Битката на Марица и продорот на Османлиите

Член од
8 ноември 2008
Мислења
2.172
Поени од реакции
1.266
Ако е така тогаш е бил полу Македонец реден во Македонија..
Ако имаш некои работи за мајка му стави да видим,занимливо скроз...

И загинал за Турција....типичен изрод :)
http://www.kralemarko.org.mk/default-mk.asp?ItemID=251602F0DE5F8E4AA087CB03629F940A
Тоа се работи собрано на едно место и пократко образложени.
Следното е извадок од пообемно дело.
http://fzf.ukim.edu.mk/files/nikospdf/Chausidis, N. - Ktirorskiot portret na kralot Marko.pdf кое дело се огласува тука (незнам дали го има во електронска форма) : http://www.isk.edu.mk/article/mk/izdanija-zbornici/
 
Член од
8 ноември 2008
Мислења
2.172
Поени од реакции
1.266
Марко од две зла го одбрал помалото. Вистински владетел кој го сакал својот народ (затоа и толку го опеал, всушност, во епската поезија посветена на него ги трасферирала атрибутите од Херакле - затоа и боздоганот е неговото главно оружје, заедно со видоизменети приказни за Херакле). Наместо да се бори и да го стави својот народ во безизлез и ропство, се одлучил тој да им биде слуга (вазал) на Турците,за сметка на некои бенефиции за себе и својот народ.
А своите “роднини“ христијани и онака немал причина да ги сака, почитува и помага, затоа што тие го предале кога му било најтешко. Тогаш кога требало да им се помогне на неговиот татко и чичко, нив никаде ги немало (калкулирале со нивната смрт и наследството на круната). Па сепак, во пресудните моменти (видел дека тоа никаде не води и бил решен да погине) загинал од страната на Христијаните (ја променил страната и загинал од турска рака).
 
Член од
15 декември 2009
Мислења
770
Поени од реакции
479
Затоа одма прашав дали го знаете точното потекло на Марко, ама вие терате по свое.
ЛоЛ...Полека човеку...или ми персираш или ме ставаш во исти кош со бугарите...:mad:
 

n/a

Член од
28 декември 2011
Мислења
1.194
Поени од реакции
2.258
...Ђаво уђе у прилепска врага,
У погана краља Вукашина,
Уби свога цара светитеља,
И издаде земљу и народа...


Да си споменуо да је Краљ Вукашин столовао у граду Прилепу али не данашњем него у разореном граду близу манастира Зрзе северозападно од Прилепа ,узео бих те озбиљније.Да си споменуо борбу за власт након смрти Душана можда би имали бољу слику.
Првото е потврдено како неточно, Волкашин не го убил Урош и спаѓа во народно-политички умотворби, т.е. не е релевантен извор (Урош, ако не се лажам, се упокоил после смртта на Волкашин кај Марица)...

Второ, Волкашин владеел од Прилеп, и тоа не денешниот Прилеп, туку од замокот над градот (денешен Варош бил подградие на средновековниот Прилеп. Најмногу во прилог на ова оди тоа што црквата Свети Димитриј во Варош е задужбина на Димитриј Волкашин и син му Марко, т.е. била изградена за венчанието на Марко - познато е дека свети Димитриј бил светец заштитник на семејството, затоа сите цркви чии ктитори биле Волкашин или Марко се посветени на свети Димитриј - на пример, Марков манастир, крај Скопје).
Фреските на двете страни на влезот на црквата во манастирот Свети Архангел Михаил во Варош, каде се претставени Волкашин и Марко, уште повеќе го „локализира“ средновековен Прилеп.

После доаѓањето на Османлиите, тие не сакале да се мешаат со локалните христијани, па основале населба малку пониско од Варош, крај брегот на реката, на локацијата на денешно Долно маало, кај Скршена џамија....


Дека Варош бил урбана населба во тоа време, а и претходно, може да се види според црквите кои постоеле таму, според преданието, 77 цркви - секое семејство било ктитор на црква, според своите можности, посветена на светецот - заштитник. За жал, денес се останати само уште 4 - 5.
Јован Скилица го спомнува „Прилапон“, како место на смртта на цар Самоил, во 1014 година. Мештаните и денес знаат каде е изворот каде Самоил се упокоил.
Градот кој го спомнуваш кај Зрзе е веројатно град од доцно - античкиот период (структурата на самата населба Зрзе укажува на подградие), на чие место, во 14ти век веќе постоел развиен манастирски живот....
извинете што забегав од темата, но не можев да преминам преку ова.

Што се однесува до Димитриј Волкашин и Јован Углеша, штета што Османлиите ги фатиле на „препад“ кај Марица, т.е. ги нападнале ноќе војските кои марширале дури од Косово Поле на несоодветен терен за битка.
 

Bratot

Стоик и Машкртник!
Член од
27 јануари 2007
Мислења
17.089
Поени од реакции
4.499
ЛоЛ...Полека човеку...или ми персираш или ме ставаш во исти кош со бугарите...:mad:
Читаш мисли, потврдено.

Иначе, не, коментарот ми беше упатен до сите кои претходно коментираа.
 
Член од
18 февруари 2012
Мислења
1.273
Поени од реакции
930
Историјата за битката на оригинален старобугарски!
 
Член од
15 декември 2009
Мислења
770
Поени од реакции
479
Па старо бугарски е Азиски јазик...
 
Член од
18 февруари 2012
Мислења
1.273
Поени од реакции
930
Па старо бугарски е Азиски јазик...
Стара Велика Бугарија е на територијата на денешна Украина, ако за тебе тоа е Азија оди им викај на Украинците азиати.Текста е копија на оригиналот и е од 1371г
 
Член од
15 декември 2009
Мислења
770
Поени од реакции
479
СтараВелика Бугарија енатериторијата на денешнаУкраина,акоза тебетоа е Азијаодиимвикајна Украинцитеазиати.Текстаекопијана оригиналотие од1371г
Тешко дека е Татарстан кај Украјна...
ps. Каква врска има Бугарија и овој видео клип со темава и со битката? о.О
 
Член од
17 мај 2012
Мислења
5
Поени од реакции
3
Дечки,не забегувајте од тема,тука не се обидуваме да пронајдеме нешто туку за општо прифатливо решение кое ке биде за сите нас тука на форумот.

Едно е јасно Браќата се поразени и загинале во таа битка,тоа што се случило подоцна е општо познато.

Вратите на балканот биле широко отворени за турските освојувачи.Самите турци биле инспирирани од крстоносните војни,за тоа што за западниот свет било ослободувањето на ерусалим,тоа за турците било освојувањето на Рим како што самите го преставуваат (центарот на неверниците и противникот на исламот)- Претходно успеале да ја освојат Византија како центар на средновековното православие-христијанство на Балканот односно Мала Азија.
 

Beowulf

Deep Fear
Член од
11 мај 2009
Мислења
362
Поени од реакции
35
СтараВелика Бугарија енатериторијата на денешнаУкраина,акоза тебетоа е Азијаодиимвикајна Украинцитеазиати.Текстаекопијана оригиналотие од1371г
LOL. Која глупа логика. Што мешаш украинци бе токмак. Ако турко-монголските бугари поминале низ територијата на денешна Украина тоа треба да значи дека и украинците се исти со блгарите?

Тешко тебе, оди лапни си апче, легни си и не дефокусирај кај ќе стасаш.
 
Ф

ФилипМакедон

Гостин
Повеќето македонски, српски, бугарски средновековни феудалци ги задржале своите позиции и се вклопиле во спахиско-тимарскиот систем на Отоманската империја.
И во 16 век, се случувало спахии да бидат христијани.
Така да Марко не е исклучок
Јас ја подржувам идејата дека со содавањето и ширењето на Отоманската империја, не настанало некакво „ турско ропство “ туку продолжила нашата историја во изменети услови.
Така да историјата на Отоманската империја е и наша историја
Преамбициозно е да се каже дека Отоманската империја е и наша...точно е дека најголем процент во отоманската управа биле христијани но тоа ти еден тип на изрод(продал вера за вечера), Отоманците само уште толку ги измешаја и онака веќе сложени работи на балканот,на најголема штета на Македонците и создадоа услови за перење на мозок од други Империи заради петвековно жмиење и скратување на образование кај обичниот селанец .... така се создадоа некои народи,благодарение на нивната репресија...
 
Член од
20 септември 2011
Мислења
8.146
Поени од реакции
8.544
Премногу ги упростуваш работите.
Неможеш да осудуваш постапки на луѓе кој живееле пред сто, а камо ли пред пет сто или илјада години.
Историјата можеш само да ја проучуваш а на неа никако не можеш да влијаеш.
Тој што живеел пред илјада години, сигурно не знаел дека јас и ти, денес ќе постоиме, па да размислува како ќе ги оцениме неговите постапки во Форумот Кајгана
 
Ф

ФилипМакедон

Гостин
Смрт за зони и пајак воз: Многу јасно дека неможеме да ги осудуваме луѓето за тоа што го направиле,секој со своја мака,но можеме да анализираме одредени однесувања во одреден историски период и можеме да ремизираме дали било позитивно и негативно за нечија кауза.

Отоманскиот период сума сумару бил негативен период за Балканот општо (за македонската ич да не зборувам).

Tука ималo цивилизација која продолжила континуитет на Македонската култура и Римското право,светлосни години понапредно општество од било кое во тој период,за да по доаѓањето на Турците и тотално укинување, воведување на мешовита персиска култура со назадни феудални уредувања и шеријатот...
 

Kajgana Shop

На врв Bottom