@cool@
Η Μακεδονία δεν είναι Ελληνική
- Член од
- 2 јуни 2007
- Мислења
- 23.601
- Поени од реакции
- 27.114
психологија на цените
Се среќаваме со цени на производи кои завршуваат некако чудно- 199 , 49, 79, 899, 9999, сето тоа е итра манипулација на маркетолозите - за да народот купува што повеќе и повеќе
Многу истражувања докажале дека цените кои завршуваат на 99, се попривлечни отколку со округлите цени
Во Франција психолозите направиле експеримент во пицерии каде се манипулирало со цените (Guéguen et al., 2009) по следниот редослед: првото мени било со цени на пици, кои завршуваат на 00, второто мени – со цени, кои завршуваат на 99, и трето– со цени на 00, освен една пица, чија цена била 7.99 евра.
Резултатите биле доста неочекувани ,таму не упалило
Во-првите -каде цените завршувале со 99, само по себе не биле привлечни за групата- затоа што за 8 евра имале избор - пица да одберат онаква каква сакаат - а не да ја земат понудената од 7,99
Но, сепак некои сметаат дека сумата 9999.99 и 10000 поразлично се прима од луѓето. Што мислите вие
и колку е ефективно истото???
Мене ова страшно ме нервира-
или оние бедни реклами на ТВ што oдеа- „веќе во продажба новиот џип ХХХ за само 19.990 евра„
а и зборот „ЗА САМО„ ме вади од кожа
Зар не постои ли некој поприкриен начин за „дерење„-да те натераат даа купиш и тогаш кога немаш вистинска потреба од производот , отколку ова ???!!!
Се среќаваме со цени на производи кои завршуваат некако чудно- 199 , 49, 79, 899, 9999, сето тоа е итра манипулација на маркетолозите - за да народот купува што повеќе и повеќе
Многу истражувања докажале дека цените кои завршуваат на 99, се попривлечни отколку со округлите цени
Во Франција психолозите направиле експеримент во пицерии каде се манипулирало со цените (Guéguen et al., 2009) по следниот редослед: првото мени било со цени на пици, кои завршуваат на 00, второто мени – со цени, кои завршуваат на 99, и трето– со цени на 00, освен една пица, чија цена била 7.99 евра.
Резултатите биле доста неочекувани ,таму не упалило
Во-првите -каде цените завршувале со 99, само по себе не биле привлечни за групата- затоа што за 8 евра имале избор - пица да одберат онаква каква сакаат - а не да ја земат понудената од 7,99
Но, сепак некои сметаат дека сумата 9999.99 и 10000 поразлично се прима од луѓето. Што мислите вие
и колку е ефективно истото???
Мене ова страшно ме нервира-
или оние бедни реклами на ТВ што oдеа- „веќе во продажба новиот џип ХХХ за само 19.990 евра„
а и зборот „ЗА САМО„ ме вади од кожа
Зар не постои ли некој поприкриен начин за „дерење„-да те натераат даа купиш и тогаш кога немаш вистинска потреба од производот , отколку ова ???!!!