Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
6 јануари 2008
Мислења
1.899
Поени од реакции
717
Барам летва за серво волан за Шкода Фабиа,тип SIM-KOYO ако знае некој каде можам да најдам нека каже,може и од хаварисана само да е исправна летвата.
 
Член од
10 февруари 2006
Мислења
385
Поени од реакции
90
А мислење за Хјундаи их35?
Ме интересира зошто е толку ефтин?
Мислам 17к за џип сварно е малце. Јес да нема 4 х 4 таа верзија, ама сепак.
Го возел ли некој? Сакам мислење.
Фала.
А го виде опсегот на цени? Немој да бидеш од онаа маса на луѓе што паѓаат на тие штосови..
 
Член од
25 јануари 2005
Мислења
5.274
Поени од реакции
4.158
А го виде опсегот на цени? Немој да бидеш од онаа маса на луѓе што паѓаат на тие штосови..
Немам ништо видено нит убаво проверено. Единствено од билбордите што гледав. И затоа прашав, малку ми е чудно што е работава :D
Што опсег има?
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
здраво
имам едно прашање, имам не-дигитална километража значи зборувам за тоа кај што покажува колку километри има изминато колата. неодамна сменив нов мотор, стариот имаше поминато 400000 груба пресметка и километрите останаа не вратени, а новиов имат околу 170000, не можам да барам сега колку точно то ко ќе покушам да е вратам.
е сега прашањето ми беше дали може директно преку стакленцето да го извадам и со чкорка, пенкало и слично да ги вратам бројките т.е да ги наместам на колку што е сега моторот. поздрав
Како прво, МОРАШ да ја вадиш инструмент таблатата надвор. Без тоа ништо не бива.
Кога е веќе таблата надвор, имаш две опции:
1. Таблата е надвор, значи си ја извадил од колата, што значи дека и сајлата од брзиномерот е откачена... на местото каде влегува сајлата приклучуваш бор машина и вртиш... се додека цифрите не дојдат на посакуваната километража... а тоа и не е баш малку време.
2. Бидејќи секако таблата е надвор, ја вртиш отпозади и гледаш шрафови кои го држат брзиномерот прикачен за таблата. Ги отшрафуваш и излегува само брзиномерот. Напред е панелот со напишани бројки и стрелката а назад е бројчаникот кој сакаш да го штелуваш. Тој е обично зашрафен со два шрафа. Ги отшрафуваш, и во рацете држиш едно нешто со пет или шест валци на кои се напишани бројки. Тоа е тоа што ти треба.
Тоа нешто може да биде во две изведби. Поедноставната има еден метален граничник во вид на метално цилиндрично желевце, набиен на куќиштето на бројчаникот кое не дава бројките да одат како сакаат. Со шрафцигер го вадиш тој граничник и ги ослободуваш бројките, ги местиш како сакаш, т.е. на саканата километража, го враќаш граничникот, и по обратен редослед го склопуваш инструментот, го враќаш назад... а кога си веќе тука и расклопуваш, темелно го исчистуваш, ако има некоја сијаличка прегорено ја менуваш и ќе бидеш изненаден како убаво свети ноќе.
Втората изведба е малце покомплицирана за штелување. Таа е со граничник помеѓу секое валче, тие граничници личат на нешто како тенка пластична солза која стои на спротивната страна од онаа што ја гледаш на километражата... и сега тука ја притискаш нежно едната почнувајќи од последната, а другите чврсто ги држиш, ја носиш на сакана бројка, па таа до неа, па таа до неа и се така до крај... кога ќе завршиш, склопуваш и готово...
И, кога се отвора ова нешто, убаво е да се подмачка сајлата од километражата со грес маст, за да не тресе стрелката и да се внимава сајлата да нема луфта на пињонот долу во менувачот и горе на километражата...
 
Член од
26 февруари 2012
Мислења
117
Поени од реакции
19
Подалеку од овие коли Аygo, C1 и 107. Исти курац во различно пакување. Не економичен мотор со три клип екстремно долги брзини по што брзо страда ламела. Моторно кочење 0. Изолација никаква, комоција никаква. И капак на крај звук од издув како југо
А тоа дека иде над 170 иде (ама после 5-6 километри држење пуна и ако ти дојде мало удолниче) :)
И да го шиба јак ветер од позади.Ја никад не би купил кола од ваква класа.
 

DarkoG

Better then ever before.
Член од
19 август 2008
Мислења
701
Поени од реакции
81
Како прво, МОРАШ да ја вадиш инструмент таблатата надвор. Без тоа ништо не бива.
Кога е веќе таблата надвор, имаш две опции:
1. Таблата е надвор, значи си ја извадил од колата, што значи дека и сајлата од брзиномерот е откачена... на местото каде влегува сајлата приклучуваш бор машина и вртиш... се додека цифрите не дојдат на посакуваната километража... а тоа и не е баш малку време.
2. Бидејќи секако таблата е надвор, ја вртиш отпозади и гледаш шрафови кои го држат брзиномерот прикачен за таблата. Ги отшрафуваш и излегува само брзиномерот. Напред е панелот со напишани бројки и стрелката а назад е бројчаникот кој сакаш да го штелуваш. Тој е обично зашрафен со два шрафа. Ги отшрафуваш, и во рацете држиш едно нешто со пет или шест валци на кои се напишани бројки. Тоа е тоа што ти треба.
Тоа нешто може да биде во две изведби. Поедноставната има еден метален граничник во вид на метално цилиндрично желевце, набиен на куќиштето на бројчаникот кое не дава бројките да одат како сакаат. Со шрафцигер го вадиш тој граничник и ги ослободуваш бројките, ги местиш како сакаш, т.е. на саканата километража, го враќаш граничникот, и по обратен редослед го склопуваш инструментот, го враќаш назад... а кога си веќе тука и расклопуваш, темелно го исчистуваш, ако има некоја сијаличка прегорено ја менуваш и ќе бидеш изненаден како убаво свети ноќе.
Втората изведба е малце покомплицирана за штелување. Таа е со граничник помеѓу секое валче, тие граничници личат на нешто како тенка пластична солза која стои на спротивната страна од онаа што ја гледаш на километражата... и сега тука ја притискаш нежно едната почнувајќи од последната, а другите чврсто ги држиш, ја носиш на сакана бројка, па таа до неа, па таа до неа и се така до крај... кога ќе завршиш, склопуваш и готово...
И, кога се отвора ова нешто, убаво е да се подмачка сајлата од километражата со грес маст, за да не тресе стрелката и да се внимава сајлата да нема луфта на пињонот долу во менувачот и горе на километражата...
а дали може директно однапред на графата да ги извртам со помош на предмет пенкало остар предмет и слично .поздрав
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
а дали може директно однапред на графата да ги извртам со помош на предмет пенкало остар предмет и слично .поздрав
Па ако можеше, ќе речев може... немаше да пишувам толкав реферат...
 
Член од
13 септември 2009
Мислења
560
Поени од реакции
434
Имам Опел Корса и немам код од радиото веќе 2 години..а без радио у кола не се седи..а у опел салон за да ми го кажат кодот ми бараат 20 евра..нешто некој хак да не има?
 
Член од
28 мај 2008
Мислења
3.231
Поени од реакции
4.103
Имам Опел Корса и немам код од радиото веќе 2 години..а без радио у кола не се седи..а у опел салон за да ми го кажат кодот ми бараат 20 евра..нешто некој хак да не има?
Однеси го на сервис за електроника. Не мислам на автоелектричар, туку овие што поправаат телевизори, двд-плеери и слично. Ако е добар мајстор ќе ти го среди за ситна пара. Јас на фордот го имав на два пати блокирано целосно радиото, а кодот не го памтев и ми го среди мајсторот.
 
Член од
12 август 2011
Мислења
3.829
Поени од реакции
2.031
Имам Опел Корса и немам код од радиото веќе 2 години..а без радио у кола не се седи..а у опел салон за да ми го кажат кодот ми бараат 20 евра..нешто некој хак да не има?
Има на торенти калкулатори за декодирање. Треба серискиот број да го знаеш а го пишува на налепницата од позади на радиото.
 

Alekr

Kajgana's Heroj Ulice
Член од
28 ноември 2010
Мислења
2.728
Поени од реакции
1.913
Можно е и некаде во внатрешноста да го има, на чичкоми во Форд фокус го пиши на вратата лева кодот, ама не знаевме да го внесиме и го однесовме кај еден демек одма ќе го среди онака автомеханичар, и го внесе а требало прво да се притисни едно копче на радио и му вика "толку сеа, ова те кошта 6стотки " :eek:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom