Поврзување на радиото во колата

  • Креатор на темата Креатор на темата viktor1995
  • Време на започнување Време на започнување
Член од
29 јуни 2012
Мислења
9
Поени од реакции
0
Возраст
32
Сега скоро купив кола и во неа имам 4 звучници 2 се на предните врати и имам 2 елипси но само еден на предната врата ми е повржан и сега сакам да ве прашам како иде повржувањето можам ли да земам од кабелот кој иде накај тој звучник што свири да го исечам и да одвојам кабли што ке одат накај другите звучници
 
Сега скоро купив кола и во неа имам 4 звучници 2 се на предните врати и имам 2 елипси но само еден на предната врата ми е повржан и сега сакам да ве прашам како иде повржувањето можам ли да земам од кабелот кој иде накај тој звучник што свири да го исечам и да одвојам кабли што ке одат накај другите звучници

Најверојатно на радиото му се рикнати останатите три излези, инаку секој звучник посебно се врзува за четирите излези од радиото
најдобро отиди кај некој од мајсториве, имаш дог секјурити, вокс аудио итн
 
Најверојатно на радиото му се рикнати останатите три излези, инаку секој звучник посебно се врзува за четирите излези од радиото
најдобро отиди кај некој од мајсториве, имаш дог секјурити, вокс аудио итн
зошто бре одма на мајстор.
после 10-20 години кој ќе биде мајстор,кога 98% се сите на фак.
или тогаш нема да треба мајстори и фурнаџии-кој ќе ни меси леб.
Ајде народе на секој семафор и факултет учите-до диплома и не морате.

Зошто не се обратиш кај македонските мозоци - електро струка со дипл.
или најди си некој апсолвент или професор белќи ќе врзе 3-4 жички и тоа
со низок напон - како за почетна пракса додека стаса за висок напон,
оти не може се живи да бидат мајсторите и да работат,кога ќе бидеме се
„мозоци“- сакал нејќел ќе мора и тој да работи...

Македонија 95 % на факс - најучена нација ќе бидеме еј..каков запад
 
зошто бре одма на мајстор.
после 10-20 години кој ќе биде мајстор,кога 98% се сите на фак.
или тогаш нема да треба мајстори и фурнаџии-кој ќе ни меси леб.
Ајде народе на секој семафор и факултет учите-до диплома и не морате.

Зошто не се обратиш кај македонските мозоци - електро струка со дипл.
или најди си некој апсолвент или професор белќи ќе врзе 3-4 жички и тоа
со низок напон - како за почетна пракса додека стаса за висок напон,
оти не може се живи да бидат мајсторите и да работат,кога ќе бидеме се
„мозоци“- сакал нејќел ќе мора и тој да работи...

Македонија 95 % на факс - најучена нација ќе бидеме еј..каков запад

Заради ова му реков да отиде на мајстор
можам ли да земам од кабелот кој иде накај тој звучник што свири да го исечам и да одвојам кабли што ке одат накај другите звучници
 
Сега скоро купив кола и во неа имам 4 звучници 2 се на предните врати и имам 2 елипси но само еден на предната врата ми е повржан и сега сакам да ве прашам како иде повржувањето можам ли да земам од кабелот кој иде накај тој звучник што свири да го исечам и да одвојам кабли што ке одат накај другите звучници
Ај прво биди малце појасен:
1. Велиш дека еден звучник само е поврзан, на предната врата. Сакаш да кажеш дека на другите звучници НЕМА КАБЛИ ВООПШТО ИЛИ ИМА КАБЛИ АМА НЕ РАБОТАТ?
2. На радиото постојат ли излези? Зелен, бел, лила и сив кабел, заедно со уште еден таков (зелен, бел, лила и сив) но со црна црта?
3. Ако нема на радиото такви излези како под 2, отвори го радиото и сам извлечи жици (излези) од сечените остатоци на излезите. Кога ќе го направиш тоа поврзи ги на звучниците.
4. Ако влечеш кабли од тој едниот излез, и ги поврзеш и другите звучници на него ќе немаш стерео, а ќе свири на сите звучници.

едит: Чисто да знаете при поврзување на радио во колата:
1. Црвена жица од радио е + постојано.
2. Жолта жица од радио е + со вклучен контакт.
3. Црна е маса
4. Ако има тегет, тоа е за ел. антена (палиш радио и вззззззз се крева антената кај постари возила)
5. Може да има и портокалова... демек за телефон.
6. Излезите се опишани погоре.
 
Ај малце помош
како да го поврзам скапново радио а да не ми снемува сигнал ми се губи сигнал антената кога возам
еве слики го извадив од кола
Нема минус за звучници т.е нема зелено бела, лила бела и други.
и незнам што е тоа малото округло џекче (го сликав од блиску) што е уништено да не е тоа за антена, да ја врзам таму антената ако не?
 
Ај малце помош
како да го поврзам скапново радио а да не ми снемува сигнал ми се губи сигнал антената кога возам
еве слики го извадив од кола

Нема минус за звучници т.е нема зелено бела, лила бела и други.
и незнам што е тоа малото округло џекче (го сликав од блиску) што е уништено да не е тоа за антена, да ја врзам таму антената ако не?

Тоа "округлото" ти е антена. Исчисти го убаво приклучокот од лицните да нема ниедна. Е сеа.. и ја имав еднаш заебанција со вакво радио и со ваква инсталација, излезе дека само еден минус има за сите излези. Во случајов кај тебе зелена,сива,кафена,лила,бела ти се во игра, пошто имаш ?влез за појачало?(бел и црвен приклучок), а со тие две оди и плавата - ?пробудна за појачалото?. Третирај бела за минус и комбинирај со останатите на еден звучник и следи дали е така. Пак ке ти напоменам дека ми се има погодено вакво нешто немора да значи дека е иста ситуација !
 
То округлото не е за антена. Антената е црниот кабел шо излегва од страна сам.

И кај ги најдвате бе вакви радија? Ферари? Башка шо сигналот најчесто се губи заради лошиот квалитет на радио приемникот и поставеноста на антената. Како и да го поврзиш сметај дека тоа му е капацитетот и можностите.
 
Ај малце помош
како да го поврзам скапново радио а да не ми снемува сигнал ми се губи сигнал антената кога возам
еве слики го извадив од кола

Нема минус за звучници т.е нема зелено бела, лила бела и други.
и незнам што е тоа малото округло џекче (го сликав од блиску) што е уништено да не е тоа за антена, да ја врзам таму антената ако не?

Еве едно идиотско упатство за поврзување на радио во кола(важи за радија како твоето)
1.Значи црната кутија што е има 3 жици.Првата црвената е +12в.Ја поврзуваш каде има нон-стоп +12в и на незапален мотор.Втората црната е Ов или минус и се врзува на шасијата на колата.Третата портокаловата е за антена,значи кога го пушташ радиото добива +12в и ззззззззззззз опаааа антена..
2.Сите радија од оваа категорија се направени на иста основа,само името е друго(Феррари,ти реков ми речи,итн)....Значи белата и плавата се 0в или минус за звучниците а останатите 4 жици се плус за 4 звучници.Е сега да бидеш 103% сигурен со унимер кога ке допреш на шасијата од радиото и со плава или бела треба унимер да покаже куса врска.Значи овие жици се 0в за звичниците.Е сега кои излези се за напред а кои за позади ке треба да комбинираш на пуштено радио.Значи на баланс лево треба десен преден и заден да свират и обратно.
3.За приемот треба добра антена и блокатор на пречки.Најчесто кај новите коли тоа е фабричко решено но за постарите се зема од Логин електролитски кондензатор од 2200мф/25в и се поврзува паралелно што е можно поблиску до радиото.Значи + од кондензатор на + од радиото и минус од кондензатор на минус од радиотот....
 
Имаш инфо колку кошта кондензаторот?

Значи зборам за постари коли и за вакви транзистори за во кола:icon_lol:....

Инаку се прави тоа ние го викаме RC коло преку кое се елиминираат напонските шпицови што се појавуваат во алтернаторот.Поновите коли имаат таво RC коло вградено на самиот алтернатор,но можеш да го направиш сам..

Значи 2200мф/25в електролитски кондензатор каде се знае каде е + а каде е минус и отпорник од 680ома и некаде 1/4ват или 1/2ват снага.Се поврзуваат паралелно и го приклучуваш што е можно поблиски до радиото....

Целото задоволство ке те чини 120.00денари,но немој да очекуваш чуда но дека делува делува.....
 
Значи зборам за постари коли и за вакви транзистори за во кола:icon_lol:....
Знајш и сам кај е болката :) Прашањето ми беше, имам во Мерцедесот Grunding радио фабрично, засега нема проблем. Ама имам и уште еден мерцедес, тро постар, и во него има некое радио фабрично, мада не е функционално. Планирам да го профункционирам за брзо, па со едно отварање да вградам и такво чудо...
 
Знајш и сам кај е болката :) Прашањето ми беше, имам во Мерцедесот Grunding радио фабрично, засега нема проблем. Ама имам и уште еден мерцедес, тро постар, и во него има некое радио фабрично, мада не е функционално. Планирам да го профункционирам за брзо, па со едно отварање да вградам и такво чудо...

Штом е оригинал радио и дека се работи за Мерџан не се замарај,сигурно има вградено или во радиото или на самиот алтернатор треба да има кондензатор споен на + што оди кон акумулаторот.......

Инаку за твое инфо Мерџан W123 200д и Волга делат иста да ја наречам шасија.Значи у каросерија од Волга влегува без преправка 200д со се менувач и кардан:icon_lol::icon_lol:
 
Инаку за твое инфо Мерџан W123 200д и Волга делат иста да ја наречам шасија.Значи у каросерија од Волга влегува без преправка 200д со се менувач и кардан:icon_lol::icon_lol:
Има мала преправка на држачите... мада да, запознаен сум со процедурата, освен шо не останаа Волги во Мк со нормални цени.

И 200д од 123-ка е многу бабетина од мотор за толкава каросерија (45-50кс има). Додуша и 240д е бабетина (66/75 кс), ама се трпи до некаде :)
 
фала ви ке експериментирам утре
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom