си го спремал за своја душа, така да регистриран бил, со комплет направен сервис, со нов акумулатор се...ама пошто уште работи и ќе работи уште, најверојатно, во Грција, Голфот му стои тука, практично невозен, и сега такаречи бил пишман оти си ги затворил парите, а колава не ја вози...Според неофицијални информации му бара 3700 евра ;)
 
Има една добра прилика, ако човекот се реши да го продава. Инаку работи во Грција, спечалил, купил Голф 4, тди, 110 кс, од каде, дали Германија, Италија, не знам то уште...и си го спремал за своја душа, така да регистриран бил, со комплет направен сервис, со нов акумулатор се...ама пошто уште работи и ќе работи уште, најверојатно, во Грција, Голфот му стои тука, практично невозен, и сега такаречи бил пишман оти си ги затворил парите, а колава не ја вози...Според неофицијални информации му бара 3700 евра ;)
4ka standardno gore dole najdobar izbor. Ako e ubavo socuvan i klimata raboti cenata e dobra. E sega,najubavo da zemes 90 konjski tdi so obicna turbina,posigurni se. Na 110 konjskite im stradaat turbovcite,variabilni se moze so tek na vreme da se zaglavat vario lopatkite ili da se rasipe pecurkata na aktuatorot sto gi regulira lopatkite. Za 90 konjski e poeftina registracijata i zeleniot karton. 110kata poubavo vlece na start i niski obrtai,ako e se u red so turbinata i pecurkata za reguliranje na turboto. Ako si resil da go kupuvas obavezno na majstor da vidi dali aktuatorot ubavo se dviži sto znaci dobro da gi otvara i zatvara vario lopatkite.
--- надополнето: 17 јануари 2013 во 19:08 ---
me interesira nesto poveke ako nekoj znae kako sto za Golf 4 1.6 SR benzin 99god imal pominato 180.000. i dali e podobro golf 4 benzin ili dizel
1.6 e najdobar od benzincite na VW,ama i toj ne e nekoj biser. Izdrtlivi se samo klapnata za usis im se rasipuva,i ako ne se pazi na uljeto znae da gi zapece karikite. So 1.6 nema da zgrešiš. Nemoj slucajno da si gledal 1.4 16v toa ti e krš od mašina. Sepak ako imas moznost bi ti preporacal 1.9tdi so 90 konja(66kw). Ako nacekas dobar toa nema smrt,za kilometrite ic ne mu se sekiraj.
--- надополнето: 17 јануари 2013 во 19:12 ---
Eve za site sto kupuvate 110 konjski tdi kaj treba da se gleda i kako treba da raboti.

http://www.myturbodiesel.com/1000q/a4/VNT-wastegate-adjust.htm

http://www.myturbodiesel.com/1000q/a4/VNT-turbo-removal-vanes.htm
 
4ka standardno gore dole najdobar izbor. Ako e ubavo socuvan i klimata raboti cenata e dobra. E sega,najubavo da zemes 90 konjski tdi so obicna turbina,posigurni se. Na 110 konjskite im stradaat turbovcite,variabilni se moze so tek na vreme da se zaglavat vario lopatkite ili da se rasipe pecurkata na aktuatorot sto gi regulira lopatkite. Za 90 konjski e poeftina registracijata i zeleniot karton. 110kata poubavo vlece na start i niski obrtai,ako e se u red so turbinata i pecurkata za reguliranje na turboto. Ako si resil da go kupuvas obavezno na majstor da vidi dali aktuatorot ubavo se dviži sto znaci dobro da gi otvara i zatvara vario lopatkite.
--- надополнето: 17 јануари 2013 во 19:08 ---

1.6 e najdobar od benzincite na VW,ama i toj ne e nekoj biser. Izdrtlivi se samo klapnata za usis im se rasipuva,i ako ne se pazi na uljeto znae da gi zapece karikite. So 1.6 nema da zgrešiš. Nemoj slucajno da si gledal 1.4 16v toa ti e krš od mašina. Sepak ako imas moznost bi ti preporacal 1.9tdi so 90 konja(66kw). Ako nacekas dobar toa nema smrt,za kilometrite ic ne mu se sekiraj.
--- надополнето: 17 јануари 2013 во 19:12 ---
Eve za site sto kupuvate 110 konjski tdi kaj treba da se gleda i kako treba da raboti.

http://www.myturbodiesel.com/1000q/a4/VNT-wastegate-adjust.htm

http://www.myturbodiesel.com/1000q/a4/VNT-turbo-removal-vanes.htm
А голфојве дизел не се со бош-пумпа така?
 
А голфојве дизел не се со бош-пумпа така?

Со бош се.Како мислиш дали дизелите не се со бош.Сите дизели со со бош,освен поновите тие имаат систем комон реил,без бош,со директно вбризгување,без дизни,туку со бризгалки.Не си ми јасен,некако.
 
Со бош се.Како мислиш дали дизелите не се со бош.Сите дизели со со бош,освен поновите тие имаат систем комон реил,без бош,со директно вбризгување,без дизни,туку со бризгалки.Не си ми јасен,некако.
Па мислев кај различни производители дека е различно реализирано тоа. Сепак не се разбирам многу, сакам се да прашам...
А и поретко ги има овие 90кс Голф 4 valvoline :O
 
Па мислев кај различни производители дека е различно реализирано тоа. Сепак не се разбирам многу, сакам се да прашам...
А и поретко ги има овие 90кс Голф 4 valvoline :O

Ако бараш ги има.А зошто не си земеш SDI,т.е обичен дизел,без турбина?
 
А зошто не си земеш SDI,т.е обичен дизел,без турбина?

Дизел без турбина е многу тромав, силата на овој модел на голф му се скромни 68 КС.
Можеби е поефтин за одржување, ама колава нуди пензионерско возење.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom