- Член од
- 21 мај 2009
- Мислења
- 876
- Поени од реакции
- 466
Еве малку во тугината пуста да остане,па вртев по форумот да видам што има.....Ми текна ги видов сликите во компјутер,па реков ај ке ги постирам да видат лугето какви ретки автомобили има во МК.
Значи од почеток......Сите знаеме за Црвена Застава и нејзината историја,дека дамнешната 1957 со одлука на тогашниот совет на Црвена Застава е одлучено да се прифати понудата на Фиат за изработка на погон каде прво по лиценца ке се произведуваат моделите кои се во тој период актуелни кај Фиат,а понатаму и да се произведуваат.Производството почнува со легендарното Фико,а паралелно со него се формира и уште една линија каде се монтира тогашниот модел на Фиат,Фиат 1100.....Но тогашното раководство заприметува дека треба и да се произведува и поголем автомобил кој ке биде наменет за тогашната владеечка гарнитура.Кога се усвојува производството на легендарниот ТРИСТАЧ,паралелно во многу мала серија се монтира и моделот 1800,кој во тој период важи за еден доста технолошки напреден модел(4 диск кочници,серво волан,клима,итн).Моделот е Фиат 1800 или Застава 1800,кој не се разликува од оригиналот,освен што нема клима.Само се склопува во Црвена Застава и е наменет за тогашниот Сојузен извршен совет,и комунистичакат буржоазија
.......
Мојот покоен дедо,во тој период бил шофер во тогашната Градска управа на Скопје-отсек регулација на реката Вардар.Бил задолжен токму со вакво возило,кое според кажуувањата негови важело за возило во класа на Форд и Мерцедес,во тој период.Е сега тогаш се имало пари,и не се размислувало,така да возилото после еден период морало да го отстапи местото на Мерцедес кој бил и останал синоним за дипломатска кола.Е тој Фиат(Застава)1800 оди во расход(читај гаражата на ЦК)каде е паркиран во еден кош да ги брои деновите.Дедо ми заљубен во Фиат,ваму таму наога некоја врска и мува да го земе возилото бидејки он само го возел......После 6месеци му успеала мисијата,и возилото завршува во село......Во тој период не било проблем за делови,така да го средил возилото(мотор,менувач,гуми,итн)......Јас како дете го памтам возилото кое за жал само се изнесуваше надвор кога имаше сонце,се палеше,се загреваше 30мин,се гасеше и пак назад во штала....Да вистинска штала........
Дедо ми почина а сите знаевме дека колата е у штала

.....Дојде денот кога ја истеравме од штала............Беше целата со кебиња,штета немав апарат да ја
сликам тогаш........Гумите беа скапани од годините,но друго се беше во исправна состојба......Моторот запали после 5 минути,ама со еден длабок продорен звук поради скинатиот ауспух
.......
Денес возилото е во наша сопственост,не е регистрирано,но здравје понатаму како ке бидат плановите ке видиме.....
Инаку се работи за модел Фиат 1800(Застава 1800),со мотор од 1800цм3 со 6 цилиндри и некои си мислам дека се 95кс.......Инаку моторот на Фиат 1300 е излезен од овој мотор...Концепцијата на моторот од 1800 и 1300 е иста,смао што овој е со 6 клипа,а 1300 4 клипа......Носи карбуратор Вебер со две грла,сличен на оној од 1300........Интересно е што предницата е потполно иста со 1300,па дури и плочките се исти(Фиат не менува некои работи).Е менувачот е доле,и тоа овој модел е со 5 брзини......Каросериски потсетува на 1300,барем според обликот на каросеријата.....Единствена ружна работа се халогенките кои татко ми ги поставил на времето(не знам зошто кога има 4 фара)......Удобноста е на највисоко ниво.Единствено со гумите малку се зезав зошто оригиналните беа радијални,а веке не ги прават,ама завршивме работа со 175/80 р 14.........Интересен олдтајмер,штета зошто не го произведувале уште........
Еве ги сликите па уживајте
Значи од почеток......Сите знаеме за Црвена Застава и нејзината историја,дека дамнешната 1957 со одлука на тогашниот совет на Црвена Застава е одлучено да се прифати понудата на Фиат за изработка на погон каде прво по лиценца ке се произведуваат моделите кои се во тој период актуелни кај Фиат,а понатаму и да се произведуваат.Производството почнува со легендарното Фико,а паралелно со него се формира и уште една линија каде се монтира тогашниот модел на Фиат,Фиат 1100.....Но тогашното раководство заприметува дека треба и да се произведува и поголем автомобил кој ке биде наменет за тогашната владеечка гарнитура.Кога се усвојува производството на легендарниот ТРИСТАЧ,паралелно во многу мала серија се монтира и моделот 1800,кој во тој период важи за еден доста технолошки напреден модел(4 диск кочници,серво волан,клима,итн).Моделот е Фиат 1800 или Застава 1800,кој не се разликува од оригиналот,освен што нема клима.Само се склопува во Црвена Застава и е наменет за тогашниот Сојузен извршен совет,и комунистичакат буржоазија

Мојот покоен дедо,во тој период бил шофер во тогашната Градска управа на Скопје-отсек регулација на реката Вардар.Бил задолжен токму со вакво возило,кое според кажуувањата негови важело за возило во класа на Форд и Мерцедес,во тој период.Е сега тогаш се имало пари,и не се размислувало,така да возилото после еден период морало да го отстапи местото на Мерцедес кој бил и останал синоним за дипломатска кола.Е тој Фиат(Застава)1800 оди во расход(читај гаражата на ЦК)каде е паркиран во еден кош да ги брои деновите.Дедо ми заљубен во Фиат,ваму таму наога некоја врска и мува да го земе возилото бидејки он само го возел......После 6месеци му успеала мисијата,и возилото завршува во село......Во тој период не било проблем за делови,така да го средил возилото(мотор,менувач,гуми,итн)......Јас како дете го памтам возилото кое за жал само се изнесуваше надвор кога имаше сонце,се палеше,се загреваше 30мин,се гасеше и пак назад во штала....Да вистинска штала........
Дедо ми почина а сите знаевме дека колата е у штала






Денес возилото е во наша сопственост,не е регистрирано,но здравје понатаму како ке бидат плановите ке видиме.....
Инаку се работи за модел Фиат 1800(Застава 1800),со мотор од 1800цм3 со 6 цилиндри и некои си мислам дека се 95кс.......Инаку моторот на Фиат 1300 е излезен од овој мотор...Концепцијата на моторот од 1800 и 1300 е иста,смао што овој е со 6 клипа,а 1300 4 клипа......Носи карбуратор Вебер со две грла,сличен на оној од 1300........Интересно е што предницата е потполно иста со 1300,па дури и плочките се исти(Фиат не менува некои работи).Е менувачот е доле,и тоа овој модел е со 5 брзини......Каросериски потсетува на 1300,барем според обликот на каросеријата.....Единствена ружна работа се халогенките кои татко ми ги поставил на времето(не знам зошто кога има 4 фара)......Удобноста е на највисоко ниво.Единствено со гумите малку се зезав зошто оригиналните беа радијални,а веке не ги прават,ама завршивме работа со 175/80 р 14.........Интересен олдтајмер,штета зошто не го произведувале уште........
Еве ги сликите па уживајте