Македонски Железници

  • Креатор на темата .Lost Angel.
  • Време на започнување

Дали е подобрен железничкиот сообраќај во Р.М


  • Вкупно гласачи
    181

/МIRЧ3_МкД\

Временски патник
Член од
7 март 2012
Мислења
380
Поени од реакции
102
Супер , 450 ден сега од Гевгелија до Скопје ... ц ц да си ебиш векут
Нека остаат тие работи интернет , камери , дај нека средат тоа машините прво да не се распаднат. Едвај 60 на час одат па и до интернет дошле. Ама ако , коа ќе размислиш малку барем времето ќе има кај да го тепаш , 3 ипол часа пат и не се малце.
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.162
Поени од реакции
18.203
Не знам во која друга тема да го поставам, оваа ми е ко најприкладна...Во Колска во Велес се реставрирани 4 вагони и парна локомотива од 1913 година (се користеле на возот Ориентал Експрес), за потребите на некој филм кој би требало да се снимат.На 4:25 е локомотивата.
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.162
Поени од реакции
18.203
За влакно избегната железничка несреќа кај Романовце

Утринава за малку избегната железничка катастрофа кај Куманово. Несреќата ја спречил машиновозач на товарен воз кој стоел на железничката станица кај романовце. Тој го видел возот што пристигнувал на погрешен колосек.​

Присебноста на машиновозачите ги спасиле патниците од возот што утрово сообраќал од Скопје кон Табановце. Избегнат е судир меѓу патнички и товарен воз во станицата Романовце близу Куманово. Инцидентот се случил кога патничкиот воз од непознати причини наишол на товарен воз кој стоел во станицата Романовце.

И двата воза се нашле на ист колосек. Еден од машиновозачите на товарниот воз за Канал 5 вели дека веднаш се посомневале во неисправноста на разделницата на железничката пруга. Ги предупредиле одговорните лица за тоа, откако го забележале патничкиот воз дека вози на нивниот колосек почнале со сирената од возот да го предупредуваат. Патничкиот воз за среќа застанал.

Што е причината за инцидентот дали човечки или технички фактор, треба да покаже истрагата на надлежните од Железница -Инфраструктура. Оттаму велат патничкиот воз се движел со мала брзина. Неофицијално е дека техниката затаила, бидејќи со најновата инвестиција оперативците во секој момент го гледаат секое движење на возовите.

Машиновозачот Ристо Пејовски уште лани предупредуваше на несигурност во железничкиот сообраќај за што беше суспендиран од работа.
 
Член од
25 јануари 2011
Мислења
2.263
Поени од реакции
5.082
Да ми каже некој кога има воз Велес-Скопје, знам дека има сега еден или имаше не знам нема да го фатам, кај 8 саат има воз?
 

bobipp

Let's cook!
Член од
15 август 2008
Мислења
11.880
Поени од реакции
6.939
Вчера милина со бус ПП-СК за 2 часа и 20 мин, за 450 ден ;) Каков воз какви бакрачи.
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.162
Поени од реакции
18.203
Ич не ги разбирам, кренаа цени за 50% наеднаш, им се намалија патниците ненормално (пред некој ден меѓу Пп и Бт одеше локомотива со 1 вагон!), а ги реновираа после то машините...Уште една Макоса (Шпанец) реновирана за експресниот воз кон Битола, Пелагонија Експрес.
Ова Хераклеја да не му дале име на возот, како познативе авиокомпании, секој авион е именуван по нешто познато :confused:

Едно време имаше овде електронски дисплеј, на другите гарнитури уште е во функција, овде изгледа изумиле

А телевизијава им е Сузана Спасовска :pos:

Фалат рачки и мрежи на седиштата, барем за седишта е ефтино да се набават од Турција, како кај автобуските фирми...вака нешто:
311.jpg
Уште еден Шпанец во фаза на репарирање (МЖ 712-103/104), до крајот на Јули ќе е готов и изгледа ќе е првата климатизирана гарнитура на МЖ - алелуја :vozbud:


Крајот на Јули ќе влезат и 2 вакви гарнитури (Горбачов), па ваљда ќе добијат подобра услуга од Велес до Гевгелија.
 
Член од
20 септември 2008
Мислења
12.770
Поени од реакции
9.891
Ич не ги разбирам, кренаа цени за 50% наеднаш, им се намалија патниците ненормално (пред некој ден меѓу Пп и Бт одеше локомотива со 1 вагон!), а ги реновираа после то машините...Уште една Макоса (Шпанец) реновирана за експресниот воз кон Битола, Пелагонија Експрес.
Ова Хераклеја да не му дале име на возот, како познативе авиокомпании, секој авион е именуван по нешто познато :confused:

Едно време имаше овде електронски дисплеј, на другите гарнитури уште е во функција, овде изгледа изумиле

А телевизијава им е Сузана Спасовска :pos:

Фалат рачки и мрежи на седиштата, барем за седишта е ефтино да се набават од Турција, како кај автобуските фирми...вака нешто:
Прегледај го приврзокот 44468
Уште еден Шпанец во фаза на репарирање (МЖ 712-103/104), до крајот на Јули ќе е готов и изгледа ќе е првата климатизирана гарнитура на МЖ - алелуја :vozbud:


Крајот на Јули ќе влезат и 2 вакви гарнитури (Горбачов), па ваљда ќе добијат подобра услуга од Велес до Гевгелија.


А кај им вршат ремонт?Во Велес..Колска..?
 

Terebellum Sagittarii

Несопирлива
Член од
25 јули 2007
Мислења
1.194
Поени од реакции
578
А кај им вршат ремонт?Во Велес..Колска..?
Да, Колска. Колска прв пат сега е во позитива, и се поправаат многу вагони. Претходно беше во распаѓање, бркаа вработени, принудни одмори...
Иначе за моите патешетвија у возови....Ехеее..студентски денови. Одиш за 30 ден до Скопје, не плаќаш карта ама ризикот да застане возот на пола пат и да чекаш два саати у место постоел отсекогаш. Иам и по 4 саати идено од Скопје до Велес. У воз јадеш, спиеш, учиш... Колку само ке се олесни на патниците да има клима у возовите....
 
P

PewDiePie

Гостин
Кои возови бе тоа не се возови,најкатастрофални возови во Европа имаме.

Голем срам.
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.162
Поени од реакции
18.203
А кај им вршат ремонт?Во Велес..Колска..?
Вагоните во колска, овие гарнитури погоре во дел во Депо Лисиче во Скопје, дел во Колска.Добра идеја ова со телевизијава, ама можеле да им пуштат фудбал сега терминот од 18:00, со оглед дека Ск-Бт е 17:10 до 19:50 тамам цел фудбал ќе го видат патниците и побрзо ќе е времето...ама уште со старите навики.И ставањето стари седишта замерка.Добра вест е намерата за климатизирање на оваа гарнитура моментално во процес на репарација, паметно ќе им е на следните да е веќе стандардна постапка :)

Кои возови бе тоа не се возови,најкатастфални возови во Европа имаме.

Голем срам.
4 милиони евра е една нова нископодна гарнитура од хрватски ТЖВ Гредељ, брзина 160 км/ч и достапен во електромоторна (ЕМВ) и дизел верзија (ДМВ) која е доста поефтина.
48 милиони евра (12 гарнитури) се потребни за скоро целосна обнова на патничкиот дел во МЖ, да не додавам плус дека огромни предности се во заштеда на гориво и резервни делови, користат лед светла, близината на фабриката во случај на сервисирање и можноста за Колска како овластен сервисер и во некоја ептен оптимистичка варијанта производител по лиценца...
ЕМВ (Капацитет: 189 седишта + 339 отприлика за стоење, 3 велосипеди, 1 инвалидска количка)


Или поскапа опција Siemens Desiro (5,2 милиони евра електромоторна гарнитура, 3,2 дизел).Доста се покажаа во околинава, Бугарија користат 50 гарнитури (25 ЕМВ+25 ДМВ), а во Варна е планирано отворање на фабрика на Сименс за овие гарнитури.
Во Јужен Сосед исто околу 30 гарнитури.
Само и првите и другите делумно им се одземени од страна на Сименс, поради непочитување на условите за исплата :facepalm:
Во Словенија имаат 24 гарнитури

Романија 120 гарнитури


Ама јебига не е ова приоритет...
 
V

Vollstandig

Гостин
Откако се оскапи картата и ретко да се возам на подолги релации чисто од причина што 400 денари е возот, а 450 автобусот. Со автобусот имаш сигурно седиште, клима, и побрзо стасување, а со возот можеби малку комоција али сигурно не би траела долго. Најкатастрофа е кога ќе пристинги во велес, и продолжува за скопје. Е тогаш се качуваат индијанците, поточно еден куп луѓе кој студент, кој вработен итн. Најинтересното е што цела група се како од гром мавнати, и потсеќаат како деца кои одаат прв пат на дводневна екскурзија. Еднаш еден момак, си го однесе и тоа добро. Кај што седевме во купето, бевме двајца другари и 3 непознати особи. Доаѓа од велес некоја си wanna be фраерчина и прашува дали има место,а веќе очигледно е дека е полн вагонот,му враќаме НЕМА, како што гледаш. Типот кој знае на што дроги беше, зеде го стана првиот што седеше до врата “Бегај, јас ќе седам му вика“. Типот, само стана, и се враќа за две три минути со една горила од некој друг вагон, жал ме фати дури што го гледав како го толчат.

Ич не ги разбирам, кренаа цени за 50% наеднаш, им се намалија патниците ненормално (пред некој ден меѓу Пп и Бт одеше локомотива со 1 вагон!)
Тоа е вонредна линија - ПРИЛЕП БИТОЛА ПРИЛЕП, колку да им прават конкуренција на студентските превози. Мислам кај 7 сабалје тргнуваше, а кај 5 и пол попладне се враќа. Тапа термин,кога во 18:20 тргнува следниот воз шо поминува низ прилепа оди до скопје. Можеле да го наместат овој во 22:00 и онака еден тон прилепчани доаѓаат навечер во битола, или заглавуваат подоцна, а после 19:00 нема никаков превоз за надвор од бт.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom