Препорака за нов автомобил до 9000€

  • Креатор на темата Креатор на темата miki002
  • Време на започнување Време на започнување
Би сакал нов, половен а добар со комплетен сервис како што јас сакам (замена на сите потрошни делови - гуми, амортизери, плочки, пакнови, масла, филтри, лагери...) доаѓа многу близу до оваа вредност, а сепак е половен..
http://www.pazar3.mk/mk/Listing/Detail/Index/1044265?searchID=9726394&Idx=14
провери го бемвево мене ми се чини добро за тие пари
--- надополнето: 24 септември 2012 во 08:02 ---
Би сакал нов, половен а добар со комплетен сервис како што јас сакам (замена на сите потрошни делови - гуми, амортизери, плочки, пакнови, масла, филтри, лагери...) доаѓа многу близу до оваа вредност, а сепак е половен..
http://www.pazar3.mk/mk/Listing/Detail/Index/1104985?searchID=9726394&Idx=33
провери го и ова опелчево е коска за тие пари нема да зажалиш само дека е дизел глеј да има исузу мотор другите дизели за опел не се погодени тато мака мачи со не исузу мотор
 
Провери по лизинг компанииве,има доста возила со мала километража и солидна цена.
 
Офф топик:
vlay_markoman, тава бмв има стар мотор шо датира од 88-89та година со предкоморно согорување и индиректно вбгирзгувајне на нафтата. Менени са предни и задни светла, најверојатно е префарбувано, дури нема ни предни магленки шо се нудат стандардна опрема на 5та серија. Тава е голем симптом за ударана кола...

8 годишно Бмв за 9 000 евра у супер состојба е практично невозможно да се најде у Македонија... Едноставно иаме ного високи давачки за увоз.

За другите шо викат оти бмв е изгор за поддршка, не са одржувале бмв. Не е поскапа отколу друга кола. А за јадејнето трици оти нон стоп ќе си на бензинска, у Македонија најмал проблем ќе ти е бензино споредено со парите шо ќе ги дадеш за делови под подвозјето, исправајне бандажи, и купувајне на елементи и лајсни оти некој се послужил со твојте...

Онтопик:

Најважно на авторо шо пита е да си направе сметката колку пари има реално за поддршка:

Колку километра на година ќе возе, тава ќе му помогне дали да е бензин или дизел. Секоја километража помалку од 20 000 на година си е стриктно бензин. Тава значи на секои 14-15 000 менејне на ујле (синтетика) и филтери (освен бензински). Тава му иде некаде на 9 месеца. Секој бензинец има пониска поддршка одколку истата класа/кола дизел. (У дизело има греачи, турбо, интеркулер, пумпи за вбризгувајне под висок притисок.. Додуша и модерните бензинци одат веќе у таа насока (бедна смеса на согорување, директно вбризгување со пиезо инјектори, итн.) ама са помалку склони на дефекти откај квалитет на гориво.

Ако од самио авто салон имат некаков план за основни сервиси (ујле, филтери, смена на течности у ладилник и кочници, смена на плочки и дискове) + работна рака, и не е ногу скап, зимај го. Оти за првите 150 000 (5 години) ќе требе сите тија нешта да ги менеш повеќектратно и се ќе е на твој џеб.

3то и најважно, зашо ти треба самата кола, и колку би било твојта најголема километража и пат?
Правеш ли редовно големи релации, или е само за градско, со 2 пати годишно до море/езеро?
И, ако имаш столче за детето, провери у која кола најлесно флева, се собира, и брзо месте. Плус провери багажнико дали ја собира детската количка? Овие малите коли рекламират голем багажник, ама ного често е непрактичен. Или па ако може да има вградено и изофикс, без да си користеш столчето..
 
Мислам дека до 9000евра шкодава е топ http://www.skoda.com.mk/modeli/fabia/brojki_podatoci/ceni/
Не е баш мала кола, баш за во град. Подобра кола за тие пари тешко дека ќе најдеш.
Да, само што не му доаѓа клима во стандард опрема да речеме, и му доаѓаат само два звучника и радио кое не е ни фабричко и тоа за 9000 евра, плус ова е Фабијата со 1.2 мотор со 60 коња, која што троши просек 8 - 8,5 литра, ако ја стави на плин, литро плус, ова од искуство го зборам пошто возам Фабија. Предноста на Фабијата е што има огромен гепек. А ако ја споредам со Колтот за 8000 евра добива 1.1 мотор со 75 коња со 6 литра потрошња и влече ко мазга, особено на стартот се осеќа, плус фул опрема без никакви кратења, освен металик бојата (ако сака) што ќе си ја плати 300 евра и евентуално челични бандаши (кај Фабијата доаѓаат во стандард опрема) ако сака да стави. Е да, колтот има помал гепек, ама затоа доста е пространо внатре, првпат кога влегов ко во комбе се осеќав дека се возам дека покривот е доста висок, еден другар зема сега и тоа му спуштија плус 100 - 200 евра мислам. Во однос на цена, перформанси и економичност е најдобра понуда на пазарот моментално.
--- надополнето: 24 септември 2012 во 09:51 ---
Батка дај не се заебавај и ти сега .............. поклон/бадијала да ми даваат возила од типот на Шевролет Авео, Мицубиши Колт, Фиат Линеа, Пунто и сл. па не би ги земал .......... ако овие автомобили се некаква класа на возила јас глава сечам ............ за 9000 евричиња можеш да си земеш авион кола половна секако ама од 2-3 класи погоре ..... б.т.в. незнам како размислуваш ти, но според мене подобро е да возам мерцедес, ауди, бмв... макар старо десетина години, отколку нови возила од најниска класа како Авеото, Колтот, Линеата, Пунтото и.т.н. ова е само мое лично размислување инаку секако ти си знаеш најдобро сепак твој е изборот !
9000 евра не се баш малку пари за наш стандард за да ги фрлиш за некоја нова салонска конзерва од најниска класа .............. им се смеам на луѓево што фрлаат пари за нови возила од типот на Матиз, Авео, Колт, Пунто, Линеа, Ибица, Логан, Сандеро и.т.н. толку пари за возила кои се испод секоја класа и некој ќе каже ново си е ново ......... абе ново си е ново да ама сепак е надвор од класа, подобро половно/користено возило ама од повисока класа, а за тие 9000 евра разгледај по автопазариве имаш авион коли !
По автопазариве и плацевиве се можат да ти убутаат, да не збориме дека пола од тие без сервисна книшка ти ги продаваат.
 
По автопазариве и плацевиве се можат да ти убутаат, да не збориме дека пола од тие без сервисна книшка ти ги продаваат.
Баш заради тоа да провери во лизинг компанииве
Еве едно пежо од 2008 год
http://www.hypo-alpe-adria.com.mk/115/homemk.nsf/pages/за_нас-информации_за_лизинг-peugeot_308-101
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: Lu5
Ако купуваш стара максиуму 2 3 год стара немој од 2006 подоле и убаво прегледај ја на овластен сервис, во спротивно ново. Си е ново
 
Ако купуваш стара максиуму 2 3 год стара немој од 2006 подоле и убаво прегледај ја на овластен сервис, во спротивно ново. Си е ново
Дефинитвно најдобра опција е старо 3-4 години. Одат 20-30% поевтино а се најчесто актуелните модели и немаат повеќе од 50.000км. Само очите ОТВОРЕНИ да не налеташ на некое излетано, тумбано или чукнато и поправено.
 
Прегледај го приврзокот 49611

Еве ти еуроенкап,и поарно би го чистел "старото ѓубре" него новото ЃУБРЕ
Ако си малку информиран, ќе знаеш дека тоа на сликата е за безбедност. Браникот е намерно направен од материјал за да го апсорбира ударот при несреќа. Провери си ги фактите пред да тресеш глупости.
Мислам јас не би купил шевролет, ама па ова твоево е претерување. Еве ти линк да добиеш идеја за што станува збор на сликата што си ја постирал:
http://www.carpartswholesale.com/cpw/chevrolet~monte_carlo~bumper_absorber.html
 
5 ilja
Офф топик:
vlay_markoman, тава бмв има стар мотор шо датира од 88-89та година со предкоморно согорување и индиректно вбгирзгувајне на нафтата. Менени са предни и задни светла, најверојатно е префарбувано, дури нема ни предни магленки шо се нудат стандардна опрема на 5та серија. Тава е голем симптом за ударана кола...

8 годишно Бмв за 9 000 евра у супер состојба е практично невозможно да се најде у Македонија... Едноставно иаме ного високи давачки за увоз.

За другите шо викат оти бмв е изгор за поддршка, не са одржувале бмв. Не е поскапа отколу друга кола. А за јадејнето трици оти нон стоп ќе си на бензинска, у Македонија најмал проблем ќе ти е бензино споредено со парите шо ќе ги дадеш за делови под подвозјето, исправајне бандажи, и купувајне на елементи и лајсни оти некој се послужил со твојте...

Онтопик:

Најважно на авторо шо пита е да си направе сметката колку пари има реално за поддршка:

Колку километра на година ќе возе, тава ќе му помогне дали да е бензин или дизел. Секоја километража помалку од 20 000 на година си е стриктно бензин. Тава значи на секои 14-15 000 менејне на ујле (синтетика) и филтери (освен бензински). Тава му иде некаде на 9 месеца. Секој бензинец има пониска поддршка одколку истата класа/кола дизел. (У дизело има греачи, турбо, интеркулер, пумпи за вбризгувајне под висок притисок.. Додуша и модерните бензинци одат веќе у таа насока (бедна смеса на согорување, директно вбризгување со пиезо инјектори, итн.) ама са помалку склони на дефекти откај квалитет на гориво.

Ако од самио авто салон имат некаков план за основни сервиси (ујле, филтери, смена на течности у ладилник и кочници, смена на плочки и дискове) + работна рака, и не е ногу скап, зимај го. Оти за првите 150 000 (5 години) ќе требе сите тија нешта да ги менеш повеќектратно и се ќе е на твој џеб.

3то и најважно, зашо ти треба самата кола, и колку би било твојта најголема километража и пат?
Правеш ли редовно големи релации, или е само за градско, со 2 пати годишно до море/езеро?
И, ако имаш столче за детето, провери у која кола најлесно флева, се собира, и брзо месте. Плус провери багажнико дали ја собира детската количка? Овие малите коли рекламират голем багажник, ама ного често е непрактичен. Или па ако може да има вградено и изофикс, без да си користеш столчето..
5000 евра е другарче,е сега на старо кола додека не ја видип до душа и јас и ти да ја видиме дека не сме џтручни лица нема да ја познаеме затоа другарчето што си бара кола со механичар ако веќе се одлучи за на старо кола и ќе си појде ќе си ја ѕирне и тоа е тоа а иначе бемвево мене ми се чини коска од излгед и имаше кајмене еден вавко (потполно исто) само сиво металик фала чао мислам се разбираме (а не се караме) воопште
 
5 ilja

5000 евра е другарче,е сега на старо кола додека не ја видип до душа и јас и ти да ја видиме дека не сме џтручни лица нема да ја познаеме затоа другарчето што си бара кола со механичар ако веќе се одлучи за на старо кола и ќе си појде ќе си ја ѕирне и тоа е тоа а иначе бемвево мене ми се чини коска од излгед и имаше кајмене еден вавко (потполно исто) само сиво металик фала чао мислам се разбираме (а не се караме) воопште

Знам оти сам офф топик, ама не можам да се задржам да не ти одговорам. НИкаде не кажах оти сам експерт, или разбирач. Прво и основно, јас не говорам на акл. Јас неам искуство со кој шо имал у маалото, или од рекла казала. Јас го имах оваа нешто у гаражата од Ноември 2009та до Јуни 2012та. Беше на 170 000 коа го купих, продадедх го на 220 000.
272095_10150709564185691_3898061_o.jpg


Не е работата за фалејне, шо и как сам возил. Ама ќе ти кажам оти повеќе пари дадех по глупости по него отколку за бензин. А беше бензинец, 6 клипа 2000 кубика...
Комплет подвозје (амортизери, чаури, јабучици, стабилизатори, задни пружини, и секакви други тракатанци..) Коа го докарах беше се ОК првите 15 000 километра по наште патишта... После почна едно по едно да тропа, вибрира, и не ти знам шо...
3 пати менејне ујле, синтетика 5в40, сите филтери (ујле, полен, воздух, на секое менејне со ујлето). Бензинов филтер коа ја купих. После плочки и дискови (предни и задни со сензори на них), смена на термостат, водна пумпа (превентивно), антифриз, глицерин, свекици, итн... Листата е голема, нема смисла да набројувам.

Зимни + Летни Гуми, 2 комплета бандажи со гланц нови гуми, Летни Континентал, Зимни Дунлоп Винтер 3Д Спорт.
Префарбувах заден капак од издерено, заден браник, од паркинг штети оти у македонија никој не знаа да возе и паркира, Задна десна врата ми ја издераа со клуч у Скопје, па и неа ја средија исфарбаа...

Никојпат не ме остави на пат, секојпат беше спремно за илјадници километри дека и да одам, палам, пунам до горе и тргнувам. И знам шо е коска стегнана кола, знам убаво шо е расклопана кола.. Нема љутиш, одил сам по автопазари, пробал сам 2-3 коли... Ни па ми е требало мајстор да си носам со мене за да гледам кола.. Доволно сам свесен и паметен да намирисам лоша зделка.

пс. Не е купено од Бугарија, докарах си го од Словенија.
 
Од слика на нет за BMW то максимум 3000,а Opelot максимум 4500,а ако купувам и отидам да ги гледам цената ќе биде сигурно 10-15%помиска
--- надополнето: 24 септември 2012 во 22:58 ---
Знам оти сам офф топик, ама не можам да се задржам да не ти одговорам. НИкаде не кажах оти сам експерт, или разбирач. Прво и основно, јас не говорам на акл. Јас неам искуство со кој шо имал у маалото, или од рекла казала. Јас го имах оваа нешто у гаражата од Ноември 2009та до Јуни 2012та. Беше на 170 000 коа го купих, продадедх го на 220 000.
272095_10150709564185691_3898061_o.jpg


Не е работата за фалејне, шо и как сам возил. Ама ќе ти кажам оти повеќе пари дадех по глупости по него отколку за бензин. А беше бензинец, 6 клипа 2000 кубика...
Комплет подвозје (амортизери, чаури, јабучици, стабилизатори, задни пружини, и секакви други тракатанци..) Коа го докарах беше се ОК првите 15 000 километра по наште патишта... После почна едно по едно да тропа, вибрира, и не ти знам шо...
3 пати менејне ујле, синтетика 5в40, сите филтери (ујле, полен, воздух, на секое менејне со ујлето). Бензинов филтер коа ја купих. После плочки и дискови (предни и задни со сензори на них), смена на термостат, водна пумпа (превентивно), антифриз, глицерин, свекици, итн... Листата е голема, нема смисла да набројувам.

Зимни + Летни Гуми, 2 комплета бандажи со гланц нови гуми, Летни Континентал, Зимни Дунлоп Винтер 3Д Спорт.
Префарбувах заден капак од издерено, заден браник, од паркинг штети оти у македонија никој не знаа да возе и паркира, Задна десна врата ми ја издераа со клуч у Скопје, па и неа ја средија исфарбаа...

Никојпат не ме остави на пат, секојпат беше спремно за илјадници километри дека и да одам, палам, пунам до горе и тргнувам. И знам шо е коска стегнана кола, знам убаво шо е расклопана кола.. Нема љутиш, одил сам по автопазари, пробал сам 2-3 коли... Ни па ми е требало мајстор да си носам со мене за да гледам кола.. Доволно сам свесен и паметен да намирисам лоша зделка.

пс. Не е купено од Бугарија, докарах си го од Словенија.

Ако не било дотраеано Германецот ќе го чувал за него,немало ти да менуваш комплет подвозје,амортизери, чаури, јабучици, стабилизатори,пружини, и секакви други тракатанци......
Никојпат не те остави на пат,затоа што си му направил генералка,а го продаде зашто те заболе глава удирајќи ја од ѕид
А од цената стварно боли глава па и плус на бугарск и таблици
 
Ако сакаш препорака за добро возило на старо, можам да ти ја препорачам мојата сега веќе бивша кола :)
Денес ја оставив како замена старо за ново во Порше. Поло 1.2 бензинец од 2009 со поминати 55057 километри. Не ја возела баба, ама јас ја возев, па исто му доаѓа :D Со редовни сервиси и се со ред. Ми ја проценија на околу 5к, веројатно би ја продавале за неколку стотки погоре.
 
Ако сакаш препорака за добро возило на старо, можам да ти ја препорачам мојата сега веќе бивша кола :)
Денес ја оставив како замена старо за ново во Порше. Поло 1.2 бензинец од 2009 со поминати 55057 километри. Не ја возела баба, ама јас ја возев, па исто му доаѓа :D Со редовни сервиси и се со ред. Ми ја проценија на околу 5к, веројатно би ја продавале за неколку стотки погоре.
Дај ми инфо во пп. Информативно ме интересира.
 
Знам оти сам офф топик, ама не можам да се задржам да не ти одговорам. НИкаде не кажах оти сам експерт, или разбирач. Прво и основно, јас не говорам на акл. Јас неам искуство со кој шо имал у маалото, или од рекла казала. Јас го имах оваа нешто у гаражата од Ноември 2009та до Јуни 2012та. Беше на 170 000 коа го купих, продадедх го на 220 000.
Луки, што возиш сега, ако не е тајна? Понатаму што би кажал за Алфа 156-ките конвертирани на плин, како оваа на пример http://www.reklama5.mk/Details.aspx?ad=129123 (добро, таа сеуште нема вградено плин).
 
Луки, што возиш сега, ако не е тајна? Понатаму што би кажал за Алфа 156-ките конвертирани на плин, како оваа на пример http://www.reklama5.mk/Details.aspx?ad=129123 (добро, таа сеуште нема вградено плин).

Моментално возам Форд Мондео 2001ва 2.0 ДИ. 116 којна... Трактор со други зборове.. За големи релации е супер, голема, просторна и релативно брза. Има иста поддршка горе доле колку бмв-то. И на неа ми издераа врата у скопје на паркинг, ударија преден браник на паркинг у штип, сокршија заден фар со некаков камен у радовиш :icon_lol::icon_lol::icon_lol::icon_lol:
Еден сервис за ујле, и филтери е на иста цена со едфен сервис за бмв-то (Дури филтеро за клима е поскап).

Алфите ми са втора слабост после БМВ. Никојпат не сам имал алфа, оти сам се наслушал/начитал на маабети колку са расипливи... А са ного луди коли... Италијански ѕвер, со неверојатен дизајн... Алфа не се купува со здрв разум, алфа се купува со срце (јас досега не сам имал доволно храброст и срце... мош некаде у иднина ќе присоберам). Ако си спремен да ти кине нерви, да се расипува почесто, а у исто време коа не е расипана да ти праве ненормален кеф, зимај слободно нема да зажалеш.


Ако си намислил 1.8 тс, поарно земи 2.0 тс (155 којна беа мислам) шом ќе ја возеш на плин.. И само гас до даска.....


Струмикс, Префрли ги и двата одговора у Совети, прашања, и останато во врска со автомобили (ак може). Фала.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom