Комерцијала, "фејкери" и слично

  • Креатор на темата Креатор на темата Acid
  • Време на започнување Време на започнување
A u vrska so komercijalata...neli site ustvari koi sakame da postigneme nesto so nasata muzika sme na nekoj nacin komercijalci....go mislam toa ne vo negativna smisla kako sto go mislat skoro site drugi koi mislat deka ako izlezes na TV vednas si komercijalec. gluposti. sto e ustvari fintata ako sviris vo nekoja garaza i nikoj ne znae deka postois... i so...togas si andergraund? Bullshit. Andergraund ke bides ako ne snimis reklama za pepsi ili coca cola i posle da se "kurcis" deka te imalo na TV. ako veke odrzis dva-tri koncerta, izlezes na TV, te zapoznaat skoro site, toa ti e samo moznost da si ja ostvaris celta so koja si pocnal da se bavis so muzika. da im pokazes na site deka ne pravis muzika samo za da bides slaven i da te vidat tvoite na TV pa da se gordeat so tebe. da pokazes deka pravis muzika zatoa sto sakas da pravis muzika i deka toa go pravis od se srce, i deka toa te ispolnuva i toa da im go preneses na slusatelite i na site drugi.

Главна разлика меѓу комерцијалец и музичар кој од тотален анонимус ја остварил својата музичка цел е што за едните во музичката кариера повеќе важи она што сами ќе си го препишат околу тоа какви песни прават, какви им се концертите, а другите ги слушаат своите продуценти, менаџери кои гледаат само да си земат некој процент од заработената сума.
 
Се сведовте на мајспејс и јутјуб. Тоа тотално нема врска. Комерцијалата те тера да ја прилагодуваш музиката за народни маси. Тоа е целата поента, фабрикувањето. Уништуваш емоции што можат да ти ја движат креативноста, макар таа да се појавувала на секоие 5 години, за доброто на продавањето на поприфатливи албуми за уши. Кој колку сака нека се рекламира, ако музиката му смрди, он е тапа.

Друг вид на комерцијала, плаќање со пари на одредени музичари и музиканти за да ти направат песна а ти да ја испееш, ала нашиве пејачи, кои се без способност да учествуваат во креирањето на музиката и текстовите, ама се при пари: Влатко Лозановски, Некст Тајм (овие со докази се) други не ми текнува.
 
Хах абе за позери и фејкери ги рачунам оние шо од метал знаат само МЕТАЛИКА и оние шо се праат олд скул металци а дома слушаат турбофолк и слично срање, оние шо се облакаат ко “металци“ а од метал два збора не знаат и стварно се курчам коа идат на концерти они зашо имаат пари а ја неам :(

А иначе за комерцијала, Ејсид погрешно си сконтал нешо :) Се мисли на нешо у стил Металика свиреа треш, видоа дека публиката сака споро и почнаа да издаваат кантри метал (да не го вреѓам кантрито) срање, со акустики и безвезни ствари! Друго шо би го вброил тука е БруталДет метал бенд Криптопси вадат албум ДЕТКОР зашо сеа тој правец вади поише пари! Мислам ало!!! У сред брутална песна со бластои сеа КЛИН ИМА!!! ЕПА НЕКА СЕ ЕБАТ У ГЗ ГИ МРАЗАМ СЕА ЗАШТО СЕ КОМЕРЦИЈАЛИЗИРАНО СРАЊЕ! Е за таква комерцијала се кења Ејсид а не зашо некој бенд успеал, ко на пример Креатор, Слеер, Дистракшн :)
 
фејкер... хах...
незнам како да го објаснам овој збор а имам аргументи...
значи за мен фејкер е оној подрживач, т.е слушач на музика(било да е машко или женско) кој се замислува дека е нешто посебен,нешто високо, а јадниот/та, нема појма од тоа што го слуша...
милион девојки низ улициве на нашиве градови шетаат уфилмани,целите у црно, мислејки дека се нешто посебно у споредба со нормално социјализираните цури...до вчера не испуштаа ниедна серија од ѕвезде гранда а сега ко главни металки у градот, бај д веј, кога сме кај поимот металки, самите се прокламираат дека се тоа, а слушат Guns'N'Roses,Nirvana,Linkin Park,Limp bizkit и да не набројувам уште...има и многу машки кои на исти начин се уфилмуваат,но значително помалкубројни се, барем кај нас...
иначе се надам дека е тинејџерско минување и дека некој ден ке сфатат дека не се ништо посебно со тоа што се фејкери...
 
Комерцијалата те тера да ја прилагодуваш музиката за народни маси. Тоа е целата поента, фабрикувањето. Уништуваш емоции што можат да ти ја движат креативноста, макар таа да се појавувала на секоие 5 години, за доброто на продавањето на поприфатливи албуми за уши. Кој колку сака нека се рекламира, ако музиката му смрди, он е тапа.

Тоа е лошото. Можеш да ја користиш својата креативност за да направиш некоја металска песна со жестоки ритмови, или рап стихови што ќе ти ја покажат твојата емотивна состојба. Ама џабе ти е кога никој нема да те разбере.
 
немој многу да ми брмчите и серете за тиесто човекот си е еден од најдобрите дј у свет тоа што тој го има направено многу артисти и продуценти само сонуваат да го направат некои се на пат да станат како него но моментално тиесто е најдобар затоа молам за респект кон човекот:duel:
 
Полека бре..цц....

Според вас што го прави еден човек да е добар музичар?? :vozbud::vozbud:
 
Полека бре..цц....

Според вас што го прави еден човек да е добар музичар??
:vozbud::vozbud:

Највеќе...да можам да се пронајдам во неговите текстови , или пак да пронајдам некоја способност која ќе се истакне негова и ќе успее да допре до мене преку неговите лирики преку целокупната песна негова , и секако да не биде некој што пее за како не е комерцијала у една песна а у другата песна си кажуе како се продаа за 2 динара :pos2:
али најбитно ми е текстот да има утесај на мене.... да ме допира , да ме дигнуе или да ме спуштуе зависи како се осеќам....:pipi:
 
Па како да не пцујам по КОМЕРЦИЈАЛИСТИТЕ кога НИШТО не им е важно освен ПАРИТЕ и СЛАВАТА. И во 70ти 80ти 90ти имало комерцијала али на ниту еден спот немам видено Хамер преполн со женски или по некој црнец што расфрла пари. Музиката е нешто повеќе од парите и профитот. Музиката е пропаганда. Таа те учи, те воспитува. А не како сега... ''Имам пари, имам коли, имам жени, ку..т ќе ми јадиш, ќе ти скршам кичмата''. Земете ги денешните таканаречени ''рапери'' и ''хип-хопери''. Го валкаат името на рапот и хип хопот кој во 80ти и 90ти беше УМЕТНОСТ. КОга се пеело за животот за маките за страдањата. Кога се пеело за душа, чисто од кеф.
 
Сите зборуваат како комерцијалата да е синоним за неквалитет.
Не ми е јасно само ова: Како некој што се одлучил да заработува од музика да не е комерцијала?
Па фала богу ќе му треба и медиумска подршка и све...
Ние ќе знаевме за Мадона или Џастин ако не беа медиумите? Тие не се квалитетни?
Сеа стварно има исклучоци каде што некои немаат појма од пеење,а се прават подобри од други.
Ама кога се зборува за комерцијала или андерграунд секогаш мислам дека тоа се однесува стрикно на хип-хопери и рапери..
Јес да има многу што се андерграунд и свират колку за своја душа,ама ако се решиле пари да прават,а не да ги забављаат тие од маало, па ќе станат комерцијала,ама не значи дека нивните песни одма од најдобри преминаја во најлоши..
 
Во право си делумно. Еве и Марчело, Едо и Бед Копи преминаа во комерцијала (Откуцаји, Бомба) ама пак не се искварија. Зависи од случај до случај.
 
Во право си делумно. Еве и Марчело, Едо и Бед Копи преминаа во комерцијала (Откуцаји, Бомба) ама пак не се искварија. Зависи од случај до случај.
Сметам дека тие преминаа сосема случајно во комерцијала , непланирана заинтересираност од страна на народот. Не им беше намерата да направат пари со музиката ни на 3 изведувачи.
 
@ VeS: Aха, Мадона оти пееше комерцијала стана позната, right. :)

Комерцијалците премногу се трудат, пеат за парите.
Вистинските музичари се инспирирани од вистински приказни, случи, искуства.. затоа повеќе допираат и оставаат трага отколку one-hit-wonders траките со catchy ритам.
 
...
Нормално дека ќе имаш заработка и ќе бидеш „комерцијален“ ако си успешен, во што е проблемот? Ко демек, ако почнале пари да прават некои од нивната музика веќе не им чини?
...
баш така
музиката е уметност, таа уметност не треба да биде средство за доаѓање до пари
ако си уметник, твориш од љубов кон уметноста а не од љубов кон парите
според мене искористувањето на уметноста за да се дојде до материјални средства е злосторство, шоубизнисот е една огромна перална за мозок
според мене, ако си уметник музичар, направи голем труд за да направиш добра музика, а во меѓувреме ќе живееш од хонорарите на твоите концерти, што е во ред, но не е во ред да правиш реклами и платени албуми за да дојдеш до пари
еве и зошто
продавањето албуми е лицемерие, зошто правиш парче уметност со срце и душа а го продаваш за пари, зошто уметноста треба да биде достапна за секого без да бидат изнудени пари од него, ако некој сака да ужива во твојата уметност во живо тогаш ќе мора да плаи, но само тогаш, никако поинаку
правењето реклами е уште полошо од продавањето синглови и албуми, зошто на товар на уметноста ќариш пари кои не се поврзани никако со неа
знам дека светот го вртат пари, но честа е поголема од парите, а тоа е доблест со која малку уметници можат да се пофалат
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom