- Член од
- 7 јануари 2008
- Мислења
- 5.366
- Поени од реакции
- 804
Aj и овде да си пробам среката.![]()
Ај овде пробај си ја среќата: 080012345
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Aj и овде да си пробам среката.![]()
Го средија проблемот со секојдневното ресетирање на 12 саати, имаат сега некои нови сетинзи и нов софтвер.Aj и овде да си пробам среката.![]()
Да даГо средија проблемот со секојдневното ресетирање на 12 саати, имаат сега некои нови сетинзи и нов софтвер.
Јави се на 080012345 да го пуштат од таму новиот софтвер и ќе го ресетираш рутерот да го преземе.
Послето се надевам ќе се оправи![]()
Пиши им на ѕидот на MaxTV на Facebook, а можеш и на нивниот профил во порака да им го објасниш убаво проблемот.Кои лопови се значи. До коска не дерат. Доаѓа „техничка служба“ и ми вика, пуштени ти се 14 mbps, Speedtest не е веродостоен за нас. Нас не интересира рутерот што покажува. Наместо 8, за интернет имаат пуштено 4. Кажете како да ги убедам.
Кои лопови се значи. До коска не дерат. Доаѓа „техничка служба“ и ми вика, пуштени ти се 14 mbps, Speedtest не е веродостоен за нас. Нас не интересира рутерот што покажува. Наместо 8, за интернет имаат пуштено 4. Кажете како да ги убедам.
Истото и на мене ми го кажаа коа од кај другар се јавував за Макс Оптик пакетот 50/50 зашто аплоудот не му е 50 туку му е околу 10...
Он упорно ме убедува дека speedtest не е веродостојно и дека сум имал пуштено торент...Болен човек!
Види како е кај мене:
![]()
![]()
Од кога ми пуштија оптика е вака, аплоадот од 5-6 мегабити несака ни да чуе за нешто повеќе. Се јавив еднаш, и стандард одговор сум имал вируси, после испадна дека мрежната картичка не ми чини, па откако им кажав дека тестирав и на друг компјутер ми кажаа дека најверојатно нешто не е во ред со аплоадот на рутерот (). Побарав од нив да ми ја кажат моменталната пуштена брзина (затоа што иако на moj telekom пишува 50/50 Мбпс, реално не е таа) и ми кажаа дека кај оптичките пакети ја немале таа опција за мониторирање на брзината. Ми понудија само рестартирање на линијата (нешто што го испробав 2-3пати) и ми кажаа ако повторно се јавил проблемот да сум пријавел за да ми испратат екипа дома, а што ќе прави таа екипа навистина незнам, така да се откажав од тоа
![]()
Не требаше да се откажеш, ја да го имав тој нет и така да ми праеше имаше не само да ги терам да дојдат, него коа ќе дојдат да ми копаат друг пат за кабелот маме им нивно. И рутерот има да им го треснам од глава...
Кај еден другар имаше ваков проблем, му дадоа на крај нов модем huawei со wireless на него (значи линксисот го тргнаа) и добар е аплоудот...
1800 денари плаќаш, има оро да ми играат пред да влезат у стан...
Еден дожд по-обилен ќе падне и ќе падне и T-home :/