Why?
Самострел да зеам, да истепам тоа племе
- Член од
- 3 мај 2009
- Мислења
- 2.726
- Поени од реакции
- 2.940
Еееееи само 9999 денари, многу ефтино бе, нема ниту 10 000.
--- надополнето: 18 ноември 2012 во 20:09 ---
Вака за апарати за бела техника и електронски апарати мислам дека многу и не пали финтава, бидејќи никој не се шета така низ град и ќе му текне наеднаш "еиии чекај да ја купам пералнава, телевизоров..." туку секој си планира, разгледува каталози, ценовници...
А во локален маркет за храна и те како пали.
И не ме нервираат ваквите работи и не ги сметам за манипулација затоа што не се (освен ако не ти вратат денарче ), тоа се маркетиншки трикови.
Мене ме нервираат ваквите реклами:
--- надополнето: 18 ноември 2012 во 20:09 ---
Да, точно така. На прв поглед ги земаш илјадарките, 24 и ти изгледа како поефтино. Но откако ке размислиш ќе видиш дека е исти гавол, а и тој еден денар кусур секако не ти го враќаатДа, класични примери за масовен маркетинг. Има и уште многу други што се набројани погоре.. Еве, и покрај тоа што и двајцата сме свесни, ги фаќаме овие финти и не можеме да бидеме изманипулирани, тебе ти сметаат, мене не. Јас гледам на тоа поинаку, баш како што кажа - игри, едноставно уметност и вештина да се привлечат што повеќе купувачи, ништо друго. Можеби затоа што имам и самиот учествувано во неколку маркетинг кампањи и имам учено маркетинг на производ, па ова го гледам од друга перспектива.
Од друга страна, мнозинството од луѓето се тотално несвесни за ова што го збориме, еве пример мајка ми, по некоја случајност баш сега пред некои пола саат збори со пријателка: "Еј види машина за перење со сушење за 24 000." Јас го зимам проспектот, и читам 24 999. Она деветките воопшто не ги ни регистрира! Значи ако во некоја друга продавница истата машина прочиташе дека е 25 000, за само тој 1 денар разлика машината ќе ја купеше од првата продавница. За нас чудно, ама 80 посто од потрошувачите во светот се "ловат" на вакви финти.
Вака за апарати за бела техника и електронски апарати мислам дека многу и не пали финтава, бидејќи никој не се шета така низ град и ќе му текне наеднаш "еиии чекај да ја купам пералнава, телевизоров..." туку секој си планира, разгледува каталози, ценовници...
А во локален маркет за храна и те како пали.
И не ме нервираат ваквите работи и не ги сметам за манипулација затоа што не се (освен ако не ти вратат денарче ), тоа се маркетиншки трикови.
Мене ме нервираат ваквите реклами: