Скутерчиња: Се за и околу нив

BUCH

---
Член од
4 мај 2008
Мислења
616
Поени од реакции
20
продавам делови за 125 и 150 кубика за кинески скутер контакт пп :)
 
Член од
21 мај 2009
Мислења
141
Поени од реакции
29
Момци ај малце помош. Имам некои си 800-900 евра, ме држи мерак за 50ка. Што би ми предложиле...
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.099
Поени од реакции
1.885
Момци ај малце помош. Имам некои си 800-900 евра, ме држи мерак за 50ка. Што би ми предложиле...
Kymco Super 8 - 50cc 4 тактно, троши 2 литра на 100 км, со 6500 км отприлика, сочувано многу, 14ки тркала
минатата сезона се сменети плочки напред и гуртни позади за кочење, оваа сезона му сменив масло, филтер за воздух, немаш одржување освен на секои 6-8000км да си смениш масло
како на сликава, брат ми сака да го продава 900 евра, регистририрано е и осигурано
Еве линк со спецификации http://www.kymco.com.mk/skuter7.html?ID=70

 
Член од
21 мај 2009
Мислења
141
Поени од реакции
29
Добро а која е разликата помеѓу 2 тактно и 4 тактно?
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.099
Поени од реакции
1.885
Добро а која е разликата помеѓу 2 тактно и 4 тактно?
2 тактното работи на мешавина од бензин и уље, 4 тактното работи бензин
2 тактното е постартно и побрзо, 4 Т е потромо и поспоро во крајна
2 тактното троши скоро дупло повеќе од 4 Т итн итн незенам што поточно те интересира да објасниме
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
1.663
Поени од реакции
213
Мисли си дека нема да работи истражувано им е и испробано тоа прашање
 
Член од
26 јануари 2009
Мислења
1.663
Поени од реакции
213
Друже не ми раскажувај направено е и работи, си има пумпа за масло. Гуглај читај ако те интересира
 
Член од
30 ноември 2012
Мислења
96
Поени од реакции
90
Е вака нешто од мене околу веспите ...
Доколку не се штедите за веспа Априлија , Џилера , Пиаџо ви се топ веспи ...
Пежо веспите се исто така добри , ама новата што излезе Speed Fight 3 искрено според мене се за никаде ... Премногу спори , многу трошат , единствено на изглед се добри и највероватно издржливи ...

Имав едно време Benelli quatro novex 50cc ... Бенелите се навистина добри , поевтини се од априлиите и другите водечки , единствено немаат водено ладење , малку трошат а брзината му е солидна ...

Но мој предлог е да не се замарате со веспа ... земете некој половен чопер , или нешто друго 150 цц 250 цц многу позадоволни ќе бидете ...
 

Dzish

unlike any other...
Член од
15 февруари 2007
Мислења
13.994
Поени од реакции
2.689
На 4-тактно можеш да монтираш плин а на двотактно не можеш.
Ако знајш да му одговориш која е разликата измеѓу 2 тактно и 4 тактно на членот погоре, слободно одговори му. Немој да изиграваш локал алхемичар. Јас шо имам в гаража и шо прам... не е интерес на темава, а богами и одговорот шо си го дал нема благе везе со реалноста.

п.с. Ај погоди кај ти ојдоја мислењата...
 

Ron0n

The Mercedes Guy
Член од
16 август 2009
Мислења
351
Поени од реакции
198
Добро а која е разликата помеѓу 2 тактно и 4 тактно?
Иако одговорот на Torte Mobile едноставно но добро кажува кои се разликите кои би ги интересирале обичните „смртници“, јас сепак ќе дадам малку по детално објаснување :)

За да се разберат механичките разлики помеѓу дво тактен и четири тактен мотор, прво треба да разгледаме како функционира 4 тактен мотор. Одговорот е прост - 4 такта:

Усис: На клипот патува по цилиндарот додека усисниот вентил се отвори за да се овозможи мешавина од гориво и воздух да влезе во комората за согорување.

Компресија: Усисниот вентил е затворен и клипот патува назад до цилиндарот и со тоа се врше компресирање (притискање) на гасовите.

Согорување: Свеќицата го пали компримиран гас предизвикувајќи тој да експлодира, и со силата од оваа експлозија, клипот се тера надолу.

Издув: Како што издувниот вентил се отвара, така клипот патува нагоре по цилиндарот овозможувајќи комората да се исчисти и процесот да започне од почеток.

Секој пат кога клипот оди нагоре и надоле, го врти коленестото вратило кое пак ги врти тркалата :)

Кај дво-тактниот мотор, сите овие 4 такта кои ги ошишав погоре, се интегрирани во едно симнување и едно качување на клипот т.е во 2 такта: усис и издув. Затоа и нема погреба од вентили кај 2 тактен мотор. За да не ја должам многу работата, ќе преминам на главното - клучната разлика е тоа што кај дво-тактните мотори свеќицата испалува на секое вртење на клипот и од тука доаѓа и поголемата снага, додека кај 4 тактните, на секое второ вртење.

Предностите на дво-тактните мотори се:
- поголема снага
- поевтини за одржување (бидејќи функционираат многу поедноставно)
- моторот може да биде поставен било како (нагоре, надоле, странично, вотевр...), а од тука е и нивната голема примена во мотокрос

Недостатоците се:
- пократок век на траење
- понеефикасно согорување отколку кај 4 тактните, што резултира со поголема потрошувачка
- бара дополнително подмачкување (двотактолот)

Мој совет:
Ако си помлад, сакаш да се качуваш на водно со девојката, сакаш поголема брзина, барај 2 тактен скутер. Ако ти треба за да одиш по пиперки во недела сабајле или до кај комшијата на ракија, барај 4 тактен скутер.

Е, и да не заборавам, плин може да се намонтира на 2 тактен скутер од 50цц и да функционира без проблем, но ова е работа за ентузијасти и не се продаваат готови плинови за скутери :)
 
Член од
2 јануари 2012
Мислења
603
Поени од реакции
146
Заборави да наброиш во недостатоци..
Пресилно брчат, да не речам зујат...
Поскапи се од 4тактните
 

Kajgana Shop

На врв Bottom