goran
Očigledno ne si videl kakvi se momentalnite ceni na vozilata. Zarabotki po 400-500e imase samo na pocetokot koga go puštija uvozot,i porano koga bea duplo poskapi vozilata. Nikoj ne te tera tuka da kupuvaš,odi gore i donesi si kola. Ama ja se kladam deka poskapo ke te cini nego tuka da si ja kupiš i ništo poarno nema da zemeš. Kako sto pišav vi se isplaka nagore da odite samo za koli 2004-5 pa nagore,takvi koli ne nosime oti tesko se prodavaat.
Ima i mnogu drugi kako tebe sto *videle* kako e gore. I drugarov so saksoto,koe go cini 200-300e poskapo nego li tuka da si go kupel,oti kako sto gledaš ne go znael esapot kako i 90% od narodot.
ОК прво би те замолил да пишуваш кирилица , јас ретко кога ги читам коментарите на форумов пишувани на латиница.
Потполно си во право иако многу од форумџииве се скептици за тоа што го зборуваш за заработката на увозниците.
Ова ми е втора кола која ја увезов првата беше Мареа кога стапи на сила сегашниов закон и сите давачки за неа ме чинеа 1000Е, во тоа време зависно од колата увозниците имаа 500Е+ на кола, и не само тие туку и шпедитерите заработуваа екстра.
Јас го напишав мојот пример за да може некој заинтересиран да пресмета дали да тргне да си земе кола од странство или да си побара посагла тука. Саксото реално би ме чинело уште минимум 200Е ако тргнев сам да го набава, јас си се имав договорено со еден роднина кој години работи Словенија кога ке излезе добра прилика за кола да ја купи и кога си идеше на одмор да ми ја донесе така заштедив минимум 130Е за гориво и патарини, плус неморав да ја носам со Цол табли си имаше редовна регистрација и немораше јас да одам тамо да седам неолку дена да барам кола.
Да ги немва овие предности не се нафајкав да набавувам кола од странство, макар што кога ке ја земеш сам колата немора да те убедува никој реалан е километражата, од прв газда е, гаражирана беше, и други финти знам дека сигурно од кого си ја купил, колку какко си ја донел и друго. Најголем фрномен кај увознициве е што сите коли му се околу 150-180 илјади а отвори на огласи во странство сите тиакви коли се со 250+ илјади километри.За ова нема друго објаснување освен идеш со колата од ЕУ попат пиеш едно кафенце Куманово или Скопје и бираш бројка за километража малце да ти ја освежат колата
Кога си веке поупатен во оваа работа би сакал да те прашам како цариникот утврдува висина на царина на увезеното возил, по ми пресметки према калкулаторот од то шваке ли беше германскиот каталог колата ми ја проценуваше 725Е , а цариникот 1080Е ?